sept/okt/nov 2011 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Sjoon: ja hoor, zeker leuk, twee kids! Vind het nu zelf ook nog wel wat te vroeg hoor :)

SM: van harte met jullie kleine!! Echt bizar he, dat de tijd zo snel gaat!!

2. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @Sunshine Van harte gefeliciteerd met F. Hebben jullie een leuke dag gehad ? Doen jullie aan cadeautjes, ben wel benieuwd wat F. gehad heeft, weet ook niet wat we Fae moeten geven. Iets kleins of juist heel groot... ??

3. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Hoi,

@Sm, nog gefeliciteerd! De eerste alweer een en ik maar doen alsof het nog zo lang duurt hier:)

@Fmt, Wij willen F een zandbakje geven niet zo groot en niet zo duur. Hij snapt het nu toch nog niet en vind vooral het scheuren van papier leuk.

Hier een superweekend gehad. Gisteren lekker gewinkeld met mijn moeder (F heeft kleertjes gekregen voor zijn verjaardag), s avonds verjaardagsfeestje van mijn beste vriendinnetje en haar vriend (F zijn peetoom). En vandaag eerst naar de braderie in het dorp van mijn ouders. Toen F daar op bed gelegd en zelf geinvesteerd in een nieuwe tv voor de slaapkamer want die was ermee gestopt. En vanavond lekker gebbqed met F zijn peter en meter met aanhang. Heerlijk

4. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Sm: gefeliciteerd met F! Zo gek dat 't nu gaat losbarsten met de 1e verjaardagen!

Fmt: gewoon je gevoel volgen, t ene kind is t andere niet. Als jij denkt dat F nog te klein is, dan kun je beter nog even wachten toch? Niet je grenzen over gaan omdat anderen je opjutten hoor!

Sjoon en gejanne: een 3e, fantastisch toch :p ik zie mezelf wel met een groot gezin, al moet ik nu nog niet eens denken aan een 2e. Komt wel als Yanna wat groter is, half jaartje, 9 maanden zo'n beetje.

Hier verjaardag van oma in Limburg gehad, is altijd zo'n jaarlijkse verplichting, verder zie ik die familie echt nooit... Was wel even leuk, maar m'n hormonen, buikpijn en hoofdpijn waren toch wel aanwezig :( als er vrijdag niets uitkomt, dan gaat die spiraal eruit, jakkes...

5. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @Sahi he wat akelig toch elke keer die hoofdpijn en buikpijn. hopelijk heb je vrijdag meer duidelijkheid. Zou je spiraal er vrijdag ook al gelijk uit kunnen? Gezellig he die verplichte dingen :D wij hebben de 22e een bruiloft van een oom en tante die 50 jaar getrouwd zijn met al m'n neefjes en nichtje plus aanhang (Ik schat zo'n 60 pers) die ik nooit zie. Zal wel weer een knal fuif worden. :cool:

@fmt wat spannend al die hoogzwangere vrouwen in je omgeving. Leuk hoor maar het werkt zo aanstekelig he!

@sm gefeliciteerd met de eerste verjaardag van jullie dochter. wat is het snel gegaan he!

@prutske dat klinkt allemaal erg leuk. Fijn dat jullie zo'n heerlijk weekend hebben gehad.

@verjaardag lucas heeft van ons een driewieler gekregen en hij krijgt nog de auto ambulance die bij de toettoet garage hoort. (de garage krijgt hij van mijn ouders)

m'n duim is mooi blauw van kleur en is nog behoorlijk gevoelig. Hopelijk trekt dat met een paar dagen weer weg.

6. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
  7. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    lolly: weet niet of ik vrijdag meteen door kan, maar ik denk dat ie eruit gaat inderdaad...
    vind het wel lastig, denk dat we de rubbers niet lang volhouden, maar wil ook nog geen 2e, denk ik... lekker dubbel :p

ik was lekker op tijd thuis van werk, beentjes omhoog, maar 5 minuten later een telefoontje. Mijn broertje (autistisch) is van zijn fiets getrokken en met een mes bedreigt omdat ze zijn koptelefoon wilden hebben. Godzijdank heeft hij hem afgegeven, maar hij is behoorlijk aangeslagen.
    Hij is nu hier, want mn moeder is op vakantie (komt nu richting huis, maar duurt even) en mn andere broertje woont in Rotterdam en was net weer weg uit Dordt. Dus hem maar hierheen gehaald.
    Hij maakt zich nu het meest druk over het feit dat hij nu vast geen koptelefoon meer krijgt van papa en mama, t arme schaap :( Gaat me echt aan mn hart zeg!

Yanna is niet topfit, maar het gaat aardig. Ze sliep vandaag weer normaal, maar poept wel continu de boel bij elkaar. Ik vermoed al weken de 4 boventanden, maar ze komen maar niet.
    Zo maar lekker op bedje leggen en vriendje is thuis gebleven van school (ook niet helemaal de bedoeling, maar ja) en die brengt broertje thuis als mn moeder terug is.

8. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    @Sahi, wat zielig voor je broertje.
    Hopelijk komen de tandjes snel door! Hier dacht ik ook dat zijn boven tanden door zouden komen. Komen eerst de boventanden naast de voortanden door dan een van die voortanden en ipv de andere voortand komt er eerst weer een aan de onderkant door. En wij maar van dat verdovende spul smeren aan de bovenkant:)

9. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    eigenlijk druk aan de studie maar ik heb niet veel zin

10. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Dames,
    Gisteren echt een super gezellige bbq gehad met de motor club
    en we hebben het ook echt getroffen met het weer..
    Alleen een beetje jammer dat er eentje gevallen was tijdens de rit
    ernaar toe :(.. Hij heeft ook zijn pols erbij gebroken.

@ Gold: Dat is inderdaad een super tip, alleen voor ons nu net te laat, hahaha
    @ Lolly: Ik loop al 5 km, maar vind die 2x in de week te weinig. En wil graag met muziek lopen, vind ik gewoon makkelijker gaan op een of andere manier., Oe, dat doet inderdaad heeeeeel erg auw.. Hoop dat ie snel minder pijn doet.
    @ Sahi: Die hoofdpijn en buikpijn kunnen van het spiraal zelf komen maar ook van de hormonen die hij afgeeft.. Je bent nl een tijdje "hormoon" vrij geweest he.
    Nu ik zelf weer aan de pil ben, merk ik dat ik ook steeds er last van heb.. Jeetje, dat is ook wat zeg, waar gaat deze wereld heen zeg...
    @ Fmt: OOOh, dat is inderdaad erg bijzonder.. Ook spannend zeg.. en de bouwer????
    @ Gejanne: Wat voor dieet ben je aan het doen? En lukt het een beetje?
    @ Sjoon: lol, hier is die discussie voor evt nummer 2 al los gebarsten..
    @ SM: Nog gefelciteerd zeg, oef, de tijd gaat wel erg hard zeg
    @ Prutske: Dat is inderdaad een lekker weekendje geweest zo te lezen. Sterkte met de studie, leuk is anders..Waar ben je voor aan het leren?

11. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Ik ben bezig met een studie gewichtsconsulente, maar ik had er eigenlijk nu de laatste maand niets aan gedaan ivm de vakantie en de bloemencorso. Nu maar weer eens de draad oppakken. Weer 3 hoofdstukken gemaakt. Nu lekker tv kijken en nog effe een was vouwen en een ophangen;)

12. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    mn broertje is weer lekker bij mama, doet 'm goed :) Laten we hopen dat het hem niet angstig maakt om weer alleen op stap te gaan!

prutske: er zitten boven wel 4 tandjes te drukken, maar nog steeds niks. Ze moet er last van hebben, want het staat super strak!
    studeren joh! oh t is wel een beetje vrijblijvend begrijp ik?

AV: he jakkes, balen dat er 1 z'n pols heeft gebroken :( Zo'n leuke dag en dan zoiets :(
    ja die hormonen, nooit goed tegen gekund, daarom juist de spiraal gekozen. Nou ja, eerst t bloed afwachten en anders gaat ie er alsnog uit. En dan maar zien waar t schip strand.

het verhaal van mn broertje heeft nog een andere wending gekregen. Mijn vriend is altijd zo nieuwsgierig, die is langs de plek gereden waar t was gebeurd en zag daar de brommer van die gasten staan. Gedumpt dus. Hij politie erbij gehaald en die hebben t nu dus in beslag genomen en dat wordt bewijs materiaal. De agenten daar vonden het raar dat we gewoon een afspraak voor aangifte moesten maken, die hadden liever dat hij meteen gehoord werd. Maar vrijdag ga ik dus met hem mee en we hebben nu alvast alles opgeschreven wat hij nog weet.
    Je merkt hoe snel je dingen vergeet, want nog geen 3 uur later na het hele gebeuren begon hij te twijfelen of het wel een mes was. Maar als hij dat 3 uur eerder wel zei, dan zal het vast zo zijn. maar hij gelooft zijn eigen herinneringen niet meer. Gelukkig maar dat we alles hebben opgeschreven, want vrijdag is heeeeeeel lang als je autistisch bent. Ik baal nu wel dat we niet meteen mochten komen, maar goed.

Wij moeten als papa en mama nog een tof kado voor Yanna's verjaardag uitzoeken. haar verlanglijstje heb ik wel aardig compleet, maar dus nog niks bedacht om zelf te geven. Wil wel iets speciaals geven.

13. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Av, fmt bedoelt met de bouwer mijn kerel ;)
    Balen dat er iemand gevallen was met de motor.
    Wel leuke foto's op fb

Lolly, kleurt je duim inmiddels al meer normaal??

Sahi, getsie wat vervelend voor je broertje meid
    Hopelijk komt t allemaal goed.

Prutske succes met t oppikken van de studie, lijkt me ook moeilijk na een drukke periode
    Ik ga morgen beginnen met mijn opleiding voor wellnessmasseur. Ben erg benieuwd!

14. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @prutske knap hoor dat je je studie weer oppakt. Lijkt me pittig

@av fijn dat de bbq geslaagd was gezllig hoor.

@sahi jeetje wat een verhaal van je broertje. Hoe gaat het nu met hem.

@sjoon dat klinkt leuk wellness masseur. Mijn duim is nog altijd blauw. De verpleegkundige op het werk vermoed dat er een scheurtje in de spier zit. Ik zal er dus nog even last van hebben vrees ik. Ik moet morgen werken en dan kijk ik wel hoe dat gaat.

Ik heb gisteren via mp een set van little people gekocht voor lucas. Ik ben benieuwd of hij wat vind. Marktplaats.nl - Little People boerderij (incl geluid!) GERESERVEERD - Speelgoed | Fisher-Price

15. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@ lolly, dat is ook nog wel wat om te vragen voor haar eerste verjaardag! Ga ik ff onthouden.
    Bah, een scheurtje in de spier, als dat het zou zijn, dan lijkt me dat wel pijnlijk.

16. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    lolly en sjoon: mijn broertje is gewoon op de fiets naar school gegaan, hij baalt nu het meest dat hij op de fiets geen muziek kan luisteren. Voordeel van zijn autisme is nu dus dat hij rationeel weer op de fiets stapt zoals altijd. Gelukkig maar, want nadeel van zijn autisme is dat hij soms irreeele angsten heeft, maar dat lijkt nu niet te gebeuren naar aanleiding hiervan.

lolly: die boerderij heeft mijn vriendinnetje ook staan, Yanna vindt m erg leuk. Ze hebben ook zo'n activity center en baby walker in 1, die vindt ze nog leuker.

sjoon: dan mag jij ons allemaal masseren na je opleiding :D
    huh dat van die bouwer heb ik dus echt gemist, haha!

Zo, Yanna op t KDV, boodschappen in huis, alleen nog even een wasje ophangen en verder relaxen. ik hoef pas om 13.30 te werken, jeuj :D Wel weer tot laat, maar goed... Tussendoor thuis omdat vriendje naar school gaat. Vanaf oktober gaat mn vriendin op de dinsdagen oppassen, in plaats van de donderdagen, dan kan ik op dinsdag eerder in de avonden weg, ben ik niet zo laat thuis.
    ach, komt wel goed :)

17. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    nou, ik gisteren een zzzzz berichtje hier geplaatst en plots werden we wakker ;)

Goed goed.

Lolly, gaat het al wat beter?
    Sahi.... ik weet precies hoe die autisten reageren op onverwachte gebeurtenissen, heel erg sneu. Fijn dat jij er was om hem op te vangen.
    AV, erg leuke foto's van de vakantie! Wat 'n lekker ding is Collin :D

Eindelijk met veel geduld en heel veel hulp van de vriend van FmT mijn wifi camera geïnstalleerd. Nu kan mijn man ook vanaf zijn werk naar Florine kijken ;) En ik zit natuurlijk de hele tijd aan mijn Ipad/Iphone gekluisterd om te zien wat ze allemaal doet in bed (geloof me, als ze stil is slaapt ze niet ;) zitten, liggen, zitten liggen, optrekken, liggen etc) Erg leuk.

We hebben het intertoys boek gekregen, ik word er helemaal blij van :D Zoveel leuks voor die kleintjes!

18. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    gold: haha, ik zag gisteren jou zzzzz berichtje net na mijn post, moest er wel om lachen :p :D
    Grappig he, wat ze allemaal in bed doen? Yanna werd gisteren rond 2130 nog even wakker van het hoesten en toen hoorden we door de babyfoon steeds gekraak van zo'n knuffel. Gingen we kijken, doet ze alsof ze slaapt (wel zittend, maar dat snapt ze natuurlijk niet :p)
    mijn nichtje zei zondag; als kindjes stil zijn, dan moet je oppassen, dan voeren ze van alles uit :p dat is zeker waar :D

ik was inderdaad erg blij dat ik er voor mn broertje kon zijn, ik vond het zo zielig! maar ik denk dat hij er wel overheen komt :)

19. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @sjoon het valt nu wel mee met de pijn al kan ik het nog goed voelen hoor. Het heedt tijd nodig. Goed idd van sahi als jij klaar bent met je studie kun je ons lekker masseren.

@gold leuk dat je man nu ook kan kijken naar Flo. Handig hoor. Leuke dingen staan erin he in het intertoys boek.

@sahi lekker een ochtendje voor jezelf. Werkse vanmiddag. Lucas krijgt de zebra step van vtech die kun je ook gebruiken om erachter te lopen dus ik vond de babywalker een beetje dubbelop. Hij is idd wel erg leuk.

@fmt hoe gaat het je? Nog een paar daagjes dan weer werken. Zin in?

20. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Sahi: bah, wat naar voor je broertje! Gelukkig kon jij hem opvangen! En idd als kindjes stil zijn, voeren ze vaak wat uit, gaat hier als precies zo!

Lolly: hopelijk trekt de pijn snel weg, niet echt leuk ;)

Sjoon: dat is ff wat anders dan je huidige job, of niet?

AV: wat een leuke foto's op FB. Knapperdje hoor, die Collin!

Gold: wat gaaf dat je je dochter nu kunt 'bespioneren', lijkt me ook leuk :D

Intertoys boek kwam bij ons ook binnen zaterdag, Jarno is er helemaal blij mee, hij wil nog zoveel hebben haha. Hij is net jarig geweest, dus rond Kerst zal hij pas weer aan de beurt zijn!

Ben intussen ook een beetje aan het kijken voor een kado voor Dinand, lastig hoor! Heb nog zoveel leuks van Jarno staan (oa ook deze: bol.com | VTech Baby Walker, VTech | Speelgoed), zullen wat meer kleine dingetjes worden verwacht ik! Of idd iets van Little People zoals ik bij Lolly zag, ook erg leuk!!

Deel Deze Pagina