sept/okt/nov 2011 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hier ben ik weer eens! :)
    Hopelijk volgen jullie ook weer.... Het blijft zo stil hier!

Het is hier in ieder geval een rotweek geweest, maar tijd om weer vooruit te kijken. Veel te lekker weer om je zo te voelen!

We hebben in ieder geval besloten om even pauze te nemen en vanaf juni weer vrolijk verder te gaan. Even alles laten zakken. M'n hoofd staat op het moment niet naar al dat "geklus"... ;)

Met Pepijn gaat het goed! Hij begint wel de melk wat beu te worden, dus ik denk toch langzaam naar 3 flesjes en dan meer groente en fruit.
    Kan nu denk ik wel, toch?

Verder ben ik aan het kijken voor een mamafiets, maar twijfel nog te veel. Plus het verschil tussen internet en de fietsenwinkel is heel groot...

FmT, balen zeg van je neuroloog. Kan me voorstellen dat je er niet al te vrolijk van wordt....
    En hoe is het met Fae? :)

Sunshine mama, welkom! Hopelijk wordt het hier ook weer wat drukker! :)

Ik ga maar eens aan de wandel. Even gezellig met m'n moeder en Pepijn naar het plein!

Groetjes, Duckertje

2. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Het kan wel hoor naar drie flessen. Lucas drinkt al een paar weken drie flessen. En zo'n 130 gram fruit en groente.

3. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Eeej dames, ik zie dat mijn abo niet heel goed gewerkt heeft hier, ik heb gewoon tekst gemist! :$. Ik ga hier ook weer elke dag kijken en mee kletsen hoor. Daarginder is het echt te druk voor me. Nu is het ff rustig maar straks komen ze weer hahahaha...

Zullen we hier een lijstje maken van de babietjes en hun gewicht vind ik ook wel leuk :)

Zag dat we nieuwe dames hadden, ik ga ff teruglezen straks maar EERST mezelf aankleden ;), zit nog steeds in mijn pyama haha, owja en Fae ligt lekker in bed, dus moet nu gaan haasten aangezien ik om half 4 op cb moet zijn. We willen wandelen maar zal wel de auto worden ivm tijdgebrek :(

4. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Ow als je nu ff spiekt op .... kan je onze nieuwe webpagina zien :). Die verdwijnt straks waarschijnlijk weer dus dan zie je niets meer :p

5. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

gaaf joh!

6. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Oooh Sjoon cool je hebt het gezien, straks kunnen jullie zelf een gebruikersnaam en wachtwoord aanmaken wil hem wel op prive zetten zodat niet iedereen kan lezen. Kom je snel weer eens op facebook ? Oooh ik moet nu echt gaan hahaha

7. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

doe ik fmt!
    ik was gister goed ziek. bah.. 1 dag maar gelukkig!
    misschien vanaaf??

8. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Ja lekker dan nu zie ik niks. Succes op het cb.

9. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Lucas 4 mnd 6758 gram, 64 cm

Lucas moet volgende week weer naar het cb

10. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    aah gezellig weer hier :D
    Duck; wat goed dat je de draad weer een beetje gaat oppakken en dat je het klussen even pauzeert. een hondje en kindje/vruchtje verliezen in 1 week is een grote nachtmerrie :(

fmt: en? Hoe groot en zwaar is ze nu?

ik mag maandag weer.
    vind zelf het andere topic ook nog wel leuk hoor :) Maar inderdaad wel druk ;)
    verder weer zo'n half gaar dagje op werk, maar er gaan nog meer werkzaamheden voor me gezocht worden hebben we besproken.

Yanna drinkt nog wel 4 flessen, maar wil 's avonds echt wel meedoen aan tafel. afhankelijk van wat we eten geven we haar onze prak of een soepstengel. de soepstengel gaat inmiddels wel op in de tijd dat wij ons bord leeg eten. dus groente is wel handig om nu te gaan starten voor de voedingswaarde.

ze zat van de tripp trapp in de new born set, maar dat vindt ze nu echt vervelend, omdat ze dan half ligt. Zit ze steeds sit-ups te doen.
    Maar voor de baby-set zit ze nog niet goed genoeg, maar dat vindt ze wel veel leuker.
    wat vinden jullie verstandig?

11. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Leuk, weer wat drukker hier! :)

Het is idd een nachtmerrie Sahi, maar omdraaien kunnen we het niet, dus we kijken maar weer vooruit!
    Anders "vergeet" ik dadelijk nog van het mooie weer en mijn ventje te genieten, en dat is ook zeker niet de bedoeling!

FmT, lijkt me leuk zo'n lijstje! Wij mogen 13 april weer, dus dan is het weer up to date!

Sahi, Pepijn zit ook in die newborn set en idd, hij doet een hele dag "sit-ups"! Ik hoop dat hij snel zit, want hij wordt er wel wat gefrustreerd van.
    In bed, in de box, in de wagen, op het aankleedkussen... Meneer wilt zitten! ;)
    Voor nu laat ik hem toch nog even in de newborn set.....
    Het gaat zo snel, dus voor je het weet wordt z'n geduld beloont! :)

Ik ga maar eens wat koken....

Tot snel! ;)

12. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @cos hoe is het met J? Al klaar met alle meubels lakken. Of lees je hier niet meer ? Zou het wel gezellig vinden.

@duckertje Ik ben blij weer wat van je te lezen. Goed dat je even rust pakt, het is niet niks wat je allemaal zo even op je dak hebt gekregen.
    Hier ook veel twijfel over de fiets, ik ga voor een kinderfiets, is wel nodig met mijn lengte, dus ik moet mezelf echt heel goed laten informeren. En ik wil natuurlijk wel een supersonische luxe fiets dan, niet dat ze me uitlachen hahaha...

@Sunshine mama gezellig hoor dat je hier mee komt kletsen vond het al jammer dat het stil viel :(, ik zie dat je ook een engeltje hebt, ik ook 25 weken bij me gedragen :(. Word er altijd zo verdrietig van als andere mama's dat ook meegemaakt hebben.

@sjoon zit je niet mee he, gelukkig snel weer beter.

@lolly ik heb hem al via PM bij facebook gedaan, als andere meiden het willen zien mag je ff een pbtje sturen :).

@sahi 6 maanden en een bietje : Fae 6380 gram en 63 cmtjes haha. Wat ik verstandig vind, tja ik ben heel voorzichtig ermee, Fae ligt ook nog half in der bloom stoel, en trekt zichzelf als het ware ook omhoog, maar ik vind dat nog echt te vroeg. Maar jij moet doen waar jij je goed bij voelt he, jij bent de mama van Yanna.

Hier bij CB geweest alles is goed, ze zit iets onder de -1 lijn maar groeit wel haha. We hebben lekker gewandeld, wat een heerlijk zacht weer. Ook een soort van schema besproken met de arts, ik kon er geen rust over krijgen nu wel. Zal hem straks hier ff neerzetten, hopelijk vind Fae het ook iets. Owja en een koekje met suiker mocht best van hem haha zolang we maar niet elke dag geven.

Zal ff een lijstje in elkaar knutselen.

Sunshine mama en cos doen jullie ook mee ? En Gejanne en Misja of houden jullie het bij het andere topic ?

13. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Fmt wil je de cijfers vanaf de geboorte hebben? Is wel leuker denk ik.
    :)

14. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Lijstje :)

Lucas - Lolly - 6758 gram - 64cm - 4maand
    Fae - FmT - 6380 gram - 63cm - 6maand/1week

Als iemand het beter kan mag maar ik vind het zo wel prima haha ik houd het wel bij als jullie het goed vinden :p en als jullie mee blijven kletsen haha..

Edit : Sjoon ja dat kan ook wel. Roep jij even over Elynn ?

15. Sunshine Mama

Sunshine Mama Actief lid

2 jun 2011
    395
    0
    0
    Verpleegkundige Ziekenhuis
    Eindhoven
    hallo Dames,

Ik zie dat er vandaag weer wat geschreven is! gezellig!
    Ik moet nu gaan werken.. Dus heb nu geen tijd om te reageren. Maar probeer dagelijks te kijken hier!

Groetjes!

16. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Ja sunshine mama moet je echt doen, ik word wel vrolijk van je naam haha :) Ze zon schijnt in ieder geval heerlijk. Wat voor werk doe je ?

17. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Fae - 21/09/2011
    6380 gr - 63 cm - 6 maand
    Lucas - 30/09/2011
    6758 gr - 64 cm - 4 maand
    Eynn - 12-11-2011
    4370 gr - 53 cm - geboorte
    4760 gr - 54,5 cm - 4 weken
    5730 gr - 57,5 cm - 8 weken
    6660 gr - 60,5 cm - 3 maanden
    7085 gr - 62,5 cm - 4 maanden

Zo iets??

18. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Fae - 21/09/2011
    2650 gr - 47 cm - geboorte
    6380 gr - 63 cm - 6 maand
    Lucas - 30/09/2011
    6758 gr - 64 cm - 4 maand
    Elynn - 12-11-2011
    4370 gr - 53 cm - geboorte
    4760 gr - 54,5 cm - 4 weken
    5730 gr - 57,5 cm - 8 weken
    6660 gr - 60,5 cm - 3 maanden
    7085 gr - 62,5 cm - 4 maanden

Ik zeg perfect :) Heb wel ff Elynn der naam goed gezet hehe :p !

19. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    En dan de naam van je eigen dochter verkeerd schrijven. Foei:)

Het maakt mij niet uit welke lijst me gaan bij houden.

20. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Oh schema wat ik ga proberen te doen (ook terug naar 3 flessen, hopelijk werkt het) anders moet ik die 4e fles nog ergens tussen krijgen maar dan een klein flesje.

7:00 fles
    +/- 10:30 fruit
    12:00/12:30 (opbouwen) brood + (afbouwen) fles
    tussendoortje : drinken bv : slappe thee, diksap of water, soepstengel, lange vinger, rijstewafel
    17:00/18:00 groente
    20:00/21:00 fles (eventueel met pap)

Hoe doen jullie het ?

Deel Deze Pagina