@ sahi: ik ben geloof ik 2 jaar geleden geweest, maar heb alles nog. Dus ik begin gewoon. Moet ik het anders in scannen voor je? Ik zou ook niet ff een goeie naam weten. @ gold: Collin doet precies hetzelfde is 3 dagen en dan inderdaad plat op zijn snoet vallen en na 3 sec weer proberen.. Haha, zie je al staan voor de deur daar... Vandaag doen we helemaal niets, is de laaste vrije dagje, en ook bijna het einde van het mooie weer
Hier zijn we gister uit eten geweest met zn 2... Heerlijk hoor!! Ik moest tot 5 werken vandaag maar mocht om 12 al naar huis. Dus ik heb nog fanatiek gesport net. ( heb ik dan ook weer gehad haha) Nu ff eten, dan douchen en spullen voor de camping van zolder plukken en ff afwassen. Hier heeft elynn wel wat last van de warmte, slecht in slaap komen. Chiel niet gelukkig. Verkoudheid, tja nu minder last van de keel, heb net weer even de voorraad strepsils, rennies en neusspray aangevuld haha. Altijd op als we t echt nodig hebben. Gold, ik vind het dapper van je om zo aan te bellen, en helemaal gaaf dat je dat zo vroeg gedaan hebt!! Respect! En af en toe mag ook zeker wel.... Ik moet eigenlijk ook niet zoveel over me heen laten lopen... Gelukkig gaat dat tegenwoordig steeds beter. Verder weet ik t niet meer. Mijn oren tuuten enorm. Heb al constant oorsuizingen, dus als ik verkouden ben hoor ik bijna niks, en is het suizen duidelijk aanwezig, dus zometeen radio maar aan. Hmmm, dit is wel een beetje een berichtje van mij, dan op andere gereageert te hebben, sorry dames!! Volgende keer beter. Fijne dag allen!
En sahi, wij noemen het onderkantje gewoon spleetje en plassertje/piemeltje. Vind dat wel woorden die kunnen ipv vagina voor het vrouwelijke deel.
AV; dat zou wel superlief zijn, als je een lijstje ofzo kan inscannen. ik moet mezelf gewoon echt een flinke schop onder mn kont geven en me er echt aan houden En bewegen is ook een valkuil, ik fiets nu soms met Yanna en ben verder geen luilak, maar die hard sporten lukt gewoon niet... gold: Yanna doet ook al heel lang op haar knieen en handen wiebelen, maar ze vindt schuiven makkelijker. ze probeert het soms, kruipen op handen en knieen, maar dan gaat ze weer snel schuiven. komt vanzelf wel. en zo'n faceplant gebeurt hier ook wel eens en ze vindt het meestal helemaal niet erg goeie actie van je, om zo vroeg te bellen! En ik ben soms ook de zeik-buurvrouw hier hoor, voel me dan net een oud wijf, maar die kinders zien ons natuurlijk als 'gewone volwassenen', of ik nou 25 of 50 ben... sjoon: wat goed zeg, zo fanatiek gesport! ik zou eigenlijk morgen op de fiets boodschappen moeten doen vind ik nu... maar ja... oh hopelijk is die verkoudheid snel weer over, irritant is dat he? en thnx voor de namen-tips, hihi. ik denk dat spleetje of plassertje toch t beste is, haha! En als ze zelf gaat praten komt er vanzelf een geschikte term denk ik... vind t wel belangrijk dat we dat goed aanleren, bij mij thuis werd er totaal niet over gepraat, tot ik ineens ongesteld werd en me niet wist wat me overkwam... dat was echt horrible, dus dat ga ik Yanna zeker besparen!
Dr werd bij ons ook niet echt over gepraat, maar weest natuurlijk wel een beetje dat je als meisje ongesteld kon gaan worden. Toen ik dat dus was hoorde ik mama tegen papa savonds zeggen: ons meisje is een grote meid geworden.... Bah wat schaamde ik me op dat moment haha
Ja vreselijk! En ik werd door alle tantes gefeliciteerd enzo, bah natuurlijk zal Yanna het tegen die tijd ook niet euk vinden, maar ik zal t toch proberen zo aangenaam mogelijk te maken...
@gold goed van je dat je aangebeld hebt. Hopelijk laten ze het de volgende keer. @av wat goed dat je gaat afvallen knap hoor. @sjoon heerlijk een keer weer met z'n tweeen uit eten dat is hier ook alweer veel te lang geleden. Wanneer gaan jullie op vakantie? @fmt hey hoe gaat het met je? Vraagje zitten jullie kindjes nog in de mc of zijn ze al over naar de opvolg stoel voor in de auto? Manlief zei vandaag dat Lucas wel naar de opvolgstoel kon maar eigenlijk vind ik het nog wat vroeg?
Gelukkig was het bij mij wel bespreekbaar thuis, dat scheelt echt. En vwb het afvallen, ik schommel heel erg ineens. Wil weer terug naar de 66, is maar 3 à 4 kilo, dus valt best me. @ sahi: het is wel meer dan 1 velletje, maar misschien staat het nog op de pc. En ik deed het toen ook zonder sporten, liep gewoon vaker met de hond en nam de trap. @ lolly: Collin zit nog in de mc. Ik had maxicosi en mail gestuurd toen vwb de vervolg stoel. Dit kreeg ik: Wij adviseren u, uw kindje zolang mogelijk in het eerste autozitje; Groep 0 of 0+ (0-13 maanden) dus achterstevoren te blijven vervoeren en wel omdat dit het veiligst is en bovendien meestal het meest comfortabel.Pas als het kindje met de bovenkant van het hoofdje over de rand van de kuip van de Maxi-Cosi komt, kunt u overstappen naar het volgende autozitje. De lengte van de beentjes speelt daarbij geen enkele rol.Het is zeer onverstandig een kind te vroeg in een groter, voorwaarts gericht, autozitje te plaatsen.Leeftijd en gewicht zijn ondergeschikt aan bovenstaand advies.Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
sjoon: hihi, ja het duurt nog wel even gelukkig. Maar dat was wel 1 van de eerste dingen waar ik aan dacht toen we wisten dat we een meisje kregen, whaahaa lolly: Yanna zit nog in de MC, ik twijfel er nu ook een beetje over. Ze past er nog heel goed in, dus het heeft mijn voorkeur, maar ze wil steeds gaan zitten. En ze kan nu goed zitten, maar ja... officieel moeten ze over als de oortjes boven de stoel gaan uitsteken... ah, AV heeft een heel verhaal erover AV: oh kijk maar even hoor, je hoeft voor mij niet moeilijk te doen. En kleine tipjes tussendoor zijn ook altijd fijn zo net een afspraak gemaakt bij de hypotheker voor zaterdag. eindelijk ben ik gestopt met mn struisvogel-politiek, we gaan kijken wat er mogelijk is. En als verhuizen geen optie is, gaan we heel hard sparen en plannen maken voor verbouwen en gaan we er hier wat moois van maken. Er moet nu maar eens iets gebeuren, zodat we toch binnen afzienbare tijd eens voor een brusje kunnen gaan (nu geen plek voor) wat ben ik trots op mezelf
@anz hey ik zie dat je online bent . Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Is alles goed gegaan. En hoe gaat het met jou?
@sahi wat spannend joh. Succes morgen. @autostoel lucas past nog wel in de mc. Hij heeft ongeveer 2 cm over tot hij met z'n hoofdje bij de bovenste rand zit. We hebben de autostoel ook geprobeerd en daar zit hij ook goed in. Ii heb manlief wel weten te overtuigen dat de mc veiliger is. Dus we zien wel wanneer hij overgaat. De grote autostoel staat in ieder geval op zolder voor hem klaar. Gisteren hebben we heerlijk ge bbqt met m'n schoonouders en met m'n schoonzus en zwager met hun kids. Het was echt heerlijk. Vandaag is de laatste dag van m'n vakantie wqt gaan 3 weken toch ook snel. Morgen en overmorgen heb ik late dienst.
Dacht kom het hier nog even melden maar de meesten hebben het natuurlijk al op fb gelezen! Daine is geboren en idd met 34(+1) weken.. Op fb brengen we het nieuws iets genuanceerder ondat t in werkelijkheid toch wel ff heel heftig was.. Ik werd woensdagavond om 23.00 uit mn bed geplukt door een zuster 'de arts wil even wat overleggen'. Loop ik de gang op.. Allemaal zusters en artsen, werd meegenomen naar een kamer waar de arts helemaal wit wegtrok toen ie me moest vertellen dat het er heel slecht voorstond en ze in alkmaar niets meer voor m konden doen. Gelukkig is hij door een arts en ambulance van het VU opgehaald en hebben die hem in slaap en aan de beademing naar t AMC gebracht. Wij zijn er met n noodgang achteraan gegaan en konden gelukkig allebei blijven slapen toen de kleine meneer eenmaal geinstallleerd was op de IC.. Al met al echt een behoorlijke rollercoaster maar ons mannetje is sterk en de artsen, verpleegsters ed hebben ons er super doorheengesleept.. En nog steeds Hij zou vandaag weet terug naar het MCA gaan maar omdat ze bang zijn dat de rit m zwaar gaat vallen houden ze m gewoon nog 'lekker' 24 uur om aan te sterken. (geeft ons ook een geruster gevoel) Hij weegt 2500gram maar dat is niet aan m te zien.. Zn billen verschonen geeft t idee dat ik n chickenwing aan het afvegen ben het is echt heel raar maar het voelt inmiddels wel al heel vertrouwd met m! Hij houd zn temp en bloeddruk zelf op peil, zn bloedwaardes zijn stabiel, zn eten houd ie binnen en meneer heeft ook al zuigbehoefte dus we gaan vanmiddag voor het eerst de fles proberen Eigenlijk zijn alleen zn longen dus erg onrijp.. Gelukkig ben ik weer lekker op de been. De bevalling duurde 1,5 uur en heb er geen knip of scheur aan overgehouden! (de oudste had zo'n groot hoofd en zn broers waren 2x zo dik dus de weg was al vrij voor m) Nou dat was het toch wel n beetje denk ik zo vond t wel ff een fijn idee om jullie nog even te laten weten hoe t gaat en gegaan is
Heftig anz, gelukkig hebben jullie een sterk kereltje!! Lolly, wij gaan morgen 4 daagjes naar valkenburg en 17 aug naar zuid frankrijk toe voor 2 weken Sahi, spannend wat jullie nu gaan doen dus met het huis
anz allerleerst gefeliciteerd met jullie zoon en broertje! Mooie naam weer maar jeetje wat een verhaal zeg! Dat moet heftig zijn! Wat vinden Cenn en Mason van alle hectiek? Ik denk aan jullie hoor! Dat het maar snel heel goed mag gaan! lolly: vakantie gaat altijd veel te snel voorbij he Maar hopelijk kunnen we tussen het werken door nog van een paar mooie dagen genieten de komende tijd sjoon: oh jij hebt de vakantie nog voor de boeg, lekker ik heb nog wel veel dagen staan op mn werk, maar mn vriend niet meer. dus even kijken hoe we dat gaan opmaken (mag ze niet meenemen, zeggen ze...) Verder wilde ik lekker naar buiten met Yanna maar ze is alleen even tijdens de maaltijden en bij de boodschappen wakker geweest, slaapkop vandaag! Misschien straks nog even naar buiten, weet nog niet... De lucht begint hier wel te betrekken. Heb zelf wel kunnen genieten van het weer hoor, maar kon niet naar het park of wat ook met Yanna...
@ Sahi: Nou dat tipje gaat niet zo makkelijk, maar het is een kleine moeite. Komt alleen van de weel pas hoor. Is een beetje te warm op de zolder! Oh wat spannend van je huis, ben benieuwd. @ Lolly: Zo dan is je vakantie ook snel om gegaan he, verdorie.. En als ik het zo lees, kan hij nog even in de mc.. Je moet doen wat jou goed lijkt hoor @ Anz: Gefeliciteerd, ook hier maar ff.. Zo, in 1.5 uur?? Jij doet echt aan record bevallen. Wel moot kut dat het zo "slecht" ging met je mannetje. Maar zo te lezen is hij super sterk en mag hij gewoon na die 2 weken lekker mee naar huis. Fijn dat je het hier ook ff kwam vertellen.
Hey lieve meiden! Ten eerste even hier melden dat alles goed gaat, heb deze week 20 uur gewerkt zonder dat ik pijn heb gehad. Wel veel last van moeheid hahaha.. moet echt wennen, word steeds leuker op het werk vandaag vroegen ze zelfs of ik mee wilde gaan lunchen, precies op het moment dat ik vriend smste dat ik me toch wel erg alleen voelde daar zo. @Anz wat een mooi mannetje, en wat een hele mooie naam hebben jullie weer gevonden., Snelle bevalling en wat leuk hoe je dat zegt over die chickenwing haha, Fae was 60 gram zwaarder bij 38 weken.. dus ik weet precies hoe klein kontje je bedoelt. Heel veel sterkte want deze kraamtijd zal wel anders verlopen als bij de andere 2 mannen, hopelijk sterkt hij snel aan en mag je lekker met al je knappe mannen naar huis (4 stuks hehe ik ben jaloers )... Verder heb ik gelezen en ik hoop dat ik alles heb onthouden. @Maxicosi hier blijft Fae ook nog voorlopig in de maxicosi.. veiligheid gaat boven alles, ze vind het zeker niet leuk meer huilt ook wel heel veel als ze in de auto zit maar goed ze moet nog even geduld hebben.. Ik probeer haar nu altijd een speeltje te geven zodat ze iets te doen heeft. Of een bakje met snoepjes erin wat ze kan rammelen doet ook veel goeds. @sahi als je dan in de tokkiewijk woont zou ik er echt over nadenken of je wel gaat verbouwen hoor. Je moet het natuurlijk zelf weten maar kijk eens naar de vraagprijzen in de buurt, en dan eens kijken wat je een verbouwing kost en wat de waarde van je huis dan zal zijn. Ik denk dat het vies gaat tegen vallen mits dat je zelf goed kunt klussen.. Maar ik kan me herinneren dat je laatst (100 pagina's terug) zei dat je Yanna daar toch niet echt wilde laten opgroeien.. @sunshine leuk dat je weer meeleest @lolly alles gaat goed hoor, sinds ik gelezen heb over shockwave therapie gaat het ineens stukken beter .. nee grapje de pijn verdwijnt langzaam, heb wel veel last van me schouders en nek maar mijn armen doen het weer zonder pijn. Heerlijk dus. @sjoon romanticus, lekker uit eten geweest., Yum Yum.. ik heb het idee dat dat hier nog wel jaren gaat duren voor wij eens een avond weg kunnen. Oppas ligt hier niet zomaar voor het oprapen helaas. @gold..... ik heb met jou al zoveel gekletst. Ik wil wel ff zeggen dat ik je stukken tekst hier nog steeds super grappig vind om te lezen. Ben je er al uit wat voor cadeau het word voor de bruiloft ? @oooh ben gewoon je naam vergeten... schaam schaam... hoe vordert de bloemenkraam ? En hoe is het met de kleine F. @duckertje en misja ? Hoe gaat het met de buikjes ? Onze kleintjes worden trouwens allemaal groot, nog 1.2/2 maanden en dan zijn de eerste kleintjes alweer 1 jaar oud. Eerste is M. van Anz en daarna Lisa en dan Fae alweer. Ik heb er echt zin in... Zo ik ben waarschijnlijk nog een hele hoop dames vergeten maar vind jullie allemaal even lief. Heb jullie echt wel gemist hoor en vind het fijn dat ik weer een lap tekst kan typen zonder pijn. Geloof me wat hierboven staat deed ik dik een uur/anderhalf uur over.. nu 10 minuten ... maakt het weer een stuk leuker. Fae heeft echt der dagen niet, geloof niet dat ze in een sprong zit maar der boventandjes zitten eraan te komen. Nog iets vreemds, loopt hier toch al 2 weken een meid met een hond, ik zeg wel vriendelijk gedag maar druk in me hoofd en bedenkelijk waar ik ze dus van ken, twijfelde of het de kraamverzorgster was... maarja ze sprak me niet echt aan dus ik dacht het zal wel niet... word ik dus gisteren op facebook aangesproken door de kraamverzorgster.. ken je me niet meer... Jawel hoor hahaha... woont ze hier gewoon echt tegenover, ze kijkt zo het kamertje van Fae binnen dus gisteren even staan zwaaien. Super leuk.. Ik heb zoooveel te vertellen hahaha maar dat zal ik jullie niet aandoen. Dit weekend zal ik er wederom niet zijn want ik ga shoppen voor kleding op het kinderdagverblijf. We gaan op kraamvisite, en ik ga Fae zondag wegbrengen die gaat voor de laatste keer dit jaar (echt waar) uit logeren. Vanaf woensdag mag ze eindelijk naar dagverblijf en ik weet zeker dat het goed voor haar is, tijdens uurtje oefenen heeft ze het al ontzettend naar haar zin gehad dus gaat echt goedkomen. Maar man man wat heb ik me meisje gemist de afgelopen 4 weken... nooit meer..... @sjooon veel plezier op vakantie (DIT IS EEN EDIT ) Ongesteldheid van Fae, ik denk als ze dit ooit leest dat ze echt niet blij is als ik dat hier bespreek hahahaha... ik houd het nog even bij haar eerste verjaardag. Houd het hierbij ....
fmt: ja de buurt is niet fantastisch. We hebben hier 1 stel naast ons met nu 2 kids en die zijn ook geen tokkies, maar meer zoals wij. Ze willen ook liever weg, maar kunnen het niet betalen. en dat is een beetje een issue dus bij ons, als we het niet kunnen betalen, zitten we hier aan vast... maar ik zou hier het liefst Yanna niet laten opgroeien, dat klopt. Geen goeie basisscholen hier, allemaal tokkies en a-sociale kinderen, neuh, niet onze voorkeur... wat fijn dat je werk je mee begint te vallen! En dat je zo'n lap tekst kan typen, dat is ook een heeeeel goed teken !!!! En ik vind hele verhalen altijd leuk hoor, ik ben ook zo'n kletskous oh en wat wordt dat wennen inderdaad, voor mama en voor Fae, dat werken. Ik merk op vrijdag ook echt dat ik haar mis en dat ik niet kan wachten tot ze wakker is en we lekker kunnen knuffelen en spelen de hele dag! AV: het heeft geen haast meid en van de week wordt het weer wat koeler ik laat het jullie morgen weten hoor! Ik hoop zo dat er een constructie wordt bedacht dat we kunnen verhuizen