sept/okt/nov 2011 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Yanna slaapt in slaapzak onder de dekens. ze doet zelf haar handjes boven de dekens en woelt alle kanten op. Slaapzakje is dat ze niet bloot kan komen te liggen.

hier een dagje naar drenthe geweest, dus in huis is niet veel gebeurd. mannetje was wel thuis, maar die was met andere dingen bezig. Yanna was met mij mee en heeft zich prima vermaakt. Mijn broertje moest nog eten, dus hij naar de mac, ik een ijsje en Yanna haar fruithap. Ze hebben daar gewoon tripp trapps staan :D dus dat ging prima.

Net een jasje via mp opgehaald hier in de buurt, dus nou weer een goede jas voor dr ;) (was lastig te vinden in haar maat, 74 hebben ze niet overal voor jassen...)

2. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Hey Meiden!

Hier zit Elynn al de hele week op 4 flessen!
    ging vanzelf! helemaal leuk.
    en vrijdag wilde ze een paar hapjes fruithap. en gister gewoon bijna een half potje opgegeten! *hele blije mama*
    en vandaag wilde ze weer fruit eten!
    gelukkig is het hoesten minder en spugen ook bijna niks meer.
    heb vanmiddag een fles zonder rijstebloem gegeven, en die is goed blijven zitten!

ook hebben we vandaag van het zusje van mijn vriend te horen gekregen dat ze zwanger is, dus helemaal blij! ze is 23 oktober uitgerekend.

vanmorgen fotoshoot gehad, en elynn en chiel deden het super goed! ze hebben zich heel goed gedragen. bij de laatste foto die gemaakt werd begon elynn een beetje te meuteren, maar goed toen was het weer fles tijd voor haar. vind ik ook helemaal niet raar

3. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @Fae slaapt in een slaapzak zonder mauwen, romper met lange mauwen aan en blote beentjes.

@sahi op kleertjes.com hebben ze wel veel jasjeskeus in 74. Wel gek hoor ik denk dat Fae pas volgend jaar ergens naar 74 gaat. Klinkt gezellig daar bij de scouting.

@sjoon goedzo die Elynn van lekker eten groeit ze goed, gelukkig is het spugen minder geworden. Gefeliciteerd Tante Sjoon ik las het inderdaad al op facebook met een mooie echo erbij. Wanneer krijg je de foto's ? Wij hebben 22 april een shoot van Fae alleen en haar nichtje en oom. (oom is 14 jaar).

@pepijn doet het ook al zo goed! Ik ben trots op onze kindjes haha..

@Sunshine, ja eventjes heeft hij geleefd, ze deden niets :( heb er gelukkig niet zo heel veel van meegekregen. Zeker een heftige ervaring, hoop het nooit meer mee te hoeven maken. Ik vond (nu achteraf gezien) de ondersteuning vanuit het ziekenhuis en dokters/verloskundige na de bevalling ook heel erg slecht, ik leek wel in een zwart gat te vallen.

@gejanne staat dinand al in de lijst met gewicht etc? Hidden C. weet ik niet, als er bij mij iets niet deed zette ik hem op het engels (wereldbolletje) dan deed ie het wel. Ik speel voortaan castleville, heb wel 40 vriendjes haha..

@duckertje, ja de poezen was ik helemaal vergeten hehe, nu geregeld dat iemand anders eten komt geven. Ik zou willen dat ik 4 handen had die het alle 4 deden haha..

@lolly jaaa rustig he, ik lees wel maar ben ook druk bezig met Fae en de spelletjes. Tussendoor zingen we liedjes kijken we babytv en doen we aan gymnastiek. Hoe is het met L? Bovenaan staat hoe Fae slaapt :).

Zien jullie de tijd ? Ik ga slapen morgenvroeg naar de tandarts controle, bah mijn gebit is zo achteruit gegaan sinds de zwangerschap, baal er wel een beetje van en ben zelfs bang voor de tandarts. Wish me luck.

4. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Fmt: succes bij de tandarts!

Hier een drukke week voor de boeg, zo om 8u op werk zijn, 15u klaar, boodschappen halen voor t avondeten, 16.25 bij t CB zijn, vriendje heef om 18.30 een toets op school. Ik denk dat ik vanaf tst kan chillen... En dan ligt er ook nog huishouden te wachten :(
    De rest van de week ook druk, weet ook nog niet hoe ik voor t paasweekend de booschappen in huis moet krijgen, zoveel!

Ben dr echt een beetje onrustig van dus...

5. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Thx fmt!
    geen idee wanneer de fotos er zijn. Vast snel. Maar dan krijg je er wel wat te zien op fb denk ik.

Sahi, ik hoef me niet druk te maken om de boodschappen voor het paasweekend.
    Vriendje heeft afgesproken het hele weekend mijn broertje te helpen in zijn huisje, dus zit dat weekend in brabant.

6. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @sjoon jaaahooe wat goed van Elynn. Jullie hebben echt een leuk weekend gehad zo te lezen.

@fmt zet'm op he bij de tandarts.

@sahi wat kun je je dan onrustig voelen ik ken het al kan ik het nu beter loslaten.

@slapen Lucas slaapt nu tot 5.00 onder de dekens en dan legt manlief als hij naar het werk gaat Lucas in de slaapzak. Ik ben bang dat hij met het hoofd onder de dekens komt.

Met Lucas gaat alles goed. Hij vind het spelen met een ballon zo leuk. Hij word ook een beetje driftig als hij het niet vast kan houden en maar zoeken waar dat ding gebleven is. hahaha leuk om te zien.

Mijn telefoon heeft het gisteren begeven balen. Ik dacht dat ik de nummers op de sim kaart had staan blijken ze in de telefoon te staan grrrr. Ben dus alle nummers kwijt.

nu een oud toestel van manlief in gebruik deze week maar eens op zoek naar een goeie foon.

7. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Ooow lolly, dat is wel erg balen van al je nummer. Ik kopieer het ook altijd gelijk naar mijn simkaart als ik een nieuwe foon heb. Heb het zelf nog niet meegemaakt.
    Op de ipad zit ook zo'n contactenboek, daar sla ik nummers ook gelijk op. Weet ik zeker dat ik ze nog terug kan vinden ( als de ipad het ook niet gaat begeven uiteraard)

Wij hebben idd een leuk weekend gehad!

8. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    goedemorgen meiden !!

en lolly is fabian naar school ?? gaat het goed ???
    bij tim wel hij heeft er zelfs al zin in !!

Fmt succes bij de tandarts ik ben aan het duimen voor je !!

sjoon gezellig een weekeind braband ! en lief van je vriend om te gaan helpen

sahi komt goed !! idd erg druk maar een voor een afwerken !
    en die boodschappen komen wel

hier zijn we lisa uit de puckababy aan het krijgen .. ze ligt nu in een winterslaapzak maat 90 kan ze langzaam wat wennen gaat tot nu toe ok maar nu is ze aan het mokken .. het is echt ff wennen voor haar maar de puck is versleten en lisa draait en ze wordt te groot .. doorzetten dus

9. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @emma hoe gaat het nu met lisa haar hoofdje?
    Fabian gaat vandaag voor het eerst de hel dag naar school ik ben benieuwd hoe hij het vind. Vanmorgen wilde hij nog terug naar de psz.

Jaaaaaaaaaaa ik heb m'n nummers terug. De touchschreen van m'n telefoon deed het niet goed maar met een beetje prutsen is het toch gekukt om de nummers op de simkaart te krijgen.

10. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Sahi, lekker druk geweest dus! En een jasje gevonden, fijn!
    Ik heb hier een jasje bij de Prenatal gehaald, wel maatje 80!

FmT, hopelijk is het meegevallen bij de tandarts! En je moest eerdaags toch weer voor je handen, niet? Hopelijk komt daar ook snel eens een oplossing voor hoor!

Als ik je verhaal lees over je kleine engeltje krijg ik steeds kippenvel! Wat moet dat moeilijk geweest zijn!
    En hoe geef je zoiets een plekje?
    Ik merk hier heel erg dat manlief nogal van slag af is door de miskraam.
    Ik ben heel de dag druk met Pepijn, maar hij zit op kantoor en in zijn auto alleen maar te malen.... Bang om er nog eens aan te beginnen en is van het weekend redelijk van slag geweest. Zo ken ik hem helemaal niet.....

Sjoon, gaat goed dus daar! Fijn!

Lolly, idd beter als manlief hem dan onder de dekens weg haalt. Als je er geen gerust gevoel bij hebt gewoon zo doen!
    En fijn dat je de nummers terug hebt! :)

11. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    lolly met lisa haar hoofd gaat het goed !!
    we willen nog een meting laten maken om te kijken hoe het is maar om eerlijk te zijn ziet het er goed uit .. echt helemaal normaal zal het mss nooit worden maar met haar haar er over zie je het later niet meer denken we ..
    en hoe is het gegaan met fabian op school ?? is hij moe ??
    haha wij noemen de psz nu de babyschool en daar moet lisa nu maar naartoe van tim hij is groot haha

duckertje
    meis het is ook heel wat een mk .. en ook voor je man...
    praat er over .. meer kan je niet doen ! en vergeet je kleine sterretje nooit .. bewaar ook "iets" zo blijft het tastbaar dat je uk er was ...
    ik heb van alle drie nog een test ..
    dikke knuffel voor jou en je man

12. Sunshine Mama

Sunshine Mama Actief lid

2 jun 2011
    395
    0
    0
    Verpleegkundige Ziekenhuis
    Eindhoven
    Nee ze doen niks he? 25/26 weken is echt zo'n ''grens'' en als de voorruitzichten goed zijn, dan pas gaan ze handelen.
    heb zelf gewerkt op neonatologie en obstitrie in het zkh. Wat vervelend dat ze jou niet goed begeleid hebben.
    Heb je wel iets tastbaars?
    Ikzelf heb in huis en in de tuin een gedenkplekje gemaakt. Vind ik fijn, zo heb ik iets waar ik zorg voor kan dragen..
    Zeker nu F bij ons is, merk ik dat ik daar veel behoefte aan heb...

Ik lees de hele dag door wel mee, maar dan meestal weinig tijd om te reageren..

@duckertje, ik sluit me helemaal aan bij de woorden van Emma..
    Samen over praten.. *knuffel*

@Sjoon, gezellig weekend in brabant! heerlijk he? :p Gefeliciteerd met de zwangerschap van je schoonzus! Leuk..

@Emma, uit de puckababy? ze hebben eventueel ook nog grotere maten toch? Of is dat niet de bedoeling..? Ik had voor F ook een puckababy gekocht. omdat ze in het begin heeeel onrustig was. Ze huilde echt hele dagen.... Maar die puckababy vond ze helemaal niks. Ze werd er echt boos van.. ;) Maar Succes, wellicht is het even doorzetten en dan slaapt ze als een roosje..

Hier is F de laatste week steeds vaker aan het huilen in de nacht.
    Als ik dan een speen kom geven is het goed. Terwijl ik de speen eigenlijk wilde afbouwen met 6 maanden;)...
    Overdag slaapt ze met een pluche knuffeldoekje. Maar in de nacht geef ik die nooit, omdat ik bang ben voor verstikking..? Misschien mist ze dat in de nacht? zou dat kunnen..?

@Lolly, jah een ballon vind F ook erg leuk! maar ze kan er nog niks mee.. ;)

13. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @sahi, goed dat je het zegt over de pasen, moet ik ook rekening mee houden.

@Sjoon ik ben benieuwd om te zien hoe Elynn gegroeid is. Gezellig in brabant :)

@lolly jij hebt toch ook een velluxdeken, is dat zo gevaarlijk dan als ze eronder komen. Fae beweegt gelukkig niet, maar als dat dus gevaarlijk is zou ik kiezen voor een slaapzak en geen risico nemen. Zal me daarover is wat gaan inlezen.

@emma had ik dat maar geweten hier nog een mini (opvolger piep) nieuw in de kast nooit gebruikt. Zag je man ook nog maar had geen tijd, mijn spullen lagen bij de kassa was iets vergeten haha, dus snel die winkel in. En balen dat die luiers daar zo hoog staan, 10 minuten in de gang gestaan niemand om me te helpen :( dus geen luiers. Klimmen met mijn handen durf ik nu niet haha.. (ik kan natuurlijk even iemand zoeken maarja gewoon voor lul als je zo klein bent haha)

@lolly heeft Fabian al vriendjes kunnen maken ? Och gossie, hopelijk went het snel voor hem.

@duckertje elk sterretje is er een te veel, ik zeg tegen iedereen het heeft een plekje, maar ik denk zelf eigenlijk dat het nooit een plekje zal krijgen... Zeker niet nu ik Fae heb, alles wat zij doet heb ik moeten missen. Mijn tante heeft het 20 jaar geleden meegemaakt die heeft het er nog elke keer over als ik haar zie. Het enige wat heel erg belangrijk is is praten, dat hebben mijn ex en ik niet gedaan, hij ging aan de drugs en daar zit je dan. Poeh poeh.. Gelukkig nu een hele lieve vriend waarmee ik alles kan delen dus ook T.

@sunshine Fae slaapt hier in de nacht ook met doekje, volgens mij doen heel veel babietjes dat. Ja die grens inderdaad zuur maar waar.

Hier geen gaatjes, goed poetsen naast het snoepen helpt (4 x per dag poetsen). Fae doet sinds vandaag prffpllllll spetter spetter met de tong, dat wat oma's en opa's altijd doen, je lippen trillen en tong dertussen zeg maar haha.. Vet grappig lig steeds in een deuk. Ook weer een koekje gegeven, ze ging over der bumbostoel heen liggen kwijlen, vingers in der mond over der tafeltje heen haha dikke smeerboel.

14. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    sjoon: ah das lekker, lekker weg t weekend
    en gefeliciteerd met je zus!

lolly: ik heb dit sinds mn verlof ook niet meer gehad, dit gevoel. mn relax-hormonen zijn aan het afnemen ;)
    gelukkig heb je je telefoonnummers nog!

emma: je hebt helemaal gelijk hoor, stukje voor stukje afwerken ;)
    hopelijk gaat het lukken, met de puckababy afwennen

duck: past pepijn dat jasje mt 80 al?

sunshine: hier in bed ligt ook een tuttel en een knuffel en vanmorgen zag ik dat ze hem vannacht gepakt had zelf. ik laat het even voor wat het is

fmt: Yanna doet dat ook al weken, zo grappig! dat met je tong tussen je lippen en 'brommeren', zo noemen wij t nu maar.
    fijn dat het goed was bij de tandarts!
    lekker he, die smeerboel :)

Yanna is weer goed gekeurd, ze noemen het Hollands Welvaren. ja ze heeft flinke rollen, maar echt dik is ze niet hoor!
    ach, alles prima.
    ze adviseerden ons yoghurt te geven als toetje, gewone yoghurt, niks van baby-toetjes enzo. wat vinden jullie daarvan? Ik ben ook niet voor zoete-baby-meuk, maar yoghurt is toch zuur? en koemelk al?
    Ze weegt nu 7240 gr en is 65 cm lang! gek dat ze 'maar' 65 cm was, thuis meet ze 67 cm en kleding 68 wordt krap...

de dag weer overleefd, nu een wasje aan het draaien, zo nog even de vaat, dan douchen en de was ophangen en dan is het wel prima.
    wel druk dus, maar wel overleefd dus :) En hier even kletsen vind ik ook wel weer fijn :)

15. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @duckertje wij hebben ook een jasje maat 80 gekocht. En jasje mag wel iets ruimer zitten vind ik.

@sahi fijn dat yanna is goed gekeurd op het cb. Wij geven hier nu volle kwark met een scheutje diksap. Lucas reageerd goed op koemelk. Ik speciale kindertoetjes zitten trouwens ook gewoon koemelk.

@fmt wij hebben ook de vellux deken maar ik vind het geen fijn idee dat hij met z'n hoofd onder de dekens ligt of het nu ademt of niet.

16. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Sunshine: ach, je bent zo druk als je je zelf maakt eigenlijk :) Maar werk 20 uren, daarnaast mn huishouden (en beetje nogal van het iedere week alles schoon willen hebben), en de kids natuurlijk! En hou er ook wel van om hier of daar een bakkie te doen :D

Duckertje: doe ook wel rustig aan hoor, wil hier wel vaak meeschrijven, maar komt er dan gewoon niet van!

Lolly: Dinand slaapt trouwens in een slaapzak onder de dekens in de wieg nog steeds. Ligt wel steeds helemaal boven in. Over een week of 7 gaat hij over naar zn ledikant (nu nog steeds door zn grote broer in gebruik ;)) Fijn dat je iig je nummers weer hebt uit je oude foon!

Sahi: ideaal he, dat Yanna zo makkelijk is! Dinand ook, echt genieten! Lekker dat je dag toch goed verlopen is!

Sjoon: leuk leuk, dat ze fruit en zelfs al bruine bonen (zag ik op FB) wilde eten! Dinand heeft vandaag een flinke bak vers fruit en een potje worteltjes op, krijgt dus ook maar 3 flessen vandaag! Hoor m nu trouwens huilen, eerst daar maar heen ;) Leuk, de fotoshoot, benieuwd naar de foto's! Hoe gaat t trouwens met sporten?

FmT: nee, Dinand staat er nog niet tussen, zal de lijst er nog even een keer bij pakken! Ook ff gekeken naar Castle Ville, ook leuk (en verslavend denk ik ;)) Gelukkig geen gaatjes, ben altijd zo zenuwachtig voor de tandarts haha.

Emma: fijn dat t goed gaat met Lisa dr hoofdje! Vind het idd voor een meisje ook wel anders als voor een jongen, met een staartje oid zie je er sowieso een stuk minder van!

Zaterdag hoorden we dat mn schoonzus een miskraam heeft gehad, zo sneu, weet dat ze er echt op wachten. Mn broer minder als mn schoonzus, maar ik gun het ze zo! Zijn inmiddels al 11 jaar samen, waarvan 6 getrouwd, als je dan kijkt naar je eigen gezonde jongens weet je dat het niet altijd vanzelfsprekend is dat het allemaal goed gaat!

Net eerst al mn wasjes van vandaag opgehangen, had er vandaag totaal geen zin in! Verder ook niet veel gedaan, wel lekker alle bedden verschoond! De rest komt woensdag en donderdag wel! Vrijdag ook lekker vrij, dus maar één dagje naar mn werk deze week!

Ben aan het proberen mn Bumbo Seat te verkopen op Marktplaats, maar iedereen wil voor een dubbeltje op de eerste rang zitten :) Nou ja, dan kan ik er misschien ooit eens iemand in de familie of vriendenkring nog blij mee maken! Ga hem niet voor weinig geld weg doen!

Zo lekker een beetje op tijd naar bed (zeg ik iedere avond weer ... ;))

17. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Net bij het CB geweest met mijn lief meisje :p Ze heeft nu dus 2 tandjes (zo schattig) en draait sinds gisteren van buik naar rug en andersom... ze doet niets anders meer!
    We gaan nu over op opvolgmelk, en ik ga het met een huismerk doen, scheelt 5 euro per pak (meer budget voor kleertjes ;))
    Behalve het fruit dat ze eet voor de lunch gaat ze nu ook groente krijgen, ben benieuwd (dat wordt nog meer wassen! :p)
    Florine slaapt nu overigens van 20 tot 8 uur.
    Voor een borstvoedingsbaby (tot 5 mnd) groeit ze meer dan goed en haar ontwikkeling is ook prima.
    Ben een blije mama :D en nu stop ik met opscheppen.

Gejanne, past Dinand niet meer in de Bumbo? Florine kan er eindelijk normaal in zitten nu, en haar hapjes krijgt ze als ze daarin zit.

"Moeten' onze baby's nu al in een kinderstoel? Wipstoel is verleden tijd trouwens, daar bonkt ze doorheen...

Yoghurt/kwark als toetje? Geen idee, CB arts heeft het niet met me gehad over toetjes, wij doen voorlopig groente/fruit. Met 7/8 maanden moet ik weer terug en hoor dan wel of ze een toetje mag.

Als tussendoortje hoef ik alleen maar brood te geven, het liefst niet vers brood (half tarwe is ok) omdat dat teveel kleeft ofzo.

Emma, is Lisa de nacht goed doorgekomen zonder puckababy?

F.
    08/09/2011
    4300 gr - 56 cm - geboorte
    5000 gr - 58 cm - 1 maand
    6000 gr - 60 cm - 2 maand
    6620 gr - 61,5 cm - 3 maand
    7180 gr - 65,5 cm - 4 maand
    7380 gr - 67,5 cm - 5 maand
    7800 gr - 70 cm - 6 maand
    Lisa 18-09-2011
    3360 gr - ?? cm - Geboorte
    4040 gr - 54 cm- 4 weken
    5140 gr - 58 cm - 9 weken
    5800 gr - 60 cm - 3 maand
    6850 gr - 64 cm - 4 maand
    7550 gr - 70 cm - 6 maand
    Fae - 21/09/2011
    2650 gr - 47 cm - geboorte
    3720 gr - 52 cm - 1 maand
    4400 gr - 56 cm - 2 maand
    4950 gr - 58 cm - 3 maand
    5460 gr - 60 cm - 4 maand
    6380 gr - 63 cm - 6 maand
    Lucas - 30/09/2011
    3960 gr - geboorte
    5166 gr - 56 cm - 6 weken
    5555 gr - 58 cm - 2 maand
    6108 gr - 61 cm - 3 maand
    6758 gr - 64 cm - 4 maand
    Florine - 09-10-2011
    3150 gr - 52 cm - geboorte
    4030 gr - 54 cm - 4 weken
    4795 gr - 56 cm - 8 weken
    5480 gr - 59 cm - 3 maand
    6325 gr - 62 cm - 4 maand
    7085 gr - 67 cm - 6 maand
    Yanna - 14/10/2011
    2580 gr - 46 cm - geboorte
    3025 gr - 50 cm - 2 weken
    3600 gr - 51 cm - 4 weken
    4395 gr - 53 cm - 8 weken
    5385 gr - 57 cm - 3 maand
    6190 gr - 62 cm - 4 maand
    Elynn - 12-11-2011
    4370 gr - 53 cm - geboorte
    4760 gr - 54,5 cm - 4 weken
    5730 gr - 57,5 cm - 8 weken
    6660 gr - 60,5 cm - 3 maand
    7085 gr - 62,5 cm - 4 maand

18. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Nou, hier vanochtend dus de schrik van m'n leven.....
    Waar we bang voor waren is dus gebeurd, meneer lag met zijn hoofd onder de dekens....... :$.
    Ik was me aan het aankleden, Pepijn druk aan het brabbelen. Ineens werd het paniek, maar met gedempt geluid.... Ik denk die ligt weer op z'n buik ofzo. Maar iets zei me toch maar vaart te maken. Ligt hij tot aan z'n middel onder de dekens!
    Wat ben ik geschrokken zeg. Gelukkig was het maar even en was ik daar gewoon, maar de deken is weg nu hoor! Hij ligt nu in z'n slaapzakje te slapen..... Het wordt toch warmer weer.....
    Dit wil je als moeder echt niet meemaken.....

Jullie zijn trouwens wel heel lief! :)
    Toch veel mensen die het meemaken he, een miskraam.
    Gelukkig kunnen we wel heel goed praten samen en we hebben het vruchtzakje begraven onder een vlinderstruikje. Vind ik toch wel een fijn idee....

FmT, lastig is dat he, je wilt het een plekje geven, maar vergeten doe je het echt nooit!

Sahi, jasje maat 80 zit hem goed!

Goldduke, klinkt goed! Ben maar lekker trots! :)

19. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Gold: jawel, Dinand past nog prima in de Bumbo, het probleem is alleen dat hij snel spuugt, en altijd als hij in de Bumbo zit gaat hij spugen. Heb het idee dat zijn maag een beetje in de verdrukking komt ofzo! Lekker dat het zo goed gaat met F. Lief he, die tandjes. Hier nog steeds niet zichtbaar, hoewel er flinke bobbels zitten. En draaien ook nog niet, komt allemaal wel ;) En opscheppen mag hier hoor :D

20. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @gold fijn dat het zo goed gaat met F. Kinderstoel mag maar niks moet. Wij hebben een kinderstoel waar van je de rugleuning plat kunt leggen. Lucas zit er nu al 2 maand in.

@duckertje eng is dat he je kindje met z'n hoofd onder de dekens te zien liggen. Hier ook 1 keer gehad brr ik vind het ook eng ook al ademen die dekentjes wel.

Deel Deze Pagina