sept/okt/nov 2011 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    @Sahi, veel plezier met al die leuke dingen.

@AV, beterschap. En hopelijk komt het goed met je mp aankoop

@ FmT, wat zielig he zon schimmeltje. Hier gelukkig wel helemaal weg.
    Lekker he op zijn tijd lekker niksen thuis. Succes nog met studeren.

@lolly, succes met je nachtdiensten. leuk he babyzwemmen. Finn vind het na een paar keer al helemaal niet meer erg om onder water te gaan.

Hier op het moment ook al druk druk druk, wel met leuke dingen.
    Vanavond een etentje met de loopgroep, zondag naar de voetbal kijken bij Finn zijn peettante, komende weken voorbereiden voor de buurtdag en de sinterklaas viering bij de corsobuurt. wat eind november is. Dan ook nog sinterklaas bij opa op het werk.

Nu lekker even alleen thuis. Finn is al bij opa en oma waar hij ook blijft logeren. heb eerst gewerkt namelijk.

2. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @prutske jullie ook al zo druk gelukkig wel met leuke dingen.

Normaal vind Lucas het ook niet erg om onder water te zijn maar dan doet de juf hem onder water en pak ik hem weer aan.

Nu voor de foto was de fotograaf al onder water, de juf doet Lucas onder water en dan maakt de fotograaf snel een foto en plukt de juf Lucas weer uit het water.

Ik vond het er zelf ook wel griezelig uitzien hoor. Ik weet niet of ik het een tweede keer weer zou doen.

3. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Hey Lolly ik lees nu een foto onder water, dat is cool he. Zou ik van F. ook wel willen mijn moeder wilde dat al regelen toen F. net 9 weken was ik dacht euhm nou doe maar niet hoor hahaha.. Wanneer krijg je de foto zou hem wel willen zien als het mag.

F. zit nog steeds in de maxicosi in de auto. We gaan maar voor de sint een autostoel regelen want vind haar nu wel zielig worden, ze moppert ook steeds meer. Als ik zou wachten tot het echt volgens de regeltjes kan duurt dat nog wel tot haar 2e verjaardag. 22e naar cb ik ben benieuwd hoe ze gegroeid is, de laatste keer dat we daar waren kon ze nog niet zelf gaan zitten.

En dan morgen is de laatste verjaardag van onze kleintjes. Word er best wel emotioneel van hahaha... zeker als ik zie hoe groot E. al is geworden. Sjoon heel veel plezier morgen.

@gold even hier hoe is het met F. ?

@babyzwemmen, wat doen jullie allemaal dan ? En zwemmen jullie dan in het grote bad ? Hoe diep is dat bad ? Kan best een domme vraag lijken maar zoals de meeste van jullie weten ben ik best klein dus vraag me af of het niet leuker is voor mij en F. als ik gewoon dinsdagochtend naar de vrije uurtjes ga.

4. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Thx fmt! Maandag wordt ze echt 1 jaar maar we vieren het morgen.

Idd is zo snel gegaan!

Lolly, leuk een onderwater foto:)

Verder wel gelezen maar ben te druk, heb zelfs weinig tijd voor mijn studie wat eigenlijk niet moet.... Dus hoop morgen avond of in ieder geval maandag te gaan leren. Heb deze week nog niet in mijn boeken gekeken na dinsdag.
    Het gaat ook zo enorm snel!

Iedereen fijn weekend gewenst

5. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Oja, maandagavond hebben we lampionnenoptocht met school hier in de wijk. Als het goed weer is gaat het door. Zal Chiel erg leuk vinden

6. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    #3486 lolly, 10 nov 2012
    Laatst bewerkt: 10 nov 2012
    oeps

7. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @fmt Als het goed is krijg ik donderdag de foto. Natuurlijk mag je de foto zien ik zal hem hier wel posten.

Het water bij baby zwemmen komt ongeveer tot borst hoogte.
    Ze beginnen hier altijd met haartjes wassen. Dan moeten de kinderen proberen zelf hun hoofdje achter over in het water te leggen.

liedje zingen schuitje varen theetje drinken en dan aan het eind in de lucht gooien en weer opvangen. Op een grote paddestoel. Op een klein stationnetje. In de manneschijn. Zeg maar dan met je handje.

'vergaderen' alle kindje met de hoodgjes naar elkaar en dan op de rug leggen en naar achteren lopen.

Op de kant klimmen en weer in het water springen

de kindjes laten zitten in het water door alleen de boven beentjes vast te houden en dan een stukje lopen door het water.

Bij ikke zelluf doen lessen krijgen ze bandjes om en moeten ze echt met minimale hulp drijven in het water.

En er zijn nog wel meer oefeningen. Maar je kunt toch ook eerst 1 les doen kijken of het wat voor jullie is?

8. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Ik ga vanmiddag zwemmen, ik ga dan altijd gewoon naar t vrij zwemmen in t kleine plaatselijke zwembadje. Lekker goedkoop en voor yanna leuk genoeg.
    Verder weinig bijzonders hier.
    Sjoon heel veel plezier met Elynns verjaardag! Ik ga maandag pas echt feliciteren ;)

9. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Sjoon, alvast gefeliciteerd met de kleine grote meid. Fijne verjaardag vandaag

Hier ook niet veel vandaag lekker schaatsen kijken vanmiddag

10. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    WHAAAAAAAAAA!

Zojuist heeft mijn vriend mij ten huwelijk gevraagd :D.
    En natuurlijk heb ik JA gezegd!
    Zit gewoon nog steeds te trillen dit had ik echt niet verwacht (wel heel hard gehoopt sinds de geboorte van F.).

Heel erg belangrijk zet asjeblieft niets op facebook want dat zou niet leuk zijn voor onze ouders die weten namelijk nog van niets!

11. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Cool hoor! Kan je verder neuzen in de trouw topics:p;)

12. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Jaa prutske hahahaha.... :) heb er echt zin in..

@sjoon jij ook veel plezier vandaag, dacht echt 11 november maar had ik dus mooi ff fout. Leuke foto op van E met die bierflesjes :D

13. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Dat is ook super leuk! Geniet er maar lekker van.
    En hou ons lekker op de hoogte

14. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ sjoon: veel plezier vandaag met vieren.. Hoe vond ze haar taart?
    @ fmt: jeeeeeeeeee, super leuk zeg! Moet je die site met jurken hebben :p

15. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Ja ik wil de site wel maar zal er denk ik toch niet bestellen want ik ben zo inieminie dat een jurk op afstand bestellen voor mij niet echt handig is. De kans dat het niet past is 100% hahaha en om te vermaken ziet er niet uit en terugsturen doe ik nooit.. Maar wil hem wel ff hebben om te kijken :)

Ik ben echt zo blij... :D !

16. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Wat gaaf!!! Gefeliciteerd :D

17. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Gaaf!!!
    Gefeliciteerd!!

18. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    FMT Hoeraaaaaaaaaaa!!!!!

Ik vond trouwen echt super leuk (voor herhaling vatbaar zeg maar :p)!

19. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd FMT!!!!!!
    Heel veel geluk samen!

20. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Jaaaaaa fmt gefeliciteerd!!!!

Hier een leuke dag gehad en ze is goed verwent.

Av, ze wist niet echt wat ze met de taart aan moest. Vond ze ook niet zo lekker. Ze had wel nibbits gegeten, en ls avond eten een boterhammetje en daarna frietjes. Wel heel gezellig!

Deel Deze Pagina