sept/okt/nov 2011 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    20 weken echo gehad!! Alles was goed.

Joël krijgt een broertje!

2. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @misja Wat leuk een broertje voor Joel. Fijn dat alles goed is.

@gejanne gefeliciteerd met de verjaardag van Dinand.

3. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    wat leuk, een broertje! Gefeliciteerd :D
    Gejanne en Dinand Gefeliciteerd!!!

4. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    @Misja, wat leuk een broertje

@Gejanne, ook langs deze weg gefeliciteerd met Dinand

5. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Misja, leuk!!! Een broertje voor joel :)
    En natuurlijk super dat de echo goed was.

Gejanne, van harte gefeliciteerd met dinand!

Hier toch wel een klein beetje in spanning, want mijn schoonzusje was gisteren uitgerekend.... Haha, leuk hoor, dat meeleven voor iemand die snel gaat bevallen

6. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Bedankt voor de felicitaties!!

Hier: lekkere vakantie gehad, heerlijk genoten! Alleen donderdagav kregen we wat minder nieuws, mijn vader is weer opgenomen in het ziekenhuis me bronchitis en een longontsteking. Nu blijkt er ook vocht achter zijn longen aanwezig te zijn, dit is teveel en moet daardoor vanmiddag geopereerd worden, er wordt een drain geplaatst. Minder dus :(

7. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    @Gejanne, succes en sterkte vanmiddag!

8. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    gejanne hoe is het met je vader gegaan ???

Misja wat een leuk nieuws !! een broertje !!
    en geweldig dat alles ok was

Fmt zag dat je moppie ziek is .. beterschap !

hier gebroken nachten gehad van mvr .. en vannacht sliep ze door wat tim bang om 5 uur !
    heb mooie zwarte wallen onderhand
    al gesport en gedouched gaan vanavond lekker uit eten met mijn schoonfam ! heb er zin in !

9. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Oh ik lees hier ook zieke kindjes? Nou yanna heeft ook koorts, ik denk door de tanden. Ze is ook een beetje uit dr hum ervan. Ze heeft wel sinds gisteren 5 tanden en vandaag of morgen verwacht ik nummer 6!

Ik vroeg me heel brutaal af of jullie nog mensen kenne uit de buurt van Dordrecht, ik ben reclame aan het maken voor scouting (is vanaf 7 jaar). Ben op FB druk aan het flyeren voor open dag op 3-11.

Vanmorgen gezwommen, yanna vond het heerlijk, voel me wel een beetje schuldig nu ze koorts heeft, maar niks aan te doen...
    Fijne dag nog vandaag!

10. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Emma, na het plaatsen van de drain is er sowieso 800 ml vocht uitgekomen waaronder vrij veel bloed. Hopelijk krijgt zn long hierdoor weer meer capaciteit zodat zijn zuurstofgehalte weer gaat stijgen.
    Vervelend he als ze snachts wakker worden!
    Gezellig, een etentje, hebben wij gisterav gehad!

Morgen weer beginnen met mn Cambridge dieet, totaal geen zin in maar op vakantie beetje teveel gesnoept dus moet er echt weer aan geloven ;)

11. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    @Gejanne, succes morgen weer met je dieet, en hopelijk gaat het snel weer beter met je vader.

@Sahi, Ik ken niet veel mensen daar alleen mijn nichtje en haar vriend maar die hebben weer geen kinderen. (en geen FB)

@Emma, hopelijk vannacht een betere nacht. En smakelijk eten/ hopelijk heeft het gesmaakt.

Hier vandaag meegedaan met een dartstoernooi. Helaas niks gewonnen maar wel een hele leuke middag gehad. Maar ik mis nu wel het gooien voor de competitie veel meer. Dus ik hoop dat er binnekort nog meer toernooitjes zijn hier.

Verder een manneke met weer kapotte billetjes en zure poepluiers. Dus ik denk dat er weer een tandje of een kiesje door moet gaan komen. Ik voel nog niks:)

12. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joehoe, waar is iedereen???
    Tis zo stil hier!!!

13. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Ik lees mee te misselijk om veel te typen..

14. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    ik ben er ook nog, maar ik ga niet allemaal berichten van mezelf onder elkaar zetten. haha

15. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Haha pruts, dat dacht ik ook, dus dan valt het hier stil he :p
    Fmt: beterschap!
    Yanna ook ziekjes, maar die ligt heerlijk te slapen en ik heb een week vrij, dus dat gaat wel goed komen.
    Nu greys anatomy kijken ;)

16. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @fmt beterschap voor jou en voor Fae.

@sahi ji ook beterschap voor Yanna.

@prutske zwaai zwaai.

Nou volgens mij duurt het niet lang meer voordat Lucas loopt. Vorige week heeft hij bij papa al een paar pasjes gelopen en vandaag is hij uit zichzelf gaan staan. Ook weer bij papa bij mama doet hij het gewoon niet.

Fabian heeft nu vakantie en is aan het logeren bij opa en oma dus ik heb even paar dagen om lekker met Lucas te kroelen en te spelen. Heerlijk.

17. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    @fmt, beterschap, ook met de kleine meid.

@sahi, ook beterschap voor de kleine meid. En geniet van je vrije week. Dus niet alleen het huishouden doen ook gewoon een keer een boekje pakken ofzo.

@lolly, zwaai terug. Wat spannend dat hij bijna loopt. Hier wel racen achter zijn loopwagentje en aan de hand. Maar met een hand wordt het al wel wat wankel dus ik ben benieuwd hoelang het hier nog duurt.

Deze week morgen en overmorgen werken want de rest van de week is de winkel gesloten ivm het offerfeest (er wordt dan namelijk veel geslacht op het bedrijf voor moslims)
    Donderdag wordt een leuk dagje op stap met een vriendinnetje, wel eerst effe naar de tandarts en finn laten wegen.
    Vrijdag met mijn moeder en finn op pad ook weer leuk!

18. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    prutske: ja ik ga breien, een vestje maken voor Yanna. En in plaats van standaard huishouden (was en stofzuigen en noem maar op) ga ik Yanna's kleding uitzoeken, voor de toekomst en wat nu niet meer past. Allemaal mooi uitzoeken.
    Over 2 weken weten we of we het aan ons 3e petekindje kunnen schenken (geslachtsbepaling).
    lolly: wat gaaf dat 'ie bijna loopt! en natuurlijk is het bij papa allemaal leuker dan bij mama ;) ...
    fijne week prutske, succes!

19. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Wat een rust nog steeds hier.

@sahi, hoe is het met het vestje? En is Yanna al weer beter?

@fmt, hoe is het met jullie?

Hier lekker weekend nu. Morgen de kleine man laten wegen en meten. Kan ik meteen even navragen of het kwaad kan dat hij met zijn linker voetje naar binnen loopt (doe ik nameljjk zelf ook als ik moe ben)

20. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Prutske dat is nog niet erg. De spiertjes moeten zich nog goed door ontwikkelen in de voet. Pas als een kind 8 of 9 is en het is nog steeds zo dan zullen ze er pas iets aan doen mbv een podoloog.

Hier vandaag slecht geslapen en vandaag enorm belabbert gevoel. Ik hoop ik niet ziek wordt want mama wordt morgen 60 en viert het aanstaande zaterdag

Deel Deze Pagina