sept/okt/nov 2011 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    gold: je brengt me op een idee met greetz, scheelt een hoop schrijfwerk wat eventueel slecht leesbaar is. Maar ik ben nogal blontt, want ik zie wel allemaal wenskaarten op die site, maar nergens kaarten om uitnodigingen te maken? En ook geen plekje om te zoeken daarnaar...
    Kijk ik nou zo scheef???

2. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Hier ook uitnodigingen gemaakt via Greetz echt super handig!
    Volgens mij is er een optie om zelf een kaart te maken.

Vandaag was ik bij mijn ouders om daar te gaan eten en toen ik naar het toilet ging is Finn achter mij aan geglipt en voor we het in de gaten hadden was meneer al halverwege de trap naar boven. :)
    Daarna heb ik het nog een keer gefilmt ga proberen om het filmpje van de week nog effe te posten hier

3. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Dat was zeker wel even schrikken prutske!!

4. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    ja wel effe schrikken. Maar ik vind het eigenlijk ook wel knap van het manneke

5. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    jaaa Gold, thanx!! :D Ik ga me lekker uitleven :)

prutske: zo dat is inderdaad schrikken! Wat doen onze kinderen ineens gekke dingen he? ;)

Yanna kan inmiddels ook dingen van ons extra hoge tv kastje afpakken... Dus nu niks meer op de rand. Maar de eettafel is maar 2 cm hoger, dus als ze nog een klein beetje groeit, moeten we daar ook mee gaan uitkijken. We leggen nu alles op de eettafel, zodat ze er niet bij kan, maar dat is dus straks niet meer zo.
    We hebben ook een poef bij onze bank, daar probeert ze nu op te klimmen, ik ben benieuwd wanneer dat lukt. Ze heeft al kussens neer gelegd om op te staan, zodat ze nog net iets hoger komt, maar dat werkt niet. Ik verwacht dat het niet lang gaat duren! Ze is ook echt nergens bang voor, dus dat worden veel blauwe plekken straks, ik hou mn hart vast ;)
    Nu weten we wel zeker dat de box eruit gaat en dat traphekjes niet nuttig zijn, want ze gaat erover heen klimmen en dat is alleen maar gevaarlijker.
    naja, eerst maar eens zien wat ze gaat doen ;)

6. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @princi fiets dat nog een beetje makkelijk met een bakfiets? Het lijkt me zo zwaar fietsen.

@sjoon dank je wel. Foto's uit de oude doos hoor. Volgens mij uit 2005.

@gold rozijntjes kwamen er bij F ook altijd heel uit. L vind ze niet lekker die spuugt ze gelijk weer uit. Dus voorlopig maar even niet hier.

Waarom geef je Flo niet om 11 uur de boterham? Als ze 's ochtends om 6.30 de fles al heeft kun je haar misschien om 9.00 fruit geven. Dan zit er ook al 2,5 uur tussen. Komt ze 's ochtends later voor de fles geef je alleen drinken en doe je 's middags fruit. Misschien een ideetje?

@prutske nog wat leuks gehaald voor de punten? Jeetje wat schrikken zeg. En wat zijn ze soms snel.

@sahi die Yanna toch handige dame hoor hahaha.

Toen Lucas en ik vorige week in het zwembad waren is Lucas daar van het aankleedkussen af gerold. Ik ben me kapot geschrokken. Ik was het aankleden en ik wil even iets uit de kinderwagen pakken. Ik stond er bijna bovenop want hoe groot zijn die hokjes nou helemaal? Rold hij er gewoon van af, op de harde tegels, hij viel echt pal voor m'n voeten. Bah word er nog naar van. Gelukkig had Lucas zelf helemaal niks.

7. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    oh lolly dat is schrikken zeg! Ik ben echt super voorzichtig (soms iets te ;)), dus daarom wordt ik zo zenuwachtig van Yanna die het huis verbouwd en nergens bang voor lijkt te zijn. Fijn dat het een stoere meid is, maar die gaat me echt nog schrik bezorgen, pfff

gold: ik ben echt helemaal gelukkig met de greetz link :D Heb echt een superleuk kaartje gefabriceerd en het scheelt me een ritje naar de winkel + brievenbus vrijdag :D

8. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Lolly, dat is schrikken!!! Tibbe doet ook van die rare dingen en ik schrik me regelmatig kapot.
    En die bakfiets die fiets echt super makkelijk. Nu is het hier ook wel gewoon vlak :). Maar echt, ik vond het een openbaring hoe makkelijk het fietst en het allemaal gaat. De kinderen er stabiel in knutselen, standaard eraf en weg was ik...ik kon het allemaal meteen. We hebben wel een tweewielbakfiets voor twee kinderen dus dat is een kleine en dat schijnt te schelen.

Sahi, ik vind op de fiets met twee kids doodeng...denk ik. Zeker met mijn enkel die toch niet meer zo makkelijk buigt na de breuk. Komt ook door mijn talent voor vallen met de fiets denk ik.

Zo ik heb vandaag aangegeven op mijn werk dat ik een dag minder wil werken en daar stonden ze best oke tegenover. Nu hopen dat manlief ook een dagje meer kan gaan werken dan :).

Wat doen jullie dat allemaal netjes met een uitnodiging! Hier hebben we er gewoon een mailtje uitgedaan maar zo'n kaartje was toch ook leuk geweest!

9. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Heey dames, wat een rust hier!

Hier superhard aan het werk van de week! Wel lekker om alleen lichamelijk moe thuis te komen

10. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    jaaaaaaaaa ik heb eens geluk gehad op vakantieveilingen. Ik heb een hotelovernachting in wacht gesleept. joe hoe. Manlief en ik gaan lekker met z'n tweeen naar eindhoven.

Het duurt nog wel eventjes we gaan in januari. Je maanden okt-nov-dec zijn altijd erg druk voor ons. Heb er nu al zin in.

11. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Wat een rust hier ;)
    Hier eens een keer een avond op de bank, in plaats van achter de laptop :p
    Yanna heeft op t kdv zitten klappen, lachen en kletsen, heel leuk om te horen :D
    Vanavond een gezellig avondje met dr gemaakt, echt super :D
    Zo maar eens naar bedje :)

12. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Lolly top!
    Leuk om naar uit te kijken zo'n weekend met z'n tweetjes :D

En ja, schrikken als zo'n kleintje zoiets doet, vaak sta of zit je er gewoon bij ... :(

Hier verder alles zijn gangetje, Florine maakt er een wedstrijd van om iedere dag wel weer een nieuwe blauwe plek te creëren en eet ontzettend veel voor haar doen. Ik merk ook dat ze opeens stevigere benen en buik krijgt, heerlijk!

13. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @gold heerlijk toch dat ze zo lekker eet. Dat geeft wel een goed gevoel.

Lucas krijgt er volgens mij weer tandjes bij. Ik zie een aantal bultjes in z'n mond en z'n luier.............. daar heeft hij wel last van zo zielig. Straks met Lucas naar het cb ben benieuwd wat z'n cijfers zijn.

14. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    lolly: lekker hoor, saampjes weg. Wij zijn er nog niet helemaal aan toe om echt iets met z'n 2en te doen. We vinden het met Yanna erbij veel te gezellig :) Uit eten hebben we wel af en toe gedaan, maar echt een weekendje weg, nee zo ver zijn we nog niet :p
    Gold: heerlijk dat ze zo goed eet. Hier ook 1 die dagelijks een blauwe plek opzoekt, maar ik hoor haar nauwelijks huilen na een val, dus blijkbaar vindt ze het zelf niet zo erg. Echt een rauwdouwer. Ze zeiden het net op t KDV ook al, Yanna douwt gewoon overal doorheen, ze lag gisteren in een speelgoed bak met autootjes te spelen...
    Nu ging ze ook meteen weer naar de auto's toe, ze heeft haar weg daar echt gevonden!
    Ze starten daar altijd op bij de kleuters en Yanna duwt gewoon de grote jongens aan de kant om erbij te kunnen! Wat een dametje zeg!

15. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Lolly: heerlijk zeg, er even samen op uit, al duurt het nog even! Lijkt mij ook heerlijk!

Gold: super dat ze zo goed eet, hoef je je daar niet druk om te maken! Hier nog niet veel blauwe plekken, alleen op zn onderarmen, alsof we hem knijpen :D

16. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Vandaag eindelijk weer eens een hele dag thuis, dat is echt lang geleden! Heerlijk! Plannen genoeg! Heb zelfs al weekend, ben vrijdag lekker vrij als ik jarig ben.

Verder geen nieuws hier eigenlijk, nog steeds druk met lijnen, inmiddels bijna 10 kilo kwijt, dus ik ben heel blij! Wil er nog 12 eigenlijk :)! Gaan alleen op vakantie over 3 weken en de dag nadat we terugkomen hebben we een etentje van mn schoonouders die dan 35 jaar getrouwd zijn, dus moet dat lijnen in die week maar even stoppen, hoewel dat wel lastig is met het programma wat ik volg ...

17. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow gejanne, al 10 kilo! Hoe heb je dat gedaan?

Kom straks als monster slaapt ff op iedereen reageren...

18. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @sahi nee joh we gaan geen heel weekend weg. Dan mis ik m'n kindjes veels te veel. We gaan 1 nachtje weg.

@blauwe plekken hier ook veel plekken op de onder benen. Hij kruipt overal over heen dus dan wil dat wel.

@gejanne wow knap hoor nu al 10 kilo. Super.

19. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    AV: met Cambridge Weight Plan, vrij heftig, snel resultaat en na het behaalde resultaat wordt je helemaal begeleid in het weer opbouwen van je normale eten. Krijg nu eigenlijk alleen shakes en nu deze week ook avondeten (zonder koolhydraten). Was een beetje ten einde raad, vandaar deze vrij rigoureuze stap :D

Deel Deze Pagina