@Sahi, leuke foto! F doet dat ook nog steeds zo.. ik zei vandaag nog tegen haar: ben jij een glijbaan geworden hihi
Leuk he? Wat die kleintjes nu allemaal doen. Florine kan sinds gisteren ein-de-lijk haar flesje zelf vasthouden (ze deed altijd de 'diva'.... handen in de lucht en mondje open...) Telkens mama een beetje minder nodig...
@ Princi: Thanks, ik zet hem ook steeds weg.. maar tis net een jojo. hahaha @ Prutske: Welkom thuis, fijn dat het allemaal goed gegaan is. Je hebt lekker kunnen genieten dus @ Lolly: Oh dat zou ik ook nog wel kunnen doen @ Sahi: Kicke he, dat doet Collin ook steeds. Om vervolgens weer plat op zijn neus te landen.. @ Gold: Hahaha, Diva... Hier ook eentje die hem niet zelf vast wil houden. Wel jammer he, dat ze ons nu al steeds minder nodig hebben..
En nog 1x pronken hoor, Yanna wijst de poes aan! We gingen een boekje lezen op de bank, de poes achter ons op de vensterbank. Ik liet de poes in het boekje zien, draait ze haar hoofd om naar onze kat! Ik dacht dat het toeval was, maar ze deed het echt elke keer dat ik het weer vroeg! Ze probeert nu ook in het boekje met haar vingertje te wijzen, zo schattig Dus die meid maakt ineens weer sprongen! Dat was mn gepronk, zal me nu weer even inhouden Gold: yanna houdt ook vaak zelf de fles vast, peutert dan ook echt mn vingers eraf. Ze wil zo graag alles zelf doen, maar meeen wat is ze dan groot ineens... Av: oh yanna landt tot nu toe steeds op dr knieen. Maar ook landen op dr gezicht en botsingen tegen meubels interesseert haar helemaal niks, rouwdouwer!
@sahi het lijkt wel of ze push ups wil gaan doen. Hahaha. Ene pronken mag hoor. Ik zal ook ff pronken. Wij waren vanmorgen aan het fietsen steekt lucas ook ineens z'n vinger uit bij het afslaan. Zo leuk om te zien. @gold ja het gaat super snel he. Lucas wil de fles absoluut niet zelf vast houden. Een echt luie kerel. Lucas is vanavond in de speelgoed bak van Fabian gevallen. Hij wilde de cars laptop pakken die erin lag. Het speelgoed van z'n grote broer is natuurlijk veel leuker. Het werk zit er op nu wachten tot de nachtdienst komt en dan lekker m'n bedje in.
hey meiden hier alles goed .. lisa gaat snel in haar ontwikkeling ! we zitten op tand nr 3 en mvr gaat zelf staan en staat dus overal .. loopt een beetje langs de tafel maar mvr let niet op en laat de hele tijd los dus valt ze ook ! echt oppassen nu ! de waterpokken trekken weer weg ik vrees voor 1 litteken op haar voorhoofd maar we wachten het maar af .. ik lees elke dag mee maar het is druk hier in huis .. ik zie dat alle kids lekker bezig zijn met ontwikkelen .. haha en janna !! go Girl !! doet lisa ook wel eens zo haha lisa drinkt al langer zelf uit de fles maar is ook omdat ik ook met tim bezig ben tussen de middag en dat duurt mvr te lang dus kan ze het ook selluf wel ... nou .. ik ga douchen .. ben nog steeds bezig met lijnen en sporten en net flink getraind op de cross trainer dus ik stink een beetje haha
Hey Emma! Even afwachten wat het plekje dan op haar voorhoofd gaat doen, maar het is al goed dat de rest is weggetrokken, gelukkig maar. Ik las net dit: Je Weegschaalkindje is schattig om te zien met zijn regelmatige Venus-trekken. Hij/zij is van nature welgemanierd en zal zich stijlvol gedragen. Niet vaak zal je hem met een rood hoofd van woede, gillend aantreffen, terwijl zijn benen en armen alle kanten op schoppen en slaan. Schattig check Welgemanierd geen idee rood hoofd van woede check benen en armen alle kanten op check tssssk
@Gold, haha ziet er bekend uit! Hier ook overal tegenaan proberen te klimmen en vallen of huilen omdat meneertje niet meer weet hoe hij terug kan gaan zitten. Nu lekker aan het niksen, de mannen zijn even naar mijn schoonouders. Ik had echt geen zin daarin dus hang ik lekker in de bank met de laptop
@gold grappig om te lezen. Ik herken lucas er wel in. Hij is een stuk rustiger dan z'n broer die een ram is. Lucas kan wel eens driftig zijn maar toch een stuk minder. Ik ga even m'n tas pakken en ga zo even gezellig naar m'n zus toe met de kids.
Nou, ik herken Florine er helemaal niet in Ze heeft de laatste tijd 'uitbarstingen' .... Ik lig dan helemaal in een deuk, achteraf. Ze schuimbekt als iets niet lukt of gaat zoals zij dat wil.
hier ook een pittige tante .. ze kijkt ook nergens naar en luisterd nergens naar .. dat was bij tim wel anders .. die staarde de hele dag wat voor zich uit of naar het plafond .. maar ik moet zeggen ! ik hou er wel van hoor .... beetje pit is niks mis mee... moet alleen niet te veel worden geloof dat ze een middagslaapje ook al niet meer nodig vind
@horoscoop: Yanna is niet vaak boos of vervelend, maar ALS ze dat is, nouuuu, berg je dan maar! Maar als ze helemaal lekker in dr velletje zit, dan is ze heel vriendelijk en aardig (voor zover je dat van een baby kan zeggen). lolly: hihi, steekt 'ie zn vinger uit bij t fietsen Leuk! en ja, alles wat niet je eigen speelgoed is, is leuker emma: ik herken wel eens wat dingetjes uit je verhaaltjes over Lisa, Yanna wil graag alles zelf doen, zeker als het haar niet snel genoeg gaat. hopelijk trekt het litteken op haar voorhoofd nog weg! prutske: ook wel eens lekker toch, een beetje relaxen gold: Yanna is de laatste tijd ook erg ongedurig. Ze heeft gewoon een driftig karaktertje, heeft ze van dr moeder, dus papa krijgt het zwaar later Ze is meestal heel lief en gezellig, maar als er iets niet naar dr zin is, pffff een beetje pit vind ik ook zeker niet erg hoor, zo lang ze maar in de hand te houden is straks super rommelige dag gehad vandaag, bleegghh. dus na Yanna naar bed te hebben gebracht, lekker gaan douchen en nu lekker bankhangen. Vriendje is met van alles voor scouting bezig, hij gaat komend weekend voor een week op kamp. Volgende week dus alleen met Yanna en gewoon werken, wordt wel even spannend Heb maandag al het aanbod gekregen van de oppas om daar te blijven eten, dus dat is al 1 dag minder gedoe fijne avond nog!
Dames, ik ben er uit. Heb eindelijk mijn jurk gevonden (voor huwelijk in Italie waar ik getuige ben) PATTY - Moeder Van De Bruidjurk van Taf met Bolero - Ik ga hem met aangepaste maten bestellen anders komt de jurk tot op mijn knieën. En de kleur wordt hemelsblauw, roze is zo .... tsja roze Lekkere prijzen daar hè? Is echt een aanrader die site, check die bruidsjurken eens! En ook de gadgets... en zelfs schilderijen! hahahaha
Wauw Gold, ziet er mooi uit! Vind persoonlijk dat Roze best mooi Even een vraagje.. F is nu bijna 11 maanden, maar ik vind haar op het moment heel moe. Ze slaapt vrij veel, en als ze uit bed is, en ik leg haar op de grond legt ze haar hoofdje neer, en gaat ze liggen? Ze speelt uiteindelijk wel even, maar lijkt echt moe.. Of zou ze verveeld zijn? Vind het echt lastig, ze kijkt ook uit haar ogen alsof ze goed verkouden is, maar dat is ze helemaal niet. Koorts ook niet, dus weet echt niet wat het is.... misschien iemand die het herkent?
gold: zoooo das niet duur! En leuk!!! SM: is ze tussendoor veel aan het oefenen met kruipen, lopen, praten, dat soort dingen? Want dat is echt super vermoeiend voor die kleintjes! ik zit even in de knoop met de opvolgmelk. met 10 maanden gaan ze weer over op de volgende. Ik ben nu net met een pak begonnen en die zal het weekend van 12-8 op zijn, 14-8 is ze 10 maanden. Zal ik juist langer doorgaan met die 6-10 maanden, of net die paar dagen eerder op 10-12 maanden over gaan? Ik weet niet hoe precies het komt enzo...
Dat wel Sahi, ze is heeel veel bezig met haar ontwikkeling.. Zou het daar vandaan komen? Ik hoop het... W.b die melk, hier op het CB zeggen ze dat je dan best al een nieuwe pot kan kopen..dus de 10-12 maanden. Die paar dagen maakt niet zoveel uit.
Hele gave jurk Gold, vind roze zelf ook heel leuk, maar smaken verschillen. Morgen dagje weg met man en kids, heerlijk, zin in! Tot en met vandaag druk geweest met de keuken schilderen, wat een klus. Eerst ontvetten, alles schuren, schoonmaken, gronden ... tot zover zijn we. Nu nog een keer schuren, schoonmaken en aflakken! En dan maar hopen dat we nog weten waar alles kastjes hoorden Best trots op ons Nu heerlijk avondje bankhangen!
SM: Yanna sliep vandaag ook de halve dag op t KDV en was nu ook vroeg in bed. Ze is wel een stuk gezelliger, maar dus heeeeeel moe nu nou, dan begin ik lekker die paar daagjes eerder gejanne: veel plezier morgen! wat een rust hier, iedereen alles ok?