sept/okt/nov 2011 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
  2. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Wat een leuke foto's emma!!

3. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Leuke foto's emma! En thnx voor je complimentje van yanna, ze is zooooo leuk XD
    Net terug van mn pa, was deze keer wel gezellig, maar op 1 of andere manier moppert Yanna daar altijd. En wij vinden het ook altijd fijn om op tijd weg te gaan, dus Yanna doet dat prima, maar wij krijgen zo langzaam t idee dat yanna mijn vader niet leuk vindt :( en er komt een leeftijd waarop ze dat natuurlijk ook kan zeggen.
    De relatie met mn vader is al wat ingewikkeld, dus ik maak me daar wel een beetje druk om...

4. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Haha Lisa heeft nu al langer haar dan Mara lijkt het :).
    Leuke foto's van de drie.

Sjoon, nouja wat raar van die voeding dat het open was en al helemaal van de kruidvatmevrouw. Tuurlijk wil je dan een nieuw pak. Alsof het niet al duur genoeg is allemaal. Ik zou trouwens ook hartstikke verbouwereerd zijn.

Sunshinemamma, wat een mooie slaapzakken zeg!! Wel ook een beetje prijzig....

Hmja Sahi, leuk is dat als de kinderen van die voorkeuren krijgen he. Mara heeft dat ook ja. En die maakt dat ook vrij duidelijk (ook voorkeur voor pappa boven mamma...fijn...NOT). Ik merk hoe meer we er mee bezig zijn hoe eigenwijzer zij in haar voorkeur is....maarja....probeer er maar eens niet mee bezig te zijn hè....
    Gelukkig doet Mara nu ook weer lief tegen mij...maar schoonmamma is nog steeds niet favoriet.

Zo even mijn portje achterover slaan en naar bed. Ik hoop dat mijn keelpijn morgen weg is....

Oja.....zijn er ook positieve verhalen over een spiraaltje? Ik hoor eigelijk alleen maar en steeds meer rare verhalen...

5. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Princi, die zijn er wel maar worden niet gepost op internet denk ik.
    Ik geloof dat lolly er wel een goede ervaring mee heeft :)

Chiel heeft niet echt voorkeuren, tenminste heb ik nog niet gemerkt.
    Hij kan met (tot nu toe) iedereen goed.

6. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Mijn vriendin is heel positief over de spiraal. Dus positieve verhalen zijn er ook wel hoor. En het feit dat de gyns het niet zo serieus nemen, die negatieve berichten, is omdat het weinig voorkomt dat het zo slecht bevalt.
    Ik probeer me maar niet bezig te houden met die voorkeuren begrijp ik al ;) maar als het echt zo is bij yanna, dan snap ik heel goed waar t 'm in zit. Mn vader is nogal een control freak, terwijl wij haar lekker haar gang laten gaan. Dus zij schrikt zich elke keer rot als hij zich bemoeit met wat zij aan het doen is. En daarbij vind ik dat gedrag van hem ook irritant, dus dat voelt zij vast ook aan.

7. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    even ego:

Finn heeft heel veel uitslag in zijn liesjes en op zijn balletjes en piemeltje. Het is heel erg rood met bultjes. En volgens mij komt er af en toe wat wittig spul uit. Is dit luieruitslag?

Ik heb al naar de dokter gebeld maar daar kunnen we pas morgen terecht. Lekker handig weer. En het inloop bij het cb is hier alleen op donderdag.

8. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @traphekje wij hebben er 1 boven aan de trap en eentje boven aan de trap bij de zolder. Beneden verder niet. Moet zeggen tot nu toe onder neemt hij ook geen pogingen om te gaan klimmen op de trap.

@sahi wat een leuke foto van Yanna. Ik denk dat Yanna jou aanvoelt en dat ze daarom zo reageerd. Die kleintjes zijn daar zo gevoelig voor. Fabian begint nu eigenlijk pas voorkeur te krijgen. Gelukkig nog geen afkeur.

@princi die slaapzakken zijn idd vrij prijzig. Zeg maar gerust schrikbarend duur. Op mp stond er laatst nog 1 voor een redelijke prijs.

@Emma leuke foto hoor van Tim, Lisa en Fae.

@sjoon wat belachelijk dat ze je niet gelijk een nieuw pak aanbieden. En wat vervelend dat je zo blijft vloeien word je nou niet bepaalt vrolijk van.

@spiraal Het bevalt mij erg goed. Ik voel er niks van en het kan 5 jaar blijven zitten dus vijf jaar lang hoef je er niet naar om te kijken. Nadeel De eisprong voel je ontzettend goed en je kunt je ongi niet regelen. Een paar maanden was ik bijna niet ongi en de laatste maand weer wel.

Zo de kamer is weer aan kant, de papier container vol, dekamer ligt nu nog voller met speelgoed en de aandelen van vtech gaan de lucht in. Zo wat is Lucas verwent zeg niet normaal. Het was er leuk gisteren maar wel vermoeiend voor Lucas hoor. Ik zal vandaag nog proberen om een fotootje te plaatsen.

9. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Leuk hoor Lolly zo'n geslaagde dag.
    Heb nog steeds niet bedacht wat we Dinand geven, wat had Lucas ook al weer gehad? Ook iets van Little People toch?

10. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    zo, even pauze op mijn werk, zo weer verder ;)

prutske: wat stom dat je morgen pas terecht komt. Dat witte heeft Yanna ook wel eens, dan zijn een soort kristalletjes van de plas, die reageren op de chemicalien in de luier.
    maar die uitslag is natuurlijk wel heel naar, zijn er weer tandjes op komst?

lolly: leuk dat de verjaardag zo geslaagd was!

gejanne: hier ook nog in dubio over Yanna's kado. Ik wilde zo'n schelp-zandbak geven, maar ze is net zo gelukkig met een trommel of een leuke peuterstoel ofzo.
    ik ga zaterdag met een dinnetje shoppen en dan haal ik meteen wat voor yanna denk ik, ook even aan vriendje vragen of hij ideeen heeft ;)

zo, ik ga weer ;)

11. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @prutske, sorry kan je niet helpen, F. had ook pukkeltjes en die waren na 3 dagen bepanthen gesmeerd te hebben weg. Als je het niet vertrouwd gewoon morgen even naar de dokter gaan.

@emma jij bent ook een engel en Lisa een lief schatje en Tim een knap kereltje met zijn doek hahaha... Ik zal de fotos die ik gemaakt heb snel door sturen naar je en misschien hier ook wel een paar neerzetten ? Ik sein je wel ff dan.

@ALL YES ik heb echt een topwerkgever, vandaag was het rooster vrij gegeven en ik schrok der best wel van eigenlijk, ik ben dus maar meteen naar planning gegaan en die hebben er voor gezorgd dat ik altijd dinsdag vrij ben. Dat betekent nog maar 2 dagen kinderopvang (woe/do) ma-ochtend bij mijn schoonzus en heel af en toe vrijdags 2 tot 4 uurtjes naar mijn moeder. Kan ik mooi woe/do mijn huis in de ochtend poetsen en studeren ik werk dan tot in de avond. Helemaal perfect dus :). Dan werk ik wel 3 uurtjes op zaterdag maar dan kan papa wat leuks doen met F.

Zo ik ben blij.

@lolly ik ben je buurtje bij Farmville 2 geloof ik.. Leuk spelletje :). Landleven speel ik niet *geen tijd voor* misschien in de toekomst.

Straks ff verder lezen, nu ff een colaatje pakken.

Oooh en de fotos van Fae zijn binnen, super super mooi... Straks ff kijken of ik hier eentje neer kan zetten..

12. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    fmt: wat heerlijk dat je zo'n goede baan hebt nu :D En dat je nu een topplanning hebt, heerlijk is dat :D
    Ik wil wel weer een fotootje van Fae zien hoor :D

Yanna heeft eindelijk haar 2 boventanden :D Ze is meteen een stuk gezelliger, ondanks haar gehoest en geproest.
    zo lekker hachee maken :D

13. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Sahi, ik kom bij je eten!! Heerlijk hachee

Fmt, fijn dat je het naar je zin hebt bij je nieuwe baan!!

14. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Hachee, nooit zo'n fan van geweest, zelf nog nooit gemaakt :) Maar nu met mn lijnen heb ik overal zin in :D

15. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    sjoon: er is genoeg voor iedereen :D ;)
    gejanne: erg he, met dat lijnen? Ik wordt gewoon wakker met trek in een zoete marsepijntaart, dat soort dingen!

ik krijg net een mailtje van ons KDV dat ze de tarieven gaan aanpassen, goedkoper :D En je kunt nu voor 2013 ook kiezen voor 48 weken opvang, ipv 52 en dan scheelt je dan 10% in de kosten!! :D Nou, wij hebben sowieso wel 4 weken per jaar vakantie (ik heb heeeeuuuul veel uren, dus dat gaat zeker lukken), dus even met vriendje overleggen, maar dat lijkt me hartstikke handig!
    We moeten het wel voor 1 november aangeven, dus ik denk ook al heel snel aangeven wanneer we vakantie hebben, dat dan weer wel... Dat zijn we nog niet helemaal gewend, hihi

16. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    @Sahi, lekker hachee. Hier ligt die klaar om morgen de pan in te gaan
    Fijn van je kdv dat ze goedkoper worden. Wel lastig om nu al aan te geven wanneer je vakantie hebt.

@Fmt, fijn dat je baan zo goed bevalt.

Hier vandaag met Finn naar de dokter geweest. Blijkt het een schimmelinfectie te zijn. Dus maar goed dat we even zijn geweest. Nu een zalfje gekregen en hopen dat het snel over is. En even niet zwemmen.:(

17. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @gejanne lucas heeft van ons een driewieler gekregen. Van mijn ouders de toet toet garage en van m'n schoonouders de 3 in 1 zebra step van vtech. Die step is echt een succes hij loop de hele kamer er mee door.

@fmt wil je mijn verzoek alleen even accepteren? Verder hoef je niet te spelen hoor maar ik moet 6 vrienden aannemen bij landleven en dan kan ik weer verder. Het kan ook met daalders gekocht worden maar dan ben ik een eeuwigheid bezig;)

@sahi dat zijn nog ens leuke mailtjes en ideaal dat je ook 48 weken kunt afnemen toch.

@prutske he gatsie dat is niet leuk hopelijk knapt het snel op.

18. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    #3238 FmT, 2 okt 2012
    Laatst bewerkt: 2 okt 2012
    @lolly kan je me dan een nieuwe uitnodiging op S. sturen (S. is mijn spelletjesaccount voor degeen die zich afvragen wie S. is haha).

Thx voor jullie reacties

@gej. Hmmm hachee hahaa.. hoeveel kilo heb je nu deraf ? Hoe is het met Misja?
    @Sahi dat is nog eens lekker. Wij zijn aan het kijken of we de verzekeringen kunnen overzetten en in een jaar te betalen, ontduiken we mooi die belastingverhoging.. (als ze geen manier vinden om het te verbieden).
    @gold welkom thuis, nog geen tijd gehad om via what up te antwoorden.
    @Prutske, goed dat je bent gegaan, hopelijk is de kleine man snel weer beter.

Foto nog niet gelukt, ook voor Emma de fotos komen snel. Vriend is nog bezig voor werk en ik heb daar geen kaas van gegeten, mijn laptop accepteert het kaartje niet dus moet via zijn laptop (lekker onhandig dus).

Verder vandaag ook weer een leerzame dag gehad. Mijn huis weer aan kant gebracht, F. ligt op bed en ik zit nu lekker in de bank mezelf blij te maken dat Bing eindelijk is een keer word neergestoken. Ik mag die kerel zijn rol echt niet hahahaa...

Fijne avond dames :)

19. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Prutske: morgen weer KDV dag, dus zal meteen eens info vragen ;)
    Lekker joh, die hachee :D wordt daar zo blij van!
    Beterschap voor Finn, echt niet leuk, een schimmelinfectie :(
    Lolly: het KDV is duidelijk manieren aan het zoeken om kinderen aan boord te houden! Yanna is op donderdag de enige baby, en die is over 2 weken niet eens meer een baby! Maar ze is dan de enige op haar groep, dus dan gaat ze naar de kleuters. Geluykkig vindt ze dat wel leuk :) en haar eigen leidsters kunnen haar nu wel wat extra persoonlijke aandacht geven. Ook fijn :)
    Fmt: dat met die verzekeringen hoorde ik vandaag ook, maar wij willen in januari de keuken doen, en dan is het niet handig om alle verzekeringen al voor een jaar betaald te hebben. We gaan het wel nog even uitrekenen ;)

M'n haartjes zijn lekker in de verf gezet op een kappersopleiding, leuk joh ;) maar nu is het wel een beetje laat geworden, dus ik ga maar eens naar bed ;)
    Weltrusten!

20. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Meiden, wat een heerlijke opleiding is die wellness opleiding!! Vandaag maar 1 uur theorie gehad en 1 uur en 15 minuten gemasseerd. ( moest natuurlijk ook een ander zolang masseren maar goed..)

Deel Deze Pagina