sept/okt/nov 2011 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Bloemetjes! Whaaaaaaaaaaaaaaa hoe is het met jou ? Enne was jij in mijn buurt getrouwd ? Of was dat prutske ?

2. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Haha wat grappig FmT dat je me hebt onthouden! Ik kijk nog geregeld even hoe het met jullie is....

Ik ben niet de gene wie bij jou in de buurt is getrouwd, sterker nog ben zins 6 maanden alleenstaande moeder, mijn ex was niet gelukkig meer......
    Dus heel veel geregel op het moment....en erg zwaar maar gelukkig is Boaz er nog die me alle kracht geeft om door te gaan...
    Lief dat je vraagt hoe het met me gaat!

3. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Bloemetje, ik reageer zo nog ff, eerst snel eten!

Wow wat een bericht.. heel veel sterkte voor jou hoor. Precies zoals je zegt. Voor Boaz daar doe je het voor. Mijn moeder was ook alleenstaande moeder, en ik heb heel erg veel respect voor haar elke moeder kan dat, daarvoor ben je moeder.

4. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    #3544 Prutske, 19 nov 2012
    Laatst bewerkt: 19 nov 2012
    @Fmt, ik geloof niet dat ik dat was hoor. Wij zijn gewoon in zundert getrouwd en hebben in wernhout gefeest.
    Ik denk dat ik wel weet wie je bedoeld ik ga effe zoeken naar de naam
    Gevonden denk ik: Duckertje?

5. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Eetsmaakelijk..!!

Het is erg zwaar en heel moeilijk komt natuurlijk ook dat het nog allemaal vers is.
    Heb me ontzettend schuldig gevoelt tegen over Boaz, maar ben er nu wel achter dat als je er samen niet 100% voor gaat dat dit dan uiteindelijk beter is....

Wil jou nog feliciteren met je verloving echt hartstikke leuk!!!!

6. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    *&^heel me bericht weg omdat me internetkabeltje er niet goed in zat en ik vertik om de draadloze functie te gebruiken. Eigen schuld haha...

Maar duckertje heeeej heb wat vragen over trouwen waarvan jij het antwoord weet..

@bloemetje, knuffel voor jou hoor. Als je hier wilt kletsen gewoon doen hoor. B. en jij zijn van harte welkom hier.

7. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    oppenieuw:p typen dan

8. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    En trouwen, joehoee AV waarom hoor ik jou er bijna niet over, het liefste praat ik er de hele dag over maar houd me mond omdat iedereen denkt oooh daar heb je haar weer hahaha...

@bloemetje thx, heb er echt super veel zin in. FF het tegenovergestelde van jou he. Vreemd he...

9. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Dankjewel FmT heel erg lief van je...!!!!

10. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik gun het iedereen van harte....en kan me voorstellen dat je er het liefst de hele dag over praat! Het is toch ook iets heel moois

11. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    OOOOH een hongerige Fae, ik moet opstaan! Fijne avond dames!

12. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Sahi, hoe is het met je moeder?

13. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    fmt: jeetje wat ben ik blij met jouw lieve bericht! Het helpt me juist enorm, eindelijk eens iemand die het van mijn kant ziet en het met mij eens is! Ik krijg steeds van mijn omgeving te horen dat het voor hem ook zwaar is nu ik zo in mn vel zit en dat ik dat nu even moet accepteren tot alles weer wat rustiger is.
    Maar dan gaat hij dus steeds weg voor afleiding en daar wordt ik weer boos om en *bam* weer een vette ruzie met dikke tranen en paniekaanvallen tot gevolg. niet normaal he?
    hij is een lieve schat, maar op dit moment zijn we allebei niet zo leuk :( En het wordt steeds op mijn kant geschoven en ik vindt het fijn te horen dat jij dat niet zo ziet.
    Dus dank je meis, doet me goed!

pruts: mijn moeder is thuis, de komende dagen is er steeds iemand bij haar. Over een week of 3 wordt ze geopereerd.
    Ze mocht echt ineens vandaag naar huis, omdat ze nu nog niet aandurven te opereren, nu de ontsteking zo heftig aanwezig is.

bloemetjes wat vreselijk heftig om ineens alleen te zijn! Ik kan me voorstellen dat het zwaar is, en het is natuurlijk totaal niet wat je wil voor Boaz en jezelf!
    Dikke knuffel meis!

14. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Lieve Sahi,
    Het is niet zo gek hoor dat je paniekaanvallen krijgt en ruzie maakt. Ik bedoel ookal gaat het voor je gevoel beter dan kun je af en toe terugvallen hebben. Zeker al je moeder ineens in het ziekenhuis ligt. Dan zit je nog meer klem tussen je moeder, je vriend, Y. en je werk. En inderdaad zoals FmT zegt mogen jullie best samen eens naar de balans kijken. Want het klinkt inderdaad alsof er voor jou geen 'hobby' tijd is en voor hem wel. Dat is alvast scheef denk ik. Bovendien mag jij als het slecht met je gaat best verwachten dat hij dan niet op een kamp gaat. Daarvoor ben je een stel zou ik denken. Misschien kunnen jullie ook eens samen naar de psycholoog gaan? Ik hoop dat je bij jezelf kunt blijven in deze moeilijke tijd en dat je kunt doen wat voor jou goed is!

Jeetje Bloemetje, wat een pittig verhaal. En wat goed dat je wel kan zien dat een huwelijk iets moois is. Dat vind ik knap zo snel na wat je hebt meegemaakt. Zuur reageren zou veel makkelijker zijn denk ik :p.

Tibbe eet hier zo veel mogenlijk zelf want ik ben lui....
    Bovendien accepteert Tibbe het echt niet als we alles met een lepeltje geven.....ik wil ut zelluf doen....

Fmt, zeg klets lekker over je bruiloft. Dat vind ik leuk :).

En hier....hebben we de verjaardagen nu even gehad. Wat een drukte. En natuurlijk zijn we tussendoor allemal weer eens ziek. Diebuikgriep die er nu heerst is echt niet grappig zeg!

15. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ik ben jullie echt zo dankbaar voor de lieve berichten. ik dacht echt dat ik gek aan het worden was en dat ik alles verkeerd deed. want dat wordt me nu een beetje aangepraat. Maar ik ben niet gek.
    Mn vriend gaat nu steeds weg als het een beetje moeilijk wordt, dus ik krijg echt de kans niet om mijn gevoelens eens te uiten. En als we eens samen een avondje thuis zijn (een zeldzaamheid,grr), spelen we geloof ik koek en ei ofzo, want dan is er niks aan de hand...
    Dus heb al mn gevoelens opgeschreven en ik twijfelde of ik het zou vertellen. In zn gezicht lukt me toch nooit, dus ik heb het zojuist gemaild.
    We lunchen vanmiddag samen, want hij is vanmiddag thuis voor Yanna, de oppas is vandaag weg. Ik ga dan werken, ik ben benieuwd of ik tussendoor nog wat van 'm hoor.

16. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Ik lees snel mee, druk druk (zoals iedereen geloof ik ;))

Princi, hier de verjaardagen ook weer achter de rug, van augustus tot november iedere maand 1 gehad in ons gezinnetje ;)

FmT, geniet lekker van alle voorbereidingen, zou het ook zo weer over willen doen, zo geweldig zo'n dag :D

Bloemetjes, heftig zeg, dat je er nu grotendeels alleen voor staat. Is niet wat je verwacht had!!

Sahi, wat een moeilijke periode voor jou! Kan me alleen maar aansluiten bij de anderen, jullie staan er samen voor, maar het lijkt idd dat jij totaal niet aan jezelf toe komt in tegenstelling dat je vriend! Ik oordeel er verder niet over, hoop alleen dat jullie er samen uit gaan komen! Goed van je dat je je verhaal gemaild hebt, om het zo voor jezelf ook even duidelijk te hebben. En in emoties (die bij een evt. gesprek tevoorschijn zouden kunnen komen) zeg je toch vaak net niet wat je wil zeggen of je gaat elkaar alleen maar verwijten! Zet 'm op meid!!

17. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Sahi hopelijk kom je eruit met hem.

@princi ik wil best hier kletsen over de bruiloft hoor, :p.. wij gaan in ieder geval geen sjieke bruiloft doen dat staat vast, lukt ook niet sjiek met onze familie's denk ik zo haha. en veel beterschap voor jullie met de buikgriep!

@bloemetjes, zo gisteren nog wel ff een tijdje nog aan je gedacht. Hoe is het verder met B. ? En wil je ex B. ook zien ? Of hoe gaat dat dan ? Of zijn dat de dingen die je nog moet regelen ? Ik snap dat je misschien helemaal geen tijd en zin hebt om te antwoorden maar ben wel heel benieuwd allemaal, wie weet kom ik ook in die situatie heb er eigenlijk nog nooit over nagedacht.

18. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi meiden, bedankt voor jullie lieve berichtjes ondanks ik hier eigenlijk helemaal niet schrijf.

Wel fijn om even mijn verhaal te kunnen doen.
    Het valt me soms heel erg zwaar om alles alleen te moeten doen,ik werk 3 dagen en de vrije dagen heb ik Boaz wat ik ook zeker niet anders zou willen hebben.
    Boaz kan mij een glimlach op mijn gezicht toveren en even alles laten vergeten wat er nu allemaal speelt.
    Maar echt tijd voor mezelf is er niet.

Ik had dit zelf helemaal niet zien aankomen en viel dan ook in een diep zwart gat....Gelukkig heb ik hele lieve ouders (waar wij nu ook wonen) een hele lieve zus en lieve vrienden
    om ons heen.

Boaz gaat om het weekend naar zijn vader, en zijn opa en oma passen op hem op de dinsdag. (ouders van ex )
    Mijn ex heeft ook alweer een ander wat mij heel veel pijn doet, en helemaal omdat hij daar niet eerlijk over is, ik hoor het van mensen om ons heen maar hij blijft ontkennen.
    En dat doet zeer heel veel zeer, maar moet me erbij neer leggen.
    Gelukkig is hij een hele lieve vader voor Boaz en dat doet me dan wel goed.

Ik loop nu bij een advcocaat omdat we er samen niet uitkomen helaas.
    De advocaat helpt met de alimentatie en de omgangsregeling voor Boaz.

En ik meen het echt als ik zeg dat ik het heel erg mooi vind dat iemand gaat trouwen, want echt dit gun ik niemand.....

19. Bloemetjes

Bloemetjes Fanatiek lid

24 nov 2009
    3.186
    0
    36
    NULL
    NULL
    Jeetje Sahi ook jij zit niet in een makkelijke periode, wil je een dikke knuffel geven!!

20. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    @sahi, hoe is het nu thuis na je mail? Ik zag dat hij lekker gekokkereld had

Deel Deze Pagina