Oja dat is ook zo, dan moet de innesteling wel eerder zijn geweest. Dan gewoon een gesprongen vaatje 2 druppels s erg weinig!
vervelend hè al die onzekerheid! Ik heb twee dagen geleden (2 dagen voor nod) ook wat bloed gehad en daarna niet meer, echt vreemd. Kan ook best zijn dat we wel een bevruchting hebben, maar dat het niet aanslaat. Dat schijnt in meer dan 50% zo te zijn. Offfff..nog beter.. we maken nog niet genoeg HCG aan.. wachten... grrrr
Nou ik heb vanmiddag 3 ob's gebruikt waarvan telkens op het topje wat bloed zat.. (sorry voor de details ) en dit heb ik eigenlijk ook altijd als ik ongesteld word. Dus ik ga er zomaar vanuit dat het geen plakbaby was, of misschien een vals positieve test? Geen idee. Kga morgen nog testen (om 5.45 op werk, hoeraaa!) haha, niet echt ideaal maar ik wil nu wel weten waar ik aan toe ben, want dit is echt killing!! En als de ongesteldheid is doorgezet, weet ik natuurlijk ook al genoeg
Vanmorgen weer een LICHT tuurstreepje. Slecht licht hier dus heb wel ff moeten zoeken maar na 3 minuten zag ik hem toch echt heel lichtjes. K plaats als ik klaar ben met werken wel even een foto Eigenlijk had ik misschien wel gehoopt op een witte test, aangezien ik nog steeds last van bloedverlies heb al zijn het maar een paar druppels. Maar nu al lekker stressen omdat je nog niet weet of het goed is. Maar weet nu iig zeker datk wel zwanger ben/was, wel "grappig" dat het bij schoonzusje en mij in dezelfde maand mis gaat.. Maargoed we wachten dus nog even af hoe het verder loopt dus! Spannend! Zijn er al meerdere testers onders ons? Ik wil ook turen voor anderen haha! Veel succes meiden!!
spannend Kiraa, ik hoop voor je dat het toch nog goed komt! Ik ben aan het wachten op mn ei dus hopelijk kan ik snel op die mooie afstreep kalender van je!
Hier geen streep meer, dus wachten we rustig op de ongesteldheid!! Heb er niet echt moeite mee eigenlijk....komt waarschijnlijk omdat we al zo'n heerlijk ventje hebben en dat hij nog maar net 1 is, dus voor een niet al te groot leeftijdsverschil hebben we nog alle tijd!! Kiraa, meis, ik hoop voor je dat het streepje echt een zwangerschap betekend en niet een valse.....succes!!!!
Spannend kiraa! Een streep is een streep! Dus hopelijk is het een mooie plakbaby! Wachten duurt lang he, rnee! Hopelijk komt je ei snel! Ik ben vanochtend opgestaan met migraine, ziek gemeld blijkt dat twee collega's ook ziek zijn. Dus dan maar zetpil erin en mezelf naar het werk gesleept. Meestal heb ik migraine/hoofdpijn als ik ongi moet worden.... Dus we zien het wel!
Helaas is bij mij het streepje ook nog niet terug.. Jammerrr.. Ik ga nu ook niet meer een test doen, ga er maar vanuit dat ik maandag ongesteld ga worden, zo niet dan doe ik dan wel weer een test.. En vanaf ronde 3 ga ik noot meer zo vroeg testen..
potverdorie!!! ik wil nog meer testen!!! kiraa als deze ook streepje geeft tjah ga je toch.bijna denken dat het raak is! hoever voor je nod zit je? bloem jammer breeze ja vaak is tempwisseling teken van ongi maar wonderen zijn de wereld niet uit geen bloed geeft moed ik wil er niet uiiittttttttt
Hoi allemaal! Kiraa, wat spannend! Hopelijk zet je menstruatie niet door en ben je gewoon zwanger!! Tilaena, fijn dat je cyclus in ieder geval weer normaal is. Succes in ronde 3! Mama, jammer dat het streepje weg is! Maar nog geen bloed in ieder geval! Sorry als ik niet op iedereen reageer, maar ik leef met iedereen mee! Ik wou vanochtend gaan testen, maar had me verslapen, dus moest echt heeeeel hard opschieten om op tijd op mijn werk te zijn! Ik heb dus het testen verschoven naar morgenochtend. Verder weinig tot geen klachten (behalve enorme keelpijn). Ga er dus eigenlijk vanuit dat het niet raak is, maar wie weet!
Spannnend Nouck85! Ben heel benieuwd, niet iedereen heeft klachten van te voren! Dus wie weet. Morgen niet verslapen!!!! Succes!
@kiraa hopelijk is het toch een plakbeeb en heeft het bloed niet veel te beteken. @amely beterschap, maar ziek is eigenlijk gewoon ziek he kan jij ja niks aan doen. (zeg ik ook altijd tegen me zelf en ga toch werken ) @nouck je mag je inderdaad niet verslapen morgen want dan kan ik gezellig nog mee lezen. Het weekend wordt beetje lastig aangezien ik familieweekend heb
Haha, is goed, ik zal me niet verslapen morgen! Stel dat de test morgen omowit is, is er dan nog steeds wel een kans dat ik zwanger ben? Mijn nod is a.s. zondag. Moet er dan niet al iets te zien zijn op de test morgen?
Hoi meiden! Heb weinig tijd gehad gister en vandeaag maar wilde even laten weten dat ik nog niet getest heb. Ik heb nu licht bruinverlies en vandaag is NOD dus het is niet meer nodig om te testen Wel jammer want had het graag eens op de natuurlijke wijze willen proberen. Hopen dat het vandaag dan ook doorzet want dan kan ik morgen starten met medicatie en het ziekenhuis bellen voor 1e echo over 14 dagen.
Dan is er nog steeds een kans, sommige testen pas na nod een knaltest. Er zijm zelf dames ook "ongesteld" worden terwijl ze zwanger zijn
Nouck, het hoeft ook niet perse dat je cyclus nu weer 33dagen is. Je kunt ook ineens een langere cyclus hebben of juist een korte. Dat is dus het nadeel van ontpillen, of heb je je ei gevonden met ovu testen? Dan kan de nod wel aardig kloppen. Hier heeft gister MvM terug gebeld. Maandag intake. Volgende week ook maar eens de vk bellen! Groetjes!
Bekijk bijlage 283911 Hier mijn tuurtesten Ik heb nog steeds last van bloedverlies, word nu wel meer naar mijn idee.. dus ik ben benieuwd! Het liefst test ik nu echt om het uur, stom he? @ Rica; zondag is mijn nod...
Ja ik heb ovutesten gebruikt. Het ei kwam precies op de verwachte datum bij een cyclus van 33 dagen. Dus neem aan dat ik weer een cyclus van 33 dagen heb dit keer. nod is dus a.s. zondag. Oke, ik hoef dus morgen niet direct teleurgesteld te zijn als de test omowit is. Dat scheelt alweer. haha.. @mama, wel jammer dat het niet op een natuurlijke manier gelukt is. Succes in de volgende ziekenhuisronde! Volgens mij zijn er nu 2 dames bijgekomen die zwanger zijn toch?