nou dames, ik ben niet zwanger hoor. waar ik wel last van heb blijft een raadsel, ik blijf melk hebben en t is nu weer meer dan t was. mn buik rommelt, ik vergeet van alles... raar... ook niet ongesteld, maar goed, dat kan nu natuurlijk gaan wegblijven vanwege de spiraal... AV: dikke knuffel (ondanks de hitte) voor arme collin! Sneu zeg, bah En die nachten zo, jakkes emma: lekker ge bbq't? prutske: beter hoor, dat t allemaal zo goed gaat! En dan sta je inderdaad zo weer buiten, nou ja, prima toch! zo, ik hang op handsfree in de wacht bij de belastingdienst, sjonge jonge... de wachttijd is tussen 4 en 8 minuten... best, heb wel even tijd tussendoor Yanna ging bij oma staan vanmorgen ik was mn sleutels bij haar vergeten, dus heb het ook nog even mogen zien Verder heb ik een koortslip en is het nog steeds veel te warm, haha, klaag klaag Ik ben weer klaar met klagen en wens iedereen een fijne dag
Zo weer even een snelle post van mij : Vandaag bij cb geweest 7,6 kilo en 70 cm groot (of klein hihi) we hebben de vaccinatie niet gedaan, die komt volgende week. Ook voor werk op pad geweest en dankzij Emma toch stoute schoenen aangetrokken en gevraagd of ze me niet konden voorstellen bij haar werkgever, ik kreeg geen ja maar ik mag wel een test doen. Als ik die haal mag ik solliciteren bij het bedrijf zelf. Om dus in aanmerking te komen moet ik vanavond nog doen : Callcentertest Een andere test (pilot word niet meegenomen in je beoordeling) Mijn cv in orde maken 2 referentie's regelen (waarvan 1 nu geregeld andere moet ik morgenvroeg doen daarvoor moet ik dus mijn laatste baan bellen die me op straat gegooid hebben) En als bovenstaan in orde is, mag ik per morgen een cappaciteitstest doen, ik maak me geen zorgen alleen om het rekengedeelte. Dus tja... ben er morgen druk mee, als ik slaag voor alles dan mag ik donderdag al op info sessie bij de werkgever van Emma. Dikke pluim voor Emma dat ze me der op attendeerde en ik toch ondanks ik niet aan de kwalificaties voldoe toch het lef heb genomen om te vragen of ze me niet konden voorstellen. Mocht ik niet door de capaciteitstest komen dan hebben ze nog een andere baan voor me waarbij ik 3 euro per uur minder verdien zonder enige kans op doorstroom op diploma's. Daarover moet ik dan toch wel ff over nadenken . Fae doet het prima, moppert wel veel door het warme weer. @yanna goedzo! @gold hopelijk lees je hier, heb je berichten gelezen als ik klaar ben vanavond typ ik antwoord op alle kanalen, dus facebook en je 2 mobiele nummers ... erg druk zoals je hierboven leest.
fmt: goed om even met de prik te wachten. Klein fijn dametje hebben jullie En een hele stoere dame! dikke pluim voor emma, maar ook voor jou, goed bezig hoor! Is F'je alweer een beetje beter? Succes met alles hoor! het is hier warruummm! Yanna vindt het stom
@Fmt, goed bezig. En verstandig om een weekje te wachten met de prikken! wat een verschil tussen onze kindjes. Lijkt die van mij meteen een reus (9815 gr en 75.5cm) Hier niet veel last van de warmte. Wel een beetje chaggie van zijn prikjes en ik denk ook wat koorts maar hij is zo lief aan het slapen dat ik hem niet wil temperaturen.
Hey! Collin? Hoe is het daarmee? Beter? FmT, wij zijn weer op de hoogte.. ik stunt weer even verder met mijn 2 nummers .... Klote wifi en 3G verbindingen. Emma, super lief.... De warme dagen zitten er weer op, gelukkig maar voor onze kleintjes. Vraagje, is er al een baby hier die soms maar 1 slaapje doet overdag? Florine doet dat nu zo om de paar dagen. Dan slaapt ze van 11:00/11:30 tot ongeveer 14:00/14:30 uur en daarna niet meer tot bedtijd (ca. 20:00 uur) Is toch zo rond de 1 jaar dat er gemiddeld nog maar 1 slaapje is? (alle kindjes doen het anders, maar gemiddeld?) Laters
@fmt zet'm op. You go girl @gold Fabian ging met 1 jaar naar 1 slaapje per dag. Maar ik denk dat Lucas dat niet gaat trekken. Maar goed die moet ook met het school ritme mee. Lucas ligt nu alweer lekker op bed. Hij lag al bijna te slapen in de kinderstoel net toen ik z'n fruithapje wilde geven. Wat een weertje he de afgelopen dagen. Zondag zijn we lekker bij m'n zusje op de camping geweest waar we lekker ge-bbqt hebben. Alleen had ze dat van te voren niet even gezegt dus ik had voor Lucas geen eten bij me. Volgens mij vond hij het zelf niet zo erg want hij lekker gesmuld van het stokbrood en van de kwark. 's middags nog even lekker een duik genomen in het zwembad om af te koelen. Lucas vind het echt erg leuk in water. Misschien toch het zwembad maar eens info vragen over baby zwemmen. Zijn er hier meer mama's die dat doen met hun kindje?
zo, goeiemorgen allemaal! Yanna is weer op t KDV, de boodschappen zijn binnen en ik ga zo weer werken Nog even hier spieken fmt: go fmt go!! gold: nou hier nog steeds benauwd, jakkes. Yanna is met korte mouwen en korte broek op de fiets mee gegaan en ze zweette nog steeds... prutske: ja die stomme prikken ook he En wat een verschil met alle kindjes he, grappig @slapen: Yanna slaapt in de ochtend heel even, 3 kwartier tot een uur, en in de middag vaak wel 2 tot 3 uur. 's nachts van 20 tot 7 ongeveer, maar haar interne klok gaat standaard af om 7u (soms eerder), ook als ze later naar bed gaat. lolly; ik had me in mn zwangerschap voorgenomen om babyzwemmen te gaan doen, maar het is er niet van gekomen. Nu ze groter is, gaan we gewoon af en toe zwemmen, want ze gaat het nu leuk vinden. in januari zijn we in CP geweest en toen vond ze het vreselijk, nog veel te vermoeiend, ze was nog zooooo klein. Maar nu vindt ze het fantastisch nou, hier maar weer naar t werk, gelukkig deze week de avonden vrij, dus vanavond net na 6en weer thuis, heerlijk
hier wel babyzwemmen en de kleine vind het echt super leuk om te doen. En ik vind het ook echt effe tijd samen want je kan ook nergens door gestoord worden. FmT, heel veel succes je kunt het
Sahi!! Donderdag al 17 weken! Voel me eigenlijk heel goed! Wel dikke voetjes, maar daar hebben we een lekker voetenbadje voor! Lief dat je het vraagt.... Begint het bij jullie nog niet te kriebelen?? Ik zag dat je van het weekend al even twijfelde of het zover was.....
Bleeh zou wel een teleurstelling zijn als het niet lukt, zo even een boterhammetje eten (met een goed gevulde maag gaat alles beter) en dan nog even wat ontspanning. @duckertje bijna op de helft alweer joh, gaat hard he. Niet altijd kriebels soms wel. Eerst zorgen dat Fae wat zelfstandiger is, maar hij/zij is wel altijd welkom hoor (slik dan ook geen anticonceptie ruim 9 maanden nu).. Ik zag ergens dat Jarno naar school gaat hoe is het gegaan ? Pff verder heel erg moe ben er maar druk mee bezig..
FmT, lief dat je er naar vraagt, Jarno vond het geweldig op school. Is gelukkig ook weer helemaal beter, heeft zelfs zijn hele appel op gegeten en tussen de middag een hele boterham. Hij is een week ziek geweest, overgeven, diarree. Hoe is jouw test gegaan vanmiddag? Wat een gedoe dan allemaal weer he voor een nieuwe baan. Beetje ego, reageer verder ff niet, vanmorgen belde mn zus dat mijn vader van een trapje is gevallen thuis. Klinkt simpel, maar hij ligt nu met een gebroken sleutelbeen en tenminste 5 gebroken ribben in het ziekenhuis. Nu zijn ze nog verder met echo's aan het kijken of er iets met zijn longen en milt gebeurd is, hij ligt nu aan het zuurstof omdat hij benauwd is. Vind het zo zielig, hij heeft normaal echt nooit wat. Zouden net hun woonkamer op gaan knappen volgende maand, alles is al besteld, maar mijn moeder zag het allemaal al niet zo zitten, omdat ze bang is dat er wat zou gebeuren (vorige x kamer opknappen is mijn zus overleden), zul je net zien, gebeurd dit. Even afwachten dus hoe het verder allemaal gaat!
duck: mijn lijf houdt me steeds voor de gek, ik heb een spiraal, maar alles rommelt steeds. De test was negatief, positief was ook prima geweest, maar dan hadden we een probleem, vanwege de spiraal. Mijn vriendinnetje is heel pril zwanger en dan kriebelt het wel wat, maar ik wil nog even wat langer Yanna voor mezelf alleen fijn dat het zo lekker gaat gejanne: fijn dat Jarno het goed heeft gedaan op school oh meis toch, heel veel sterkte met je vader! Stom he, zo'n val! Klinkt als niks, maar kan toch heftig uitpakken! fmt: las op FB dat het goed was gegaan, super! Zie je wel dat je het kan, topper! hier een goede dag gehad, wel moe, maar ik heb ook wel veel last van de warmte. mijn huid op mn buik is ook erg geirriteerd, bah, doet echt superveel pijn Het is de striae van de zwangerschap die begint te ontsteken, bah... Het velletje is gewoon zoooo dun, dat is met de hitte gaan schuren en irriteren... ik baal echt ernom...
@gejanne zeker een gedoe, maar ook is het wel goed voor me dat houd me helder. Hopelijk mag ik op gesprek komen. EDIT : er komt nog meer tekst aan maar klikte te vroeg op verzenden word dus vervolgd
Pff tekst blijft lang weg. @misja hoe is het met jullie ? Ik zag een leuke foto van J. voorbij komen. Wat groeit hij hard hoor. @Sahi balen hoor, zou je daar niet een zalfje voor kunnen smeren, of talkpoeder oid ? Dat is dus een van de redenen waarvoor ik dus NIET zwanger wil worden.
@all druk ik weer te vroeg met op verzenden klikken hahahahah, dom dom... ik wil jullie super bedanken voor jullie support en steun en geduim vandaag. Applaus voor jullie allemaal.
@haha lolly thx dat je me derop wijst, ik zie het nu pas. Morgen weer ff in der bloom stoel zetten voor de foto kan die ook eindelijk op marktplaats hahaha...