sept/okt/nov 2011 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    sjoon: oh je moet echt naar de dokter hoor! Als je vriend al thuis moet blijven voor je! Niet leuk :(

fmt: hihi, ik snap 'm hoor!

AV: zwaai :) Druk allemaa he?

Zo lekker heel de dag op de fiets wezen werken, heerlijk! En dus een kilometer of 15 tot 20 gefietst, schat ik in.
    Yanna heeft een super dag gehad, alleen maar lachen en lol maken. Heb haar opgehaald op de fiets en ze kon alleen maar schateren. Mensen die langs fietsten moesten er ook helemaal van lachen :D Leuk hoor, met de slappe lach fietsen :)
    Ik heb ook een goede dag, dus dat is fijn :)

2. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Wauw, Sahi, klinkt als een super dag.

Hier een verkouden Finn, het lijkt wel alsof het niet over wil gaan.
    Gelukkig slaapt hij over het algemeen wel lekker door. Vannacht werd hij om half 2 wakker en heeft een uur liggen kletsen.;)

Zo maar lekker naar bedje toe effe bijslapen van het heftige maar supergezellige weekend!!!!

3. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    oja, Sjoon, klinkt echt niet goed hoor. Misschien toch maar effe langs de ha.

4. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Hier een zielig jongetje. Flinke koorts 39gr. Hij slaapt nu wel dus hopelijk blijft dat zo

5. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Beterschap prutske!!

Meiden, thx voor de lieve woorden!!

6. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    @prutske, beterschapmientjes voor je kleine man. Kunffels.

7. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    pruts: beterschap voor Finn!

ik ben vanmorgen bij de psych geweest en mijn klachten zijn toch wel te leiden naar ernstig depressieve klachten. Hij mag geen diagnose stellen, maar wel zeggen dat ik in een ernstige categorie zit.
    Hij wil niet meteen aan de medicatie, ik ook niet, maar sporten kan ook wel eens wonderen doen. Minimaal 30 minuten per dag echt in het zweet werken, dat zorgt voor een hormoon wat depressie kan verminderen. Dus nu elke dag sporten (mag ook fietsen, rennen, zumba voor de tv, noem maar op zijn). En dan moet het volgende week al iets beter gaan en de 2 weken daarna moet ik weer normaal functioneren. En anders toch medicatie, maar dan gaat hij dat niet doen, maar de huisarts.
    Alles wat hij uit die vragenlijsten haalde klonk me heel bekend en logisch in de oren, maar ik was toch even lam geslagen.
    Vanmiddag wel een uur in de stromende regen op de fiets gezeten, wat was dat even lekker zeg, ongelofelijk. Hopen dat ik het kan volhouden.
    Als sporten inderdaad werkt bij mij, is dat wel iets wat ik de rest van mn leven dagelijks moet gaan volhouden, best heavy dus.
    tot zover mijn ego.

8. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Dat komt wel ff heftig op je dak vallen sahi

9. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Heftig Sahi, zet 'm op!!

10. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Wow, sahi. Heftig hoor. Flink afbeulen jezelf dus, zet hem op!

Dank je wel voor de beterschapjes. Hij heeft gewoon goed geslapen maar vanmorgen was zijn temp nog 37.7 terwijl hij normaal rond de 36.8 zit. Dus maar niet zwemmen vandaag. Hij eet en drinkt gelukkig ook goed. Is alleen wat hangerig en sneller moe. En hij heeft een hele rode wang dus miss een tand of kies die door moet komen

11. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    hoi meiden
    Wat een rust hier!

Hier gelukkig weer een tevreden mannetje. Misschien is het toch een sprong geweest want meneer weet nu hoe hij in de bank moet klimmen en begint steeds meer te kletsen ook. Nu moet hij nog even doorzetten en zelf gaan stappen. Want dat durft hij nog niet.

@Sahi, hoe is het nu met je? Flink aan het sporten geslagen?

12. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3632 altijdvrolijk, 30 nov 2012
    Laatst bewerkt: 30 nov 2012
    He dames,

Het is echt thuis zo rennen en vliegen, snap er geen reet van. Pfff.
    Misschien wil ik wel te veel doen in een iets te korte tijd.

Verder ben ik druk op zoek naar een andere salontafel.
    Heb nu een opiumtafel met een glazen plaat erin, maar Collin gaat gezellig met zijn dikke billen
    Op de tafel zitten :( Denk dat de glasplaat het zo leuk blijft vinden. Maar ik heb wat in mijn hoofd, dat wordt weer verven, hahahaha.

@ Sahi: Merk je al dat het helpt, dat sporten? Wel heftig hoor
    @ Gejanne: Hoe gaat het met je dieet?
    @ Fmt: Is je kleine moppie nu alweer ziekjes? Dikke knuffel van ons hoor. Oh en ik heb het nauwelijks over trouwen omdat alles al geregeld is. Op 2 dingen na dan, het pak en het pakje van Collin.
    @ Lolly: Waar blijft die onderwater foto??
    @ Prutske: Fijn dat de sprong nu voorbij is, die kleintjes zijn altijd zo van slag dan.
    @ Sjoon: Hoe is het nu met je??
    @ Gold: Ben je alweer aan het werk??
    @ Princi: Gefeliciteerd! Zag het op FB!

13. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    zo, alles is een beetje gezakt in mn hoofd, ben druk aan het bewegen geslagen en nu kan ik wel aardig zeggen dat het wel weer een beetje gaat. Het is nog lang niet over natuurlijk en er komt vast nog een dip aan, maar voor nu gaat 'ie lekker.
    en t is ook heerlijk voor m'n gewicht en m'n conditie dat ik nu zoveel beweeg, ik kan er wel aan wennen :D Dus voor nu even goede berichten :D
    Wat doen jullie knuffels me goed zeg :D Dank je wel meiden!

Yanna is een weekendje naar opa en oma en wij zijn gisteren lekker naar een feestje geweest. Dat was voor mij lang geleden en ik heb het gewoon echt naar m'n zin gehad (normaal zit ik op hete kolen tegen 11u, nu tot 4u door gegaan).
    En allemaal leuke reacties van mensen die ik al een poosje niet had gezien, dat ze me er goed uit vinden zien nu enzo, dus helemaal goed :)

pruts: zoals je kan lezen, flink gaan sporten inderdaad. Als ik niet thuis hoef te blijven voor Yanna en het droof is, ga ik hardlopen of fietsen, anders heb ik nog zumba dvd's, nu elke dag minimaal 20 minuten een work-out, heerlijk.
    Had niet gedacht dat het me zo goed zou bevallen.

AV: ja druk allemaal he? Jij werkt toch ook nog behoorlijk wat uren? Want mijn tijd vliegt ook voorbij hoor, vooral nu ik weer wat uit 't slop ben zeg maar.
    wel grappig dat Collin op je tafel gaat zitten :p Maar niet handig ;) Wel weer een leuk klusje dan :)

14. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Het heeft even geduurd maar hier is dan de onderwater foto van Lucas.
    Hij kijkt wel wat verschrikt, al vindt dat ook niet gek moet ik eerlijk zeggen.

Gisteren een heerlijke dag gehad met m'n ouders en zusje. We zijn wezen zwemmen bij cp en hebben daarna lekker gegeten.

Lucas is de laatste dagen niet helemaal zich zelf hij is er verkouden en hangerig. Hopelijk voelt hij zich snel weer de oude.

Voor de rest eigenlijk weinig nieuws.

Bekijk bijlage 290064

15. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Wat een leuke foto. Doen ze bij ons niet, foto maken bedoel ik.

Hier ook weinig nieuws. Alleen een vraagje finn heeft nu 8 tanden en volgens mij komen nu de kiezen maar welke komen dan eerst. Want ik heb het gevoel dat er rechts achter wat doorkomt aan de onderkant

16. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Hihi wat een leuke foto van Lucas :)

17. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Geweldige foto van Lucas :))

18. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Geweldige foto!

19. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    wouwwwwww mooie foto lolly !!!!

prutske .. tanden en kiezen komen zoals ze willen ! lisa heeft er ook al 2 .. wist het niet eens .. bij het cb zeiden ze het

sahi ook ik beweeg al een tijd lang meer en idd het maakt je hoofd zo lekker leeg !! ook ik ben erg gevoelig voor dingen om me heen.. en ipv frustratie eten doe ik nu aan frustratie sporten haha .. maar ik vind het zelf ook echt goed om meer conditie te hebben vooral met je kids !
    en geweldig voor de lijn

20. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    lolly wat een superfoto!
    emma: ja het doet mn lijn natuurlijk ook veel goeds en ik merk nu hoe verslavend het is. Ik wil nu eigenlijk ook nog even gaan rennen, maar het sneeuwt en Yanna en papa komen tussen nu en een kwartier thuis, dus ik kan beter vanavond even wat gaan doen, zumba ofzo als Yanna op bed ligt, zoiets.

Deel Deze Pagina