Ja Sjoon, ik weet het, ze moet nog 1 worden en nu al die ellende. Ik vind het even niet meer leuk voor haar. Slapen gaat wel goed, alleen erg vroeg wakker waarna ze niet meer inslaapt en dat normaliter wel deed. Echt zielig.
zo, weer terug van het CB, 9385 gram en 73 cm, lekker gemiddelde dame dus.verder weinig bijzonders, ze vonden dat ze zo knap en snel was (optrekken, langs de tafel lopen etc), verder moest ik met de melk mn gevoel maar volgen, want dat heb ik altijd al gedaan en ging blijkbaar goed. Fijn dat ze me zo vertrouwen, maar eigenlijk hebben ze zelf dus geen idee... Of ze durven me niks te zeggen, ik weet niet, maar ze blijven steeds lekker vaag... Prikjes vielen mee, al vond ze het echt niet eerlijk! Ze dacht dat we gingen spelen en ineens die prik. Gelukkig konden er 2 dames de prikken tegelijk zetten, anders moest het 2x natuurlijk. Ze had bij de oppas nog niet geslapen, omdat ze spelen belangrijker vond, dus ze ligt nu te tukken, heeft even gejengeld, maar dat kan dus zowel de prikken als vermoeidheid zijn. We zien het wel lolly: geen 6e ziekte oid? Gold: jeetje alweer 2 kiezen!! En ze is inderdaad klein, maar aan de andere kant baal ik van Yanna haar 2 tanden, dat ze straks veel bewuster is van de rest van haar gebit, als het begrip groter wordt. Als je snapt wat ik bedoel en inderdaad, Adem in, adem uit, het komt allemaal vast goed! Het ritme op vakantie is sowieso anders dan thuis, dus dat gaat vast lukken! ./ =.'[=\ zo, Yanna wordt net wakker en komt meteen even plunderen hier
@Sahi, Hallo Yanna! @Gold, wat zielig dat ze zon last heeft van de kiesjes! @Lolly, ook hier geen idee wat het kan zijn. Hopelijk is het snel weer weg @Box, hier blijft die nog even staan want Finn is nog goed tevreden in de box en dan is het af en toe toch wel handig dat hij er nog effe in kan. Nou hier niks bijzonders op het moment. Zo weer lekker de kachel aanmaken en een boekje op schoot heerlijk
ik kom hier ook maar even zwaaien Alles goed hoor, maar wel weeeeeer ongesteld, weeeeeer moe, weeeeer hoofdpijn, blegh. Vanavond gelukkig vrij, vrijdag naar de gyn.
Heeey dames wat stil hier! @gold dikke knuffel voor jou en florine @all wie is de volgende jarige ? @Emmy we moesten de pc uitschakelen op het werk hehe.. Fae heeft veel cadeautjes gehad, een tamboerijn, een drumstel, litlle people sinterklaas popjes, little people poppenhuis, blokkendoos, 3 setjes kleding, hello kitty lego set en setje, fisher price theepot, fisher price octopus, badspeeltjes van woezel en pip, veel geld... eigenlijk is ze door en door verwend als ik het nu zo zie hier. Tot zondag wij komen jullie kant op he ? Ik hoor de tijd nog wel, kunnen wij ook offline berichten sturen ? Anders kan je ook een mailtje sturen. Nu 2 dagen communicatie training ben mezelf goed aan het klaarstomen voor het echte werk zie je wel hahahaha... @all dames zoals jullie kunnen lezen hierboven ben ik echt druk met het werk. Vind het echt superleuk en heb het goed naar mijn zin. Heb erg weinig tijd want wil de strijk ook graag bijhouden. Zaterdag portret foto van kleine Fae laten maken en zondag de verjaardag van Lisa en Fae vieren. @gold lekker druk met a.s donderdag, je jurk ziet er inderdaad erg gaaf uit! Ik ben benieuwd naar een foto in Italie van jullie 3. @anz supercool filmje van M. in zijn feetpak haha..
Nog meer dames die tijd hebben om gtst te kijken ? En lolly hoe is het met jou en Sahi ga ik zo ff teruglezen En AV en Prutske dikke knuffels (voor iedereen trouwens hehe) Nu echt weg
fmt: waaaauuuuw wat is die lieve Fae lekker verwend En ik lees dat je erg blij bent, gaat lekker geloof ik? Fijn hoor hier ook een gtst kijker, mits ik er aan toe kom. Net Yanna in de reclame op bed gelegd, maar het 2e deel toch niet helemaal meer gevolgd, op bed leggen duurt toch net iets langer dan de reclame maar vind het wel grappig nu, hoe verzinnen ze die verhalen toch, denk ik steeds! ik had hier een poos geleden verteld dat mijn striae geirriteerd was toch? Nu was het weer ineens blauw en net sprong het open en een bloedbad hier joh! Kan gewoon serieus mn kleding weggooien denk ik, &%*(&%(( En behalve dat doet t ook vreselijk zeer en komen er klonters uit Klinkt niet echt goed nu ik het zo opschrijf Als het over een uurtje niet dicht is, bel ik de HAP, maar dan moeten we Yanna uit bed halen om op pad te gaan als dat nodig is, ook niet echt zin in bah ik baal
Ik kon even bijl ezen en zwaaien. @sahi ik zit je verhaal met opgetrokken wenkbrauwen te lezen. Dat klinkt niet goed. Heb je nog gebeld? @fmt you go girl het klinkt alsof je het enorm naar je zin hebt bij je nieuwe baan. Is Lucas de eerst volgende die jarig is? @gold wanneer ging je ook alweer morgen? veel plezier.
ik heb gebeld, ik hoef niet langs te komen, maar als het over een uur nog niet gestopt is met bloeden (het bloed nog een klein beetje) dan moet ik nog even bellen. Maar die bloedprop zal van een oude 'kneuzing' zijn (wat ik een paar weken geleden natuurlijk had) en die is er nu uit. En vanwege die prop, is het gat zo groot, waar dat bloed nu uit komt. Het moet wel dicht gaan vanavond, en als ik me zorgen maak, moet ik mn eigen huisarts van de week bellen. die heb ik er nog over gesproken toen ik er was vorige week (vanwege die pfeiffer) en die zei dat het een kneuzing is, onderhuids. wat een gedoe weer zeg Maar goed... maar de HAP maakt zich dus niet zo druk. scheelt een hoop gedoe, maar ik vind het wel raar steeds, dit soort dingen.
Nou ja zeg... sahi ik zou gewoon over een half uur terugbellen dat het toch nog bloed... hier mag je altijd langskomen de huisarts slaapt zelfs op de praktijk (hij is zelf de huisartsenpost) wat een verschil in de zorg..
ja hier vinden ze het nooit zo hard nodig. Ze hebben hier wel nachtdienst hoor. Ik ben op mn 14e een keer bij het stappen op mn gezicht gevallen, voortand gebroken, vonden ze niet nodig om meteen te behandelen, maandag tandarts bellen. Tandarts pissig, want toen kon ze behalve plakken niks meer aan de stand doen. Nu schots en scheve tanden, mn beugel was er toen net een half jaartje uit... Dus dat is de Dordtsche HAP...
We hebben het afgeplakt en ik heb een zwangerschapsbroek aan, zodat ik niet steeds langs mn broek schuur. De huisarts zegt dat het niks ernstigs is, gewoon een dun velletje wat is gaan kneuzen, irriteren en nu open is gegaan door de spanning. Het bloedt niet meer, maar het is een flink wondje geworden, dat moet wel verbetering geven voor het weekend, anders vrijdag toch even langs (oh ik heb het al zo druk, maar ik weet het, gezondheid gaat voor). Moet dus gewoon genezen. Het doet nu wel stukken minder zeer! raar lijf zeg, pfff