sept/okt/nov 2011 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    @Lolly, leuk zon dagje dierentuin!

@Fmt, Dat wordt toch weer wel spannend dan. Wij willen we graag een 2e maar eerst effe hopen op een vast contract voor mij dit ook ivm het appartement dat we ook nog te koop hebben staan helaas. Hier ook vrienden met een kleintje van bijna een jaar en dan hoor ik daar vanalles voor de verjaardag dus ik onthoud daar ook alvast maar het een en ander van.

@Sahi, Oh wat leuk die herkenning dat ze je gewoon gaat roepen. Soms ook wel fijn he mensen die je alvast voorbereiden op wat er komen gaat. (Niet van iedereen is dat leuk als ze je gaan waarschuwen enzo)

@eten, hier niet echt zelfstandig maar wel gewoon wat wij eten. Meneer geeft wel heel duidelijk aan wat hij wil.

Hier een superleuke dag gehad. Mijn vaste vakantieuitje met mijn vader gehad. Frietjes eten bij het friettentje in het Liesbos en daarna nog lekker een ijsje gehaald. F was lekker bij oma. Vanavond daar lekker meegegeten en weer een wandeling gemaakt bij de avondvierdaagse.
    Ik zat niet heel goed op te letten en toen pakte F de trappist van oma en gooide hem zo over zich heen:)

oja, F dronk nooit echt uit de anti lek tuitbekers en nu een rietjesbeker geprobeerd en hij drinkt hem zowat in een keer leeg:)

2. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    prutske: die leidster van het dagverblijf kan dingen heel goed brengen, op een hele fijne manier, maar dat het je wel aan het denken zet (niet dat ik zulke rare kritieken krijg hoor, maar gewoon wat tipjes)
    oh hier ook een meisje die het leuk vindt om hertogjes over mensen heen te gooien ;) En ze probeert er zelf uit te drinken, maar dat gebeurt natuurlijk niet!
    wat goed dat hij uit de rietjesbeker zo goed drinkt :D
    Yanna moet en zal zelfstandig eten, accepteert nauwelijks dat ze van een lepel eten krijgt. We aten vanavond doperwtjes en ook dat krijgt ze met de handen naar binnen!

zat hier een film te kijken (op rtl4, mom at 16), maar kan er gewoon niet naar kijken, sinds ze die baby liet huilen de halve nacht...
    ik zappen naar rtl5, daar Juno, over abortussen enzo, pfff
    ik kan er gewoon niet meer tegen, meteen tranen in mn ogen. voor Yanna had ik dat echt nooit, maar tegenwoordig...!
    Dus nu maar Net5 met domme programma's (extreme home make over)

3. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Zo ff snel reageren.

@fmt fijn dat de borrel je een beetje geholpen heeft en dat het nu beter met je gaat. Wat heb je allemaal in de planning voor Fae haar verjaardag?
    Ja het spelletje is leuk als ik wat nodig heb hoor je het wel.
    Dat je dat kunt zo ongedwongen voor een tweede kindje gaan. Zou ik niet kunnen hoor. Toen wij besloten om voor een tweede te gaan wilde ik het liefst gelijk zwanger zijn.

@sahi he balen dat de spiraal niet werkt voor je.

@prutske wat voor rietjes beker heb je dan als ik vragen mag?

Volgens mij heb ik iedereen gehad. Ik duik m'n bedje in tot morgen.

4. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ik heb ook al een verlanglijstje. weet niet of jullie het willen, maar ik deel 'm even ;)

rugtasje
    loopwagen
    blokkendoos/blokkenstoof
    boekjes
    leuke spaarpot
    ikea spoorbaan
    muziek-speelgoed
    houten speelgoed

en ik ben bij iedereen steeds om inspiratie aan het kijken en vragen. deze ideeen kwamen afgelopen weekend bij mn vriendin, want haar huis staat overvol met leuk speelgoed (ze is gastouders en heeft 2 kleine kids).
    wie weet hebben jullie nog leuke ideeen ;)

nou, weltrusten dames!

5. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Ff snel, dagje dierentuin gisteren was heerlijk, 's ochtends helaas wel regen, 's middags lekker zonnetje erbij. 's Avonds vakantie geboekt met zn allen (Vakantiehuis Resteigne (Tellin) 12 personen | Ardennes Relais) voor de herfstvakantie, dus dat is ook geregeld.

Net alles versierd hier, onze kleine grote man wordt alweer 4 jaar!! 4 jaar geleden begonnen de serieuze weeën :)!! Meneertje is zo nieuwsgierig naar zn kado's :)

Volgende week mag manlief weer werken, dus hoop ik weer wat meer op iedereen te reageren hier, de tijd ontbreekt nu even, druk met vakantie vieren en de keuken schilderen :) Bijna bijna klaar!! (gelukkig!! :(:);))

Nu snel naar bed.

6. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Gefeliciteerd met jarno!! Fijne dag gewenst

7. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
  8. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    @lolly, het is een rietjes beker van Nuby. Ik geloof dat op de verpakking stond 1+

@gejanne, Gefeliciteerd met Jarno

9. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Gold, ik moet zo werken tot 18.00:)

Morgen vriendje jarig dus ik ga straks een slagroomtaart maken.

Gejanne en gold. Leuke huizen!

10. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Oja, ik heb een nieuw spelletje op de ipad.... Hay day. Een heel irritant stom verslavend spelletje. Dus voor nu weer even leuk :)

11. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @gejanne van harte gefeliciteerd met d verjaardag van Jarno.

@prutske wij hebben de rietjesbeker van difrax en de tuitbeker van avent maar hij maakt er nog weinig van.

@gold ziet er leuk uit hoor.

@sahi de treinbaan van ikea is super leuk de blokkendoos is trouwens ook leuk van de ikea. Lucas speelt er nu al mee vooral het omgooien is erg leuk.

Plantoys heeft ook heel veel leuk houten speelgoed. Helaas is de hij wel wat aan de prijs.

PlanToys
    @verjaardag wij hebben de volgende dingen op ons lijstje staan
    3 in een zebra step (heb nu een winkel gevonden die hem kan bestellen)
    Toet toet garage van vtech
    Boekjes

12. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
  13. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    gejanne: gefeliciteerd met Jarno!
    sjoon: gefeliciteerd met je vriendje :)
    lolly: zo'n stoel vind ik ook geweldig, maar dat kan wel voor de 2e verjaardag, had ik al bedacht ;) Zo had ik nog wat dingen, t ikea keukentje bijvoorbeeld, kan ook wel voor de 2e verjaardag. Ze is er nu nog te lomp voor en begrijpt het toch nog niet.
    ze speelt op het KDV dus vooral met autootjes, dus vandaag de spoorbaan :) Lekkere tomboy/girl, als ik het nu bekijk, daar hou ik wel van :p (was ik zelf ook)

14. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    helemaal leuk zo'n stoel, bij ons gaan de poezen er alleen maar op liggen denk ik :x Maar mijn man wil al sinds de geboorte zo'n stoel voor haar kopen...
    Wij gaan voor Florine een skippie koe kopen voor haar 1e verjaardag :D
    Ik moet even terug de stad in, vorige week leuke -70% kleding gekocht (voor mezelf eens een keertje) bij Esprit, zit er op mijn bikini nog zo'n alarm ding....

15. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

gejanne van harte met jarno !! ik ben ook jarig vandaag !!
    wij steken straks de bbq maar aan met het lekkere weer ...

wensen .. ik wil graag zo'n fietsje waar je de kleine ook op kan duwen .. straks ook makkelijk met tim zijn school kan dat ff buiten blijven staan
    en bakken om speelgoed in te doen .. heb er nu voor tim van cars en dan voor lisa maar van princes haha
    verder speelt ze met alles van tim eigenlijk..

16. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Emma, gefeliciteerd!!

17. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Effe Showen, zelfs de kleine man is al in de corsotent komen helpen.
    De 2e foto is een foto van het bouwen van de wagen. Ik sta er zelf niet op

Bijgevoegde bestanden:

18. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Leuke foto's prutske!

Net ff snel een slagroomtaart in elkaar gezet :)

19. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Sjoon....Hay Bay is echt idioot verslavend hè! Hoe had je me gevonden trouwens?

20. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Geen idee eigenlijk. Had fb via dat spel gestart en toen iemand aangeklikt waarvan ik wist dat die dat ook speelt, en toen stond jou profiel foto ook bij mijn marktkraampje, vandaar. Haha

Deel Deze Pagina