Sept. 2012 starten met zwanger worden...!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Bloem85, 22 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nouck85

nouck85 Niet meer actief

@ kiraa, dat zijn inderdaad tuurtesten! Die van 31-10 kan ik wel het beste zien.. Lijkt wel of ze lichter worden. Hoop het niet natuurlijk! Ik hoop voor je dat het bloeden stopt en dat je a.s. zondag een knaltest hebt!

2. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    zo van ver af vind ik ze ook tuur....dichtbij waren ze duidelijker.
    kun je ze niet wat dichterbij doen?
    Ik zou morgen of overmorgen testen en als ze dan nog niet donkerder zijn tja.... Kun je niet een kruidvattest doen ? haal je 2 doosjes heb je er gelijk 4 :):)

mama ahh nou zou zeker mooi zijn geweest als het op de natuurlijke weg zou lukken...hoop dat het uitblijft maar je kent je eigen lichaam het beste.

ennuh dames ik had ook geen klachten! had van de week alleen wat last van mn boobs maar daar heb ik zowieso een geschiedenis mee dus of dit echt door de zw komt of niet is een raadsel had voor nod nu geen last meer namelijk.
    En die nacht dat ik broerd was denk ik ook echt dat ik ziek was, manlief was het de nachten er voor en ik voelde mij gewoon echt ziek....

duss klachten hoeft echt niet persee, als je ze wel heb zijn ze vaak nog eens misleidend ook vind ik :)

3. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Nou mijn man en ik zijn het er over eens dat de laatste test, dus 1 nov-13 uur het "duidelijkst is van de 3".. Dus waarschijnlijk is mijn middagurine iets sterker dan ochtendurine.. Maar ik heb er niet teveel hoop op hoor.. Aangezien ik nog steeds bloed verlies.. En testje niet noemenswaardig donkerder is geworden. Ik test gewoon elke dag vanaf nu, en dan maar kijken oftie donkerder word.. En anders op naar ronde 3!

4. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    hoop echt dat het een plakbeeb is mijn duimen draaien overuren

5. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    Heb testjes gekocht dus hopelijk morgen in huis, kan ik nog even snel voor het weekend even testen. Weet ik tenminste of ik maandverband mee moet nemen voor familie weekend:cool:

6. o0Mrkk0o

o0Mrkk0o Niet meer actief

Wat gaat het hard hier!!

Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd!!!

Voor een aantal is het echt spannend! Dus daar duim ik uiteraard extra voor mee, en natuurlijk voor alle meiden op onze super de luxe loungebank ook!!

Hier gaat alles goed, lekker aan het werk en heeeeeeeeeel druk met studeren...gelukkig hoef ik nog maar een week te werken en dan hebben we ff lekker vakantie saampjes!

Ik zit inmiddels alweer op dag 12 van m'n cyclus, het lijkt wel of deze ronde sneller gaat dan de eerste...gelukkig maar.

Fijne dag allemaal nog, ik ga snel door naar school!

7. nouck85

nouck85 Niet meer actief

@ Rica, nou dat biedt wel hoop!! Hahah..

@ Kiraa, in het echt zal je het inderdaad ook wel beter kunnen zien als op de foto. Ik duim voor je meid!

@ Smurffin, spannend! Ben benieuwd! Heb je al klachtjes of ook niet? Laat je het nog even weten voor je het weekend weg gaat?

@ Marieke, fijn dat deze ronde sneller gaat!

8. Bibo

Bibo Actief lid

10 okt 2010
    223
    0
    16
    NULL
    NULL
    het blijft spannend hier met alle tuurtestjes en bruinverlies!
    Ik had ook weer 4dgn bruinverlies en teste toch positief, dus er is nog hoop!!
    Hoe is met de dames op het wachtbankje?

9. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    pfff wat zijn klachtjes? heb wel vaker richting mijn nod dat ik ergens last van krijg. Heb soms kleine steekjes in mijn buik/ lies. Het idee dat mijn maag wordt geplet, maar ben niet echt misselijk alleen gisteren heel even. Heb toen mijn broodje (subway) weg gegooid:( heel soms gevoel dat mijn (.)(.) in brand staan, maar duurt ook maar heeeeeeeel even. Als ik op zp zit krijg ik ook meer last hahaha dus zal wel niks zijn. Maar vindt het wel eens leuk om gewoon even te testen.

10. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    @ Bibo: dat bruinverlies van jou, hoeveel bloed verloor jij ongeveer dan?

@ smurffin: dat "pletgevoel" heb ik 2 dagen voor ik mn tuurtestje had, gehad! Haha dus wie weet! ;)

11. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL

wachten duurt lang, hoe voel jij je???

12. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL

Lol wie weet, hopelijk zijn de testen morgen in huis en kan ik gauw even kijken. Anders wordt het pas zondagavond of ongi komt kan ook nog.

13. Bibo

Bibo Actief lid

10 okt 2010
    223
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bruinverlies, uhmm... per dag ik denk 3 volle inlegkruisjes. En duurde een dag of 3-4. Daarna 2dgn weer niks en toen teste ik positief.

Hier voel ik me wel goed. Ben alleen erg moe en heel de dag door een beetje misselijk/ weeig gevoel.

14. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    @ Bibo: dat geeft me hoop hihi, hier ook alleen maar bruin bloed zm.. En met ongesteldheid heb ik toch altijd wel verschrikkelijke buikpijn en dat heb ik tot zover nog niet..

Ooh ik krijg weer hoop terwijl ik juist van het slechtste uit wil gaan! Dan kan het altijd meevallen toch? ;)

Wel fijn dat je je goed voelt! :) lijkt me echt verschrikkelijk als je de hele dag boven de pot hangt :$

15. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Zo, ben weer bijgelezen! :D

16. Mamalicious

Mamalicious Bekend lid

23 aug 2010
    730
    0
    0
    Overijssel
    Het wordt steeds smakelijker hier haha... :D Ook hier vandaag bruin verlies en een soort van slijmpropje tijdens het plassen.. Erg raar allemaal want ik heb dat nooit..

Jammer als het niet raak is, vond juli wel een mooie maand om te bevallen.. ;)

Hoe voelen de zwangeren zich op dit moment? Al iemand een afspraak staan bij de verloskundige?

Ik plof met mijn zakje (de enige echte mini) kruidnootjes op de loungebank en pak wederom de a.b. om de tv op RTL 4 te knallen... :p
    Oh en daarna blijft hij daarop staan dit keer want volgens mij komt "het spijt me" er achteraan.. :D Lekker meehuilen... :)

17. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Ik kijk ook mee! :D

En heerlijk he, hoe meer er bij nod komen, hoe smakelijker de verhalen :D

18. nic25

nic25 Actief lid

15 okt 2012
    431
    0
    16
    invalleerkracht basisonderwijs
    Limburg

bijna... bonje met de buren ook met John Wiliams :cool:

19. Madeliefste

Madeliefste Niet meer actief

Ik hou ook van GTST en van alle foute programma's van John Williams :')

20. kiss2012

kiss2012 Niet meer actief

Gefeliciteerd rica

Deel Deze Pagina