sept/okt/nov 2011 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè dames,

Heb wel vakantie maar zo druk met poetsen en de laatste dingen..
    Vanavond is alles klaar en heb ik echt tijd voor jullie!

jaja, Collin trekt zich op aan de tafel, dus niets is meer veilig!

2. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Lolly: erg he, dat poetsen, heb van de week ook veel te weinig gedaan, morgen maar even samen aan de poets met manlief :( Mijn vader heeft heel veel pijn, zuurstof is er wel af, maar de morfine wordt afgebouwd, wat dus meer pijn oplevert. Ook veel pijn bij het hoesten, duurt nog wel even voordat hij weer wat mobieler is ben ik bang!

Sahi: vervelend zeg van je buik, hopelijk knapt het snel op!! Geniet lekker van je weekend, heerlijk toch af en toe zo rustig. Hier weer druk druk druk. Vanavond oppassen, morgenmiddag naar het ziekenhuis, 's avonds BBQ schoonfam (maar ben aan t diëten, dus ga niet, maar manlief is wel weg), zondag weer ZH, dus genoeg te doen ;)

3. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    lolly: dan laat je dat poetsen toch lekker zitten ;) Ik zou ook moeten poetsen, maar heb echt geen zin, geen puf... en voor wie zou ik moeten denk ik dan, Yanna en vriendje boeit het niet, haha!
    AV: leuk he, dat optrekken! Hier is ook niks meer veilig, vind het wel grappig. Yanna kijkt dan ook zo ondeugend als het haar lukt, super schattig :D
    gejanne: ik vind het zo erg voor je vader he, t zal je maar gebeuren zeg! Hoop dat ie snel opknapt!

blegh ik ben gaar en Yanna is chagrijnig, ligt eindelijk weer te slapen. Ze is ook niet helemaal fit hoor, maar ze is alleen maar aan het gooien met speelgoed, gillen en huilen, echt niet gezellig...
    en nu dus mn handen vrij, maar echt even nergens zin in...

4. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Sahi: lief dat je dat zegt, ik vind het ook echt erg voor hem. Hij heeft nooit iets, kan heel veel pijn hebben dus als hij nu zegt dat hij veel pijn heeft dan is het echt heel erg. Vanmorgen nog ff gebeld, maar hij klonk ook echt down :(
    Balen he, zulke buien van de kids. Ach, over t algemeen is ze een vrolijke meid toch?!

5. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ah yannaatje is niet chagrijnig, ze is ziek! ze overleeft het wel, maar t is wel sneu. Ze hoest omdat het nu weer kouder wordt, maar ze is ook bleekjes. Net haalde ik haar uit bed en toen had ze een droge luier en ondertemp (35,5). Daarna een berg diarree. De dokter vermoedt een buikgriepje in combinatie met de weersverandering, maar wel opletten dat ze geen koorts stuip krijgt. en dat ze voor 5u wel een goede plasluier heeft.
    dus gewoon ziekjes, niks ernstigs (ik ben zo'n hypochonder he :p)

6. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Beterschap voor Yanna!
    Dinand heeft het een paar weken geleden ook gehad, paar x alles overgegeven, diarree gehad en flink zitten bibberen, zo zielig.
    Bij Jarno hield het een week aan, al was hij tussendoor wel redelijk in zn doen!

7. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Zo die kan zingen#tvoh

8. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Ja niet normaal he! Echt super goed!

9. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    beterschap Yanna

10. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @sahi hoe is het nu met yanna?

Ik ga nu werken bkeh geen zin inmaar goed het word wel weer half vier. Vanavond nog een verjaardag.

Fijn weekend allemaal.

11. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    @Lolly, Werk ze!

@Sahi, hoe is het met Yanna?

Verder iedereen een prettig weekend!

Hier lekker corsobouwen. F is nu bij opa en oma en straks brengen we hem naar mijn tante en haar vriendin want die wilde ook zo graag een keer oppassen. Vanavond haal ik hem op en morgen is mijn man thuis. En zo is het weer een heel geregel om te kunnen gaan bouwen.

12. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Lolly werkse!
    Prutske: succes met de corso!
    Lief dat jullie naar yanna vragen, het gaat weer stukken beter, dus ik hoop dat de echte griep haar bespaard blijft. Ze ging mama hard giechelend helpen met stofzuigen, dus die is wel weer in dr hum. Vind haar nog wel bleek, maar zelf heeft ze er nu dus geen last meer van. Valt gelukkig weer mee dus.

13. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    wat een rust hier!
    Yanna was vanmorgen happy de peppie, in de loop van de dag weer wat humeurig en vanavond de fles uit gespuugd. Ging ook niet lekker slapen... Ben benieuwd hoe ze het vannacht doet, ben alleen vannacht, dus als het nodig is, komt ze lekker bij me in bed (vind ik stiekem ook wel erg gezellig)
    nog even ruzie gemaakt met een pokkejong hier uit de straat, sliep yanna eindelijk, komt ie belletje lellen en schreeuwen met zn vriendjes, stom kind! Net 1 dag terug van vakantie en meteen zo misdragen. Doet ie wel vaker, we kennen m, dus hem weer even flink toegesproken. helaas is hij waarschijnlijk niet onder de indruk en zijn ouders doen altijd alsof ze geen NL spreken.... bleeggh

zo, genoeg geklaagd, na de show van Teil Beckand ga ik lekker naar bed.

14. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    @Sahi, En heeft Yanna lekker geslapen?

Nou ik ga zo weer vertrekken om voor ongeveer 50 pers ontbijt klaar te zetten!

15. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @prutske, wow dat is nog eens een groot ontbijt.

@sahi hier bellen ze ook zo vaak, maar wij doen niet open als we geen zin hebben, *hebben we vaak aangezien visite altijd van te voren belt* en dus doen we niet open en bellen ze ook niet meer aan. Misschien de bel eruit trekken als het vaker gebeurd ? Hopelijk heeft Yanna toch nog goed kunnen slapen.

@gold fijne vakantie :)

Ik heb het echt gewoon drukker als toen ik werkte, begrijp er niets van hahaha...
    Vandaag mag vriend uitslapen dus ik ga nu lekker met Fae spelen.

16. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Ow en ik ben benieuwd wat jullie kleintjes allemaal al op brood krijgen :)..

17. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    prutske: wow wat veel, 50 man, wel leuk zeg :D

fmt: oh ik doe ook zeker niet open hoor, ik zag al dat hij het was en hij rende heel opzichtig weg, sukkeltje! maar Yanna hoorde blijkbaar de bel, ze slaapt echt licht als ze zo uit dr hum is. En toen ging dat jochie nog lopen etteren voor de deur, dus toen was ze helemaal aan het brullen
    hoe kan je het nou drukker hebben, hahah :p Als ik een paar dagen vrij heb, verzin ik meestal heel veel om te doen, dus dan heb ik het nog niet rustig, haha

@broodbeleg: smeerkaas, leverpastei, appelstroop, jam en sinds kort ook af en toe pindakaas. Ze vindt alles even lekker. 1 keer chocopasta geprobeerd, maar dat probeer ik niet te vaak te geven, hooguit als de rest op is.
    ik vind het lastig uitkiezen 's morgens, want ze kan nog niet zeggen waar ze trek in heeft. Daar ga ik bij mezelf namelijk altijd vanuit en ik vind het zo gek om het voor haar zelf maar te kiezen, hahah (ik ben een muts ik weet het)

Nou Yanna heeft heerlijk uitgeslapen, maar ook door een poepbroek heen geslapen, dus haar billen en vagina zijn helemaal geirriteerd, arm schaap. T was ook echt smerige poep, dus ik verdenk nu de tanden boven aan. Ze heeft het er maar druk mee.
    Ze is nu lekker het oud papier aan het plunderen, ik vind het best.
    We zouden nog lekker naar buiten gaan, maar het hoost hier al de hele morgen. Dus vanmiddag even een kastje ophalen bij mn vriendinnetje die we mogen overnemen en dan boven even alles her indelen (ruimte creeeren, grote kasten eruit, kleintjes erin)

18. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    en dan vraag ik me even af over het fruit; ik geef nu meestal banaan, omdat dat nu makkelijk in blokjes te geven is, niet te hard. ik probeerde het gisteren met appel, maar dat is nog niet te doen voor haar, te hard om te kauwen. verder in de winkels nu zo weinig keuze, alles ziet er belabberd uit enzo...
    wat geven jullie en pureren jullie alles nog steeds of ook stukjes? Want Yanna vindt gepureerd van een lepeltje niet leuk mee, gaat dan weigeren, terwijl ze gek is op fruit. Het liefst dus iets wat we kunnen prikken met een vorkje...
    lekker lastig :p

19. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    nou, nog even 1 berichtje van mij, daarna ben ik weer rustig hoor :p
    zijn er al kindjes over naar de grotere autostoel? Yanna komt ineens sinds gisteren met haar hoofd bijna aan de bovenrand (nog 1 vinger over). Heb haar thuis in die grotere stoel gezet, t is echt geen gezicht, zo'n klein humpie in zo'n grote stoel! maar ze is dus echt lang genoeg schijnbaar?

20. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    hier echt vanalles op brood ook gewoon vleeswaren. En fruit hier potjes of bananen verder wil hij ineens niks mee. Ook is f al over naar de kinderstoel in de auto gaat super goed

Deel Deze Pagina