sept/okt/nov 2011 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Ik lees wel mee hoor meiden maar had ff geen zin/puf om op iedereen te reageren.

@sahi ik wil jouw even een dikke knuffel geven. En gooi het er hier maar lekker uit hoor.

@fmt je maakt het wel spannend hoor. Ik ben benieuwd spannend!

De onderwater foto van lucas is erg leuk geworden hij kijkt wel een beetje schrikkerig.

Ben nu al twee dagen bezig met een pakketje da bezorgt is maandag maa ik heb gewerkt en de bezorger weet niet meer waar hij het bezorgt heeft. Raar toch, pakje spoorloos. De bezorger komt vanmiddag weer en anders word het verzekeringswerk. Pff allemaal erg lastig zo.

Met Fabian en Lucas gaat het allemaal super goed gelukkig.

2. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Hoi hoi

ben er ook nog.
    Veel succes met de relatieperikelen.... 't is allemaal niet makkelijk en 'gewoon' hard werken aan je relatie, zeker als er een kindje bijgekomen is. Ik schrijf uit ervaring.

Ik moet in december ergens voor die twee prikken, mijn dochter :p
    De meningkokkelokus ofzoiets krijgt ze dan wel.
    De BMR stel ik uit.
    Haar weerstand is momenteel erg laag, op en af hoge koorts (39.8 eergisteren) en dat alles door haar laatste kiesje dat doorkomt.
    Dan nog 4 tandjes en hallelujah (!) zijn we klaar!
    Dus ik wil haar immuunsysteem niet NOG meer gaan 'kietelen' door die BMR prik waar toch meer kindjes dan andere prikjes heftig op reageren.

En nog iets, nu is die unicef actie voor inentingen in 3e wereldlanden.... als ik het goed heb berekend kunnen 10 kindjes een inenting krijgen voor 2 euro ..... Waarom zijn ze hier in NL dan zo duur???? (wordt vergoed, I know, maar als je ver afwijkt van een schema en ze dan zelf moet betalen kom je op de achterlijke prijs van 45 euro ofzoiets. Worden wij nu hard in de k*nt geneukt of krijgen de 3e wereld landen 3e rangs inentingen?
    (via de pampers doneren we allemaal al via unicef trouwens... althans dat beweert P&G)
    De '1 pak = 1 vaccin' campagne heeft 40 miljoen dollar opgeleverd waarvan UNICEF 300 miljoen vaccins heeft kunnen kopen. -> 13 cent per vaccinatie...(tetanus)

Ok, waar maak ik me druk om ;) Maar ik vroeg het me gewoon af.

Laters!

3. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Hahaha amen. De regering moet hier de kas toch spekken.

4. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    lolly: nou stomme bezorger! Kun je het niet navragen in je straat?
    In ons buurtje komen de buren het zelf soms al brengen als ze je thuis zien komen, maar het is hier wel heul erg met de sociale controle :p
    Dank je wel voor de knuffel!! Fijn dat ik hier lekker kan spuien :)
    Fijn dat het lekker gaat met de jongens :)

gold: ja iedereen herkent de hobbels wel, hoor ik nu veel in mijn omgeving. Het zal ook wel weer goed komen, heeft even tijd nodig.
    dat met Unicef zijn ook wel dingen waar ik wel eens over nadenk. Waarom bij ons zo achterlijk duur, maar dan wel standaard voor ieder kind. En daar rete goedkoop en krijgen ze t niet... Ik zou het ook niet weten eigenlijk...
    zouden die kosten ook niet te maken hebben met het opleidingsniveau van de gene die t geeft en alle productie-kosten, noem maar op? Ik weet het echt niet
    maar wij krijgen dus 4 tetanusprikken, waar ook de Difterie, kinkhoest, polio, hep B en zo in zit, die kindertjes toch alleen 1 zo'n tetanusprikje?

ik zit te twijfelen over die BMR, wat vinden jullie van inentingen niet geven? Ik weet dat het gevaarlijke ziekten zijn, maar ik vind de prik ook nogal heftig. Ze heeft de DKTP's enzo allemaal wel gehad en 3 van de 4 pneu's ook. De meningokokken krijgt ze ook absoluut, maar die BMR vind ik lastig.
    Al die chemische rommel, waar ze weken later nog ziek van kunnen worden... En dan kunnen ze de ziekten nog in milde mate krijgen...

Dat is net als dat ik oplet met E-nummers enzo hoor, dus ik ben wel een beetje apart hierin ;)

5. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Lucas krijgt gewoon alle inentingen maar idd eigenlijk zijn alle inentingen rommel.

Ik heb nu al bij 6 buren gevraagd naar het pakje en tot nu toe zonder succes. Ik had geen briefje in de deur dus zeg maar waar ik moet zoeken. De mensen die het pakje hebben, hebben het al vanaf maandag in huis dan kunnen ze toch ook even naar ons toe komen? Er moest voor het pakketje getekend worden en dat heet de bezorger zelf gedaan? Ik vind het allemaal erg vreemd.

6. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Ow dat is gek, van dat pakketje! Als ervoor moet worden getekend, dan mogen de buren het ook niet aannemen! Wilde de postbode het zelf niet graag hebben? Wat is het eigenlijk?

7. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Ik had een autostoeltje besteld voor bij m'n schoonouders in de auto en een cadeautje voor m'n zusje.

Ik krijg steeds meer het idee dat het achterover gedrukt is. De buren naast ons hebben het niet en die waren allebei in huis.

8. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    #3588 Goldduke, 23 nov 2012
    Laatst bewerkt: 23 nov 2012
    Lolly, is het via post.nl bezorgd? Of TNT? Of een andere dienst?
    Als de bezorger ZELF getekend heeft dan heeft HIJ of ZIJ ook het pakketje...
    Dit is echt van de gekke...

https://www.lumc.nl/con/7040/91124060925221/91124062345221/10011304345933/

Tel uit je 'winst' ....

BMR gaat Florine wel krijgen, maar met heel veel tegenzin. Ik heb van de week met een medisch adviseur gebeld van het RIVM

"Ik ben een bezorgde moeder, haal mijn bezorgdheid weg over de BMR prik, dan ben ik weer happy"

"Mevrouw, niet teveel op het internet lezen hoor over de zogenaamde gevolgen ..."

Nou daar p*s ik van, van dat soort opmerkingen, hij liet me niet eens uitleggen waarover ik me zorgen maakte.... BAH aannames.
    "Wilde" verhalen over de BMR prik zijn er niet voor niets. Waar rook is, is vuur.
    Ik heb vroeger de bof gehad EN de mazelen. Rode hond niet, daarvoor ben ik ingeënt.
    Maar goed, RIVM medewerkers zijn natuurlijk de puppets van de hele poppenkast ..... En tsja, wie is dan de puppetmaster :p

Het verzwakte levend virus wat in de BMR zit, naast andere chemische rotzooi (die inderdaad OVERAL in verwerkt is) geeft in de meeste gevallen geen problemen.
    En de gevolgen van de ziektes ZONDER inenting zijn vele malen VEEL groter dan de gevolgen van de inenting zelf....

Nogmaals, Florine krijgt hem wel, alleen 2 weken later. Doe ik eerst de BMR dan mag ze pas 4 weken later de meningkokkelokus.
    Ok lang verhaal, sorry.

Als je hoe dan ook twijfelt of vragen hebt over inentingen kun je altijd het RIVM bellen. Maar vraag NIET naar een bijsluiter van de inentingen..... die hebben ze niet vreemd genoeg...:(

Ik heb net zo'n grote sinterklaas van chocola opgegeten :$:$:$ Ben een beetje misselijk nu ...

9. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Het is verstuurd met gls. De bezorger geeft aan dat buren soms niet willen teken voor een pakketje en dat hij dan zelf tekend.

10. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Ok... en wat zegt GLS als jij ze belt?

11. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Die heb ik twee keer gebeld. Gisteren is de bezorger geweest en is nog een paar huizen bij langs geweest of het pakketje daar lag. Hij zou vandaag weer komen maar raad eens........geen bezorger gezien. Ik heb nog een keer gebeld en maandag komen ze weer kijken en hopelijk weten ze dan wat meer. Mocht het pakketje niet boven water komen dan moet de webshop waar ik besteld heb een klacht indienen bij gls omdat hun klant zijn bij gls en ik niet.

Dus ik heb de webshop ook al gemaild maar nog geen reactie gehad natuurlijk.

12. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden

hier leven we ook nog maar erg druk ! man is onverwacht dinsdag geopereerd en ik speel zuster Emma .. gaat goed en niks eng gevonden gelukkig
    maar de puf is er helemaal uit hier ..

Fmt Haha lisa en F wegen hetzelfde !! kun je nagaan !! lisa was een bolle maar komt niks aan .. al 7 mnd niet echt
    nou gaat het goed met haar en na tim kan het nooit erger dus ik was niet zo bang te krijgen en hoef pas bij 2 jr weer terug want ik vind het zelf niet nodig .. ze doet het prima
    wel lange tante want mvr is 78cm met ingetrokken hoofd en gebogen knieen haha broeken maat 80 zijn soms nog maar net aan ..

Sahi meis ik wil jou ook een hele dikke knuffel geven ! wat vervelend en moeilijk allemaal .. hopelijk gaat het snel beter

lolly woont jouw postbode soms hier .. hier ook elke keer paketjes weg .. had ik eindelijk een reserve knuffel voor tim .. nooit bezorgd ! en zo meer .. erg frustie

inentingen .. beide kids hebben ze gekregen .. idd niet leuk .. maar de ziektes zelf krijgen is nog erger .. blijft moeilijk !!

zo .. ik ga bankhangen !!!
    fijne avond nog meiden

13. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    gold: ja dat vind ik dus zo lastig, RIVM zal 'm altijd aanraden en de gevolgen KUNNEN groot zijn als ze de ziekte zelf doormaakt. Maar de ziekte doormaken beschermt gegarandeerd levenslang, het vaccin garandeert niet dat ze de ziekte niet gaat krijgen.
    En bij Bof, Mazelen en Rode Hond is het vooral duur voor de overheid als een kind de ziekte krijgt, daarom enten ze liever, want dat is goedkoper. Dus het geld is de reden, niet de gezondheids-factor, zeg maar.
    ik moet 10-12 weer naar t CB, dus dan zal ik wel besloten hebben :p

lolly: ik vind het ook klinken als achterover drukken.

emma: goed dat je pas met 2 jr weer terugkomt! Ik denk soms ook dat ik maar beter niet naar dat CB kan gaan, ze vertellen me niks nieuws...
    dank je wel voor je knuffel! Jij ook een dikke knuffel, wat een hectiek bij jullie joh! Dat je het uithoudt vind ik knap hoor, ik wordt al zenuwachtig als ik dat allemaal lees!

zo de visite is weer weg, ik ga met mn laatste hoofdstukken 50 tinten op de bank. Vind het allemaal niet meer zo interessant, dat geseks steeds, maar wil 'm nu wel uitlezen :p
    en misschien nog een beetje haken ;)
    Yanna's vestje is af trouwens! Alleen de knopen nog erop! Zal even een foto bijvoegen :) Vind het zo knap van mezelf :D

Bijgevoegde bestanden:

14. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @lolly, jaa ben benieuwd naar de foto, natuurlijk kijkt ie geschrokken, volgens mij op een van de cd's van guns and roses staat ook een afbeelding van een baby onder water.. ik vind het vet gaaf maar ook heel eng zou er niet bij willen zijn hoor.

@sahi ik heb ze allemaal gehad, dus waarom F. niet. Heb me der na de geboorte ontzettend in verdiept maar kreeg het niet over mijn hart, wat als F... had ik die vaccinatie maar gezet.. dus hier gewoon alle entingen.

@Emmy ik schrik ervan ? Alles goed nu met P? Kleine Lisa haha... 2 kleine donderstraaltjes F. en L. Volgend jaar maar weer lekker muffins eten na de verjaardag, dan bij ons!
    Hier moeten we terugkomen als F. anderhalf jaar is. Vind het best sneu je ziet dat lijntje gewoon afbuigen naar beneden ipv omhoog.

@lolly ik zou gewoon het bedrijf bellen waar je het besteld hebt, dit is niet iets waar jij achteraan hoeft te gaan. Het bedrijf huurt GLS is, dus zij moeten de verantwoordelijkheid bij GLS leggen, indien ze het pakketje niet kunnen terugvinden, kunnen ze een nieuwe uitsturen. Slecht trouwens dat hij zelf een handtekening heeft gezet, met andere woorden hij heeft het in ontvangst genomen. Zal zijn baas niet blij mee zijn. Wat een service zeg.. Hopelijk heb je de stoel op tijd binnen.

22 januari gaan we de trouwlocatie bekijken :):):D

@sahi leuk vestje hoor.

15. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    #3595 Emma29, 23 nov 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 nov 2012
    sahi wat een lief mooi vestje
    en idd dat had ik nou ook biij 50 tinten ... dat gesex kende ik wel op het eind haha ik heb alle 3 delen uit .. maar dat gefuns sloeg ik soms maar ff over haha
    en tja .. schijnbaar kan er nog meer op mijn bordje .. volhouden moet je toch .. daar weet jij ook alles al van he !

Fmt .. jaaaaaaaaaa lisa haar lijn is er een die in het ravijn stort hoor ! Maar wij zijn tim gewend en vergeleken bij hem eet lisa als een bouwvakker !! ze drinkt ook graag dus lekker volle melk in die fles en gaan maar ! ook voor het slapen nog een volle papfles .. het vliegt er allemaal in. Nou is lisa ook een knabbelaar ! ze eet liefst constant wat .. vooral koekjes ... nou lekker toch .. zij kan het hebben ik ben al een half jaar aan het lijnen wou dat ik het kon haha
    en tja per is al lang aan de gang hoor .. maar antwoorden komen maar niet .. nu had hij twee nierstenen en die zijn wel weg nu !
    maar nog geen antwoord ..
    owwwwwwww leuk leuk trouwen !! zoooooo'n gave dag !! ben benieuwd hoor meis !! je bent zeker te weten een prachtige bruid !! en haar vriend een spetter van een Bruidegom !!
    hoe is het op het werk ? ik begin donderdag pas weer had week vrij ivm perry en volgense week eerst op cursus

16. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @emma jeetje hoe is het nu met P? Waar moest hij aan geopereerd worden?
    Erg irri idd als pakketjes ''kwijt'' raken. Heb jij het wel vergoed gekregen?

@sahi leuk vestje hoor.

@Fmt de webshop heb ik gemaild dus hopelijk maandag reactie van hun kant.
    Het gewicht van F gaat vanaf dat hij 6 mnd is naar beneden hij zit nu ook bij de -2 lijn. Zo lang als ze goed eten, drinken, spelen en slapen moet je je kop niet gek laten maken hoor.

Ben nu aan het werk ik mag nog tot 23.00.
    Fijne avond allemaal.

17. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Haha emma we zitten niet op kantoor te chatten :p ! Mocht je het nog kunnen aanpassen zou je dat willen doen dan haha... Slaperd.

Ik reageer later F. huilt misschien toch van slag door die spuitjes ?

18. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Ooh superforum ze hebben het al aangepast. Fijne avond!

19. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Hier heeft zich een mirakel afgespeeld vanavond... Mevrouw is om 19:15 al gaan slapen...

20. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Whattttt heerlijk joh.

Deel Deze Pagina