@sjoon sommige aanvullende pakketten vergoeden het wel of een gedeelte, of mocht het in het ziekenhuis geplaatst zijn zou je er rekening moeten/kunnen houden dat je tot 1 jaar na datum nog een nota van je zorgverzekering kan ontvangen..
@sahi en sjoon wat balen dat de mirena niet werkt voor jullie. Voor mij werkt het prima nergens last van. Volgens mij kost hij 153 euro. Ik heb ook nooit een rekening gezien alleen de echo moest ik zelf betalen. Ik meen iets van 73 euro. Lucas heeft gisteren voor het eerst geen avond fles meer gehad. Hij dronk naar mijn idee die fles alleen nog uit gewoonte en niet meer omdat hij het nodig had. Hij heeft gisteren wat diksap gehad en daar heeft hij het prima op gedaan. Vandaag weer wezen zwemmen. We hadden een ikke zelluf doen les. Lucas kreeg bandjes om en heeft bijna alleen rond gedreven knap he! Ik heb uitnodigingen gekocht voor lucas z'n verjaardag maar zetten jullie daar ook een eind tijd op? Op het kaartje staat namelijk mijn feestje is van ... tot ..... Ik vind het zo raar staan om er een eindtijd op te zetten net alsof ze dan weg moeten zijn.
Misschien kun je er iets neer zetten van: tot jullie weg willen ofzo, gewoon lekker luchtig of grappig... Ik zou het dan in iets andere vorm opschrijven, maar kan zo snel ff niets bedenken
@judith wat stoer dat hij al zelf rond kan drijven. Wij hebben er wel een eindtijd op staan 17:00 zijn er 24 volwassen en 8 kinderen weg en hebben wij rust hahaha
Hey! Wat vervelend dat die spiraal zo'n vervelende bijwerkingen heeft voor sommigen Mijn voorbehoedsmiddel is nog steeds helaas pindakaas geen seks Maar de therapeute heeft me vandaag verteld dat er met mijn mindset over 3/4 weken weer actie kan en mag komen!! Wij houden ook een feestje voor Florine, toch maar wel... We zaten op 20 volwassenen, maar nu al op zo'n 24 ..... Vanaf 13 uur is iedereen welkom, dan doet mijn ukkie aan het einde van de middag een tukkie... en dan moeten ze weg! Lolly, ik wil ook gaan zwemmen met Florine als ik hoor hoe enthousiast jij bent. Dichtbij waar het leuk (schoon dus hygiënisch volgens de ggd rapporten) is, is Hoofddorp .... Florine was vandaag bij de tandarts .... Verder dan naar haar mond kijken kwam hij niet Ze hoeft pas vanaf 2jr naar hem toe. Ik moet over 3 weken weer, dan krijg ik een nieuwe brug en nieuwe kroon. BAAI BAAI ZWAAI ZWAAI centjes en dankje zwangerschap en wortelkanaalbehandelingen (en slechte genen, want mijn man heeft 0,0 gaatjes) Morgen komt de zus van moeder uit Spanje op bezoek, voor het eerst zien ze Florine 'live' ik verheug me er nu al op
sjoon: tsja, de pil was bij mij helemaal drama, dus vandaar dat ik nu voor de spiraal had gekozen. ik heb wel een rekening gehad, maar die kwam tegelijk met de eigen bijdrage kraamzorg en ziekenhuis opname en allerlei medicatie, dus ik voelde die rekening niet zo. toch wel 150 euro dacht ik (incl zetten) lolly: lekker, geen avondfles meer! Ik probeer 'm af te bouwen, maar Yanna slaapt absoluut niet zonder, dus die zit er voorlopig nog wel in. Ze valt er nu heerlijk mee in slaap steeds. We laten nu die van de lunch weg. Ik vind dat ze zoveel eet en dan ook nog 3 flessen melk, echt veel! ons petekindje van net 1 zwemt ook met vleugeltjes, zo schattig! En toen wilde Yanna dat ook en ze hield zich heel stoer, maar t ging voor geen meter. maar de band vindt ze voor baby's hebben we t idee... ik ga er wel een eindtijd op zetten, zodat ik weet dat de meesten op die tijd weer weg zijn. Er komen toch nog 20 man, best druk in ons mini huisje! gold: wat balen van je gewicht en van de seks Hopelijk gaat het allebei helemaal goed komen. Wat ontzettend leuk dat je tante voor t eerst Florine gaat ontmoeten ik zit met het feestje te denken aan een tijd van 13 tot 17, maar ze ging vandaag maar 1 x slapen, van 13 tot 15 ongeveer... ik ga volgende week uitnodigingen maken en sturen, dus ik zit er een beetje mee... Yanna was weer chagrijnig bij de oppas, zo jammer he. ik vind het zo lullig voor de oppas, ook al kan niemand er wat aan doen natuurlijk nou ik taai af, morgen vet vroeg naar de dokter...
Ik heb de uitnodiging voor joël al de deur uit. En wij houden het smorgens van 10 tot 12 en daarna kan joël lekker even eten en slapen. En dan daarna weer vanaf 15 uur tot 'savonds. Aangezien het niet in het weekend valt en niet iedereen overdag kan komen. Joël gaat dan wel gewoon naar bed toe savonds! Mischien een uurtje later als anders, maar dat begrijpt iedereen hoor! Zo'n kind weet niet wat het meemaakt op zijn eerste verjaardag! Zit hier ook zeker aan 25 man! Pfff maandag behoorlijke bloeding weer gehad! Mijn avonddienst op het werk afgebeld en direct doorgestuurd naar de Gyneacoloog door de VK! Dit was al de vierde x en ook wel de x met het meeste bloed! Heb een wondje in mijn baarmoedermond! Is nu kweekje afgenomen om te kijken naar schimmelinfectie en een uitstrijkje gemaakt! Brrrr daar ben ik echt naar van! Morgen uitslag, maar ben zo bang dat ik kanker heb ofzo! Bah!!!!!!!!!!! Hoop maar op het eerste. Maar met de baby alles goed! Spartelde vrolijk in het rond! Daar alleen al blij en dankbaar om! Verder komt Manlief zo thuis van de avonddienst en hebben we eindelijk vakantie! Heerlijk twee weken voor ons drietjes! Echt genieten. Lekker er even tussenuit. Zo aan toe.
oh misja, lees het net nog even van je bloeding, wat naar zeg! Zal toch geen kanker zijn joh? Denken ze dat echt? Bah wat spannend! Succes meis! En genieten van je vakantie!
Misja, wat naar! ..... Sahi, wat is er met mijn gewicht? En onze kleintjes zitten nu bijna allemaal in zo;n tussenfase, 1 of 2 slaapjes ... beetje moeilijk plannen alles zo.
Goh Misja...jeetje.. wat ongelooflijk rot allemaal zeg! Fijn dat de baby het goed doet.. Succes! Denk aan je.... Verder weer lekker meegelezen. Heel herkenbaar weer Ik heb vandaag een kroon gemaakt voor de verjaardag van F. Morgen de laatste voorbereidingen.. Kan niet wachten tot het zaterdag is. Vind het zo leuk allemaal
Huh, waarom heb ik gewicht getypt, ik bedoelde natuurlijk gebit! Haha, wel grappige tyfout vind ik zelf Hier ook zo'n tussenfase met de slaapjes, best onhandig ja...
Misja meid, komt vast ook mede zoor de zwangerschap, dat alles wat meer doorbloed is. Probeer je niet te druk te maken en ga lekker genieten van jullie vakantie! Sahi, best nig wel prijzig dat spiraal, maar goed als je t over5 jaar verdeelt valt t ook wel weer mee. Gold, heel veel plezier vandaag!! Sm, leuk weer even wat te lezen van je. Veel plezier morgen, en vast gefeliciteerd! Zo chiel weer naar school en als hij terug us richting asten. We gaan gezellie uiteten met mijn beste vriendin en haar man. Dioen we eens in de zoveel tijd Ze zouden hier komen, maar had 4 dames om op te passen, kon er gewoon helemaal niemand! Hha Dus nu de kinders bij opa en oma en wij daar ook slapen
@gold een zwangerschap is echt een aanslag op je gebit. Veel plezier vadaag met het bezoek van je tante. @sahi de meeste kindjes laten geloof ik ook de avond fles als laatste vervallen. En als Yanna de laatste fles nodig heeft lekker geven. Hoe was het bij de dr? @misja jeetje wat spannend zeg. Hopelijk heb je de uitslag snel binnen. Fijn dat de kleine uk het in ieder geval goed doet. @sjoon veel plezier geniet ervan. Wij houden het feestje van Lucas vanaf 16 uur tot 20 uur is de planning. Rond die tijd gaat hij normaal ook naar bed. Woensdag een afspraak gemaakt bij de kapper voor mij en fabian kon ze alleen om 11 uur voor en om 16 uur voor fabian. Dus ik kan twee keer naar de kapper kleppen vandaag maar het is ook hard nodig
zo, eindelijk weer thuis. de dokter vond het goed dat ik zelf al aan bloed prikken had gedacht, zo hoeft hij niet nog eens het wiel uit te vinden. Hij vindt het wel gek dat zoveel klachten hormonaal lijken te zijn, want dat zou niet moeten met de mirena. Maar hij wilde ook prikken op lyme, omdat we in de bossen op vakantie zijn geweest en sindsdien zijn die klachten zo erg. En verder algehele malaise, suiker, vitamines en ijzer. 8 buisjes afgegeven en urine, volgende week terugkomen voor de uitslag en hoe dan verder. Want als er niks uitkomt, moet er even goed iets gebeuren vindt hij. Fijn dat hij me zo serieus neemt! sjoon: lekker, onverwachts naar opa en oma lolly: ja ik ga de fles niet afbouwen als Yanna dat niet wil. Tot nu toe heeft zij altijd bepaalt wat eten betreft, dus dat blijven we maar volgen irritant dat je 2x naar de kapper moet... Yanna is op zondag jarig, dus ik wil het na het eten graag rustig houden, zodat ze 's avonds normaal naar bed kan en de volgende dag weer naar de oppas
zo leuk trouwens, ik had een oude doos gepakt om speelgoed in de doen, zodat het oud papier niet zo aantrekkelijk zou zijn voor Yanna en ze is nu druk aan het inpakken en uitpakken. en weer inpakken. en weer uitpakken, hahah!
Hier nog een kleine meid die der fles lekker op der gemak leeglurkt savonds. En sochtends ook, heb het gevoel als ik hier lees dat F toch wel een beetje achterloopt, (of wij ?) Vandaag ook even mijn ongenoegen kenbaar gemaakt op het kdv. Fae zou nog maar een slaapje nodig hebben. Ik vind dat prima maar van de week zegt er dus een tegen me ja F. huilde dus we hadden haar er maar uitgehaald want ze hield de andere babies wakker. Dus ik heb vandaag gezegd dat als F. moe is ik gewoon wil dat zij gaat slapen, ook al huilt ze even, toch ? Verder weer lekker aan het poetsen, heerlijk nou me armen geen pijn meer doen zeg. @misja dat is schrikken, wist nog bij F. 6 weken zwanger en ik zat direct bij de gyn. Heel dat zwanger zijn geeft toch wel de nodige spanningen zeg maar he. Hopelijk is het gewoon een infectie en geen ernstige ziekte.. Gelukkig doet de kleine het allemaal goed.
Fmt, wat fijn , weer pijnvrij! Hier vanmorgen teleoontje gehad van mijn chef. Roosterwijziging. Gelukkig in mijn voordeel, dat chiel dus maar 1 middag naar de bso toe hoeft ipv 2! Ik ga de woensdag en donderdag ochtend werken en vrijdags hele dag. En dan heel af en toe een zaterdag. Hihi, mij is blij
sahi, ik had op vakantie ook een mand mee waar ik t speelgoed in deed. Dat werd ook iedere keer in en uitgeruimd. Lachen om te zien ja!
fmt: hoezo zou Fje achterlopen? Yanna drinkt meestal 3 flessen met gemak op, alleen die van de lunch laten we nu langzaam weg zolang Yanna tevreden blijft. Yanna slaapt naar behoefte, dus die wordt daar ook in bed gelegd als ze moe is. Tegenwoordig gaat dat met huilen gepaard, dus dan ligt ze op een kamertje apart (ze hebben 2 kamertjes), dan houdt ze niemand wakker. Als ze geen aparte ruimtes zouden hebben, dan gebruiken ze het evacuatiebed die ze op een rustig plekje neerzetten, maar dat is eigenlijk nog niet voorgekomen. Behalve met de fles van de lunch houdt het KDV verder heel goed rekening met onze wensen. Alleen blijven ze dus die fles aanbieden, terwijl ik die probeer af te bouwen. Maar als Yanna 'm graag drinkt, vind ik het prima. heerlijk dat je weer pijnvrij bent sjoon: lekker joh, die roosterwijziging zo Yanna heeft net in de auto eindelijk geslapen (ze heeft vanaf 11 uur lopen dreinen, om 12.15 viel ze aan tafel in slaap, snel in de auto gezet en om 13.30 was ze weer klaarwakker) ik moest even wat op vriendjes werk ophalen, dus het kwam wel goed uit zo, maar nu is ze dus weer aan het mopperen, omdat ze moe is... zucht...