Goede middag dames Een x geen gezeur bij het cb. Zelf een compliment voor Collin, hahaha, Hij ging daar ff showen dat hij zich op kan trekken tot staan. Thuis is nl alles nog net te hoog om te pakken, maar daar wat het randje van de aankleedtafel toch echt op juiste hoogte.. hihi. Verder vonden ze hem snel met zitten @ All: Thanks voor de reacties op de jurk, vond hem zo gaaf. Ga hem na de vakantie bestellen. @ Gold: hoelang duurde het bij jouw vorige bestellingen voordat je het in huis had? Haha lol, ik moet er iedere nacht nog uit voor Collin! Voor het eerst naar de APK???? Huh? @ Lolly: Ik heb het gevraagd, normaal is tussen het 4de en 10de levensjaar dat het los gaat zitten. Het kan zijn dat het nu ontstoken is of iets dergelijks. Ze addviseerde om de ha te bellen, aangezien ze het zo niet kon zien wat het kon zijn. @ Prutske: Ik zag het, bedankt. Ach, was het echt zulk drama weer??? En hoe was je eerste dag? @ Sahi: Fijn toch dat Yanna naar oma kan? Zal oma vast niet erg vinden Ik vind het ook altijd ongezellig hoor, als ik alleen ben! Ik heb voor Collin wortelchipjes van, tja, zeg het ff (biologisch en organisch verantwoord), daar geef ik er 1tje van als we wat later eten Is niet zwaar, maar net genoeg om ff de honger te stillen @ Gejanne: Hoe was de dierentuin? @ Fmt: hahaha, het heeft 9 jaar geduurt hoor, voordat meneer wou trouwen. Hij wou NOOIT kinderen en NOOIT trouwen, hahaha, en kijk nu eens.
gold: ik las dat bericht ook. Ik zeg altijd dat Yanna fantastisch slaapt! En het is ook zo ! De keren dat ik 's nachts moest opstaan sinds de kerst zo'n beetje, zijn op 1 hand te tellen. maar inderdaad, waarom zou je erover liegen... hoe was de APK? Ik vind het nooit zo spannend, maar mijn vriend checkt zelf altijd van tevoren en ik weet zelf ook vrij aardig wat mijn auto mankeert, als er iets is. oh lees het nu, gezellig gekletst en viel de schade je mee? met 2 nieuwe banden en die kleine dingetjes is de prijs keurig hoor ow Flo'tje, die stomme tanden en kiezen ook... Maar gelukkig heb je dan straks de ellende minder prutske: dag 1 met zelf koken na het werken is gelukt komt wel goed zonder mannetje. Morgen nog zelf koken na het werk, donderdag is ze daar een dagje en daarna heb ik weer vrij tot maandag lolly: hier ook al zo'n rotweer zeg... AV: las je verhaaltje op FB, wat goed he gaat hij nou gewoon zelf staan! Knapperd en af en toe een chipje is niet erg toch? Maar t is gelukt met eten, want op het KDV had ze om half 5 een koekje op en die van haar buurjongen aan tafel gepikt, dus eigenlijk 1,5 koekje Net genoeg om haar te laten wachten tot het klaar was. maar toen ik ging opscheppen vond ze het toch wel lastig allemaal, gewoon omdat ze weet wat er dan gaat gebeuren allemaal. sjoon: wij vrouwen hebben zoveel te vertellen Mijn vriend zegt altijd: 'ik mag van mijn vriendin zeggen dat ik de baas ben in huis'. nou, mn dag werken en alleen met Yanna is helemaal goed gekomen Yanna was op een gegeven moment wel papa aan het roepen, maar ik ben maar gewoon leuk met dr gaan spelen. wel leuk om dr eens op te halen op t KDV, want dat doe ik normaal nooit. Even gespeeld daar met Yanna, echt leuk
@ sahi: het zijn die chipjes van goodies. Speciaal voor baby's vanaf 8 maanden.. Haha, yanna zorgt wel voor zichzelf..
De eerste werkdag ging super! En met het wandelen zijn we ook drooggebleven vanavond! @Gold, Hier echt een goede slaper alleen redelijk vroeg wakker meestal tussen 6 en half zeven. Al is het sinds het begin van de vakantie 7 uur half acht voor hij roept. Mocht hij slecht slapen dan meld ik het hier wel. Je wil het dan toch effe kwijt. @Sahi, Goed bezig. Als ik weet dat ik alleen met de kleine moet eten haal ik altijd een kliekje uit de vriezer. Ik kan namelijk met macaroni en nasi/ bami nooit voor 1 keer maken. En das na het werken wel lekker snel. @AV, ook wel eens fijn geen commentaar op het CB. Hier juist een man die al heel graag een 2e wil. (Die plannen staan nog effe in de koelkast tot ik wat meer zekerheid heb met mijn nieuwe werk)
@av wat knap van Colin dat hij zelf gaat staan. En een chipje af toe kan toch. Wij waren vrijdag uit eten en toen heeft lucas 1 patatje gehad. Hij vond het wel lekker bedankt dat je het gevraagd hebt voor me. Ik ga vrijdag denk ik even naar het inloopspreekuur op het cb. Het ziet er niet ontstoken uit ( niet dat ik een expert ben) en het lijkt me niet zo dat het door een ontsteking los gaat zitten. Hij vind het ook niet pijnlijk als ik er aan zit. Erg lief van je dat je het gevraagt hebt. @gold valt nog mee he et de auto. Nieuwe banden die zijn meestal wel aardig aan de prijs. @sahi mannen Mijn drie mannen waren vanvond met de bal aan het over gooien in huis. Op de mannen manier, lomp. Dus ik heb gelijk een deal gemaakt als jullie iets kapot gooien mag ik gaan shoppen voor nieuwe spulletjes goeie deal toch.
AV: ja Yanna zal nooit eten te kort komen, haha! Mn vriendinnetje die verder weg woont (haar kindjes zijn mijn petekindjes) heeft altijd goede baby-adviezen, maar die zijn niet altijd op Yanna van toepassing. Dat heeft ze nooit helemaal 'geloofd', tot Yanna voor het eerst kwam voor de oppas afgelopen vrijdag. haha! Yanna smeerde de boterhamstukjes overal, maar plukte ze later weer op om op te eten. En na die boterham en de fles, had ze toch echt nog trek (zij dacht dat de fles van de lunch er zo langzamerhand wel af kon ) wat leuk, die chippies! prutske: ik had deze keer opgebakken aardappels met spinazie, dus dat was goed te doen en morgen eten we inderdaad iets uit de vriezer fijn dat de 1e werkdag goed ging! lolly: oh zout-vrije patatjes krijgt Yanna wel vaker. niet als maaltijd, maar om wat te doen te hebben in restaurants of als we zelf patatjes eten. Ze accepteert het echt niet dat wij eten als zij niks heeft. wat een goeie deal! Leuk joh, 3 mannen mijn vriend is erg blij met z'n 2 vrouwen, zo schattig
Hahaha, hier ook frietje gegeven... en op de foto gezet natuurlijk. Mvr smikkelde het met alle plezier op.
Hier eet joël gewoon al gebakken aardappels mee! Heb het gevraagd op CB en ze zeggen geen probleem! Wij vinden het toch ook lekker? Vond het wel een logische reactie eigenlijk! Patat krijgt hij er zomaar een paar maat niet als maaltijd! Met 1 jaar wil ik wel zoveel mogelijk op onze eigen voeding zitten hoor! Hij reageert op alles prima! Maar met ui, prei en koolsoorten wacht ik nog wel even hoor!
Hier eet het mannetje eigelijk vanaf het begin alles ala Rapley mee.. Er is nu ook niks wat hij eigelijk niet lust ideaal. Lekker met zn drieen eten en hij eet het gewoon zelf. Hij is ook echt dol op brood die van jullie dan ? Dat artikel over slapen ik weet zeker dat de helft van de ouders liegt dat hun kind doorslaapt. Ik heb een kind met een slaap probleem.. Elk slaapje is een gevecht en duurt met mazzel langer dan 3 kwartier. Snachts spookt hij en word hij een keer of 5 wakker... En ik krijg echt altijd de vraag slaapt hij nu NOG niet door ... zucht ! Nee hij slaapt niet door... Oh die van ons al vanaf dag 1 .. ik reageer dan altijd wat fijn zeg ! Ik vind het geen probleem dat hij slecht slaapt er is een reden voor en het zal langzaam wel beter worden. Maar altijd dat concurrentiegedrag onder ouders ik word daar niet goed van ...
Cos: vanaf dag 1 doorslapen vind ik ook niet echt iets om te juichen, want tot 10 weken hebben ze zeker nog elke 4 uur die voeding nodig! Jij geeft nog borstvoeding toch? Dan slapen ze ook minder vaak door, t is gewoon heel gezellig om 's nachts te drinken. en een slaapprobleem vind ik zo'n rotwoord, want wij vinden het een probleem, het kind misschien niet (al lees ik dat jouw mannetje wel echt moeite heeft met in slaap komen) ja rapley, hier ook fan! Nou geven we niet alles helemaal rapley, maar ze kan nu toch met de handjes heel goed zelfstandig eten En ze lust inderdaad alles, ook brood. heb nog niks ontdekt wat ze echt niet lust, ze heeft wel wat voorkeuren, maar niet heel overdreven nog misja: ja hoor, gebakken aardappels is niks mis mee. dus patatjes ook niet, mits zonder zout. en kindjes hebben ook vet nodig. ik last laatst dat kindjes nog wel eens ziekelijk worden, omdat papa en mama op de lijn letten en daardoor te weinig vetten en eiwitten binnen krijgen. En tegen de tijd dat ze naar school gaan, zijn ze dan heel zwakjes. maar vriendje had vorige week een kloddertje mayo erbij gedaan voor yanna, dat vind ik dan weer niet zo fijn... fmt: lekker he, patatjes zo yanna op t KDV, ik hoef pas om half12 te werken (naja, heb wel al wat thuiswerk gedaan). dus lekker even t huis gesopt en nu even niksen Yanna had weinig trek vanmorgen en bij aankomst op het KDV poepte ze ineens haar hele broek vol, echt een hele berg... dus ze kijken even aan hoe ze het doet, maar ze voelt zich dus niet echt heel lekker denk ik...
Gaat het toch hard he ? Inderdaad Sahi het is pas een probleem als wij dat er van maken. Ik vind het geen probleem hij kan prima doorslapen als hij daar aan toe is. Tot nu heeft hij het niet gekund ivm de pijn door de kiss. Hij kon gewoon niet liggen. Nu proberen we het langzaam wat om te buigen maar goed eerlijk is eerlijk hij heeft ook maar weinig slaap nodig hij kan 3 kwartier slapen op een dag en dan pas om 11 uur weer op bed gaan. Zonder vervelend of huilerig te zijn. Hij is gewoon niet moe Lijkt wel wat op zn vader die heeft dat ook alleen slaapt die wel uit haha.
@prutske gefeliciteerd wat gaat het toch hard he. Ik ben vandaag lekker naar de dierentuin geweest met fabian en lucas. Het was echt genieten. Lucas die heb ik bijna de hele dag niet gehoord hij vind alles prima zo lang hij z'n natje en droogje maar krijgt. Nu ligt hij lekker even een tukkie te doen en fabian ligt uitgeteld op de bank.
@prutske gaat hard he, hier al stiekem bezig voor de verjaardag voorbereidingen haha... F. loopt tegen de 11 maanden aan. @cos, ik begrijp je mening volkomen, hier zei ik ook weleens dat ze gewoon doorslaapt toen ze dat nog niet deed, tot 7 maanden kreeg ze fles en/of tutje derin. Gelukkig slaapt ze nu wel door want ik was wel aan het einde van mijn latijn. Trek jij het allemaal nog goed dan ? En wisselen jullie snachts af vriend/man en jij ? Gelukkig hoef ik er niet om te liegen gelukkig . @sahi ja frietje vond ze wel lekker, het was er eentje, merk wel dat als ze friet ziet dat ze dus ook wel, das wel foute boel haha... ik hoop net als (weet niet meer wie) tegen de 1 jaar/net na 1 jaar over te zijn op vaste voeding... dus hier goed oefenen. F. volgt natuurlijk haar eigen lijntje dus als het wat langer duurt vind ik het ook niet erg. @lolly wat gezellig naar de dierentuin, jullie hadden toch een abo ? Vind je het spelletje nog leuk ? Mocht je nou willen dat ik iets speciaals voor je doe in je stadje hoor ik het wel. Ik ga mijn stadje binnenkort weer verbouwen haha...
Ooooh ff nog een verhaaltje hier kwijt typen.. Gisteren dus zon rotdag gehad lekker borrel genomen (op advies van gold )... vandaag weer alles kiplekker, F opgehaald op het dagverblijf thuis gekomen, heerlijk 2 uur met der gespeeld en gek gedaan samen met vriend. Wat zou ik toch zooo graag een 2e kindje willen... ik heb nog steeds geen anticonceptie dus zojuist maar even met vriend besproken dat als wij compleet zijn hij er maar een knoop moet inleggen. Had hij geen problemen mee gelukkig hahaha... Ow wij gaan trouwens niet gericht wippen he , ik ga pas een ovulatietest nemen zodra F. 3 word. Wij doen het dus wanneer we allebei zin hebben zo hebben we dat met F. ook gedaan en daar genieten we toch ook het meest van ook al was F. er pas +/- 3 jaar later. Hij of zij is in ieder geval echt wel welkom.
cos: als hij verder niet vervelend is, dan is er geen probleem Gelukkig vind je het zelf ook geen probleem lolly: oh wat leuk zeg, de dierentuin, heerlijk zo te lezen fmt: hier ook al voorzichtig plannetjes aan het maken voor de verjaardag En Yanna moet nog 10 maanden worden en met dat eten, wij hebben hier een vreetbeestje, dus zodra ik iets eet, vindt zij dat ze ook wat moet hebben. dus ze eet redelijk met de pot mee en heef tot nu toe ook niet echt last van de buik gehad. Alleen een keer met een beetje ijs, maar dat wilde ik al niet hebben, toch geprobeerd en ja hoor, buikpijn... Maar hadden ook best de tanden kunnen zijn, want de dag erna had ze een tand. oh wat leuk, jullie zouden dus zomaar 'per ongeluk' een kindje kunnen krijgen Al doe je niet zo gericht klussen, toch leuk @2e kindje: had van de week weer zo'n last van mn eisprong, ik ga eerst even een blaastontsteking uitsluiten, anders toch weer controle bij de gyn vragen en anders gaat dat ding eruit en dan kijken we wel. misschien ongericht maar wel onbeschermd, weet niet... vriendje is er enorm aan toe, een 2e baby, ik nog niet, dus ja... hier een meisje dat veel heeft gemopperd en veel wil kroelen. Wel heel lief, maar ze is dus niet helemaal in dr hummetje. En veel poepbroeken. de leidster dacht aan de voortandjes. Ze had de vorige keer ook gelijk, vlak voor de vakantie zei ze; die komt terug met tanden, en dat was ook zo. Ze heeft zelf 3 kids en dat merk je echt, vind haar zo leuk Yanna zat aan tafel op t KDV en ik dacht dat ze me nog niet had gezien, dus ging even met de leidster kletsen, hoorden we ineens 'maaaaaammaaaaaa!' Superschattig