sept/okt/nov 2011 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Goedemorgen,

@prutske leuk schaatsen ga je er vaker heen?

Ik moet zo naa de dokter toe. Ik heb nu twee weken ast van m'n linker pols. Nu maar eens horen wat de dokter er van zegt.

De onder water foto van lucas was nog niet klaar hopelijk komt die volgende week binnen dan zal ik de foto hier ff posten.

Doen julie aan schoen cadeautjes?

2. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Wij proberen ieder seizoen een keer te gaan kijken

3. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    pruts: leuk, schaatsen!
    lolly: ik doe niet aan schoenkadootjes, Yanna snapt er toch nog niks van. Misschien dat we wel met vrienden op 1-12 wat doen, want die hebben ook grotere kids. maar dan halen we voor ieder kind 2 of 3 kadootjes bij de action, t gaat om t idee.

4. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    geen kaartjes helaas! stomme site, ik zat er gelijk in en voor ik bij de betalingen was, was alles al uitverkocht:x

5. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Oh meiden, even mn hart luchten hoor!
    Mn moeder ligt ineens met spoed in het ziekenhuis, heel de middag mee in de weer geweest. Nu ben ik emotioneel al niet zo stabiel, dus dit was wel even heftig.
    Mn moeder heeft al een poosje buikpijn, ze vermoeden een ontstoken galblaas, maar vannacht werd ze niet lekker. Ze woont alleen, dus iedereen stond erop dat ze naar de spoed ging (ze heeft pas dinsdag weer een controle).
    Bij de scan kreeg ze ook nog eens een allergische reactie op een vloeistof en de galblaas is enorm vergroot, dus ze moet blijven tot ze geopereerd is. Wanneer dat gaat gebeuren weten ze maandag, dan is de chirurg er weer.
    Wat is het toch zielig om mn moedertje zo te zien :( en mijn zorg-voor-andere-mensen-stand is meteen weer aangesprongen, dus ben nu even helemaal op...
    Blij het even te kunnen spuien

6. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Heftig Sahi sterkte en beterschap voor je moeder!!

7. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Sahi, beterschap met je moeder. Hopelijk heb je gisteren nog wel kunnen genieten!

8. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Hier heeft Finn voor het eerst zijn warm eten helemaal zelf gegeten (wel met zijn handjes). Hoe is dat bij jullie kindjes?

Ook wil hij sinds van de week eigenlijk weinig melk meer voor hij gaat slapen. We bieden hem nog 100cc aan maar die gaat maar zelden op.
    Ik denk dat we binnenkort het flesje op kunnen gaan ruimen:(. Vind dat altijd zon lekker kroel momentje

9. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Eten voorlopig niet zelf, hou niet zo van dat kliederen ;)

En melk krijgt hij 's avonds al maanden niet meer, na zijn toetje niks meer.

10. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    prutske: wij zijn heel erg van het zelf doen en kliederen, dus Yanna eet graag zelf. Ze vindt de lepel ook echt niet leuk als wij die bedienen, maar we oefenen nu met aan een vorkje prikken als het kan. Het hangt bij mij echt van mn bui af of ze van me mag kliederen of niet.
    melk is bij ons wisselend, vanavond had ze geen melk op, als we het aanbieden gaat het soms helemaal op, soms is het alleen gemiemel. Maar als de poeder op is, zijn we er klaar mee.

van mn moeder verder geen nieuws en als er niks engs gebeurt horen we maandag wat. Wel chaos allemaal zo, en ik ben natuurlijk al niet zo stabiel, maar we komen er wel :)

11. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Wat een stilte hier, vandaag lekker wezen wandelen, F. goed ingepakt.
    Ook is het duidelijk waarom ze al even slecht eet en slaapt, er komen kiezen aan. 4 stuks te zien... heel zielig dus. Maar bij 2 zijn er de puntjes doorheen.

Verder heb ik cadeautjes voor de getuigen uitgezocht en gewerkt.
    Hoe is het bij jullie allemaal ?

Koud he..

Doeiii i

12. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Hier gaat het goed, en koud inderdaad...

Wat zielig voor fae, alles achter elkaar aan.

13. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Hier volgens mij een flinke sprong!
    Slapen gaat s nachts wel goed maar overdag kunnen we aan alles zien dat hij moe is maar gaan slapen ho maar.
    Vanmiddag heeft mijn man hem rond kwart voor een in bed gelegd.
    Om kwart over een heb ik hem er even uit gehad en om half 2 weer terug gelegd. Uiteindelijk sliep hij om twee uur. Toen om half drie weer wakker paniek!!! Getroost en terug in bed. Nu slaapt hij nog.

Van het weekend effe het hele huis gepoetst. Alvast vooruit werken want van de week hebben we weer een lekker weekje:

Dadelijk komt mijn nichtje mijn moeders haar knippen en verven (mag ik koken voor mijn ouders).
    Morgen werken, hardlopen en spullen naar een tante brengen van het werk en ook effe een tuinbroek voor de maat. Zodat ze een mooie overal voor Finn kan maken.
    Woensdag naar de corsobuurt om de boel mee aan te kleden voor het buurtfeest
    Vrijdag ook weer naar de buurt, surprise avond voor de kinderen van de bovenbouw
    Zaterdagochtend sinterklaas bij de buurt voor de kleintjes. (ben benieuwd wat Finn ervan vind)
    Zaterdag middag en avond buurtfeest
    Zondag sinterklaas bij opa op het werk en s ochtends eerst naar de kerk en even een kopje thee drinken bij de ouders van een overleden vriend (is zijn verjaardag)
    En Dinsdag daarna naar de bank voor een gesprek over onze overbrugging (op jullie werk Fmt en Emma)

14. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Oja, wat zielig voor Fae! Hopelijk zijn ze er zo allemaal door

15. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ik zwaai alleen even, lees nog wel mee, maar zit nog steeds een beetje met mezelf in de knoop. Na al het gedoe rondom mijn moeder heb ik gisteren wat paniekaanvallen gehad, terwijl ik juist dacht dat ik vooruit ging de laatste tijd. Ik moet echt gaan nadenken welke acties ik ga ondernemen om uit deze spiraal te komen.
    En omdat ik zoveel ego te vertellen heb, maar geen fut om op jullie te reageren, ben ik dus vaak maar even stil. Maar lees wel mee dus.

Wel sterkte met de tandjes en de nachtbrakers enzo!

16. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Dikke knuf sahi. Als je toch ff je verhaal af wil schrijven mag je best pb-en, mailen of iets dergelijks.

Prutske, tjemig volle week zeg!!!
    Nog een beetje tijd voor jezelf over? ;)

17. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    @Sahi, je kan je verhaal altijd kwijt hoor! Succes met jezelf. Blijf praten, blijf genieten van je kleine meid en je vriend! Heel veel sterkte en een dikke digi-knuffel

@Sjoon, komt goed hoor. Vanavond en donderdag avond lekker helemaal niks. Van de week maar effe niet aan de studie. En het meeste vind ik ook allemaal echt heel leuk dus dan geeft het niks

18. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @sahi lieverd, meid toch zit je allemaal niet mee he. Maar goed wil toch jou ook ff wakker schudden hoor! Ik zou als ik jou was eens je vriend om zijn oren trekken. Hoe kan hij nou moe zijn van kamp ? Weet je wat mijn vriend allemaal doet, en die is chronisch rugpatient. Echt het lijkt er echt op dat jij de lasten draagt en hij de lusten, en hij zadelt je dan ook nog eens op met een extra probleem omdat hij zou twijfelen over jullie relatie, maar aan de andere kant wil hij ook een tweede ? Ik zou serieus is een gesprek met hem aangaan. Doet hij wel wat in het huishouden ? Ik heb gezien dat hij heel lief is voor yanna, maar het zijn niet alleen de leuke dingen hoor.. Hier doen wij echt wel 50/50. Mijn vriend werkt 24/7 (deze week) normaal 9.5 uur per dag 5 dagen (buiten de reistijd). Elke dag in de file naar den haag a16/a20/a13. Dan verzorgt hij 3 avonden in de week (als ik werk) fae helemaal alleen. Mijn vriend denkt er echt niet aan om even een week op kamp te gaan? Jij hebt gezegd dat je de scouting moest gaan laten vallen vanwege Yanna (begrijpelijk en verstandig zou niet weten waar ik de tijd vandaan moest halen), maar hij mag ook offers brengen hoor. Mijn vriend zou NOOIT bij me weggaan op een of ander stom kamp voor een hobby als mijn moeder slecht zou liggen, de relatie niet goed is op dat moment, en dan ook nog klagen. Nogmaals jullie moeten het samen doen het leven runnen (en niet alleen jij)! Dit is een goedbedoeld bericht he :).

Vind het gewoon sneu voor je allemaal.

19. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @sjoon ja die kleine Fae heeft al heel wat onder de leden gehad, buiten alle normale dingen om. Ben af en toe nog steeds benauwt als ze niet poept hahahaha. Leuke foto op facebook. Hoe is het met C en E?

@prutske ja dat doe je goed hoor, als jij jou bank belt kan je mij ook aan de lijn krijgen ;) ! Natuurlijk is mijn service altijd voor elke klant opperbest :). In ieder geval succes met je gesprek.

@gejanne kliederen met houd ik ook niet van, we hebben parket, niet gelakt, dus alles zie je erop. Moet hem echt flink bewerken wil ik hem ooit weer mooi krijgen. Hier krijgen ze ook met een vorkje en of lepel toegediend. Zo klink ik wel heel streng he, patat eet ze wel uit de hand en boterham ook hahahah...

@sahi lekker chil op tijd naar je bedje he! Heel veel beterschap nogmaals aan je moeder.

20. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @froetel gefeliciteerd met je positieve test ;) !

Deel Deze Pagina