sept/okt/nov 2011 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @av jaaa vandaag is Collin jarig van harte gefeliciteerd met jullie zoon.

2. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Collin gefeliciteerd!!! En AV natuurlijk ook :)

@maxi cosi: Yanna werd gewoon te lang (ze heeft een lange romp), maar anders zou ik haar er lekker in houden, zolang ze ook geen sit-ups doet enzo.
    van die oortjes was eerst de regel, nu willen ze liever niet dat het hoofdje uitsteekt, maar ook even afhankelijk van de leeftijd van het kind en hoe goed ze zitten.
    Yanna zou voor nood nog in de maxi cosi kunnen denk ik (niet meer gedaan sinds maanden), maar deze stoel is nu gewoon beter.

wat een rotweer zeg :( ik wil lopend de boodschappen halen, maar dat wordt 'm dus echt niet...

3. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    wauw emma 16 kilo kwijt!!! Daar wou ik nog wel even een applausje voor komen geven zeg!!

4. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    @AV, gefeliciteerd met Collin

@Emma, wauw wat goed zeg 16 kg eraf super

@Maxi Cosi, hier al vanaf 9 maanden in de volgende autostoel. Meneer deed niks als huilen als we hem in de mc deden. En aangezien hij een flinke jongen is zaten we toen al op het min. gewicht voor die stoelen. Ook zat hij toen al erg stevig.

Hier heeft Finn vandaag voor het eerst een paar voorzichtige stapjes alleen gezet van de bank naar de tafel:D trots:p

5. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Drukke dag gehad!
    Kleine man is echt verwent, dat is niet normaal.
    Hij wist niet echt wat hij met zijn taart moest, dus deed hij hem omgooiden..

Collin is 3 weken terug in de auto stoel gegaan, ik kon hem nl niet meer tillen met me rug en meneer werd kwaad als hij erin moet.

De taart was mijn eerste taart, dus niet perfect.
    Hij was helaas na het ontdooien gaan zweten, maar dat mocht de pret niet drukken

Bijgevoegde bestanden:

6. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Av, je taart ziet er wel strak uit hoor! Ik heb ze minder strak gezien bij eerste taartjes.
    Erg leuk ook.
    Had je marsepein of fondant gebruikt?

7. altijdvrolijk

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh, nou zo strak is hij niet.
    Had toevallig fondant gebruikt. Heb marsepein ook in huis.
    Voor Collin maakte het niet uit, naar vond het zonde.
    Al lag hij binnen 3 sec onderste boven

8. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Ik ga een klein slagroomtaartje maken voor elynn. Vuilniszak onder de stoel, zij zelf in de romper en dan kijken wat ze er mee doet. Had ik met chiel ook zo gedaan.

Was erg leuk!.

Maar ik vind je taartje op je foto er wel strak uit zien.

9. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Ik vind het een gaaf ytaartje hoor AV! En zelf zie je schoonheidsfoutjes altijd, terwijl een ander daar niet op let.

Sjoon: leuk idee van dat slagroomtaartje :)

Hier uitbrakken na een avondje stappen, ik ben het duidelijk niet meer gewend. Was wel erg gezellig :)

10. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    @AV, mooi taartje hoor!

@Sahi, lekker uitgerust?

Hier vandaag een actieve dag: vanmorgen naar de voetbal gaan kijken van een tante van mij en daarna nog effe naar de nieuwe buren geweest. Even de verbouwing bekeken.

Gaat net de telefoon een vrouwtje van de loopgroep of ik morgen misschien tijd en zin heb om voor haar dochter als verfmodel mee te gaan. Omdat ze examen moet doen. Nou ikke wel hoor.:D
    Wordt veel aan mijn haar gefriemeld de laatste tijd. haha

11. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    pruts: ja we dachten dat we goed uitgerust waren, maar vanmorgen had vriendje zich verslapen, Yanna sliep uit, dus we werden pas van mijn wekker wakker. Gelukkig is vriendje dan nog net op tijd ;)
    ik wordt morgen ook geknipt op de opleiding :D Leuk en goedkoop :D

12. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Wat een rust hier!

Hier nog steeds snotverkouden allebei. En volgens mij ook weer tanden/ kiezen op komst. Zoveel poepbroeken.

Vanavond lekker niksen op de bank. Boekje lezen en sims spelen op de tablet.

13. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Zeker rustig hier, kom elke dag ff kijken hoor haha..

Hier gaat het goed op het werk, eerste review gehad (naluisteren van gesprekken die ik heb gevoerd) en ik heb 83 van de 100 punten gescoord. Vrij goed dus voor een eerste beoordeling. Ondertussen omdat ik in de avonden veel werk mijn 2e module opgepakt. Best leuk om te leren, voel me wel een stuutje haha..

Fae doet het aardig ze blijft alleen wel veel ziekjes nog allemaal. Ik twijfel ook of het nog de roodvonk is die nog nasluimert of tandjes.. gisterenavond om 11 uur zat mevrouw spelend met haar boekjes terwijl mama en papa echt heel graag naar bed wilde.. uit eindelijk maar voor de 2e keer avondritueel opnieuw en toen ging ze om 00:15 toch maar lief slapen. Koorts komt en gaat hier dus ik denk dat er toch tandjes op komst zijn. Wel dokter nog bellen schimmeltje gaat niet weg en verder gaat het allemaal prima.

14. altijdvrolijk

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3474 altijdvrolijk, 8 nov 2012
    Laatst bewerkt: 8 nov 2012
    hoi hoi,

Ben er ook nog hoor.
    Maar voel me de laatste dagen niet zo lekker en als klap op de vuurpijl is vriendje gisteren door zijn rug gegaan.
    Heb me 3x in het rond gelopen.

Daarbij komt dat ik op internet druk aan het zoeken ben naar gegevens van de verkopende partij. Heb nl wat via marktplaats gekocht, maar nooit ontvangen..

Kom echt snel buurten hoor, maar loop nu ff in 7 sloten tegelijk...

15. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    @av: hopelijk geen hele dure uitgave?

16. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Ik zwaai ook even, november is een drukke maand!
    Gisteren feestje van vrienden die geregistreerd partnerschap zijn aan gegaan, dus na t werk snel naar 'n etentje in arnhem, morgen en zaterdag verjaardagen, meeting van t andere topic, volgende week een werketentje en school reunie, haha! Druk, maar wel leuk allemaal.
    Daarna allemaal sint-dingen, dus ook weer druk :)

Av heel veel sterkte voor je mannetje met zn rug en voor jou als zijn hulpje.
    Fmt: stuutje ;) gaat t goed? Zo te lezen ga je als een speer ;) knap hoor!

Zo, dat was de zwaai ;)

17. altijdvrolijk

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Sahi: Jij bent inderdaad druk druk druk
    @ Misja: was 26,75 incl verzenden, maar gaat om het principe.. Hij heeft wel na mijn mail ineens zijn fb verwijderd :(

18. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Natuurlijk gaat het om het principe. Maar als het een paar 100 euro Zou zijn dan Zou ik steviger balen. Gelukkig is dat niet zo!

19. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Jaaa ik ben weer aan de pil hahahaha! Nu snel ongesteld worden kan ik weer beginnen!

@sahi druk jij zo te lezen... gelukkig sta ik niet in jou leven hoor. Hier is alles lekker relax gewoon wij met ons gezinnetje niets bijzonders, slapen werken, thuiskomen spelen met fae en naar bed. Zou er niet aan moeten denken om alles te doen wat op jou planning staat.

@misja beleef je deze zwangerschap nu anders ?

@vandaag ook nog bij de dokter geweest voor Fae ze heeft een akelige verkoudheid en ja we moeten dus nu sprayen word ik niet blij van en F helemaal niet. Verder blijf ik pielen met het schimmeltje in der liesjes. Op der doosje is het weg maar goed volgens de dokter kan het zo blijven tot ze zindelijk word pfff... Mijn vriend maar even gezegd dat hij op het kinderdagverblijf even meld dat Fae om het uur toch maar even gecontroleerd moet worden op een natte luier. Hier thuis voel ik eigenlijk automatisch om het uur, al zit er een klein plasje in dan verschoon ik al. Kost me een dijk aan luiers maar goed.. ff een pffff nog erbij hahaa...

Verder alles chill hier... geen planning. Vrijdagmiddag gaan we bij overgrootoma boterham eten. Oma bakt er altijd wat lekkers bij. Lekker dit ritme zo.

@AV ik stuur je even pm.

Dames fijne dag allemaal!

20. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    /sahi zo jij bent lekker druk. Wel om je zelf blijven denken hoor!

@av balen zeg kan mp daar nog mee? Misschien hebben zij gegevens van die verkoper. Gelukkig gaat om een klein bedrag maar toch ik sta dan ook altijd op m'n strepen hoor.

@fmt fijn dat alles goed gaat bij jullie. Hoe gaat het op je werk?

Hier gaat ook alles z'n gangetje. Lucas is de laatste dagen druk met de duplo nou ja met 3 blokjes duplo. Die bouwt hij op elkaar en dan moet ik ze weer van elkaar af halen en dan begint hij weer opnieuw.

Gisteren zijn er bij baby zwemmen onder water foto's gemaakt. Ik de foto van Lucas al gezien die is erg leuk geworden maar ik vond het wel zielig hoor. Dat koppie van hem toen hij weer boven kwam hij keek echt zo zielig.

Vannacht was lucas ineens wakker en aan het huilen dat ken ik helemaal niet van hem. Heb hem even getroost volgens mij was er niks aan de hand. Hij heeft nog even gehuild en is toen gaan slapen.

Fabian krijgt vanmiddag een vriendje te spelen en vanacht weer de nachtdienst voor 3 nachten

Deel Deze Pagina