Wat een lieve woorden allemaal van iedereen! Gelukkig voel ik me vandaag al stukken beter en ik heb heel de avond therapeutisch zitten handwerken. Heerlijk. Princi: ik denk dat ik heel goed weet wat je bedoelt. En stiekem is het wel 'fijn' om te horen dat anderen ook bij therapeuten lopen/hebben gelopen. Ik ben niet raar en al helemaal niet de enige. Wel naar dat je er nog steeds niet bovenop bent hoe lang was het geleden dat je naar die therapeut was geweest? Hier ook een klimgeit hoor, maar wij hebben dan ook geen meisje-meisje. Ze zat bij mn vriendin van de week al bijna in de box! Was ze zo via de bank naartoe geklommen. Die box staat hoog voor een oppas-baby, dus dat was even snel weg grissen. Dus het hele huis is 1 groot klimparadijs. Gelukkig 'snapt' ze heel goed dat we haar niet opvangen als we er niet bij zijn, alleen de trap op durft ze niet, aan de hand wel. Loopkarretjes durft ze ook niet, aan de. Hand lopen gaat als een speer. Deze dame heeft later vast wat zetjes nodig in dr zelfvertrouwen Lolly: wat goed om straks minder te gaan werken. Je kindjes zijn nog zo klein, nu willen ze nog graag bij mama en hebben ze je ook het hardst nodig. Heel veel werken kan later wel weer (Als ik dit nou ook eens tegen mezelf kon zeggen )
@sahi voor een ander is het altijd makkelijker zeggen als voor jezelf hahaha dat herken ik wel. Fijn dat je je vandaag wat beter voelt. @princi gecondoleerd met het overlijden van je oma. Hoe gaat Mara er mee om? Vandaag voor de hele familie schoenen gekocht. Fabian had nog regen laarsjes nodig. Lucas had nog schoenen nodig en voor ons zelf ook nog geslaagd. Komen we thuis komt manlief er achter dat hij twee rechterschoenen heeft mee genomen dus die is nu weer terug naar de winkel.
lolly: ow wat stom, 2 rechter schoenen. Dat is vast goed gekomen bij de winkel. Vandaag was het weer chaos bij het opstaan, ik was zelf gigantisch doorgelekt, daar was ik al van over de zeik, toen werd Yanna schreeuwend wakker (gelukkig pas om 9u zomertijd), die had een poepbroek tot aan dr nek. Ik wilde vriendje niet wekken, maar al die rommel tegelijk is echt niet te doen, vooral niet voor mij, ik wordt dan een beetje zenuwachtig. Dus vriendje is gaan douchen met Yanna en toen ging het wel weer. We hadden ook nog de oppashondjes te logeren gehad, dus ik werd helemaal kriegel van al het haar, ik was echt niet te genieten. Vriendje is de hondjes gaan terug brengen, ik ben druk gaan stofzuigen en wassen en nu gaat het wel weer Yanna zit over duidelijk in een sprong, die is aan het mopperen en ontdekken tegelijk, ze 'vraagt' op haar manier steeds hoe alles heet en wat ze ermee moet doen en is van alles aan het uitproberen, blokken in de blokkenstoof proberen te stoppen etc. maar wel met een hoop gemopper, hihi
@Princi, gecondoleerd met je oma. @Lolly, Wel balen dat je man terug moest om een linker schoen. Alles wel weer goed gekomen? @Sahi, wat een leuke mobiel heb je gemaakt. En wat een rotbegin van de dag. Hopelijk is het in de loop van de dag weer goed gekomen. En is de boel al een beetje tot rust gekomen daar? Hier super dagen achter de rug: op stap met een vriendin, winkelen met Finn en mijn moeder, gisteren lekker in het bos een geocache gezocht en s avonds naar miss Montreal geweest in het theater (was echt heel gaaf) En vandaag gunde de kleine man ons ook lekker uitslapen 7.15 nieuwe tijd. En verder lekker uitgerust vandaag. Morgen maar weer eens aan de studie verder. Door de verhalen hier merk ik ineens weer hoe lekker het bij mij allemaal gaat op het moment: door mijn nieuwe baan voel ik me echt weer een stuk lekkerder gaan voelen in mijn vel. Ben zelfs al een paar kilo afgevallen spontaan. Dus echt de goede keuze gemaakt! Hopelijk komt dit bij jullie ook allemaal snel!!!!!!!!!!
@sahi leuk hoor de mobiel. Lekker begin van dag NOT is de rest van de dag beter gegaan? @prutske jullie zijn ook druk met cach-en of niet. Gaan jullie ook wel eens naar zo'n event? Onze buren zijn er helemaal wilt van. Met de schoenen van manlief is het allemaal goed gekomen alen wel balen dat hij weer terug kon. Vanmorgen voor fabian schoenen besteld bij houseofshoes. Schoenen van geox nu van 65 euro voor 33 euro. Dat scheelde echt veel. Hij heeft vaker dat merk gehad dus dan durf ik het wel te gokken. Lucas heeft totaal geen last gehad van het uur tijds verschil die slaapt heerlijk door. Hij is nog wel steeds super verkouden. Morgen heeft m'n zusje de eerste echo spannend hoor ben zo benieuwd hoe ver ze zwanger is.
@Lolly, Wij proberen wel regelmatig te gaan. We doen dan wel echte wandelingen zeg maar. Dat je een hele route moet doen. Want je kan ook zo doen dat je meteen een ding kan vinden. Ons gaat het meer om het wandelen met een doel. Event: nog maar een keer gedaan en dan gelijk met een aantal vrienden die ook cachen.
Geocachen: leuk, deden wij ook nog wel eens! De rest van de dag ging gisteren beter Yanna is nu al een kwartiertje/half uurtje half aan t mopperen en weer proberen te slapen. Ik moet er op tijd uit, dus ik ga zo maar eens, maar voor haar doen echt vroeg! Zelf voor zomertijd is het aan de vroege kant! Ik moet echt nog even wakker worden. De rest kom ik straks nog even lezen en kletsen, ik breng yanna weg en dan heb ik de ochtend vrij gepland.
@Sjoon, gefeliciteerd met je nichtje @sahi, ook hier een vroege vogel,meneer was om 6 uur wakker. Ik heb zijn muziekje aangezet toen heeft hij toch nog tot half acht geslapen. Hij wel ikke niet helaas. @fmt, veel succes met je examens. Kom je na je examens weer lekker mee kletsen hier?
@sjoon gefeliciteerd met je nichtje. Alles goed gegaan en hoe heet ze? @sahi lekker hoor een vrije dag. Niet te veel doen he! @fmt succes meid zet'm op je kunt het! @misja zie dat je online bent hoe gaat het met je? Net F weg gebracht naar school ik ga zo maar eens puin ruimen in huis. In de vakantie blijft alles altijd liggen, hier tenminste wel. Vanavond weer werken van 15.15 tot 21.45 dus wel lekker op tijd thuis.
Ja, alles was goed gegaan, geen knip of scheur. En ze heet Noa Net ff boodschappen gedaan. Heb ik dat ook weer binnen. Normaal doen we dat op zaterdag. Maar toen gingen we al op tijd naar Brabant Straks ff leren. Pffff morgen toets. Ben benieuwd. Was nog niet aan leren toe gekomen. Vorige week beroerd gevoeld en gewerkt, verjaardag zaterdag gehad. Gisteren avond pas weer naar huis gegaan. Dus heb dadelijk tijd hihi
Net belde vriendje met vreselijk nieuws. Beste vriend van zijn broertje is gisteren overleden. 28 jaar hartstilstand. Kwam met motorcross over de finish en hij viel van zijn motor af. Bah. Ben ff helemaal overdondert. We kennen hem ook, staan er niet zo dicht bij, maar toch....
sjoon ik kom even een knuffel brengen! Dat is heftig zeg. En wat dubbel met het baby nieuws! Rare wereld soms! lolly: heb geen vrij, maar ga nu pas beginnen, even een ochtendje voor mezelf, heb uitgebreid gedouched en ben verder gegaan met Yanna's vestje. Nu aan de arbeid. Ik moet naar kantoor en vriendje wil graag dat ik mijn teamleider aanspreek over 'het gedoe'. Ik vind het doodeng, maar ik denk dat ik het wel moet doen. Het werk vliegt me nu al weer een beetje aan :S Wat een &%^%$-periode zeg Ik wil dit helemaal niet
@Sjoon, Bah wat een nieuws, heel veel sterkte ermee! @Sahi, heel veel succes! Kop op het komt allemaal goed
Sjoon, wat een naar bericht en wat jong nog, bah. Ook nog gefeliciteerd met je kleine nichtje!! Ligt dan dicht bij elkaar he, dood en leven. Sahi, met je teamleider gesproken? Rot he! Ik heb t vorige week vrijdag ook gezegd via de telefoon, had me een dagje ziek gemeld (moest van manlief). Bedankt iedereen voor de peptalks . Lijnen is idd zwaar, helemaal zo een lange periode. Heb ook besloten in een andere vorm verder te gaan, niet meer alleen shaken maar weer groente en fruit erbij. Trek t anders niet. Hoop dat ik dan ook weer beter in mn velletje kom Zo, snel de was doen, daarna Jarno halen van school en lekker ff naar de Action (alweer), ff lekker neuzen. Dinand heeft ook ontdekt dat hij een eigen wil heeft, brood eten moet meneer ineens zelf doen. Ja en nee schudden is ook zo komisch, op alles wat je vraagt zit hij te knikken of schudden, precies wat t zijn moet Ben verliefd op dat kleine mannetje haha.
@Lolly: Wat lief dat je naar me vraagt! Gaat goed hoor. Alweer 22 weken zwanger vandaag. Tijd vliegt voorbij! Heerlijk een kort dienstje werken! Lekker op tijd thuis. @Sahi: Wat een vervelende dingen lees ik toch bij je! Hopelijk helpt het je om eens met een onpartijdig iemand te praten! Mij hielp het helaas niet. Maar dat ging toen die tijd over onze kinderwens. Heerlijk genoten van je ochtendje voor jezelf? @Sjoon: Gefeliciteerd met je nichtje! Wat een wonder weer als het dan gezond ter wereld komt! Maar wat een verdrietig nieuws van die jongen! Zo zie je maar niet iedereen word oud! Hier twee weken geleden van een goede vriend zijn neefje van 25 overleden. Ook hartstilstand! Kreeg het echt koud, vooral omdat ik besefte dat ik ook 25 ben! Brrrr. @Prutske: Vervelend he dat ze dan zo vroeg wakker zijn. Hier de laatste tijd ook iedere morgen. Terwijl hij altijd lekker tot 8 uur sliep! Het zal erbij horen! @gejanne: Voel je je al weer wat beter? Heerlijk he dat eigen willetje. Kan er zomaar ineens zijn. Geniet van het snuffelen bij de action. Ik kan ff niet wappen, want hou me tel zoveel mogelijk uit. Heb namelijk ff geen opladen. Manlief heeft hem mee op najaarstrainig. Andere is kapot! Zo ik ben vandaag en morgen home alone met me kleine ventje! Bah niks aan. Manlief heeft een tweedaagse training. Balen. En dan komt hij morgen thuis en heb ik avonddienst. Helaas. Voel me dan altijd wel een beetje alleen, vooral savonds op de bank! Volgende week weer drie dagen. Maar ga dan lekker naar me ouders. Vanmorgen ff bakkie gedaan op de afdeling. Collega was 12,5 jaar in dienst! Kwamen met veel, ze was compleet overrompeld! Maar ze vond het super leuk. Net even alles beneden gesopt. Zo nog even stofzuigen en dweilen als Joël wakker is!
Ah, dat is balen dat we niet kunnen wappen Saai hoor, dat manlief er niet is. Wel gezellig naar je ouders volgende week, welke dagen? Idd heerlijk dat eigen willetje, genieten!! En met mij gaat t wel weer wat beter hoor Leuke verrassing zeg voor je collega!!
gejanne: slim dat je het lijnen net even wat anders gaat aanpakken, je zal uiteindelijk ook een keer weer 'normaal' moeten eten, dus dan maar zo toch? En die kilo's die je kwijt bent, kunnen er maar af zijn toch! lekker dat je zo verliefd bent je op kereltje, lekker is dat he? ik heb mn teamleider gesproken hoor. Moest wel even een drempel over, maar mijn vriend vroeg me om hem te bellen als ik het gezegd had, dus ik moest wel een beetje. We hebben volgende week dinsdag een afspraak om het er over te hebben, want ze had nu even geen tijd. Ze vroeg me verder niet te veel, want ze zei met haar ogen al dat het wel duidelijk was (zonder dat ik wat zei). Dus ik spreek het blijkbaar al uit met mn lichaamstaal. iedereen zag wel dat ik in het nieuw gestoken was en dat vonden ze hartstikke goed! pfoe, wat ben ik slecht in complimenten incasseren misja: ik kan ook zo slecht tegen alleen zijn, vreselijk wel heerlijk dat je zwangerschap zo goed gaat leuk, die verrassing voor je collega zo, mijn dag zit er weer op. Zo lekker koken en daarna moet vriendje naar school. Als Yanna op bed ligt, begint mn serie (greys anatomy), dus ik heb een avond vullend programma morgen naar de huisarts, ik vind het vreselijk spannend (en eng). Maar we moeten toch maar (nou ja, ik dus).
@sahi complimenten incasseren is niet moeilijk hoor, ik ga het je leren gewoon als iemand zegt, zo jij ziet er leuk uit! Dan zeg jij ; dank je wel. Meer niet . En niet voor andere denken natuurlijk he, misschien had je teammanager het gewoon ff druk of zelf iets aan zijn/haar hoofd. @sjoon veel sterkte zeg.. 28 jaar zeg pfff en daarnaast ook nog een geboorte waarmee ik je wil feliciteren. Hier vanavond ook greys en ik ga koken sinds een half jaar geleden en ik heb honger, zal toch nog even moeten wachten want vriend zit nog in een meeting denk ik, hij reageert niet op mijn sms en dan nog die zware file's... oooh heb zo honger hahaha..