Oktober mama`s 2009 deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door ellen1983, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    nou, ik hoop dat jullie dit topic allemaal weten te vinden!
    balen dat alles weg is van een maand....

2. Gandor

Gandor Actief lid

13 mrt 2008
    292
    0
    0
    Bolsward
    Ik heb het topic weer gevonden
    Zeker weten balen dat alles weg is.
    Vandaag was mijn mannetje jarig. We hebben er niets aan gedaan vandaag, maar zondag vieren we feest.:D

3. Tamale

Tamale Niet meer actief

Goeiemorgen!
    Jeetje, ik wou net gaan teruglezen in het voorige topic, maar de laatste 3 september :(.

Ik ben vandaag thuis, moest eigenlijk naar school, maar Tara is ziek..
    Zo zielig, ze is gigantisch aan het hoesten, veel zure spuug!
    Dus ik zit dan ook niet lekker op school..
    Was haar net aan het verschonen want ze was heeeelemaal nat, pakte ze haar knuffelspeentje, deed ze de oogjes al dicht op het aankleedkussen. AAAH.. Nou dat ken ik helemaal niet van haar!

Heeft iemand enig idee wat misschien handig is om in huis te hebben bij veel hoesten en misschien ook keelpijn bij baby's? Of 1+.
    Ik heb zelf namelijk geeen idee.

4. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Goede morgen!!

Ja ik had gister een heel bericht geschreven over waarom ik hier niet meer zo vaak ben.............weg!!

Nog 1 nachtje slapen en dan word Megan 1jaar!! Vandaag alle voorbereidingen en morgen een feest :D
    Ik heb er onwijs veel zin in, maar we hebben een beetje veel mensen uitgenodigd..........stuk of 40 WOW........en dat in ons huis..
    Ach zal wel goed komen :D VEEEEL cadeautjes voor ons meisje!

5. Tamale

Tamale Niet meer actief

Spannend sloppy!
    Alvast heeeeeel veel plezier voor morgen. Ideale dag om jarig te zijn zaterdags! ;)

6. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    jaaa gevonden!

iedereen gefeliciteerd als jullie kleintjes jarig zijn het zijn er ineens zoveel haha leuk hoor geniet lekker van de mooie dag

tamale: aah wat zielig! er is wel een hoestdrankje mis is dat iets?

gandor: alsnog gefeliciteerd!

verders weet ik het niet haha alles is dan ook weg!

hier alles goed dylan is een heerlijk ventje!
    Helaas ben ik ook nog steeds aan het tobben met mijn ongesteldheid enz volg week moet ik naar de gynacoloog een heerlijk inwendige echo even kijken of het er allemaal wel goed uit ziet heb een beetje rare klachten en het gaat maar niet over.
    maar ja we zullen zien

veel liefs jaja

7. Zo, goedemorgen.

Hier gaat het goed.. Mausi kruipt! Zooo lief om te zien.. Nog wel heel voorzichtig, maar ze kruipt!

8. Maia

Maia Niet meer actief

goedemorgen! jammer dat alles weg is, maar we gaan gewoon verder ;)

@Tamale: beterschap voor Tara. Ik heb volgens mij een 1+ hoestdrank van bisolvon. Weet niet zeker of het Bisolvon is maar volgens mij wel. Die helpt wel aardig vind ik.

zo, heb een drukke week gehad met werken en dingen doen enzovoorts. Ben constant de hort op. Volgende week weer, moet veel werken, taart maken voor Dyoni dus weer een druk weekje voor de boeg. Heerlijk!
    Fleur is nu op het kdv, was een beetje huilen toen ik wegging maar zag dat het alweer snel over was toen ze me niet meer zag.

9. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    tamale, volgens mij heeft vsm-kind ook iets voor hoesten. als je naar de drogist gaat kunnen ze je vast verder helpen. toen ik met tess naar de dokter ging vanwege t vele hoesten werd ik weggestuurd: zolang ze hoest is t goed, anders krijgt ze een longontsteking. :S
    ik moest wel neusspray gaan geven, otrivin baby. dat zorgt voor minder slijm in de keel en dus indirect ook voor minder hoesten.

gandor, nog gefeli, veel plezier zondag!

sloppy, jij alvast gefeli, veel plezier morgen!

maia, ik zeg ouders altijd dat ze eigenlijk ff achter de deur zouden moeten wachten als hun kind huilt bij t afscheid. dan horen ze dat t zo weer over is!

ik ga zo ff t dorp in, en misschien nog ff fietsen. lekker weer!

10. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Kindjes die jarig zijn en of zijn geweest van harte

Tamale idd vsm en voor keelpijn helpen ijsjes goed ( ik doe dan altijd fruit lollies maken). en ik gebruikte gewoon zoutoplossing van de apotheek ( goedkoopste) beterschap met je meisje.

wendelaa hoe is het met Tim?

ellen winkelse :D

Hier erg drukjes en verslaafd aan hh :p. Straks nog even werken en dan morgen na Rose , man en Eva gezellie.

11. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    Weer gevonden! Jammer dat er veel weg is, maar wij komen wel weer op gang.

Hier gisteren een begrafenis gehad van een oom van Mees. Binnen 2 weken overleden aan kanker. Vandaag extra lang werken om alles voor het weekend weer klaar te krijgen voor de baas.

12. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Goedemorgen,

Arme persoon die alles heeft laten chrashen, wat zal die zich rot voelen.... nou ja.

@danjo...veel plezier bij Rose en wat is hh?

@tamale...beterschap, ik hoorde dat tussikind erg goed schijnt te helpen, is homeopatisch

@maia....lekker druk, ben benieuwd naar de taart voor dyoon

@nathalie, wat een naar bericht, zijn jullie weer helemaal beter?

@kk, jeeeej wat goed van maus....ennuh komt de muis er nog?

@jaja...balen zeg, hoop dat ze iets vinden wat snel verholpen kan worden

@sloppy.....zozo 40 man in jullie huisje....lekker druk! megan die wurmt zich vast wel overal tussendoor haha

@gandor, nog gefeliciteerd en veel plezier morgen

@hier...net als iedereen hier, ben ik echt emo aan t worden nu Boaz bijna jarig is. Hij gaat ook zo snel opeens, met 'kletsen', met staan, met kruipen, met handjes klappen, met dingen nadoen...zucht wat ben ik verliefd zeg

13. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ei happy harvest haha, en ja wat gaat het snel he ik mis het baby zijn ook vaak hoor, al is dit ook wel heel leuk.

14. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
  15. NathalieH

NathalieH Fanatiek lid

4 mrt 2009
    1.332
    0
    0
    administratief medewerkster
    Sliedrecht
    @ Blij ei, Mees is al wel helemaal opgeknapt. Ik voel me nog niet helemaal toppie. Vannacht ook slecht geslapen omdat Emma niet wilde slapen. Dus hoop vanavond de schade in te kunnen halen.

16. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Gandor, gefeliciteerd!!!

@Danjo, veel plezier morgen...o en Rose dus ook;)
    En met Tim gaat t weer stukken beter gelukkig.
    Helaas is t spoken snachts ook weer terug....

@Tamale, idd Tussikind is een goeie.

@Ei, erg is dat he.....zou aan een kant de verjaardag wel over willen slaan haha

@Hier, zo nou hoest mama zich t ongeluk!
    Ben ook al aan de slijmoplosser gegaan, want t zit echt enorm vast

17. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    O en platgaan van de site...
    Wel onwijs rot voor al die meiden die in die tijd bevallen zijn zeg!

18. joenka63

joenka63 Fanatiek lid

11 nov 2006
    1.288
    0
    0
    leidster kdv
    Ola,

Alle jarige en inmiddels 1 jarige GEFELICITEERD!

Tamale: Yep, tussikind of bisolvon! En ook gewoon zoutoplossing, otrivin mag je maar 1 week geven geloof ik.. Beterschap

Wen: Jij ook aan de tussikind:D, beterschap!

Danjo & Rose: Have fun morgen! Gezellig!

Ei :Heerlijk he dat gevoel! Dat je hem wel op kan vreten!

Sloppy: Zo.....40.....suc6! hele fijne dag in ieder geval!

Nathalie: He bah! Altijd naar! Ook nog niet helemaal opgeknapt, beterschap!

Hier ook emo aan het worden, terwijl ik eigenlijk heel blij ben dat we deze fase met de f****** reflux bijna achter ons hebben gelaten! (hoop ik dan) Dus heb hem wel groot gekeken! Maar nu......hij is zoooooo lief!:D

Vandaag ff geshopt bij name-it in Apeldoorn! Met name voor Britt geslaagd (oftewel niks voor Boaz).... Nu mijn mannetje ff brood geven en dan het bed in!

19. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    goede middag dames

eindelijk weer gevonden! was jullie kwijt

de jarige kindjes van hartelijk gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hendrik zijn kuur heeft niet echt geholpen houd last van zijn oortjes!!!!!! vandaag en gisteren steeds kleine beetjes over geven hij is er niet misselijk van spugd uit en eet weet verder (vreemd kind haha)

nou meiden ga aan de slag in huis is weer een lekkere bende!!!!!!! een prettig weekend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

20. ellen1983

ellen1983 Fanatiek lid

20 jan 2008
    3.375
    0
    0
    kinderopvang
    overijssel
    danjo: ik zag al dat je weer bezig bent met hh. heb al bij je gejat haha! hier ook n verslaafde, level 21 inmiddels...
    heb je al ontdekt dat je gratis credits kunt krijgen daar enquetes in te vullen? hihi ik gebruik er mijn oude hotmailadres voor, geen spam enzo op mijn dagelijkse mail.

Deel Deze Pagina