sept/okt/nov 2011 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ah, gelukkig is het hier nog bij te benen, heb het weer eens super druk, maar wil hier dan toch even buurten ;)
    Gold: balen he, zo'n blauwe plek :( Yanna krijgt ook steeds meer prachtige bulten, helaas. (Stiekem mishandelen we ze natuurlijk :p)
    fmt en gold; jammer dat je precies niet kan meeten dan...
    anz: leuk je hier te lezen, hoe is het? Las op FB je laatste dagje met 2 0 jarigen :p :D
    sm: leuk dat ze zo verwend is, de eerste 1 jarige hier :D

tot zover wist ik het nog, nu weer door naar werk ;) Vanavond ook weer druk en dan voor de buis voor de verkiezingsuitslag, ben wel erg benieuwd en ga het dus ook volgen vandaag.

Zwaai!

2. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @gold auw auw auw Florine toch. Wat goed dat ze kruipt, ze kruipt gewoon op haar gekke manier. Leuk hoor dat poppenhuis van little people florine word goed verwend.

@anz veel plezier morgen.

@fmt heeft Fae helemaal geen speelgoed ahhh ja dan moet ze wat he dan maar het speelgoed van de katten. hahaha

@sahi ik ben ook wel benieuwd naar de uitslag. Ik vond het wel lastig hoor.

Ik heb maandag via mp de boerderij van little people gekocht. Vandaag binnen gekregen. Ziet er leuk uit hoor. Ik ben benieuwd wat Lucas ervan vind.

3. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Marktplaats wil dus net hier ff komen klagen, ik heb mijn bloom erop staan, met tonen op de kaart en mijn telefoonnummer. Er staat bieden vanaf 150,- staat niet eens een bod geplaatst, belt er een vaag iemand (buitenlands aan het accent te horen) staat hij nog te koop, dus ik zeg nou ja ik heb nog niet gekeken of er serieuze biedingen zijn. Hij wil hem kopen alleen voor minder dan €150 euro dan kom ik hem morgen al halen. Dus ik zeg u kunt via de site bieden, lager dan dat bedrag doe ik hem niet weg. (is een koopje namelijk).. zegt ie waarom sla je nou meteen zon toon aan. Euhhh hallooo het is half 10 ??? Euh halloo waarom sla jij zon toon tegen mij aan??? Euh halloo voor minder dan 150 euro terwijl die 363 nieuw kost??? Euh hallo fijne avond meneer... ik heb opgehangen.

Direct mijn telefoonnummer verwijderd en tonen op de kaart weggehaald voel me serieus echt bedreigd haha.... Ik heb zijn telefoonnummer ? Moet ik nog iets doen nu ?

@Gold dikke knuffel voor jou kleine F. Hopelijk gaat ze nog naar bed vanavon :).
    @lolly hahahahahah ze heeft het duurste speelgoed en in 75% zit geluid/lawaai en muziek en batterijen in :p... toch pakt ze steeds het kattenspeelgoed en de schoen van papa hahaha...
    @de rest ik lees maar half sorry....

ben er weer druk mee met alles (verjaardag F... )

4. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Pff nu een bod van 151 euro... ik wil er minstens 181,50 voor moet ik dan dat bieden vanaf naar 180 zetten ? Dit is de eerste keer dat ik iets verkoop lol

5. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Zou het bieden vanaf dan hoger zetten, FmT.

6. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Gewoon ff wachten en de bieding op laten lopen tot jou gewenste bedrag. Of je zet in je advertentie dat je er 200 voor wilt hebben, dan kun je altijd accoord gaan met 181,50 dan lijkt het alsof ze er nog 20 euro afgelult hebben

7. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Fmt: met die vent kan je niks meer denk ik :( zou me geen gedoe op de hals halen.
    Mensen willen altijd voor dubbeltje op de 1e rang zitten, dus dit krijg je via mp. Wij verkopen veel via mp, maar tegenwoordig alleen nog t nummer van vriendje erop, verder niks. Gezeik anders steeds...
    Wat sjoon zegt, gewoon voor 200 erop zetten en even een paar daagjes afwachten wat er gebeurd.
    En wij reageren nooit te snel op mensen, dan staat ty niet zo wanhopig ;)
    Hoop dat t gaat lukken meis ;)

8. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Ik help FmT wel wat met de biedingen ;)

9. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Gold, foei haha, wil je de stoel zo graag kopen dan :p. Het bedrag wat ik ervoor wil hebben is nu bereikt dus nu hoef je niet meer te bieden :), wel super lief van je.

10. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
  11. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Fijn dat je aan je bedrag bent gekomen sdoor gold fmt!!

12. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Finn zegt mama!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D
    super trots nu natuurlijk.
    En hij speelt nu ook geven en nemen.
    Als hij iets vast heeft en ik vraag of mama het mag hebben krijg ik het gelijk en als ik het dan terug geef pakt hij het ook weer.
    Zijn humeur is ook weer stukken beter dus de sprong is weer genomen.
    Ook al heel de week een slaapje minder overdag.

@Fmt, fijn dat Gold je heeft geholpen om aan het bedrag te komen:)

13. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    gold: ja wij hebben dat bij mijn schoonouders een keer gedaan, de biedingen omhoog gooien, haha! Maar t voelt zo oneerlijk ;)

fmt: beter dat het nu wel gaat lukken :D

prutske: ja leuk is dat he, dat geven en nemen en mama zeggen :D Yanna smeert inmiddels het eten in mijn gezicht of op mijn kleren om het aan me te geven. Heel lief :p :D
    overduidelijk een sprong genomen :D

Yanna heeft vanmorgen besloten dat ze ook op handen en knien kan kruipen :D Ze kon het al, maar ze vond schuiven makkelijker ofzo, maar nu gaat ze steeds meer op dr knietjes kruipen. Zo schattig :D
    hehe, lekker weekend :)

14. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goede avond dames,

Ik was een beetje aan het zoeken naar recepten voor een klein taartje voor Collin.
    En kwam deze tegen op de Nestle site, misschien ook was voor jullie:

4 eieren
    100 ml Opvolgmelk/gewone melk
    80 gram extra fijne kristalsuiker
    50 gram bloem
    boter om de vorm mee in te vetten
    een inimini mespuntje zout

oven op 180 graden
    Splits de eieren
    klop de dooiers met de suiker in een kom
    voeg de melk en bloem eraan toe
    klop het eiwit met een beetje zout tot 1 geheel
    spatel het eiwit door het andere mengsel.
    Dit gaat dan 25 min in de oven.

Je zou dit dan kunnen versieren met vers fruit...

@ Prutske: Wel knap dat je die studie dan nu weer gewoon oppakt.
    @ Sahi: Wanneer krijg je de uitslag van je bloed? En inderdaad heel
    gped dat jullie het toen hadden opgeschreven.
    @ Sjoon: Thanks, er zitten inderdaad wat leuke bij om aan de muur te hangen. Oh, die had ik dan ff gemist, van de bouwer ;)
    @ Lolly: Wat een leuk ding zeg, voor zijn verjaardag!
    @ Gold: Wat grappig dat je man dan ook naar F kan kijken. Wist
    niet dat het kon. En vwb dat kruipen, ze zal dat wel makkelijk vinden.
    @ Gejanne: Die is ook erg leuk, man, wat heb je toch veel voor die ukkies
    @ Fmt: Leuk zeg, dat je naar Anz gaat.. En ben ook erg benieuwd naar de foto's die dan gemaakt worden. Wat goed zeg, dat lijkt me een hele opluchtig, na al die pijn.

15. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    AV: tof dat recept! Ik heb 'm opgeslagen, ik denk dat we dat wel erbij doen, bij de 'grote' taart!
    ik ga morgenochtend naar de HA om de uitslag te bespreken, aangezien ik niet tussendoor gebeld ben, zal er niks heel ernstigs zijn (ik ben nogal een hypochonder), maar weet verder dus nog niks. Ben erg benieuwd.
    En als er niks bijzonders uit t bloed komt, dan bel ik de gyn om de spiraal eruit te halen, maar dat vind ik toch wel spannend hoor!

16. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    zo, weer terug van de HA, hij zag dat ik net over het topje van pfeiffer heen ben. Heel gek, want dat heb ik gehad toen ik 15 was. Hij vermoedt nu een infectie die erop lijkt, want de bezinking was ook wel wat hoog. Het enige advies is dan rust nemen en ik moest me ook bedenken dat huisvrouw zijn op zich al druk is en dan 4 dagen werk en een baby erbij, het is gewoon druk.
    Hij vindt de hoofdpijn en vloeiklachten wel vreemd, hij vermoedt dat ik niet tegen hormonen kan, maar dat mag hij officieel niet hardop zeggen als huisarts. Hij wilde de spiraal er ter plekke wel uithalen, maar dat zag ik niet zo zitten. Sowieso wil ik even de gyn om advies vragen, ik vind het ook nogal een hele stap en ik heb liever niet dat de HA dat soort dingen bij mij doet ;)
    Op mijn werk ook al afgesproken om even rustiger aan te doen, echt aan mn 28 uur contract te houden (ik maak altijd veel overuren), dus hopelijk over een paar maandjes weer nieuwe energie.

Yanna is verder heel erg aan het hoesten, dus hij wilde nog even luisteren, maar ze heeft gewoon een verkoudheidje. Ze hoest nu ook slijm op, arm kind
    ze is ook weer wat mopperig, dus ze ligt lekker even in bed, even een momentje voor dr zelf.

hoe is het met de rest?

17. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik kom hier eens even zwaaien!!

We hebben net de 20 weken echo gehad en alles was goed!! Ook nog steeds een meisje!! ;)

Verder gaat Pepijn ineens heel snel met alles. Jeetje wat is hij veel veranderd de laatste weken....

En dan onze kleintjes bijna allemaal jarig, of net jarig geweest.... Wel een hele mijlpaal hoor!! :)

Leuk recept zag ik ook voorbij komen! Gaan we hier misschien ook wel proberen!!

Groetjes!!

18. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    fijn dat de 20 weken echo goed was duck! Gaat echt hard zeg!

19. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    He duckertje! Begon me al af te vragen hoe het met jou was, en ineens je bericht, je zit alweer op de helft van de zwangerschap gaat hard zo he.

@lolly hoe is het met Lucas en jou ? Je hoofdpijn al minder ?

@all heb het best druk zo de laatste dagen dat ik vrij ben. Dadelijk 6 weken fulltime aan de bak en daarna weer lekker rustig. 24 uur werken en de rest van de tijd gaat naar Fae, huishouden, studie, vriendje en natuurlijk zal ik hier ook langswippen.

Morgen komen ze de bloom ophalen, verkocht voor 200 euro. Is voor een omaatje die al geld wilde overmaken. Gezegd dat ze dat nooit moet doen, eerst kijken dan kopen :).

20. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    fmt: wat goed dat je dat omaatje nog even een goeie tip gaf ;) Dat mensje trapt makkelijk in dat soort dingen natuurlijk, ook als mensen kwaad willen!
    lekker relaxen buiten je verplichtingen om hoor, wij zien je wel weer verschijnen ;)

zijn jullie trouwens ook van die emo-monsters? Hoe meer die verjaardag dichterbij komt, hoe meer ik me besef hoe groot ze al is en wat ze allemaal al kan enzo. Ik denk dat ik de hele verjaardag zit te janken, haha! Terwijl ik voor Yanna nooit zo'n emo was, maar nu, pfff

Deel Deze Pagina