sept/okt/nov 2011 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Hiep Hiep Hoera voor Fae!!!

AV: ja de tijd vliegt he? Ik ben een beetje laptopverslaafd, vandaar dat ik dus nog wel eens kom langs waaien hier, maar eigenlijk kan ik me puur met Yanna ook genoeg vermaken!
    Ik denk dat voor de groei de opvolgmelk inderdaad beter is, wat zegt t CB?
    prutske: ik weet wel dat je een paar weken van te voren moet bestellen als je iets bijzonders wil. ik dacht ook dat ik tijd genoeg had, nu gingen we plannen, morgen gaan we vast de beestjes enzo doen, dan maakt zij de vulling van te voren en dan de dag van te voren in elkaar zetten. Die vulling moet ook een paar dagen van te voren. Ach, komt vast goed :)

2. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    oh ja, ik heb lekker de hele middag gefietst met Yanna :D Zo lekker, voel me gelijk stukken beter en helemaal gezond, hihi

3. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Sahi, veel plezier met het knutselen van de taart!

hier lekker weekend houden. Oja ondertussen is hier tandje nummer acht ook alweer door. :D

4. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Prutske, zo acht tanden, gaat snel! Hier nog steeds maar twee :)

Sahi: goed bezig geweest, heerlijk ff fietsen!

AV: bedankt, hier ook druk druk hoor.

Heerlijke dag gehad gisteren, super gezellig avondje gehad! Voelde me ook weer eens echt jarig haha. Manlief heeft me een Samsung Galaxy Tab 2 gegeven, dus ikke is blij :)

Nu ff lekker op de bank!!

5. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Ontzettend gezellig feestje gehad... heel de dag in de weer geweest, Fae heeft het ontzettend goed gedaan.

Bij het avond eten, flinke keelpijn, hoofdpijn, snotneus en pijn in me armen. Ben natuurlijk erg druk geweest. Zo naar bed... ontzettend moe aangezien F. vannacht ook 2/3 uur wakker is geweest.

Thx voor jullie felicitaties en slaap lekker voor dadelijk.

6. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    @Gejanne, de laatste 6 tanden zijn binnen ruim een maand allemaal door gekomen dus dat was niet altijd even leuk. Gelukkig heeft hij er s nachts nooit last van gehad. En wat betreft je cadeau: Ik ben jaloers:) Ik wil ook een tablet! oja nog gefeliciteerd ook even hier.

@Fmt, hopelijk doet een nachtje slaap weer goed en heb je morgen nergens last meer van.

@Sahi, En gelukt?

7. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Hey hey

Ik moet van mijn man melden, en ik citeer: "Florine en wij als gezin doen NIET meer mee met sprongetjes. 't Is allemaal leuk en aardig maar je hebt er zoveel gez**k van"

;)

Onze kleine nightcrawler is sinds woensdag weer om 5 uur klaarwakker. Ik kan me nog herinneren dat ze dit een kleine 2 maanden geleden ook deed. De suggestie dat het tanden zouden zijn leg ik naast me neer, mevrouw d'r gebit is bijna compleet.

Komen we ook wel weer doorheen... ze is heel erg vrolijk en ondernemend en temperamentvol (zoals ik diplomatiek haar driftbuien zal omschrijven ;))

FmT hoop dat je vannacht goed hebt geslapen.

8. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    nou gold, er zit wel wat in. Ik zou die sprongen ook wel willen overslaan! Hier gelukkig op het moment geen last van.

Hier een uitslaper op het moment: kwart over acht vanmorgen. Heerlijk:)

9. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Gold, we as a family agree :)

10. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    gold: hier ook akkoord, Yanna beleeft haar sprongen met heel veel gillen en zeuren... Ook lastig, maar gelukkig geen gebroken nachten. Ze heeft wel nachtmerries, maar dan slaapt ze gelukkig weer verder
    balen van jullie nachten zeg :( Blijkbaar gaan de sprongen bij Flo dus zo... :(

prutske: hier ook een uitslaper, lekker he :D
    maar nu dus ineens een beetje haast, haha :p

fmt: weer bijgekomen? Hier ook een huishouden met snottebellen, rauwe kelen en dat soortige... Wel balen dat je armen weer pijn doen :(

Oh ik was ineens afgevallen, zo cool :D Ik was er niet meer mee bezig, omdat het toch niet lukte, maar ik weeg wel samen met vriendje elke zaterdagochtend (hij is druk met lijnen). En toen woog ik ineens 73,8!! Ik woog steeds 75/76 kilo, dus dat is wel bizar ineens :D

@ tanden: hier nog steeds 2, maar links boven is nu echt bijnaaaaa door, we zien m echt al prikken, maar er zit nog een klein randje tandvlees overheen

@taart: we hebben lekker gekleid met (nou ben ik het woord kwijt, het was geen marsepein). Echt super leuk :D
    buuf gaat nu verder nog poppetjes maken en 12 oktober gaan we de bodem en vulling maken, dan zetten we m 13 oktober in elkaar en dan kunnen we 14 oktober aanvallen :D
    als ik ooit weer tijd heb voor dat soort hobbies, ga ik ook eens wat kopen daarvoor, echt super tof :D Maar eerst een nieuwe keuken ;)

zo, wij hadden een laptop besteld via internet (ik heb daar een hekel aan, maar vriendje vond het handig enzo). Vrijdag besteld, zou die zaterdag in huis zijn.
    Komt de pakketbezorger zaterdag een cd-rom bezorgen met een antivirus programma! En verder niks! En op de bon stond dat we dat antivirus programma voor 629 euro hadden gekocht!!
    bedrijf is op zaterdag niet te bereiken, dus een mail gestuurd en maandag reactie, hopelijk.
    We hebben wel bevestigingsmails van de laptop, maar op de bezorgbon staat dus geen laptop en verder is er niks meer onderweg...
    wij zijn echt pissig! T is nogal wat geld, druk voor lopen lobbien op MP, en nou dit :( Ik kan wel janken, bah!

nou maar even therapeutisch poetsen :p En zo visite van schoonouders :)

11. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Fondant Sahi?
    En balen van de laptop, hopelijk komt hij maandag! Wij kopen laptop nooit online, of bij Bol.com! Telefoons wel. Ik verwacht mijn nieuwe Samsung Galaxy S 3 ook van de week, maar heb dat nu bij Belsimpel.nl besteld, een voor mij onbekend bedrijf dus ik ben benieuwd!

Sprongen, geloof er niet zo in, althans hier nooit last van met de jongens!

Lekker relaxed dagje hier :)

12. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Oja Gold.....en als de tijd van sprongen voorbij is......dan is ze twee....en dat is als het waren gewoon een grote sprong ;-P.
    Onze folosofie is dat ze dat niet in het boek zetten omdat we anders toch maar depressief worden....

13. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Klopt princi.
    Helemaal mee eens!

14. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hehe, eindelijk ff tijd.. Zit dan ook op me werk ;)

@ Sahi: Ik moet pas 16 oktober naar het CB, maar ik blijf voorlopig lekker aan de opvolg melk.
    Maar als hij het niet meer wilt, dan ga ik wel gewoon over hoor.. Lekker he, ff fietsen. Zo, lekker is dat he, zomaar afgevallen zijn?? Huh??? Duur schijfje zeg ;)… Waar heb je dat besteld dan?? Wij bestellen best heeeeel veel op internet, maar voornamelijk via wehkamp.. En we betalen vaak via paypal (kan niet bij wehkamp) maar dan moet de verkoper ook iets doen en gaat het eigenlijk altijd goed.
    @ Gejanne: Jij bent goed verwend voor je verjaardag dus, fijn is dat he? Belsimpel is een goeie zaak hoor, niets mis mee.. Hehe, eindelijk he, een nieuwe tel.
    @ Fmt: Fijn dat het een geslaagde dag was. Maar ben je dan niet weer te druk, dat je weer zoveel pijn hebt? Hier op het werk ook een paar zieke, hangt weer in de lucht helaas.
    @ Gold: MMMM, mooi k*t dat F zoveel last heeft van die sprongen… Ik moet zeggen dat het hier altijd wel mee valt. Maar 5 uur, pfoe, dat is wel heeeeeeeeel vroeg
    @ Princi: Geloof dat het wel in het boek staat hoor, maar tot 17 maanden zo uitgebreid..

@ Tanden: hier nu 6, maar geloof dat wel de hoektanden nu bezig zijn met vervelend.

15. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    gejanne: inderdaad, fondant! Was leuk joh :)

AV: wij hebben via bobshop.nl besteld, niet zo heel bekend, maar op zich gewoon goed aangeschreven

@sprongen: Yanna heeft absoluut haar periodes en dan lees ik hier ook veel mopper-kindjes, dus dan wijt ik het aan een sprong. maar ik houd het verder niet zo bij.

Schoonouders zijn weer naar huis, was wel even gezellig en nuttig, zonnescherm opgehangen (na de zomer, haha) en de box opgeruimd :D Ben zo blij met de ruimte in de woonkamer :D

16. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die is inderdaad wel bekend ja en ook goed aangeschreven. Zal vast en zeker wel goed komen. Al zou ik maandag, morgen dus, wel bellen ipv wachten op de mail..
    Lekker he, ineens ruimte.. Ik durf de box nog niet op te ruimen, aangezien Collin er nog wel eens in zit als ik even weg moet lopen..

17. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    AV: Yanna zit nooit meer in de box. Ik heb nu bedacht dat ze altijd nog in de kinderstoel kan als er echt iets is. Zoals gisteren; echt 6x in een paar minuten naar de vaatwasser, terwijl ik die probeer uit te ruimen en in te ruimen. Dan maar even in de stoel. Als ze groter is en ze gaat het echt snappen, kan ze in de gang, maar nu is het nog niet echt straf, want ze gaat in de stoel zitten zingen en klappen XD

We hebben een bericht gekregen dat door de grote belangstelling voor de aanbieding vertraging is ontstaan met de laptop en dat we 'm dinsdag of woensdag krijgen. Dat was de standaard mail, er is ook gereageerd op onze boze mail, met excuses voor de onduidelijke berichtgeving. Eigenlijk best netjes dus, vind ik. Maar vriendje vindt het schandalig en gaat ze nog 'even bellen'. hij doet maar, haha! Hij denkt korting te kunnen krijgen ofzo :p

18. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @sahi best netjes opgelost toch. Hopelijk heb je hem morgen in huis.

@box Lucas zit er ook bijna niet meer in. De box is nu vooral een opslag plek voor speelgoed.

Lucsas heeft sinds vandaag allemaal butjes op z'n rug en borst. Zou dat een bijwerking van de spuitjes kunnen zijn die hij woensdag heeft gehad?

19. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Hey Lolly, geen idee van die bultjes. Hier alleen bultjes toen ze het erg warm had in de zomer.
    Heeft hij er last van?

Box is hier gelukkig al lang de deur uit.

Ok... riep ik gisteren hier nog lekker assertief iets over sprongetjes... Nou, Florine krijgt gewoon WEER 2 kiesjes door, beneden naast haar andere kiesjes.
    Ik heb de huisarts gebeld toen ik bij het CB niemand te pakken kreeg.
    Want ik vind het echt ontzettend zielig.
    Voor mijn gevoel is ze nog echt te klein om hier doorheen te moeten, over een dik halfjaar ofzo was het toch anders geweest denk ik.
    De huisarts belde net terug en ik mag haar pctm geven zodra ik ook maar denk dat ze er last van heeft, en liever nog om het te voorkomen. Ze is hier echt veel en veel te vroeg mee. :(
    (ze knarst weer en bijt mij lek)

Verder bereid ik me voor op een hele fijne plezierige rustige serene vlucht as. donderdag.... En kwam ik er net achter dat Flo bij ons op de kamer moet slapen in het huis in Italie ... :$ Dat gaat leuk worden met mevrouwtje roer me niet want ik word van alles wakker ....
    "Adem in, adem uit"
    Gelukkig heb ik wel een mooie jurk ;)

20. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Gold, veel succes, en heel veel plezier alvast gewenst in italie!

En idd heel erg vroeg met haar kiezen. Meestal komen de laatste paar kiezen rond het 2de jaar!

Ik ben benieuwd hoe dat bij elynn zal gaan. Bij chiel ging het "gelukkig" allemaal moeiteloos op 1 hoektandje na met 8 maand.

Deel Deze Pagina