Jeeeeeezus dit ken ik echt niet bijhouden hoor hahaha! Alseerst: RICAAAAAAAAAAAA meid van harte!!! Pfffff jaloers haha Tilaena, ohhh vandaar! Wel fijn dat je een donor hebt zeg, heb je lang moeten zoeken? Ga zo eerst een bijlezen haha..
nou ik vind het een golddigger, toen ze met de sleutels aan kwam zetten begonnen bij hem de bellen weer te rinkelen.... hij gaat voor de luxe en t geld denk ik... maar jij zou ook gelijk kunnen hebben natuurlijk want daar is alles mogelijk! straks gaat mike naar sjors en blijkt nina zwanger, hij had immers gaatjes geprikt in t condoom toch?? stomme mike, megamindy moet hem oppakken, megamindy houdt niet van stomme mensen (hij speel daarin)
wow rica dat kan niet meer missen dus gefeliciteerd!!!! @babyr nee het is een bekende dus heb niet lang hoeven zoeken.
@Rica Gefeliciteerd @Kira Leuke kalender! Wij zijn hier druk bezig vind het nog steeds super spannend Ik kan de berichtje ook niet allemaal bij houden...
Wowwww rica, gefeliciteerd!! Mooie test!! @gtst, volg ik ook. Niet elke avond, want ben vaak nog met de paarden bezig rond dat tijdstip, maar vanavond wel gezien. Ben ook wel benieuwd wat mike van plan is. @ wipstoel, echt een leuke! Owwww ik wou al zo graag zwanger zijn!!
Gefeliciteerd Rica, helemaal top! Zeker als je er minder mee bezig bent geweest en je je niet echt zwanger voelde, misschien is dat wel dé truc @Kiraa, kan me er alles bij voorstellen dat je die als eerste gaat kopen, mooi is ié! @Floor, spannend ook voor jou! Ik heb er al drie Kruidvat testen op zitten, negatief en gisteren eerste bloeding gehad, dus ik denk dat ronde 3 eraan komt. Maar vandaag niets, dus hou de lijst nog even zoals ié nu is
Thanks Tilaena, als het zover is zijn jullie de eerste die het weten, mijn "man" hoort het pas over 18 jaar, haha
Komt even melden dat de "pret" over is hier.. Het streepje is weg.. Ben dus bang dat het vals alarm was of geen plakbeeb is geweest.. Ik zal dus hoogstwaarschijnlijk ook over gaan naar ronde 3.. Maar geen bloed geeft moed he.. ?
Balen Mamalicious... En dan Rica, echt zwanger dus! Top! Gaat echt onwijs snel in dit topic valt me op, wat geweldig! Ik wil ook wel bij dat lijstje hoor Mijn ei is pas op CD17 geweest, dus mijn NOD verschuift naar 12 november...mag dat aangepast worden op de lijst? En nu dus het wachtbankje, blegh! Ben het nu alweer beu. Zou liefst al gaan testen, maar dat heeft natuurlijk totaal geen zin
Ooh jammer mamalicious! Maar idd geen bloed geeft moed! Spannend Breeze! @hier nog geen ongi te bekennen. Heb vanochtend een test gedaan en die was zoals verwacht omo-wit. Nu maar weer wachten. Ik denk dat ik ook naar ronde 3 ga of dat ik.weer zo'n lange cyclus tegemoet ga... Ach we zien het wel! Jullie nog leuke plannen vandaag? Ik ben aan het werk, moet tot 2 uur! En vanavond een feestje van een oom die 60 wordt!
Balen mamalicious, maar idd geen bloed geeft moed! Je zit ook nog erg ver vor je NOD toch? @Madeliefste, je mag de lijst gewoon zelf aanpassen hoor! Even de laatste opzoeken en dan kopieren en plakken. @amely, leuk een feestje! Hier weer gewoon werken tot 18.30, blech het is echt druk!
balen mamalicious hopelijk heb je snel weer je 2 streepjes. werken, wat is dat? vandaag maar weer eens een vrije dag. Vriendinnetje komt langs dus dan gezellig even de stad in
September (s)toppers! Wie is wie Amely86 - 26 jaar - ronde 2 - 1e kindje BabyR - 25 jaar - ronde 1 - 2e kindje Bibo - 26 jaar - ronde 2 - zwanger - 2e kindje Bloem85 - 26 jaar - ronde 2 - 2e kindje Bloempie 1983 - 29 jaar - zwanger - 2e kindje Breeze - 38 jaar - ronde 2 - 1e kindje Chavern8783 - 25 jaar - ronde 1 - 1e kindje Floor32 - 32 jaar? - ronde 2 - 1e kindje? Hitchke - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje Kiraa - 22 jaar - ronde 2 - 1e kindje Koeka90 - 22 jaar - ronde 3 - 1e kindje Madeliefste - 28 jaar - 3e ronde - 1e kindje Mama-in-love - 30 jaar - ronde 2 - 2e kindje (MMM) Mamalicious - 30 jaar - ronde 2 - 2e kindje Mamaserena - 28 jaar - ronde 2 - 2e kindje o0Marieke0o - 22 jaar - ronde 2 - 1e kindje Nic25 - 25 jaar -ronde 4 - 1e kindje Nouck85 - 27 jaar - ronde 2 - 1e kindje Puk1987 - 25 jaar -ronde 2 - 1e kindje Raket78 - 33 jaar - zwanger - 1e kindje Rica - 26 jaar - zwanger - 2e kindje Rnee - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Rozientje - ? jaar - ronde 1 - 1e kindje Samantjuh1986 - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje Smurffin - 25 jaar - ronde 2 - 1e kindje SophieJosephine - 28 jaar - zwanger - 1e kindje Sproettie - 22 jaar - zwanger - 2e kindje Tilaena - 35 jaar - ronde 3 - 1e kindje NOD lijst 29 oktober: Hitchke 29 oktober: Amely86 01 november: Mama-in-love 01 november: Breeze 02 november: Rozientje 03 november: Floor32 04 november: Kiraa 04 november: nouck85 05 november: bloem85 05 november: Mamalicious 05 november: Smurffin 11 november: Koeka90 12 november: Samantjuh1986 12 november: Madeliefste 17 november: Chavern8783 23 november: BabyR 25 November: Tilaena 28 November: Nicole -- November?: o0Marieke0o -- November?: Rnee ♥ZWANGER!♥ Raket78 - Ronde 1 - 6 juni 2013 Sproetie - Ronde 1 - half juni 2013 SophieJosephine - ronde 1 - 12 juni 2013 Bibo - ronde 2 - 30 juni 2013 bloempie 1983 - ronde 2 - 1 juli 2013 Rica - ronde 2 - ? juli 20013 AFWEZIG / NO NEWS? / OPMERKINGEN
@ Mamalicious: balen! Maar het is idd nog vroeg! Hier net vriendinnen op bakkie gehad en vanmiddag om 3 uur weer aan het werk tot morgen 10 uur, slaapdienstje draaien! Bah.. Maar daarna lang weekend!
Vanmorgen testjes binnen gekregen en ik kon mezelf gewoon niet gedwingen! Dus net 5 mij geleden getest en ik heb gewoon een tuurstreepje!! echt heeeeel licht maar hij zit er toch echt!! En dat 5 dagen voor nod, whaaaaaaaa!! Kan natuurlijk nog van alles misgaan, maar tis iig goed teken! Hopelijk morgen met ochtendplasje een donker streepje! Bekijk bijlage 283682 En turen maar!