Goedemorgen meiden ohhhhhhhhh meiden wat ziet lisa eruit .... echt een krentebol .. stomme waterpokken hoop maar zo dat ze geen littekens overhoud.. nachtje weg met man was geweldig !! helaas zit weekje vakantie er weer op morgen weer werken
@emma oooh dat is niet leuk voor Lisa... hopelijk knapt ze snel op.. waterpokken kunnen ze toch maar een keer krijgen ? Hier na 4 maanden elke dag aanbieden drinkt F vandaag dan toch eindelijk wat water uit een drinkbeker.
Als baby's waterpokken onder de 1 jaar krijgen, dan is de kans groot dat ze die nog eens krijgen. Als ze deze wat later krijgen dan is het idd maar eenmalig
emma: aaaahh beterschap voor Lisa! fijn dat het weekend zo gezellig was fmt: als ze het onder een jaar krijgen, kunnen ze het nog eens krijgen! ah, lees dat anderen dat ook al zeiden. wat goed dat F uit de tuitbeker drinkt!!! Applaus lolly: knappe Fabian! pfff ja die was... breek me de bek niet open oh ik zweer bij de ikea. wordt wat als we ooit verhuizen, want dan wil m'n vriend 'echte' meubbels, haha! ik vind het juist zo lekker kinderproof en omdat het zo goedkoop is, is het ook geen ramp als het een keer stuk gaat. zo dagje werken zit er weer op, en wat een heerlijk weer Yanna en papa komen net thuis, dus ik ga weer
Eerste behandeling bij Fysio gehad, mijn god wat doet mijn nek en arm pijn nu hoor... morgen nog een dagje thuis (rust) en dan wat mij betreft volle dagen aan de bak. Thx joon, weet ik dat ook alweer , balen voor Lisa dan .... Hier vandaag bij de dokter geweest met F. die oogjes met gele troep/snot... ze was echt heel zielig. Nu druppeltjes gehad, hopelijk helpt het snel, want ze is echt sipjes. Stop met typen nu want me nek doet echt pijn.
effe vanaf de vakantie. Het vliegen is echt super goed gegaan. Omdat het vliegtuig niet helemaal vol zat kregen we een extra stoel. kon F lekker op liggen. En in het hotel gaat het ook erg goed alleen de lunch is pas vanaf 1 uur en het avondeten vanaf 7 uur. Dus das effe aanpassen. Lang leven de potjes die we bij hebben. We hadden uiteindelijk nog geen 40 kg bagage voor 3 personen excl. de buggy. We gaan weer lekker verder genieten.
Hey Prutske! Wat goed om te lezen dat het vliegen goed is gegaan! En nu genieten!! Die arme Lisa .... Trekt ze het een beetje? Lolly, Fabian is een kanjer! Maar nu wordt het dus nog meer oppassen. Wij zijn hier weer door een 'mindere' periode heen. Mevrouw heeft sinds weken (wel 2 maanden geloof ik) weer tot 8 uur geslapen. Dus ik zat met mijn duimen te draaien om 6 uur... Tandje nr 9 is door, nu die andere nog en als ik de boekjes mag geloven zijn we dan een paar maanden klaar. Ik weet dat andere mama's een niet zo goede nacht hebben gehad, heel veel succes vandaag en dat die kleintjes maar snel mogen opknappen.
@fmt n je al wat merken van de behandeling? Rustig aan doen hoor. Hoe gaat het met de oogjes van Fae? @prutske fijn dat het vliegen goed gegaan is nu lekker genieten. @gold oh wat heerlijk zeg zo'n goede nacht kun je ff bijtanken. En 9 tanden al Flo gaat hard. @sahi de ikea heeft ook leuk speelgoed. Het keukentje van de ikea is echt heel erg gaaf (alleen niet zo goedkoop) de treinbaan van de ikea heeft 3 jaar bij ons in de kamer gelegen en er werd echt dagelijks mee gespeeld. Hij is nu verplaats naar F z'n kamer. @sjoon en heb je tattoo al? Ik ga lucas weer even uit bed halen en dan nog maar een poging doen om wat schoon te maken.
He dames, Wat is het heerlijk buiten zeg en ik bof helemaal, want ik hoef pas vrijdag te gaan werken. Alleen heb ik ontzettende pijn in me rug en slaap ook heel slecht. Ben steeds wakker en slaap ook niet heel diep en dat terwijl Collin lekker aan het ronken is. Collin is heel het huis onveilig aan het maken, hij schuift over de vloer als een gek. De hond heeft het zo zwaar, die ligt nergens veilig, hahaha. Af en toe gaan die knieen eronder, maar hij weet niet wat hij dan moet doen. Afgelopen zondag naar de kinderboerderij geweest, prachtig om te zien hoe hij zijn ogen uit keek. Morgen gaan we weer, samen met mijn vriendin en haar kleintje (2 weken ouder) @ Sjoon: Nog geslaagd in Batavia stad? @ Prutske: Zo, dat hoofdstuk is afgesloten na je vakantie lekker bij die nieuwe baas beginnen. Super om te lezen dat het vliegen goed gegaan is, geniet ervan! @ Fmt: Je moet goed naar je lichaam luisteren hoor, gaat het inderdaad niet, dan gewoon afbellen. Oh wat vervelend dat je nu na die behandeling zoveel pijn hebt, bah. Jeeeeeee F, goed zo en nu meer uit die tuitbeker drinken! @ SM: Welkom terug en fijn dat je vakantie lekker was @ Sahi: Grappig he, dat ze zich toch zo aan kunnen passen op dat moment. En de Ikea in Barendrecht is nooit open op zondag, dat wil de gemeente wel maar veel inwoners niet @ Lolly: Dat is ook niet mijn favoriete klusje hoor. Wow, die Lucas, die gaat ook als een trein zeg @ Emma: Sterkte daar met de waterpokken! Zo zielig! @ Gold: Zo, nu hopen dat ze het doorzet met slapen, kan jij ook wat langer blijven liggen. Is trouwens die stylist al geweest voor je appartement?
Gold, lekker dat ze goed slaapt nu. Lolly, ja hij staat deels. Had weer verkeerde schaduwnaalden.... Bah. Schiet niet echt op zo. Av, wij zijn inderdaad goed geslaagd ja Hahaha die collin! Hier zijn we heel iets verkouden geworden.... Blegh, zwaar hoofd hebbn met dit weer. Zelf beetje slecht geslapen, gelukkig dat ik dan niet hoef te werkn. Morgen d kinders naar opa n oma brengen en zaterdag paar daagjes weg... Nu al zin in. Vanmorge al weer voor elynn eten gemaakt en ingevroren, ze heeft in ieder geval de komende 2 weken eten hahha
Ok ..... mijn man whatsappt mij net een locatie door .... STRAND BLOEMENDAAL .... met Florine :x Even fietsen ..... ach het is toch warm
zooo oneerlijk wat heerlijk voor florine! Lucas durft sinds vanmiddag niet meer zelf van uit staan te gaan zitten. Hij heeft het wel gedaan maar is een paar keer gevallen. Als hij nu staat gaat hij krijsen als hij weer wil gaan zitten.
gold: oehhh jaloers... hopelijk is het even klaar met de tanden! En jij had die goede nacht wel verdiend hoor! lolly: das gek, dat 'ie ineens niet meer durft. Misschien toch nog wat te moeilijk. yanna doet dit ook met allerlei nieuwe dingen, eerst rollen, toen heel lang niet, later met het zitten en het kruipen/schuiven... ik zag het keukentje ook, mag ze wel voor dr 2e verjaardag. Die treinbaan vraag ik voor komende verjaardag. ga zelf niet te veel gekke dingen aanschaf, want ze krijgt echt veel te veel sjoon: oh lekker, even samen weg! wel balen dat je een zwaar hoofd hebt AV: ook balen dat je slecht slaapt als Collin juist goed slaapt... prutske: wat goed dat het zo goed is gegaan met de reis nu lekker genieten! FMT: dikke knuffel!! en beterschap voor F dr prutogen kom ik thuis van mn werk, een brullende Yanna en een gefrustreerde vriend. Niet leuk... Ze was aan het brullen sinds ik weg was (dus ruim 2 uur!) en ze kon daarna niet meer slapen van oververmoeidheid en de warmte. Ik herken dit van andere warme periodes hier in NL, het wordt dan zo broeierig en dan is zij uit dr hum. heel moeilijk, maar ja. ben gaan douchen om even zelf rust te hebben en dan heeft zij een kwartiertje een constant geluid om in slaap te komen. Maar dat werkte ook niet. Nu na een half uurtje negeren is ze wel stil (vriendje ging er constant heen om te troosten, werkt nu dus blijkbaar ook niet). naja, ze slaapt in ieder geval...
NEE Het inslapen is een drama... Nu ook weer, maar leg zo'n kleine maar eens uit dat hoe harder ze vecht hoe warmer het wordt... Anz haar zoontje is trouwens geboren
wat nu al ze moest toch nog 3 weken? Is alles goed gegaan? Lucas heeft net ook een poosje liggen huilen. Hij is gelukkig wel gaan slapen.
Mijn draakje is na 15 minuutjes huilen door papa uit bed gehaald... "zo zielig" zei hij Toen heeft ze met de afstandsbedieningen bij hem op bed gespeeld en toen weer naar bedje, weer huilen en na 10 minuutjes sliep ze...
Ff afkloppen, maar slapen gaat hier goed. Ja ik zag het op fb. Geloof dat ze pas 34 of 35 werken was, dacht ik. En eindelijk is de tuin eindelijk klaar :S Ben ook maar begonnen om toch nog maar wat kilo's kwijt te raken door weer het advies op te volgen van de diƫtist. Moet toch wel een beetje strak die jurk zitten.
lolly: Yanna had er gisteren veel moeite mee, vandaag hebben we ventilators in huis en sliep ze wel meteen ik las het nieuws van anz ook op FB, ze was idd 34 weken. en toch 2500gr dat mannetje, bijzonder hoor! Dat was Yanna met 38 weken denk ik dan meteen! wel sneu, zo'n mannetje aan al die slangetjes, maar ze zei dat het naar omstandigheden goed ging gold: hier dus gisteren ook zo'n 'lieve' papa, maar daardoor kwam ze juist niet in slaap, ze werd steeds gestoord in haar 'ritueeltje'. ze moest het echt even zelf oplossen en dat bleek later te werken, hoe moeilijk dat jammeren ook is voor ons. AV: knap hoor, afvallen met een dietist. ik zou dat ook moeten doen, maar dan moet ik ook echt en dat vind ik moeilijk... ik weet wat mijn valkuilen zijn en ik ben er toch nog niet aan toe om er iets aan te doen blijkbaar... had begin dit jaar zoveel motivatie, maar het lukt toch weer niet. er is welgeteld 3 kg af... zucht... nou, wij gaan douchen en naar bed! owja, nog een vraag die ik al heel lang wil stellen maar steeds vergeet, beetje gekke vraag misschien, maar wij vinden 'm lastig ik benoem steeds alle lichaamsdelen van Yanna bij het afdrogen, of als ze er zelf aan zit, maar nu ontdekt ze ook haar onderkantje bij het verschonen en het badderen. Vind ik niet erg hoor, laat maar lekker ontdekken, maar hoe gaan we dat noemen? Ik vind het voor jongetjes veel makkelijker een plasser vind ik echt voor jongens. maar vagina klinkt zo plastisch. muts of doos of poes vind ik echt voor volwassenen... maar 'onderkantje' is wel weer heel preuts (al noemde ik het bij mij ook zo bij de kraam enzo ) dus wat is nou een geschikte term daarvoor... ik vind het lastig...
Slapen is verder goed gegaan vannacht. Behalve dat 1 bewoner van verderop op vakantie is en zijn zoon van (ik schat17/18jr) op zijn huis past met meerdere vrienden. Tot 3 uur vannacht hebben andere buren naar ze geroepen of het zachter kon .... Bij ons achter is een grote binnenplaats en daar zijn alle slaapkamers van iedereen, alles galmt, ook als je heel zachtjes praat kun je dat zeker s'nachts goed horen. Ik ben er dus heel dapper vanochtend om 06:30 uur heen gelopen en heb ze uit bed gebeld (wij hebben allemaal super irritante voordeur bellen (nog irritanter dan de hardste Vtech piepstemmetjes) dus daar lekker lang gebeld tot een slaperig puber hoofd in shirt en boxershort opendeed. Ik heb hem streng toegesproken en hij leek onder de indruk van mijn irritant wijzend vingertje en dwingende taal. "Sorry mevrouw, we zullen het niet meer doen" Is het zo ver? Wordt ik zo'n zeikerige 'mevrouw' die chagrijnig wordt van slaaptekort? JA! Ik ben het al! ps Florine slaapt nog als een roosje Onderkantje gaan we gewoon .. uuuhhmm geen idee noemen. Wij noemden het vroeger plasvot (maar dat is maastrichts) Sla dit forum er maar eens op na, er staan tig vragen over Hoe is het met kleine F FmT? En de rest van de kleintjes? Sjoon? Is je verkoudheid over? Geniet van je daagjes weg. Oh ja, Florine doet haar knietjes onder zich en wiebelt dan heen en weer... en dan faceplant ze naar voren Ik denk dat ze over 1 week ofzo kruipt.