sept/okt/nov 2011 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Ik zal er aan proberen te denken als we weer eens bij ikea zijn, thx!!

2. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
  3. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
  4. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Gold, bij mij komt er op een of andere manier altijd partij voor de dieren uit....
    Op de stemwijzer kun je zien dat als je de onderwerpen die je extra belangrijk vindt aanpast iets verandert er meteen andere partijen bij horen. Het ligt allemaal nogal dicht bij elkaar blijkbaar.

Verder...ik stem ergens links maar weet nog niet zo goed welke links...

5. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Ik zal vanavond of morgen ook maar eens ff de stemwijzer doen.

6. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18

WEER Partij van de Poesjes! Ach, is weer eens wat anders dan de eeuwige VVD :D

7. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Kan het zijn dat die stemwijzer wordt gestimuleerd door de partij van de dieren?

8. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    gold: thnx voor de link. Ik heb nu heel veel kieswijzers ingevuld en er blijft voornamelijk SP en PVDA uitkomen. Beetje stom, want ik vind het belachelijk links :p

princi: ik stem nooit zo links, maar nu dus SP denk ik.

prutske: dat zou zomaar kunnen ja!

nou, jullie konden het op FB zien, Yanna verschuift lopens de kinderstoel :p :D Haha!
    Ze is een stuk minder chagrijnig nu ze het eindelijk allemaal doorheeft :D Ze huilt meestal niet eens als ze omvalt, stoere meid!
    In de douche net ging ze ook best hard onderuit, maar ze gaf geen kik, ging daarna lachen, gekkie :)
    ik had me voorgenomen om nog wat in huis te doen, maar jeetje wat is dat lastig na een werkdag zeg! 18.30 thuis (laat voor mijn doen), vriendje naar school, Yanna had gelukkig wel al gegeten, maar ik nog eten, met Yanna gedouched (ze had een poepbroek en we moesten toch nog douchen) en zo een fles en op bed, dan ben ik op! ach, morgen weer een dag ;)

9. Sunshine Mama

Sunshine Mama Actief lid

2 jun 2011
    395
    0
    0
    Verpleegkundige Ziekenhuis
    Eindhoven
    hey dames,

Leuk om te lezen hoe jullie kindjes zich ook weer vollop aan het ontwikkelen zijn..!

Wij hebben ook van die ikea dingen in de lade's gedaan zodat F ze niet open kan doen. Heel handig. We hebben daar ook stopcontact beschermers gekocht voor stopcontacten die we nooit gebruiken (want je kan ze niet draaien).

Verder zijn we druk met de voorbereidingen van haar verjaardag.
    Zaterdag is het al zover..... 1 jaar... Wat is het snel gegaan.

Verder zijn we voor de doop weggeweest gister. beetje laat, maar niet eerder aan toe gekomen.

En politiek. Ja ben ik best actief mee bezig... Dus geen stemwijzer voor mij. Daar krijg ik altijd een rare uitslag mee :)

10. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @gejanne hoe is het met je vader? Mocht hij gisteren naar huis?

@sahi wat gaat Yanna ineens hard. Als ze door hebben hoe het moet zijn ze niet te stoppen.

@Gold zwaai zwaai balen van jullie vakantie zeg. Je mag best klagen hoor doen we allemaal op z'n tijd toch.

@11 maanden sprong Lucas die mopperd ook ook wel eens hoor al moet ik eerlijk zeggen dat het nog wel meevalt. Vaak als ik aan het eten koken ben begint hij dat is dan weer niet zo handig.

@box wij houden hem nog mooi even in de kamer Lucas wil er nog wel in voor een kwartiertje of zo. Ik vind het nog wel makkelijk.

@kasten open maken. ik vind dat altijd zulke ondingen totaal niet handig om zelf de kasten open te maken. Wij hadden toen fabian kleiner was magneetjes op de deuren gezet. Moet je iets harder aan de deurtjes trekken fabian had die kracht nog niet pas toen hij 3,5 was kun hij ze zelf open maken.

@stemwijzer bij komt er bij de site voor werkende ouders ook pvdd uit.

11. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

nou .. weet eindelijk waarom lisa zo ziek was ... ben vandaag bij de HA geweest en mvr heeft de 6e ziekte.. arm meissie ..
    ze zit helemaal onder de uitslag en dat komt omdat ze zulke hoge koorts heeft gehad
    zodra de uitslag er is zakt de koorts en idd vandaag gaat het beter ! gelukkig maar want vrijdag gaan we nog een week op vakantie !
    ben nog wel om nieuwe kleertjes geweest voor haar 1e verjaardag helemaal geslaagd !!
    tim heeft nu een vriendje te spelen .. ik wou spullen gaan pakken maar ik hou ze maar in de gaten

12. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Arm meiske die lisa. Gelukkig weet je nu wat het is! Beterschap.
    Alvast veel plezier op vakantie

13. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @prutske ooh dat is wel handig dat die link later komt dan de sprong haha... Ja gelukkig gaat het al beter. Vandaag heeft ze maar 1 slaapje gedaan op het kinderdagverblijf. Half 8 lag ze in bed en nu hopen dat ze doorslaapt. Gelukkig gaat het met F. nu ook weer beter.

@sahi ooh greys kijk ik ook hoor. Ik heb zitten brullen bij dat vliegtuigongeluk. Dacht dat ik het bestierf omdat het voor mij nog niet duidelijk was of er een vervolg op de serie zou komen. En toen ineens die aflevering daarna. Ik kan niet wachten tot wanneer dat begint, straks ff opzoeken. En wat goed van Yanna wat een mooie meid daar op de foto. Niet bepaald leuk als een oma zeurt over overgewicht, der zit natuurlijk wel een kleine kern van waarheid in :p. Maar goed ik zou willen dat Fae eten aanpakte en in der mondje stopte. Volgens mij oma geef ik der te weinig eten en drinken. Ik had haar al gevraagd of ze nog een trechter voor me had maar die had ze niet hahahaha... Oude mensjes ook toch he..

@lades F zat er vandaag tussen met der handje. Gelukkig liet ze geen traan wel ff geschrokken. *emma ik zei toch dat mijn huis niet kindvriendelijk is hahahaha* :p... van het weekend ook even op pad. Maar goed die stopcontactbeveiligers heb ik dus wel, plak je der op maar vallen om het minste van die stopcontactdoos af. Heb ik de verkeerde dan ? Gewoon van babydump of prenatal dingen.

@sunshine mama ik hoop dat jullie een ontzettende mooie bijzondere dag zullen hebben. Geniet ervan. Fae is ook gedoopt, zal je vast niet ontgaan zijn :) wij zijn heel blij dat we het gedaan hebben.

@emma oooh wat sneu, F heeft hem ook gehad. Echt zo zielig. Veel beterschap. Ga je verder whats up sturen want anders lees je erover heen hier hahah...

@gejanne hoe is het nu ?

Mama van J. (cos geloof ik) wat bijzonder dat die ene mooie borstvoedingfoto in de agenda komt. Helemaal terecht.

Hier vandaag weer een kleine F die om half 5 wakker was, vriend is er om 5 uur met haar uit gegaan. Verder heeft ze vandaag ook maar een slaapje gedaan. Om half 8 naar bed, moest een beetje lachen/giechelen en ging direct slapen. Misschien een nieuw ritme hopelijk slaapt ze tot minstens half 7, zijn er meer kindjes die nog maar 1 slaapje doen ?

@gold die sprong duurt nog dik 17 jaar hahaaha...

Owja en lekker pijnvrij weer :) nu hopelijk wat langer dan 2,5 week. :D

14. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Beterschap Lisa.

Hier gisteren tandje nr. zes ontdekt: Rechts onder naast de voortanden. En een grote bult rechts boven bij de voortand en linksonder naast de voortanden ook al zon bult. De afgelopen 4 weken dus 4 tandjes erbij en nog 2 op komst. Als ik dat zo terugzie is het niet gek dat ons mannetje op het moment niet zo in zijn hummetje is.

Ohh ik wil zo graag een 2e:) maar ik durf niet ivm mijn tijdelijke contract. Stel dat het weer gelijk raak zou zijn...... Dan verlengen ze mijn contract natuurlijk nooit. Voorlopig het verstand nog boven het gevoel laten gaan;)

15. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Sorry meiden, nog steeds geen tijd om te reageren, zag dat jullie naar mn vader vroegen (lief ;)).

Verder beterschap voor Lisa!

Knap van kleine Yanna dat ze zoveel dingen gaat ontdekken!

Fijn, pijnvrij, FmT.

Ooh, ken je gevoel van graag een tweede willen, had ik ook al vrij snel (alleen manlief nog niet destijds ;)), duurde ook lang!! Nog even volhouden :)

Met mijn vader gaat het redelijk, gisteren wel heel veel geslapen nadat hij thuiskwam en 's avonds nog een poos. Maar meneer is eigenwijs, toen wij er gisteravond waren wilde hij persé niet op zn bed gaan liggen, terwijl we zagen dat hij echt moe was. Ach, hij is oud en wijs genoeg ;) Wel meer pijn (minder pijnbestrijding nu), vannacht kortademig (ziekenhuis had hij vrij lang extra zuurstof), maar hij moet ook weer even vertrouwen in zijn eigen lijf krijgen!!
    Morgenvroeg ga ik er weer heen!!

16. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Goeiemorgen dames! Ik kan t nooit laten om even alle socia media te bekijken als vriendje zn wekker gaat. Maar hopelijk zo nog even een slaapje doen, Yanna is nog stil in ieder geval en ik begin pas laat vandaag met werken.

Prutske: oh lastig he, als gevoel en verstand elkaar tegenspreken! Op zich heb je nog alle tijd voor een 2e natuurlijk, maar ik vind het ook altijd stom ofzo om van zulke praktische zaken afhankelijk te zijn... Lastig!
    Fmr: over dat overgewicht, zit zeker een kern van waarheid in, maar ik heb liever dat Yanna een groot bord avondeten wegwerkt, dan veel tussendoortjes eet. Want Yanna vult zich nu vooral met brood, fruit e avondeten, dat moedig ik alleen maar aan. En ze is nu nog zo klein, ik ga haar echt geen eten weigeren. Ik hoef alleen niet tussendoor proberen wat extra's binnen te krijgen, wat in mijn omgeving soms wel nodig is bj andere kindjes. Heel verhaal, haha. T zat me blijkbaar hoog ;)

Emma: wat een pech toch steeds, nu weer de 6e ziekte :( hopelijk wel een lekkere vakantie straks!

Gejanne: gelukkig gaat het de goede kant op met je vader!

De rest weet ik niet meer uit mn hoofd, dus ee zwaai voor de gene die ik vergeten ben ;)

Fijne dag vandaag,

17. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ik heb zojuist ook even de stemwijzer gedaan.

ook PVDD

zou ieder van ons hetzelfde kiezen, wat me onwaarschijnlijk lijkt.
    ze zullen dus vast wel een aandeel hebben in die site?? pffff

18. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Even mijn beklag doen over het spiraal, sorry.

Ik ben gewoon de laatste maanden om de 2/3 weken ongesteld.... Een week lang! Blegh, ik wordt er enorm flauw van. Ik heb dat ding nu ruim een half jaar, maar t is geen spotting wat je t eerste half jaar veel kunt hebben zoals ze me bij de gyn verteld hebben.

19. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Sjoon: dat is dus precies waar ik ook tegenaan loop. En de gyn zegt dat dat uitzonderlijk is, ammehoela! Op t andere topic hebben 3 meiden 'm om deze reden eruit laten halen!
    Ik ben er inmiddels ook heel moe, vergeetachtig, flauw, duizelig en humeurig van :( ga er morgen voor naar de dokter.
    Ik zal je wel laten weten hoe t bij mij afloopt, maar die jubelverhalen over de spiraal geloof ik dus niet meer!

20. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

nou, idd ik las net ook ervaringen met mirena, maar is meer nega als positief.

ik denk dat ik gewoon maar weer aan de pil ga.
    ik ben ook iedere keer ongie als we op vakantie zijn.... zal mijn lichaam wel aanvoelen... bah. (was ook zonder anticonceptie en die was zeeeeeer onregelmatig.)

straks maar ff tegen vriendje melden.

btw: wat kost eigenlijk een mirena? aangezien ik nooit een rekening gekregen heb van mijn zorg verzekering, want anticonceptie wordt toch niet vergoed dacht ik?

Deel Deze Pagina