Lol, zit net boven in dat ik me op 3 nov 2009 heb geregistreerd.. En 2 jaar later is mijn kleine boef geboren!
Welkom terug cos! Duckertje, wauwie een meisje zoooo leuk! Gefeliciteerd! Altijd vrolijk, grappig he haha en collin vandaag 9 maand Een zwangerschap verder
@duckertje wat een leuk nieuws! Gefeliciteerd... Wat gezellig hier nu ik niet meer meeklets haha... Doe even mijn verhaal, ik zit vanochtend op de fiets met Fae wat ik eigenlijk nu elke dag doe, lekker tegen haar te kletsen, haar 4e tandje is door, en ik dacht ineens, verrek ben een mama hahaha... Voel me super blij met alles om me heen. Geniet echt elk moment samen met Fae ( en vriend , zonder pijn in mijn armen)...
@AV heb je al gefietst ondertussen ? Hoe vonden jullie het? Welk stoeltje heb je ? Is er iemand met de Yepp kinderfietsstoel ? Ik ben er echt reuzeblij mee, Fae ook denk ik. @emma ik zie steeds mooie vacature's bij jouw werkgever.. Voor nu een "no go" want ik wil even rust en ritme maar mocht mijn contract niet verlengd worden dan ga ik toch daar solliciteren als jij het goed vind ten minste. @prutske ik was je naam vergeten van hier, kende dus alleen je naam van facebook nog. Dom Dom ben ik ook he. @cos wat doet je kleine man het goed he. Volgens mij heb ik je niet meer op facebook @av ik ben wel benieuwd wat jou vriend voor werk doet heb je ooit al eens verteld geloof ik maar ben het vergeten. @sahi hoe is het met je kippen hoor er niets meer over... en wat een coole stoere foto van Yanna op facebook. Zijn hier trouwens kindjes die naar het kinderdagverblijf gaan of is F. de enige ? Ik dacht Yanna ook maar ik weet het niet zeker meer. Ik zit echt met een hoop dingen.
@ duckertje: wat leuk zeg, een meisje! @ fmt: zo, gaat geloof ik goed met jou hè.. Nee nog niet gefietst. Regende steeds. Ik heb het stoeltje van bobike. En mijn vriend werkt voor dezelfde werkgever als ik.
@gold wow die florine vlotte dame hoor. Hier nog steeds 8 tandjes. @av ja het zwemmen was leuk. Lucas vind het heerlijk in het water die geniet er echt van. Manlief werkt gewoon op maandag hoor. De kids gaan als ik nachtdienst heb op zondagavond naar opa en oma. En daar haal ik ze weer op rond 12 uur. Dit weekend heb ik eens een keer geen nachtdienst maar vroege dienst van 7.00 tot 15.30 Ik word nu wel benieud naar je jurk. Ga je hem showen of moeten we geduld hebben? Fijn dat jullie huis nu opschiet. En Collin vandaag 9 maanden feli. @duckertje wat leuk een zusje voor Pepijn. Wat weet je het vroeg dat het een meisje word. Ik dacht dat het pas met 16 weken kon. @fmt het is hier nog gezelliger als je wel meekletst. Raar he dat je dat ineens door hebt. Had ik ook laatst op de fiets. Fabian achterop Lucas voorop toen dacht ook zie mij nou eens fietsen. Stom he! Wij hebben een fietszitje van bobike. Vandaag lekker geshopt bij de ikea. We hebben een speelgoed bak gehaald voor in de woonkamer. Hij staat erg leuk al zeg ik het zelf. Vanavond zijn we met z'n viertjes bij het pannenkoekenhuis geweest. Het ws weer een geslaagde dag. Helaas zit de vakantie er nu ook op voor allebei.
Duckertje gefeliciteerd !! Leuk hoor een meid. FMT hoe kan dat ? Je kan me wel weer toevoegen toch ? Altijdvrolijk .. Ja het is echt een snelle meneer. Ik vind het soms wel bizar hoor wat hij allemaal doet. Maar het is heel leuk allemaal.
@princi ooh fijn, als Tibbe thuis komt is ie dan niet moe ? Ik probeer Fae wakker te houden tot 7/8 maar ze haalt 6 uur met moeite... en dan moet ik haar echt wakker maken voor haar laatste fles om 8 uur... hoe doe jij dat dan met eten ?
He meiden, Wat is het rustig hier steeds! Goed bij te houden. Toch lukt het me niet om altijd te schrijven! Hebben vandaag weer een echo gehad ivm met wederom bloedverlies! Maar met ukkie is alles goed! Groeit lekker en bewoog al volop! Inmiddels alweer bijna tien weken! Zijn jullie kindjes al bijna helemaal over op vaste voeding? Joël krijgt nog 1 fles! Verder eet hij alles mee! Behalve de echt pittige dingen zoals nasi, bami en koolsoorten en ui enz. Morgen weer werken! Echt niet zoveel zin in! Ben zo moe nog steeds! Nog paar weekjes dan word het vast beter! @fmt: schattige foto van fae en jou op fb! Leuk
@cos heb je direct via je blog naar facebook toe een uitnodiging gestuurd, wat verschillen tussen F. en J. hoor, vind je blog erg leuk om te lezen ik miste al wat de laatste weken haha gek hoor. Maar wat een mooie foto's maak je.. met wat voor camera doe je dat ? En ik heb het verhaal van J. gelezen met zijn nekje, hoe gaat het nu? @sjoon die krijgt ze al rond een uur of 4... @Misja bah bloedverlies had ik ook bij F. jij ook bij J.? Ervaar je dit heel anders nu ?
@fmt: ja het bij j ook gehad! Met 15 alleen pas. Dit was nu de tweede x alweer. Merk wel dat ik er heel rustig onder was. Niet gelijk paniek als ik toen bij J had. Het was ook niet veel en het was er uit het niets. Had geen buikpijn, rugpijn of iets anders en voel me nog steeds zwanger! Dus gelukkig was me gevoel goed en zit er nog steeds een mooi levend minietje in mijn buik. Nu 2,7 cm!
Ff snel, zijn druk met van alles en nog wat, echt heerlijk genieten van de vakantie. Woensdag naar t strand geweest, donderdag zijn vrienden hier de hele dag geweest, over een markt gesjouwd, en 's avonds pannekoeken wezen eten en vandaag zijn we naar mn zus dt vakantieadres geweest met mn andere zus/zwager en de kids, dus dat was een drukke, gezellige en vrolijke boel En even trots hoor, maar wat is Dinand een heerlijk ventje, geen van de dagen heeft hij ook maar 1 x gehuild, terwijl er totaal geen ritme in de dagen zat Nog een week samen vakantie! Duckertje, een meisje, wat leuk! FmT, leuke foto op FB, ze geniet wel op t kdv? Sahi, lekker weggaan hoor, ben ook een gezelligheidsmens! Lolly, nu weer lekker energie voor je werk weer zo na de vakantie?! Gold, so, een kies! En wat is dat voor ketting? AV, heerlijk weer een klus afstrepen ! En ben benieuwd naar je jurk!
Kon t niet laten om hier nog even te lezen, we liggen op de boot, zo gezellig Dus voor zover ik me kan herinneren, want ik reageer via mn telefoon. Fmt: yanna gaat ook naar t kdv, die wordt tijdens het avondeten wel moe, maar als ik haar dan te slapen leg, is dat ook niet wat ze wil. Ze speelt dan meestal rustig aan tot 7u, half 8 en dan t bedritueeltje. Zou t bij F nog t wennen kunnen zijn? En yanna slaapt op t kdv veel, 2x 2u vaak, terwijl ze thuis vaak 1 slaapje doet, maar dan slaapt ze wel uit. Wat fantastisch om te lezen dat je zo geniet! En die foto op fb, fantastisch! Wat leuk om de zwangeren te lezen! En duckertje: nu al een geslachtsbepaling? Das vroeg! Wel leuk zeg, gefeliciteerd Nou, wij gaan slapen, trusten!
Haha FmT toch zit ook geen logica in mijn naam hier vergeleken met FB. En nu ik vakantie heb, heb ik ook veel te veel tijd om overal op te reageren en zo. Zal snel minder worden want het is nu augustus dus nu moet ik heel hard gaan helpen in de corso tent. Hier nog 2 flessen 's ochtends 150cc en daar maken we dan volkoren pap van. En 's avonds voor het slapen nog 150cc. Verder wel heel veel gedaan. maar eigenlijk niks bijxzonders: shoppen, wandelen, corsobouwen en daarna nog effe naar de kroeg (het was weer veel te gezellig). Vandaag naar een braderie en vanavond buurtbbq. Morgen weer een verjaardag. Waar is toch ons ritme? Ach de kleine man doet het goed dus
Ik heb een Canon 450D met verschillende lenzen. Thnx ! Uhm het Kiss syndroom bedoel je he ? Ja gaat wel iets beter hij kan goed liggen nu gelukkig! Maar het slapen is er niet door veranderd het is nog altijd elke 2 uur wakker. Maar goed dat is niet zo heel erg. Als hij maar geen pijn meer heeft. Enge foto he hou hij lag ? Sahi fijne vakantie verder ! Prutske leuk !! Hoeveel tandjes hebben de baby's hier al ?