Ja echt hè? Voor de aller eerste keer, ik had het er nog met FmT over eergisteren dat wij eigenlijk weinig aan onze avonden hebben als ze tegen 20/21 gaat slapen, en voila! FmT ik ben wel te porren voor een vrijgezellenavondje hoor Hijsen we je in een prinsessenpakje met gek hoedje, shotjes doen, condooms verkopen ..... Oh nee, we zijn nu mama's en wij doen dat soort dingen niet (meer) Gaan we dan theeleuten? En maakt Sjoon een mooie t*%tentaart Emma succes met het herstel van je man.
Hier ook zo'n vroege slaperd, normaal is t hier 20u, nu 19u. En ze begint nu een beetje te babbelen, maar ik laat ze tegenwoordig eerst goed wakker worden, anders is ze chagrijnig. T kind lijkt echt vreselijk op dr vader Gisteren een sintfeest gehad, leuk joh! Doen jullie nog iets met de sint?
Hier eigenlijk altijd al voor 19.00 slapen tot 7.30 ongeveer. Ook sinterklaas gehad gister. Finn kroop als dolle rond om alle pepernoten op te eten. Nu nog lekker in bed na een super feestje gisteren.finn is nog bij opa en oma. Ze komen ons vanmiddag halen voor het sinterklaas feest bij opa op het werk
Wij doen niets aan de sint, zat er net aan te denken dat ik overal bij iedereen cadeautjes in schoenen zie, sinterklaasfeestjes bezocht worden, wij hebben zoiets van nou dat komt volgend jaar wel. 2 december gaat ze wel op de boot van sinterklaas, eten, drinken en een cadeautje, word ze meegenomen door de peetoom. Verder hoeraa voor gold, lekker he. Hier lag ze om 8 uur op bed, 11 uur wakker en 3 uur wakker. Goed gebroken hier dus. Vrijgezellenfeestje die komt er niet denk ik hoor haha, ik heb door mijn ex veel verloren waaronder een hoop vriendinnen. Ik had er niet eens bij stil gestaan tot dat jij het zei. De enige vriendin die ik heb denkt daar niet aan en mijn schoonzussen ben ik niet allemaal dik mee. Begin haast te denken dat het aan mij ligt haha... Verder alles relax, windkracht 100 dus ik blijf mooi binnen. Ik ga straks mooi de douche een grote beurt geven.
Okee even over de bruiloft dan nog, op dit moment zijn er 15 kinderen en 47 volwassen uitgenodigd voor het diner. Hopelijk kunnen ze daar zoveel mensen kwijt... Komen er waarschijnlijk nog een paar bij. Verder ben ik op zoek naar een goede fotograaf, dat is iets wil ik ook niet op bezuinigen dus als jullie tips hebben hoor ik het graag.
@vrijgezellenfeest super idee hoor gold. hebben we het nog wel over. @fmt zo jullie hebben een gebroken nacht gehad. Lekker binnen blijven vandaag meid. Buiten waai je weg. Lucas heeft vanmorgen uit geslapen. Om 9.30 hebben we hem maar wakker gemaakt de slaapkop. Straks weer werken van 15.15 tot 23.00 misschien kom ik vanavond nog even spieken.
ow FmT wat heb ik gezet ????? goed dat ze het aangepast hebben sorry ... en jij bent een scheetje zeker te weten dat het niet aan jou ligt maar als mensen je zo laten vallen als een baksteen zijn het ook geen vrienden ook he ! lolly soooooooooooooooooooooow das lekker !!! wij waren al blij met 8 uur haha prutske ook lekker uitgeslapen dus ! en hoe was het bij sint ? sahi gezellig ook naar sint geweest !! en hier is lisa altijd wel wakker als eerste .. dan is ze gelijk wakker ook hihi gelijk aan de babbel vandaag naar sint geweest en gisteravond zelf tapasfees gegeven pff ik had een kegel vanmorgen hoor !!! nu
Hier was de sint vandaag erg leuk. Een mooie gereedschaps kist was het grote cadeau. Eerst wilde hij niet bij de sint zitten maar later heeft hij nog bij zwarte piet op de arm gezeten en mooie foto's van gemaakt. @Lolly, das lekker zon goede slaper. @Emma, leuke sint gehad? Leuk zon tapasfeestje @Fmt, echte vrienden zijn er altijd in goede en slechte tijden. Nu lekker bankhangen!
Ik wil best een taartje maken gold. En een vrijgezellefeest kan altijd geregeld worden ook al wonen we allemaal niet bij elkaar in de buurt.
Vrijdag had ik gewerkt, en vrij veel en zwaar getild. Gister boodschappen gaan doen en in de winkel kreeg ik meer en meer last van mijn rug. Gister avond en anochend kon ik niet ens meer lopen en overeind komen. Tjemig, zo'n last had ik nog nooit gehad. Vanmorgen een ubiprofen gehad en nu wil het wel. Maar de pijn blijft. Ik moet nu of staan of zitten. Want opstaan en recht gaan staan is echt een hel. Sorry voor het ego berichtje. Voor de rest. Ik probeer binnenkort weer meer te reageren op jullie
sjoon: niet erg toch, zo'n ego bericht, is al erg genoeg zo'n pijn! Moet je niet naar de dokter? fmt: ik wil best een vrijgezellenfeest organiseren met deze topmeiden hoor ik heb ook niet veel vrienden hoor, alleen 2 hele goede vriendinnen. Verder allemaal wat vage kennissen en mn contacten op forums. fotograaf heb ik niet echt tips voor. emma: Yanna is ook altijd aan de babbel zodra ze wakker wordt, maar we laten haar altijd even goed wakker worden, anders is ze nog wat zeurderig. lolly: werkse! prutske: wat leuk dat Finn de pepernootjes zo lekker vond Dat vond Yanna ook het beste, ze pikte ze ook van andere kindjes, haha. Die vonden dat niet zo leuk en heb Yanna het ook niet verder laten doen hoor Yanna heeft hier tot 9.30 uitgeslapen en toen hebben we pas om 10.30 ontbeten! heerlijk! vanmiddag eens een keer een echt goed gesprek gehad, in plaats van het stomme geruzie steeds. Vriendje heeft eindelijk eens echt gezegd wat hij dacht, ook al was het niet mals. Maar hij was duidelijk opgelucht en dat is wel heel fijn we weten nog niet of het goed komt, maar ik ben nu in ieder geval niet meer zo opgefokt. Dat zal ook een hoop schelen
Sjoon, balen zeg!! Ik weet hoe je je voelt, hier ook ineens last. Heb een zwakke rug, helaas vaak last Hopelijk zakt t snel weer af! Hier heerlijk relaxt dagje gehad, nu ook lekker op de bank, kaarsjes en kacheltje aan en de boys lagen heerlijk om 7 uur op bed! Gisteren zijn we naar een supergave kerstshow geweest van de Intratuin in Duiven. Hele dorpjes met lampjes, treinen, skiliften, draaimolens e.d. De jongens keken hun ogen uit, echt een aanrader!! Ook een superleuke winkel gewoon, heel veel decoratie e.d. Mag echt ff niks kopen maar dan zie je juist zoveel
Fijn dat jullie iig gepraat hebben Sahi. Hoop echt dat jullie er samen door heen komen! Vriendinnen: ik heb 2 super vriendinnen (zijn we ook mee op vakantie geweest, super clubje met de mannen erbij ), 3 goede vriendinnen die ik regelmatig spreek en dan een stel kennisjes. Vind het ook wel genoeg zo, druk genoeg om alles bij te houden, hebben ook een redelijk grote familie erbij waar we ook regelmatig heen gaan!
Sahi, gelukkig is er nu het en en ander opgehelderd. Ik kijk altijd eerst ff een paar dagen aan anders voel ik me gelijk zo'n zeur haha... Nu gaat het redelijk, dus hoop dat het morgen een stuk beter gaat Hier ook niet veel vrienden/vriendinnen, maar daarin tegen wel hele goeie. Liever zo dan heel veel vrienden die je dan niet zo goed kent. Gejanne, ik had voorheen nooit veel last van mijn rug. Maar na de zwangerschap van elynn en sinds het gekloot met t spiraal dus wel. Las ook dat lage rugpijn een bijwerking ervan is. Heb ik dus constant. Maar als ik ongie moet worden dan heb ik het heel erg (last vd rug) en nu dus ook van te veel te zwaar gewerkt op vrijdag. Hmmmz Gelukkig kon ik wel letterlijk op mijn vriendje steunen haha
@Sahi, goed dat jullie gepraat hebben. Hopelijk komt alles goed. (meestal toch wel prettig om te weten wat er is dan alleen gemopper) @vrienden, hier 4 hele goeie vriendinnen (waarvan 2 echte maatjes) En mijn nichtje waar ik heel veel mee optrek (Finn zijn peettante) Met de mannen erbij is het ook echt een gezellig clubje nog wat vrijgezelle mannen erbij en een homostel heerlijk..haha En dan nog wat kennissen. En nog veel meer nichtjes die ik regelmatig wel eens zie.
Nou, hier nog steeds niet goed. Kon weer niet alleen opstaan en lopen vanmorgen. Wel een ibu ingenomen, maar deze werkt nog niet aar behoren. Terwijl het al 2 en half uur geleden is. Bah. Vriendje is thuis gebleven vandaag. De lieverd.
Ik ben niet Toos vriendinloos he hahah! Heb wel contacten met mensen maar goed die wonen allemaal op afstand, mijn beste vriendin (speelden vroeger al samen) en mijn ZP vriendinnetje die ik nu al ruim 6 jaar ken. Verder ken ik jullie natuurlijk ook nog en met jullie deel ik het meest, behalve me ZP vriendin daar kan ik alles bij kwijt (ik zeg ZP vriendin want dan weten jullie wie ik bedoel). Maar ik zie niemand van diegene een feestje organiseren hoor .. @sjoon snel weer beter worden he!