sept/okt/nov 2011 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    @Gejanne, joehoe eindelijk! Wat kan dat lang duren he.

Hier echt aan het aftellen! Nog 2 dagen werken. En zondag vertrekken we lekker op vakantie. De koffers zijn zo goed als ingepakt. Alleen de handbagage nog. Hier gaat er geen kinderstoel mee. Als ze er in het hotel geen hebben dan mag hij eten vanuit de buggy! Ik vind het wel spannend hoor. Potjes groenten en fruit zijn ook gepakt. Water kopen we daar wel. En misschien eet hij daar wel vers fruit en misschien zit er ook wel wat bij het buffet wat Finn lust.mag hebben.

2. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Jeuh, applaus voor dinand!!

Av, ik ga je zoeken zometeen. :)

Gold, ik ken de stoeltjes wel van afbeelding. Ken verder niemand en heb er ook geen ervaring mee. Maar ze lijken me wel makkelijk.
    Als flo goed kan zitten, zou ze er dan nog als een zoutzak inzitten??

3. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Al die vakantieplannen, ik wil ook :D :D
    Ach, volgend jaar hopelijk weer, en in de herfstvakantie een weekje!

Heerlijk Prutske, schiet ook al op voor jullie! Waar gaan jullie heen?

4. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Av, ik kan je niet vinden met sonpop, die geeft aan dat de naam niet herkent wordt... Hmmmmz
    Jammer.

Wij gaan volgend weekend 4 daagjes kamperen in valkenburg. Heb dr wel zin in :D

5. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Wij vliegen naar Mallorca voor een week. Mijn ouders brengen ons zondag naar eindhoven airport! Anders moeten ze Finn zolang missen;)

6. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Ach, wel ideaal dat jullie gebracht worden! Heerlijk hoor!

En jullie gaan vast in de stemming komen toch Sjoon? Heeft Chiel dan wel vakantie? En waar gaan jullie daarna heen?

7. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Chiel krijgt vrijdag vakantie.
    Volgende week gaan ze woensdag tm zaterdag naar mijn ouders . Dan halen we ze zaterdag op en rojden we door naar valkenburg. Chiel weet dat nog niet... :)

17 aug vertrekken we naar zuid frankrijk. Net niet in andorra zag ik haha. Nu een keertje aan zee.

Vgtfhukjhvfxgfnmn vgthdfghjoum
    Elynn wil jullie ook even gedag zeggen :D

8. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sjoon, wat is jou naam dan? Zoek ik je op.. Wel raar

9. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Hoi Elynn! En nu slapen! :p

Prutske! Ik wil uitgebreid weten hoe het vliegen gaat als je terug bent, en alle tips zijn welkom ;)

10. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    @Gold, je hoort het als we terug zijn. De tips die ik van onze travel agent heb. (zij heeft ook twee kindjes) Kindje iets laten eten/ drinken tijdens het opstijgen. En verder geen verwachtingen hebben dan valt het altijd mee. Luiers verkopen ze overal dus neem daar niet te veel van mee. Loos gewicht dus. En voor de buggy rekenen bij transavia al 7 kilo en voor Finn mogen we maar 10 kg mee nemen dus das maar 3 kilo extra natuurlijk.

Hoi Elynn, slaap lekker meisje

11. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Av, is gewoon mijn eigen naam die ik op fb heb :)

Elynn is heerlijk in haar bedje gegaan. De rechtse voortand boven komt ook eerdaags door zo te zien

12. altijdvrolijk

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als ik die intik, krijg ik heel iemand anders :(

13. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Jemig wat vaag zeg...
    Of mogen we gewoon niet tegen elkaar spelen??

14. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Ik zie net dat ik wel een uitnodiging van je heb. Ik ga nu slapen, dus morgen weer spelen :)

15. altijdvrolijk

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, ik denk het.
    Heb het nu net via fb geprobeerd.

Truste dames, mijn bedje roept.

16. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    goedemorgen meiden !!

poeh ik wil ook lekker naar de zon .. wat een baggerweer zeg ..
    volgende week wordt het weer lekker moet ik weer werken !

hier ook tand nieuws !!
    tand nr 1 is zaterdag doorgekomen ... en ik zie net puntje van tand nr 2 ... jeeeeej eindelijk .....

17. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Idd baggerweer.... Blegh. En dikke onweersklappen om 06 uur vanochtend.

Jeuh!!! Alle tandjes komen zo wel door hihi

Hier gaat het in een keer snel met de tanden die doorkomen.in 3 weken 4 tanden, en nu is nr 5 ook op komst.

Chiel nog 2 daagjes naar school en dan heeft hij vakantie. Zal voor hem wel ff raar zijn denk ik.

18. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Ja, 3 kg xtra voor een baby is echt niets. 5 potjes is geloof ik al 1 kg dan blijven 2kg over voor kleertjes :p
    Mijn man gaat op rantsoen qua bagage, dan kunnen moeder en dochter alles meenemen wat ze willen.

Nou, hier dus weer een madame (nighcrawler noemt mijn man haar) die om 01:00uur klaarwakker was..... En spelen, en lachen.... Pffff Daar gaat mijn warmer slapen theorie.
    Wat is dat toch met die kleine? Sprongetje? Het gaat altijd 1 week goed en dan weer 2 weken 'slechter' ik merk wel dat ze heel veel aan het leren is, ze imiteert mij met gezichtsuitdrukkingen, zwaait, klapt in de handjes, trekt behang af in haar kamertje (!!!!FmT heeft de foto's gezien) maakt de katten bang...
    Worden jullie kleintjes niet wakker s'nachts? Of heel vroeg in de ochtend? (05:45 was het weer vanochtend, ondanks haar nachtelijk spoken)

AV, heb je Songpop invite gehad!

19. altijdvrolijk

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ emma: joepie! Tandjes..
    @sjoon: hoe vind chiel school eigenlijk?
    @ gold: ze is wel lekker bezig zeg. Hoe oud is f nu dan? De sprong is nl bij 8,5 maand en bij 11 dacht ik. Kan pas kijken als vriendje uit bed is. Maar het kan niet zo zijn 1 week goed dan weet niet. Althans niet voor de sprong. Collin wordt in de nacht 1 of 2x wakker maar dat is voor zijn speen en in de ochtend... Rond 6uur wil hij nog een x zijn speen en slaapt dan tot half 8

20. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    het is eigenlijk 10kg voor een baby maar ze rekenen al zeven kilo voor de buggy. We zaten net aan 40,9 kilo dus nu nog een paar kleine speelgoedjes voor F

Deel Deze Pagina