Prutske, duidelijk, 7kg buggy, 3 kg houd je over .... En dat is niet alleen bij transvertragia zo, ook bij andere luchtvaartmaatschappijen. Zoals ik al schreef, 3kg is echt weinig, maar ja, we betalen ook bijna niets voor een baby voor zo'n vlucht. Florine wordt/is 10 maanden (ik tel soms nog steeds de weken net zoals in de zwangerschap ) Ik heb net het CB gebeld, ik kan er alleen wijzer van worden bedacht ik me toen ik de telefoon pakte. Die zeiden dat als er niets aan de hand is (poep, pijn, koorts etc) ik haar moet laten liggen, zachtjes uitleggen dat het echt geen tijd is om op te staan/spelen/drinken/brabbelen/lachen, aai over de bol en speen (welke speen) en dan weggaan. Iedere 5 minuten tot ze weer slaapt. Logisch, had ik zelf ook kunnen bedenken, maar fijn om te horen dat ze een normale ontwikkeling doormaakt. Ze dromen nu meer, en worden makkelijker wakker en voelen zich alleen dan in hun donkere kamer zonder mama of papa. Dus ik belde mijn man om hem dat te vertellen en die vroeg zich af hoe normaal dat eigenlijk is als de andere kindjes van 'je forum' dat niet doen ...... 'Is Flo echt een nightcrawler? Of hebben we gewoon pech?' vroeg hij. Is Flo de enige hier zonder speen? Ach volgende week gaat het weer even goed.
emma: hihi, wat een late tanden Yanna is niet eens de laatste met bijna 9 maanden dus! sjoon: oh hier geen onweer. niks aan he gold: hihi, de enige vliegvakantie die wij ooit hadden, vorig jaar weekje ierland, hadden vriend en ik samen 12 kg maar ja, wij zijn dus van heel simpel. Mijn vriendinnetje had toen een koffer op onze naam gezet voor haar schoenen, whaha klinkt als een sprongetje, ze kan ook ineens zoveel dingen! Wij horen yanna rond half12 altijd nog even piepen en in haar slaap praten, maar dan slaapt ze weer verder. dus ze wordt af en toe wel een beetje wakker, maar ze kan zichzelf weer goed in slaap krijgen blijkbaar. of ze laat zich gewoon niet horen natuurlijk... hoeveel weken is Flo dan, want ik ben die weken dus kwijt en heb geen zin om te rekenen ik vind het CB soms zo lekker vaag, sjonge jonge... het CB wil altijd structuur en goede doorslapers en vinden dat je ze moet laten huilen en vooral niet oppakken. Nou als Yanna brult, pak ik haar dus echt wel op (maar gebeurt dus ook normaal niet). ook al is ze al lang van de bv af, misschien zoekt ze nog wel die genegenheid in de nacht. misschien een shirt ofzo met je luchtje bij Flo leggen? AV: is collin ook nog veel wakker 's nachts? zo, ik ga maar weer eens werken denk ik. wat een rotweer, bah, als ik nu naar mn auto loop ben ik doorweekt en hij staat toch echt voor de deur... geen zin nog om te gaan dus, gelukkig heb ik wat speling vandaag...
even een trotse mama, ik krijg net een mail dat f in de box is gaan staan! Wat heeft hij inruim een week toch veel geleerd: kruipen/buikschuiven, zelf gaan zitten, ergens tegen aan gaan staan. Heel duidelijk laten weten wat hij wil. Nu zit hij ook meteen weer wat lekkerder in zijn velletje. Als nu zijn tandjes eens echt doorkomen dan is het weer helemaal goed
@ Gold: Collin was ook echt een spook s'nacht, maar nu (ff afkloppen) hoef ik er alleen uit voor die *** speen. Wees blij dat ze er geen heeft, het is best moelijk om dat af te leren. Denk dat Flo'tje het wel gezellig vind dat jij in de nacht bij haar bent.. @ Sahi: Ik laat Collin ook niet onnodig huilen, maar voor het doorslapen was dat wel ff nodig. En nu ook, hij wil gelijk opgepakt worden, maar dat gaat ook niet altijd. Ben met het heel even laten huilen (echt geen 5 min hoor) wel iets makkelijker geworden. En Collin slaapt wel door, alleen is er paniek in de tent in de nacht om die speen. (of hij ligt klem) Hoe krijg je dat voor elkaar? 12 kilo samen??? Ik heb dat al aan toiletspullen bij me, hahahaha.. @ Prutske: Wow... Dat is ook wel iets om trots op te zijn.. Zo, hier even rust in de tent. Zit maar te wachten op het droge weer. Moet nl nog steeds 4 schutting delen verven, dan is de tuin echt klaar. En van het weekend zit eindelijk het plafond in de badkamer er helemaal in. Het moet dan nog wel afgewerkt worden (lekker gaatjes vullen) en structuren.. Dat is altijd mijn werk, hahahaha
prutske: jaaaa wat een nieuws Goed he AV: nee laten huilen deed jij toen ook eventjes met een reden natuurlijk. ik bedoelde meer dat als Yanna huilt dat er dan wat is, want er gaan dagen voorbij dat ze niet huilt. maar die paniek in de tent is anders dan wat Flo doet inderdaad... had ik maar een gouden tip voor Flo'tje en haar papa en mama! Yanna zegt sinds vanmorgen 'hebben'. heel fijn... dan zit ze aan tafel en als ze ergens niet bij kan wat ze hebben wil gilt ze 'hebben, hebben, hebben!'. Even kijken of ik haar geduld hiermee een beetje kan oprekken, want ze loopt er enorm mee te dwingen. ze zit de laatste dagen sowieso wat minder in haar velletje, druk zo weer na de vakantie, dus morgen is Yanna's dag Even lekker relaxen samen. Al moet ik wel verplicht voor iemand een kadootje kopen en de boodschappen doen, maar verder is vrij om in te vullen
Gisteren heeft mijn klein spookje 2 lange slaapjes gehad overdag en wilde tegen 20u niet slapen... Om 21:45u was ze stil... Thx Princi voor je hart onder de riem, whatsapp is een fijn medium om lekker snel te schakelen Vannacht een goede nacht gehad, ik was k.o. en heb haar niet gehoord. Dadelijk krijg ik bezoek van mijn vriendin + auti zoontje, Florine is gek op dat jongetje dus dat wordt een dolle boel. Prutske! Wat een kanjer is het toch, nu idd nog die tandjes. Sahi, dankje voor de tips, het is en blijft gissen met die kleintjes. AV, jij en je schutting laten we hopen op droger weer. Ik spring onder de douche!
Wat een rust hier! Ik ga vanavond weer lekker in de corsotent hobbyen! F mag weer lekker bij opa en oma logeren. Dan ga ik morgen voor het laatst werken op dit plek joepie! En mijn man gaat het huurcontract tekenen met de huurders van het appartement (staat tevens nog in de verkoop) En dan vakantie!!!!!!!!! oja vanmorgen nog even met F naar de huisarts geweest. Hij heeft wat uitslag bij de randen van zijn pamper op zijn buik en zijn liesjes. Maar het was niks ernstigs en we kunnen gewoon op vakantie. Wat het nou wel was wist hij eigenlijk ook niet echt.
gold: wat fijn dat de nacht beter ging zeg! was het een leuke dag vandaag? prutske: veel plezier met de corso tent! En alvast fijne vakantie hier net uit eten geweest, lekker op tijd terug voor Yanna natuurlijk. Ze deed het super, echt heerlijk We ging naar de pizzaria en bestelden per ongeluk in het italiaans Whaha, wat een lol Zat iemand naast ons met een klein jongetje en achter ons met een gehandicapte jongen, wat een pret hebben we gehad zeg. Dan voelen we ons ook meteen wat minder bezwaard met onze rommel makende Yanna Yanna en die gehandicapte jongen hadden een lol samen, echt super! Vind ik zo leuk naja, nu lekker bank hangen, hier vandaag erg druk bezig geweest met het huis wat aanpassen op Yanna's geplunder
Hallo daar ben ik weer. We zijn vanmiddag terug gekomen van een heerlijke vakantie. We hebben lekker weer gehad niet te warm dus dat was wel lekker. Fabian en lucas hebben we beiden niet gehoord in de auto. Daar zag ik wel het meeste regenop hoor, tegen de reis. Ik zag het al helemaal voor me 12 uur in de auto met twee jengelende kinderen Ik heb niet bij gelezen maar vanaf hier pak ik het weer op. Ik ga nu eerst douchen en naar bed. Ik ben wakker vanaf gisterochtend 7.30 en ik ben leeg. Tot morgen. Fijn weekend allemaal.
Sahi wat een gezellig etentje zo te lezen !! gezellig he als je meissie er zo leuk bij zit en ook geniet van het erbij zijn ! en met 10 mnd denk ik dat lisa een van de laatste zal zijn met tanden .. ze heeft wel als eerst waterpokken van alle beebs prutske wouw wat een leuke en goede dingen in het vooruitzicht ! en veel plezier bij de corso ! staks nog wel doorgeven welke wagen van jullie is he kan ik op tv meekijken ! we kijken elk jaar .. zo mooi lolly welkom terug meid ! en wat geweldig dat het zo goed is gegaan !! vonden de kids het leuk ? slaap maar lekker bij Fmt hoe is het met jou mop ? en met je pijn ? ik zag dat de fysio helpt !! gold gelukkig is de nacht wel goed gegaan !! hier druk en lisa maakt allemaal wat mee hoor .. nu tand nr 2 door en ze heeft ... de waterpokken... nog niet zo veel maar het zijn er wel ! heeft ze natuurlijk van tim gehad.. hopelijk volgende week wat zon dan drogen die rakkers wat sneller uit morgen gaan de kids logeren gaan man en ik saampies een nacht naar valkenburg !! echt gaaf .. zo'n zin in ! das voor het eerst sinds we kids hebben .. fles champagne staat klaar die nemen we lekker mee hihi ik ben er dus even paar daagjes niet ! fijn weekeind meiden
Lolly: welkom terug! Lekker even bijkomen eerst fijn dat t zo goed is gegaan! Emma: veel kindjes zijn hier wel laat met tanden, toch? Ze zeggen 6 maanden gemiddeld 1e tandje, maar Yanna heeft ook nu net een week haar 1e tand en verder zit er voorlopig niks aan te komen naar mijn idee. Ach ja... Inderdaad heerlijk als het zo goed gaat Betrschap met de waterpokken!!! Gezellig dat jullie saampies naar valkenburg gaan, veel plezier! Nou ik ben klaar wakker, Yanna en vriendje liggen heerlijk te tukken en hun kennende houden ze dat wel tot een uur of 9 vol... Zal ik iets nuttigs gaan doen, of gewoon nog even liggen niksen...
Goede morgen Gisteren druk bezig geweest, het plafond is nu plafond dicht. :S Verder heel de dag in de weer geweest met Collin, die echt laat heeft van die 2de voortand. Het ziet er vandaag wel beter uit, want volgens mij is het puntje door. Tevens is de wipstoel niet meer veilig, hij klimt er uit.. En buik schuiven gaat ineens als een speer, hij maakt de hond een beetje gek, haha. Heerlijk schijnt het zonnetje nu naar binnen, straks naar de kinderboerderij. zal hij wel prachtig vinden.. Emma: veel plezier.. Lolly: welkom terug en fijn dat de reis goed gegaan is. Sahi: vandaag wel een beetje langer kunnen slapen?
Hier ook net pas uit bed iedereen gedouched, alleen ik moet nig. Ik ga wel na mijn broodjes douchen. Straks ff naar bataviastad. Vriendje en ik willen nog nieuwe zomerkleren. De kids zijn al voorzien. Lolly, welcome back!! Fijn dat het goed ging in de auto. Av, zo zielig idd met die tandjes. Is bij elynn wel verschillend . De ene heeft ze geen last van en de andere wel.... Raar eigenlijk he. Sahi, idd rustig ja...gelukkig is het weer ook een stuk beter op het moment Olifantje, waar ben je?? Prutske, was t weer leuk in de corso tent? Verder weet ik t ff niet meer. Mijn afbakbroodjes zijn klaar dus ik ga ff smullen nu Fijne dag iedereen
Hoi Allemaal, de corsotent was weer erg gezellig! Gisteren voor de laatste dag gewerkt op mijn "oude werk". Eindelijk klaar daar! Nu lekker vakantie houden. Mijn ouders brengen ons straks naar Eindhoven! Nu nog effe wasjes doen
Zo niet heel veel geschreven inderdaad, ik ga ook vanaf hier weer proberen mee te schrijven. Nu maken we erg weinig mee. Vandaag wilden we wat leuks gaan doen met F. maar gisterenavond thuis gekomen van 2 nachtjes logeren en ze heeft 2 ontstoken oogjes (gele prut), kreeg koorts (eerste keer).. dus het was me de nacht wel. Nu ligt ze naar de tv te kijken en der winnie the pooh laptop te slopen. Verder gaat alles oke, mijn armen verscheelt van dag tot dag, pijn zit nu veel in mijn nek, en schouder... ??? maandag begin ik met dry needling en ohoh wat zie ik op tegen die naalden. Werk gaat alles wel prima, werk zo halve dagen maar vrijdag had ik dus echt geen zin vanwege de vele pijn dus maar gewoon afgebeld. Gezondheid gaat voor alles.. Ik moet bij de arbo komen weet alleen nog niet wanneer. Verder toch ook stiekem op zoek naar een andere baan. Ook al heb ik parkeerplek gratis in de buurt nu en een heel goed salaris. 5 dagen verdeeld werken is me echt veel te veel. tandjes... er komen er boven ook weer 2 tegelijk door.. slapen... snachts word ze wakker, speen en/of fles maar weer in. En gelukkig zit hier haar dure pipbehang er nog gewoon op ..
Hallo allemaal, Wij zijn ook weer terug van vakantie.. Lekker een weekje genoten! Ik lees ook weer mee nu
AV: ja vandaag kon ik wat beter uitslapen Yanna was nu iets vroeger, maar dat was niet erg sjoon: lekker geshopt? lekker he, afbakbroodjes op de zondag ochtend prutske: fijne vakantie! fmt: goed je weer zien hoor En inderdaad: gezonheid gaat voor alles! lijkt me inderdaad spannend, die naalden. maar als het helpt, dan moet het maar toch/? ik duim voor je dat het werkt in ieder geval! zwaar hoor, die nachten. ik merk dat ik echt in mn handjes mag knijpen dat het hier zo lekker gaat, jeetje! gold: jij dacht dat Flo'tje zo'n uitzondering was met die nachten, maar op t andere topic zijn de laatste weken ook weer enorme nachtbrakers. zijn periodes van tandjes, sprongetjes, ziek zijn en noem het maar op. herkenbaar of niet? zo, het huis is ge upgrade, duurde allemaal wel veel langer dan gepland Gelukkig is Yanna steeds flexibeler. we zouden 'even' naar de ikea in barendrecht. we wisten precies wat we wilden hebben, dus we zouden met een uur zeker wel terug zijn. daar aangekomen bleek die dicht te zijn! nou ja! Dat had ik zeker niet verwacht, maar inderdaad, te veel van uit gegaan, dus niet over nagedacht. doorgereden naar Delft, maar door werkzaamheden duurde dat best een poosje. Dus besloten om maar lekker rustig door Ikea daar te kuieren en daar te lunchen. Gelukkig verkopen ze ook dingen die Yanna kan eten, want we hadden helemaal niks mee. Echt helemaal niks, maar ik zag dat ze luiers in de baby-ruimte hadden, dus ik kon haar gelukkig wel verschonen. Wat een service zeg uiteindelijk om 3 uur weer thuis (half 11 waren we weg gegaan, haha!). De kast staat en Yanna krijgt de la niet open Dat was het doel ze vond het wel heel stom, maar de nieuwe plek voor speelgoed weet ze ook al heel goed te vinden. vriendje wilde nog aan zn auto knutselen, dus dat is hij nu aan het doen huis eindelijk weer aan kant, wat geeft Ikea toch een rommel (Al dat karton en plastic...) Yanna wilde niet avond eten en ligt nu te slapen in de box (is niks voor haar, dus ze is echt uit haar hum). Heb haar prakje wel bewaard, maar die wil ze vast niet meer... lekker op tijd naar bed en even badderen van te voren denk ik.
@sahi lekker shoppen he bij de ikea. Fijn dat Yanna het zo goed gedaan heeft. @fmt m'n zwager heeft ook dry needling behandeling gehad. Hij heeft er wel baad bij gehad. Hij heeft kater ook nog shock wave therapie gehad. Hopelijk helpt het voor jou ook goed. Vandaag de laatste vakantie was gedraaid wat een pokkewerk. Vrijdagavond lekker op tijd naar bed gegaan en klokje rond geslapen. Heerlijk. Lucas kan sinds vorige week zelf gaan zitten en sinds vrijdag trekt hij zich op tot staan en dat probeert hij overal dus het word nu echt oppassen.