sept/okt/nov 2011 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    sjoon: heerlijke, geniet ervan!
    fmt: ow meis wat een gedoe he? toch wel lang dat ze koorts houdt, goed dat ze verder kijken!

even een foto spammen ;)
    was even bezig en zag ineens dit :D

Bijgevoegde bestanden:

2. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Even snel een reactie hier, vanochtend toch voor de zekerheid naar de dokter, hij vertrouwde het toch niet helemaal aangezien fae al 2 dagen niet goed drinkt en at...door gestuurd met spoed naar het ziekenhuis daar gewogen, gemeten.. controle door arts, licht uitgedroogd dus goed dat we waren gekomen. Koorts was weer gezakt door de zetpil.. waarschijnlijk heeft ze gewoon een virus opgelopen maar doordat ze te zwak is kan ze niet echt terug vechten. Valt mee zouden mensen zeggen maar het is dus echt geen doen voor een klein meisje zoals fae. Hopelijk mogen we vanavond weer naar huis.. mits dat ze nog iets vinden in haar plas natuurlijk...

3. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    FmT ik denk aan je, lijkt me vreselijk.
    Gelukkig zijn jullie daar in goede handen.
    <3

4. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    fmt ook hier nogmaals heeeeeel veel sterkte met jullie mooie meisje !!

5. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Thx lieve meiden die iets hebben laten horen, ik was me zelf echt rot geschrokken... wist wel dat er iets niet goed zat. Gelukkig heeft de ors goed gewerkt.. ;en fae ligt inmiddels lekker te slapen in haar eigen bedje.

Ik voel me ontzettend schuldig, zit je bij de kinderarts, kan je als moeder niet eens vertellen of ze plasluiers heeft gehad.. want ja mama was aan het werk... heb de hele dag zowat gehuild, ontzettend veel pijn in mijn schouder/arm want ik moest en zou mijn dochter moeten troosten...

@altijd vrolijk voor jullie ook een fijne vakantie...

pff ben opgelucht dat me kleine meid niets ergs (meer) heeft. Nu verder uitzieken van de griep...

6. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Fmt, Gelukkig is de kleine meid weer lekker thuis. En je hebt het toch super goed gedaan want je had al de hele tijd het gevoel dat er iets aan de hand was. Probeer je niet te schuldig te voelen, want je gaat toch ook werken om het je kindje zo leuk mogelijk te maken en mooie spulletjes voor haar te kopen. Dikke kuffel van hier uit. Hopelijk is ze weer snel de oude.

Hier een trotse mama want sinds vandaag kruipt onze kleine man op handen en knieen en is het geen buikschuiven meer:D

7. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, fmt..., lees het nu pas..
    Hopelijk gaat het snel weer goed met kleine f..

Ik ben tot 1 sep in nl hoor, dus kan het goed bij houden hier..

Alleen vandaag niet :(

8. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    #2748 FmT, 16 aug 2012
    Laatst bewerkt: 16 aug 2012
    @prutske kijk dat is nog eens wat leuk nieuws, daar word ik blij van.:)

Edit : GO Yanna hahah... mooi hoor :)

9. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    fmt: jouw mama instinct heeft heeeeel goed z'n werk gedaan, jij hebt aan de bel getrokken en t ging inderdaad niet helemaal goed! Voel je niet schuldig hoor, je hebt gedaan wat je kon en je bent de leifste mama die F maar kan hebben!

10. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @fmt hoe gaat het nu met Fae?

@prutske wat goed van F dat hij nu 'echt' kruipt.

Vanavond nog werken en dan het weekend lekker vrij maar ook weer helemaal vol gepland. Morgenavond lekker met z'n vieren bbq-en en zondag de hele dag naar m'n zusje op de camping. 'S avonds de kids weer naar opa en oma brengen want maandag moet er weer gewerkt worden. Gezellig druk dus.

Verder eingenlijk geen nieuws alles gaat z'n gangetje en met het warme weer doe ik ook helemaal niks trouwens.

11. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @lolly jaa het gaat de betere kant aan, ze heeft wel pijn bij hoesten door dat slangetje denk ik. Ook diarree en ze is nog erg moe. Maar madam kletst weer en heeft vanochtend een hele fles op en een halve fruitpot. Dus wij zijn heel erg blij.

12. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Goed zo Fae!!!!

13. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik kwam even een dikke knuffel geven voor kleine Fae!!

Hier alles goed! Vanmiddag naar jullie favo Dr. Knol...... Ben benieuwd! ;)

Groetjes, Duckertje

14. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    @Fmt, gelukkig gaat het weer een stuk beter met kleine Fae! Ik zag dat je nie mag/wil blijven bij En hoe is het nu met je armen?

15. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @prutske me armen gaat wel weer gisteren medicatie ingenomen.. maar inderdaad boeien dat ontslag zei daarvoor nog tegen gold zou me echt geen drol uitmaken, krijg ik daarna een telefoontje dat ik niet meer terug hoef te komen. Achja.. Fae is het allerbelangrijkste alleen klote met dat kinderdagverblijf.. Dus daarom wil ik wel weer aan het werk.

Moet nu alleen slimme keuzes gaan maken wat betreft aantal uren, en toch wellicht er over nadenken of een gastouder niet beter is.

Ik denk dat Fae de 6e ziekte heeft... overal bultjes nu op haar lichaam, geen koorts. Moet ik nu de dokter bellen ? Weet iemand dat..

16. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Hey! :p

6e ziekte info is al gegoogled ;)

17. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Ja thx gold haha, ze mag ook gewoon dinsdag als ze weer wat beter is naar het kdv, hier bij uitzendbureau geweest geen werk :p.. zo maar uitkering weer aanvragen dan....

18. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    FmT,
    In principe krijg je nu tot het eind van dit kalenderjaar kinderopvangtoeslag. Als dan ook aan het zoeken bent naar een nieuwe baan that is.

19. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Nou, ik heb maar een ventilator besteld... krijg het huis niet meer koel. En de kleine haar kamertje al helemaal niet.

Mijn meisje is een bikkel. Kiesje nummer 3 komt door.... boven...
    Vooralsnog geen rode wangen, wel al 1 tubes gengigel verder....
    Nog even en ze heeft een compleet gebit ;) op haar 1e verjaardag..

Duckertje, hoe was het bij Dr Knol?

*zwaai*

20. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @duckertje, jjaaa dokter knol! Ik ben ook benieuwd...

@princi ooh is dat zo ik dacht maar 3 maanden nadat je werkloos bent geworden, dus na 1 maand geen werk en 2 maanden opzegtermijn in die eerste maand kinderdagverblijf opzeggen. Hoe dan ook vind ik het een goed ding dat kinderdagverblijf, dus hopelijk als ik maandag mijn pas ga inleveren bij start people dat ze nog wat anders hebben. Morgen even de belastingdienst bellen hoe dat zit, misschien dat ze het leuker kunnen maken maar vaak weten ze daar ook niet veel als je ze belt hehe :).

Deel Deze Pagina