@bloemetjes jeej dit heb je niet verdiend. Geniet maar gewoon van je kleine man. Hopelijk schiet dat met de advocaat allemaal snel op. @sahi knuffel voor jou meid! @okee F. stinkt uit der mondje, tanden poetsen mag ik 2 sec krijg niet eens de tijd om even goed te poetsen zeg maar. Ze word boos pakt de borstel af en zuigt de tandpasta eraf, word ook boos als ik haar wil helpen. Wil niet dat ze uit der mondje stinkt wat moet ik doen ???? Oooh trouwlocatie werd een probleem, niet rolstoelvriendelijk, 20 trappen omhoog. Ik dacht nog van ooh tillen we oma met rolstoel gewoon omhoog, maar dat soort dingen wil ik niet op me feestje, dadelijk gebeurd er iets nee dus. Dus zoeken mooi kerkje (klein en wit) wil me vriend niet in die plaats trouwen. Verder zoeken en jaa hoor, ik ga morgen kijken of ik de gemeente kan bellen of onze datum nog vrij is. Zoja ga ik contact opnemen om te kijken voor een bezichtiging. Zoo romantisch buiten trouwen, lunchen, borrel, diner, en klein feestje na afloop met live muziek. Nu nog even kijken hoe het weer voorgaande jaren is geweest anders kunnen we het altijd nog verplaatsen denk ik zo maar kunnen we misschien nog net ff wat langer doorsparen haha... ooeeh spannend vriend vind het ook wel wat.
de mail is goed ontvangen. Ik heb vooral verteld hoe eenzaam ik me voel in onze relatie. Dat hij voor mijn gevoel liever weg is dan bij mij. Hij was een middag thuis met Yanna en toen ik thuis kwam heeft hij me even goed geknuffeld (lang geleden bedacht ik me toen) en hebben we er een gezellige avond van gemaakt samen. Heerlijk gegeten en gewoon eens lekker niks samen op de bank. Betekent niet dat alles opgelost is, maar hij snapt in ieder geval dat ik een beetje liefde nodig heb en geen verwijten. En natuurlijk is het niet leuk dat ik nu zo moeilijk ben, maar weglopen gaat averechts werken. Hopen dat we nu de goede kant op gaan na zo'n goede avond En jullie natuurlijk bedankt voor de lieve woorden en goede adviezen! bloemetje: ik wil jou nogmaals een dikke knuffel geven, je verhaal grijpt me enorm aan. Heb mn mannetje daarom ook nog eens bedankt dat hij niet zomaar weg gaat, ook al ben ik nu niet leuk. Als ik jou zo lees, lijkt me dat echt vreselijk.
Fijn Sahi, dat hij nu in ieder geval weet hoe jij je voelt. Zo'n avondje lekker samen niks hoeven is ook al lekker, praten is altijd belangrijk natuurlijk! Jullie komen er wel uit samen
Hier ben ik dan ook maar weer eens! FmT, kom maar op met je vragen..... Je had me ook mogen Pb'en hoor! Al denk ik dat onze locatie het niet gaat worden, als ik je zo hoor over het trappenhuis.... Jammer, want het was er echt super en ik zou zo weer willen!! Wel met dezelfde man hoor, jammer dat je zoiets maar 1 keer doet in je leven... Oja, en nog van harte gefeliciteerd!! Super Leuk!! Sahi en Bloemetjes, voor jullie allebei een hele dikke knuffel! Valt allemaal niet echt mee als ik het zo lees.... Hier morgen 30 weken!! Wel nog steeds heel veel stress over de bevalling. Ik wil er zo graag klaar mee zijn!! Het wordt na een hoop wikken en wegen wel zeker een keizersnede, maar ook dat vind ik ergens doodeng.... Groetjes!!
Gejanne: ja op zo'n avond zegt hij niks en zegt ie dat ie t gezellig vindt, gisteren zegt 'ie weer dat hij het lastig vindt om een avond gezellig samen te zijn, omdat hij toch soms z'n twijfels heeft. Ik heb 'm bedankt dat hij niet zomaar van me weg gaat, maar dat hij nu ook wel eens wat moeite er in mag steken, t ligt echt niet alleen maar aan mij en mijn dip op dit moment. Ben nog niet boos op hem geweest de laatste periode, ben juist steeds aan het doen wat hij wil om 'm bij me te houden en ik vind het mooi geweest. Ik laat 'm even zwemmen en ben benieuwd of er van zijn kant nog iets uit komt. Duck: dank je voor je knuffel! En jij alweer 30 weken, wat gaat dat snel!
Sahi, je moet niet constant doen hem tevreden te houden. Je moet ook jezelf blijven. Anders ga je er nog meer onderdoor en dat is zeker niet de bedoeling.
Ik ben het helemaal met Joon eens. @duckertje, ik dacht het al, hier in ons dorp kon oma de trap ook niet op en een lift zit er niet in. (helemaal niet vriendelijk dus). We hebben een andere locatie op het oog, gaan we van de zomer kijken want dat is buiten trouwen. Heel erg romantisch. En ook in de buurt +/- 15 minuten rijden..
thnx meiden, precies mijn gevoel op dit moment, ik ben klaar met het tevreden houden. Ik ga niet tot mijn 80e perfect lopen doen voor hem... Hij denkt nu dat ik depressief ben, nou zou kunnen, maar dan moet hij me steunen en niet het gevoel geven van; kom maar terug als het over is. Zo werkt het niet.
Eens, Sjoon. Dat hou je geen leven lang vol idd Sahi. Zijn gevoelens voor jou zouden niks met die 'depressie' te maken moeten hebben, juist dan heb je hem zo hard nodig en moet hij er voor je zijn, kan hij van alles omheen verzinnen maar zo is het wel! Rot allemaal
Jeetje Sahi wat moeilijk allemaal zeg..! Wel komen sommige dingen me bekend voor en dan vooral lekker zijn eigen ding doen en jou alles laten doen. Maar zo werkt het echt niet dat gaat je opbreken. Je werkt heb een mooi meisje waar je voor zorgt maar eigen tijd voor jezelf is wel heel belangrijk. Iemand schreef hier dat het als een team moet zijn en daar ben ik het zeker mee eens....ik zou het nooit meer acepteren om alles alleen te moeten doen
vind het heel goed van je dat je hem een brief hebt geschreven, en ook fijn dat hij je begreep. ik hoop alleen wel dat hij je nu ook gaat steunen hij kan niet steeds weg lopen als het thuis even niet gaat....dat is wel de makkelijkste weg.... wens je heel veel sterkte..!!
FmT, nu ben ik wel heel benieuwd naar de "nieuwe" locatie! Ook hier aardig in de buurt dus. Spannend en leuk!! Sahi, ik kan er misschien weinig over zeggen, maar idd, denk heel goed aan jezelf en jullie meisje! Hier op het moment ook druk, een hoop stress wat de bevalling betreft en fysiek kan ik niet alles meer. Ik heb m'n man dan hard nodig, en dat doet hij ook zonder blikken of blozen.... Je kiest voor elkaar en een kind, je hoort dan idd eigenlijk een team te zijn, wat Bloemetje ook zegt! Ook jij verdient dit!! Ik ga voor jullie duimen dat jullie er snel aan uit mogen komen! En vergeet vooral niet te genieten van jullie meisje, want het gaat zo snel allemaal....
effe vanaf mijn werk: sahi, ik vind dat de meiden hier gelijk hebben! Het moet natuurlijk wel van twee kanten komen
bloemetjes: inderdaad, het team is weg, ik zorg voor 2 kinderen! En dat heb ik hem ook zo gezegd. Hij is nu echt een puber in huis, die maar doet en laat wat die wil. Hij is nu pas echt volwassen aan het worden en ik hoop dat het ons samen lukt Duck: ja ik kan me helemaal niet voorstellen dat wij ooit zonder elkaar zouden moeten! Dat is niet hoe we elkaar 6 jaar geleden voor ons zagen. Al de 1e week dachten we, dit wordt 'm! Ik hoop maar dat het een fase is... en t moet inderdaad van 2 kanten komen, maar daarbij zijn we allebei lastig (ik ben vast ook niet heilig). Ik moet meer uit handen geven, hij moet mij meer steunen. ik ben begonnen met dingen opschrijven, maar het is allemaal nogal onsamenhangend. Komt vanzelf wel wat duidelijkheid in en dan kan ik er wat mee. en we hebben een aantal lieve mensen om ons heen die ons goed steunen en die graag willen dat wij samen naar het bejaardenhuis gaan later Dus ik denk dat het wel weer goed komt, maar het is een nare periode. we moeten denk ik weer even zo'n vlammetje krijgen wat we voor elkaar hadden, dat twinkeltje in zn ogen is ook weg. Ik vind het voor hem dan ook zo zielig... en we moeten echt eens samen weg. We hebben al bedacht dat Reykjavik een leuke bestemming is. Nu nog een datum en oppas regelen en dan gaan we in februari of maart een aantal dagen/weekje, zoiets. Ik heb zelfs zin in een hele week, gewoon om het voor onze relatie goed te doen! En dat terwijl ik Yanna helemaal niet zo lang kan missen, maar het moet maar denk ik. Zondag gaan we therapeutisch een muur slopen hier in huis. So wilden al helpen, maar hoorde vriendje zeggen (hij wist niet dat ik het hoorde) 'nee pap, dit moeten we een keer samen doen!' Wat een fijne opmerking Dus ben weer wat positiever en ben helemaal gesteund door iedereen hier en thuis om me heen Komt wel goed. Heerlijk dat ik hier even mn verhaal kan doen en dat ik zulke goede en lieve woorden terug krijg
@sahi ik ben blij dat ik me mond weer eens opengetrokken heb. rest reageer ik later, zo F. ophalen krijgt 2 prikken ? Is dat normaal ? Zo zielig ze knapt net weer op. Wel goed nieuws, F. heeft al 2 dagen geen melk op in de ochtend. Vandaag zelfs 2 boterhammen!
Duckertje ik heb je een PM gestuurd met de locatie, super rolstoelvriendelijk ! Voor de dames hier blijft het nog een verrassing, wie weet worden er nog een paar uitgenodigd voor een borrel (misschien als mijn budget het toelaat)!
Sahi, waar er twee zijn hebben er twee schuld! Hou ik mezelf ook altijd voor ogen! Als ik je zo hoor gaat het ook vast en zeker goed komen daar! Het zal even hard werken en doorbijten zijn, maar dan hebben jullie ook wat! FmT, idd twee prikken! Pepijn mag ook morgen... BMR en hersenvliesontsteking... Bah! Hopelijk is het meegevallen!! Enne, ik ga even gluren....
Nou mvr heeft ons allebei ondergeplast.... vind het toch maar zielig die prikken hoor. Ze woog 8.4 kilo en lengte weet ik zo al niet meer.. klein in ieder geval, steeds dichter naar de -2 lijn. Nog geen zorgen in ieder geval, we houden dat wel in de gaten, komt ze onder de -2 dan moeten we door naar de kinderarts. Met 15 maanden weer terug.
@Fmt, Wat hebben jullie een kleine, fijne dame zeg. Zielig he prikjes. Wij moeten over 2 weken weer. bah Leuk he al die voorbereidingen voor je bruiloft. Jij kan het hier lekker vertellen, en doen hoor. Kan ik lekker mee genieten. @Sahi, Kop op en van het weekend lekker breken. Kan je effe alle frustratie eruit meppen @bloemetjes, wat een verhaal zeg. sterkte en veel geluk met je kleine mannetje Hier een avondje rust lekker niks doen (behalve ossestaart trekken voor de soep en de was weer eens even bijwerken) Oja en hier bijlezen
duck: ik denk ook wel dat het uiteindelijk goed komt, maar hoop heel erg dat we het ergste nu voorbij zijn, anders wordt ik echt een beetje gek denk ik... en inderdaad; waar 2 kijven hebben er 2 schuld! Dat moet ik ook goed bedenken! fmt: ik ben ook blij dat jij je mond open getrokken hebt Thnx meis ja ik geloof dat het met 14 maanden 2 prikken zijn, BMR en meningokokken lekker dat ze zo goed eet nu Wat een klein poppeke is het toch ook he, jeetje! Wat lief dat je misschien hier ook meiden uitnodigt! Alleen als je budget het toelaat hoor! prutske: ook weer genoeg plannen lees ik Vandaag gaat het wel weer aardig, boodschappen zijn binnen en tot Yanna's slaapje doe ik verder even niks Vanmiddag uitgebreid koken voor visite, dat vind ik wel leuk om te doen en die zijn uiterlijk 1930 de deur weer uit Goed te overzien dus Yanna is super gezellig, dus komt goed. Jammer van het weer alleen, al vindt Yanna regen erg leuk, zucht...