sept/okt/nov 2011 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Hoi hoi,

Ben ik ook weer eens!
    Flink beroerd en weinig energie! Heel anders als bij joël dus!
    Verder gaat het zijn gangetje! Afgelopen vrijdag echo gehad en er klopt een mooi hartje! Heel stevig! Inmiddels alweer bijna negen weken zwanger! Het vliegt eigenlijk voorbij!

@fmt: lief dat je aan me denkt! Er is nog niet echt een buikje hoor! Haha maar voor ik het weet is die er wel!

2. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Sahi: haha, Dinand heeft ook net een tweede tand, twee in een paar dagen! Staat weer zo lief :)

Anz: zo, dat was dan idd heftig, nu heel hard hopen dat hij snel mee naar huis mag!

FmT: fijn dat je steeds minder pijn hebt!!

Sjoon: heerlijk he, samen uit eten, hebben wij een paar weken geleden ook nog gedaan! Nu een paar daagjes weg toch?!

AV: succes met afvallen, ik ga na mijn vakantie (in de week van 13 augustus starten) heel desastreus lijnen (alleen shakes en repen naar binnen werken is de bedoeling :))

Gold: loop een beetje achter hier, maar vind het wel stoer van je dat je naar die herrieschoppers gegaan bent zo vroeg!!

Hier een tijdje niet meegelezen/gereageerd, heb nu de eerste twee weken vakantie er op zitten en vanaf vandaag is manlief 2 weken vrij. Gaan morgen beginnen met schuren van de keukenkastjes die gaan we schilderen. Verder genoeg plannen voor dagjes weg, wij vermaken ons wel! Afgelopen twee weken druk geweest met van alles en nog wat, heel wat koffie gedronken bij en met vriendinnen en zussen :D Echt vakantie, dus echt genieten!!

3. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo fmt, dat is weer een hele lap tekst zeg haha. Fijn om te lezen dat het nu zo goed gaat, minder pijn en toch ook nu wel wat leuker op je werk. Ook erg leuk dat jij en gold het zo met elkaar kunnen vinden. Echt super. Fijn weekend.
    @ sahi: we horen week wat je gaat doen met je huis. Succes morgen bij die afspraak. Jeee, nog een
    @ misja: hoop voor je dat je je snel beter voelt. Raar hè, dat het nu dan zo anders is..

Zo, werkdag zit erop. net vriendlief afgelost, die is nu werken...

Truste dames

4. altijdvrolijk

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ gejanne: dat is best pittig zeg, knap hoor.. En succes met de keuken, ben benieuwd naar het

5. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    AV: het lukt me niet op een andere manier om af te vallen, dus dan maar even door een heeeele zure appel heen bijten :) Vertel het verder ook niet tegen vrienden/familie, alleen mn beste vriendinnetje weet het, maar anders krijg je er weer zoveel vragen over, helemaal geen zin in :) Maar we gaan in de herfstvakantie op vakantie met vrienden en dan wil ik echt een stuk afgevallen zijn, zou ook wel moeten lukken op deze manier.

6. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @gejanne oe das niet makkelijk alleen repen en shakes, hopelijk ga je het trekken, hier kan je er in ieder geval vrij over kletsen.

@AV jij ook succes met lijnen... Ja met gold is het gezellig, kan wel met iedereen hier kletsen hoor :p maar gold reageert altijd vrij snel terug op me gel*l hahaha...

Misschien moet ik ook wel lijnen, maarja hier ook een rokende mama bleeeeh stinkie stinkie zeg ik altijd tegen Fae, wil dus ook stoppen maar dan kom ik dus ook aan, voel me een soort van walrus hahaha.,... en ik ben dol op mac donalds, friet, mayonaise, als er maar vet in zit zeg maar. :cool:

Wat leuk he al die tandjes en kleintjes die de veranderingen meemaken.

@lolly mooi huisje heb je hoor, ik heb met je gevoosd, geroddeld en handje geschud en zelfs op date gevraagd. Ondertussen ook gestopt met het spelletje teveel handelingen dus ik houd het mooi bij castleville, zit ondertussen op level 40..

Hier was dus het plan slapen, nou vriendje wilde nog even masseren, prima hoor hahaha.. maarja hij heb me ook wel ff wakker geschud zeg maar.... dus dacht nog even hier lezen...

@sahi wanneer gaat je spiraal eruit dan ? Ik heb bij de dokter aangegeven dat ik hem erin wil hebben maar volgens mij twijfelen we heel hard hier ahummm... hahaha..

@misja ja natuurlijk denk ik aan je... veel pijn in de handen gehad hier dus reageren op iedereen kwam er niet echt van maar denken doe ik aan iedereen, en hun kleintjes natuurlijk. ,

@ALL ik ga nu echt naar me bedje toe... wil eigenlijk olympische spelen ff afkijken maar Fae is erg onrustig dus die zal vannacht wel weer wakker worden.

Ciao lady's...

7. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @misja zag trouwens de foto van Joël dat hij de trap opklimt wat stoer zeg hahaha...

8. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Oh nog geen idee wanneer die spiraal eruit gaat hoor, maar zefs dat inie minie beetje hormonen ben ik gevoelig voor, dus t liefst gaat 'ie er snel uit. Maar hier dus geen plek voor een 2e en ik ben er mentaal ook nog niet klaar voor, los van het praktische gedeelte. Op zn vroegst rond de jaarwisseling heb ik bedacht...

Wij gingen dus de opening kijken van de olympische spelen, duurt t tot 1u! Pff, ik lig normaal altijd om 11u echt wel op bed en helemaal als we er op tijd uit moeten... Naja...

9. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @sjoon veel plezier in valkenburg geniet ervan.

@fmt wat super dat het beter gaat met je handen, armen en nek. De eerste verjaardag, ik heb er echt nog geen zin in. Het gaat me allemaal veeeeel te snel. Ja in het spel is het dik aan he:p ik ben nu bij le el 5 maar het spel verveeld wel snel hoor. Ik zal binnenkort eens even bij castle ville gaan kijken. Over de spiraal bij twijfel zou ik het niet doen. Ik heb er ook een maar die blijft lekker zitten tot nov 2016

@sahi succes bij de hypotheker ik hoop dat er mogelijkheden voor jullie zijn om een andere huis te kopen.

@Misja leuk dat je weer even langs komt.

/gejanne knap hoor dat je gaat lijnen met alleen repen. Je vrienden zullen het resultaat wel zien in de vakantie

10. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Lucas is echt een klauter kont. We hadden gisteren een doos van de printer in de kamer staan daar klimt hij gewoon zonder problemen boven op.
    We gaan de box ook maar weer wat vaker gebruiken maar leuk vind het niet maar goed dat is niet anders.

Gisteren weer leuke spulletjes gekocht bij de kleine winst. Wat een leuke spulletjes hadden ze weer daar moet ik niet te vaak heen.

Iedereen een heel fijn weekend.

11. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Leuk dat geklauter Lolly! Maar dat wodt steeds beter opletten ;)
    Hoop idd dat ik (en anderen snel resultaat ZIEN ;)
    Wat is dat voor winkel, de kleine winst??

Sahi: o ja spannend de afspraak bij de hypotheker, sowieso fijn om te weten wat je kan!! Ben benieuwd!

Zo, manlief gaat beginnen met de keuken. Net ff voor radiatorbekleding gekeken, maar dat is nog wel een klusje. Zit een lelijke radiator in de keuken, heb leuke bekleding gezien, niet van de ouderwetse ruitjes of franse lelies dus daar moeten we nog ff over denken.

Ik ga boodschappen doen iig!

12. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    aaahh het verhaal bij de hypotheker is echt ruk :( qua inkomen zitten we super en hebben we echt genoeg geld om een prachthuis te kopen. maaaaaarrr... We hebben al een eigen huis. En die verkopen we hoogstwaarschijnlijk met verlies, door die crisis. en de rest schuld moet je zelf ophoesten, je kan maar 10% mee financieren in een nieuwe hypotheek... Dus dan zouden wij netto nog 25.000 euro moeten ophoesten, gewoon uit eigen zak. dat kan je nergens financieren... nou dat hebben we never nooit niet en ook niet na een tijdje sparen...
    duuuusss we gaan keihard verbouwen hier. En als er een 2e komt, gaan we tijdens die zwangerschap Yanna's kamer weer terugbrengen naar hoe het was, de grote versie en maken we daar een grote kinderkamer van. Dan kunnen er wel 2 of 3 kinderen ruim kwijt, want dan is het groooooot! Dan hoeft er nog niet per se een dak-opbouw op het huis, want dat kost ook zo'n 15.000 euro...
    Volgend voorjaar de keuken uitbouwen en halverwege volgend jaar gaan we dan proberen een brusje te maken ongeveer.
    Dus niet rampzalig, maar wel errug jammer.

fmt: spiraal; ik ben er maar matig tevreden over, maar dat is volgens de gyn 'gewoon pech'. Ik vloei nu meer dan dat ik altijd deed en ik ben me heel de maand bewust van mn cyclus. heel irritant. het liefst haal ik 'm er nu uit, maar het doel is nog even een jaartje wachten. Tenzij ik er dus echt nog meer last van krijg.

lolly: Yanna vindt de box niet leuk, maar als ik naar de wc ga, zet ik haar er al in, want ze klautert en ze eet anders de kattenbrokken op (hebben we geen ander plekje voor).

nou verder weinig bijzonders hier, lekker rustig dagje.

13. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @gejanne de kleine winst (dkw) is een winkel met meubels en prul spulletjes voor in huis. Welkom bij de webshop van DKW woonvision | DKW woonvision

@sahi een huis kopen wil nu wel maar verkopen is gewoon een heel ander verhaal. Balen joh.

@spiraal ik ben deze maand voor het eerst niet ongi geweest door de spiraal. Heerlijk. Dat had ik trouwens ook niet verwacht hoor maar het is wel lekker meegenomen. Je voelt je eisprong idd wel erg goed.

14. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @Anz dikke knuffel voor jou!

15. altijdvrolijk

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    He damens,

Ff snel tussendoor, tis echt een gekkenhuis op het werk.
    Maar zit met een probleem. Als ik Collin "straf" dat ie iets niet mag pakken of doen, lacht hij me gewoon uit. Op welke manier hij dan ook gecorrigeerd wordt. Weet iemand iets?

16. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    AV :).
    Ja bekend probleem haha. Hier word ik ook heel vriendelijk uitgelachen. Maar ze kunnen ook nog niet anders dat scheelt :).

Ik zeg: Nee Tibbe, dat mag niet. Als hij het dan weer doet (en dat doet ie) dan haal ik weg waar hij niet aan mag zitten of ik zet Tibbe ergens anders neer. Meestal gaat hij dan wel iets anders doen.

Toen Mara wat ouder was, deed ik datzelfde maar zetten haar dan niet ergens anders neer maar in de box en nu is dat 'de hoek'. Ze lacht ondertussen niet meer....hahahaha....

17. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Hier weer terug thuis! Het is erg goed gegaan. Alleen als wij s avonds gingen eten was hij aan het jengelen maar ja je kan niet alles hebben.
    Vliegen is ook nu weer goed gegaan. Alleen voor de gene die ook binnenkort gaat vliegen. Neem iets van boekjes ofzo mee want ze moeten op schoot en dat vond F niet zo leuk.

Ook hier worden we uitgelachen als we straffen. Ik waarschuw nu 3 keer en dan zet ik hem in de box. Maakt ook niet heel veel indruk maarja je moet wat.

@Anz, gefeliciteerd met de kleine man en hopelijk mag hij snel mee naar huis.

18. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @av Als ik F straf dan zeg ik eerst een paar keer nee, nee. Gaat hij dan toch nog door dan zet ik hem ergens anders in de kamer op de grond met speelgoed. Vaak geef ik dan nog even een complimentje dat hij zo goed aan het spelen is.

@prutske fijn dat jullie een leuke vakantie hebben gehad. Moet je al snel bij je nieuwe baas aan het werk?

Hier weinig nieuws te vertellen alles gaat z'n gangetje.

19. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    heey Lolly, ben volgende week ook nog lekker vrij en dan ga ik beginnen. Eerst nog een weekje lekker niks doen

20. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    AV: ik was eerst ook steeds druk aan het 'straffen', maar ik denk dat ze het nog niet snapt. Hoe weet zij nou wat speelgoed is en wat niet? Dus ik doe haar nu steeds afleiden en weghalen en niet steeds straffen. krijgen we alleen maar 'ruzie' van.

lolly: tsja en als het verkopen lukt, zitten we dus met een smak schuld...
    maar na een nachtje slapen hebben we goede plannen en voornemens en volgend voorjaar gaan we aan de slag waarschijnlijk. T moet goed weer zijn, want de woonkamer moet leeg en de komende periode is te kort dag, vooral met Yanna's verjaardag op komst enzo.

prutske: heerlijk dat de vakantie zo goed is verlopen :) En hier was Yanna het weekend dat we terug waren ook jengelig, maar daarna was het ritme weer snel terug en vond ze het zelf ook weer snel goed :)
    lekker dat je nog even vrij hebt!!

hier verder weinig nieuws, zoete inval van schoonouders, vrienden en noem maar op :) En tussendoor een beetje rommelen in huis en plannetjes maken, helemaal relaxed :D

Deel Deze Pagina