Zoo voelt alsof ik een week niet geweest ben, hoef ik maar een paar reacties te lezen. Hier loop ik dus weer achter met huishouden. Beneden vandaag weer gesopt, morgen strijk, administratie en douche en slaapkamers. Ook nog leren tussendoor. @prutske, hier kwamen de kiezen boven eerst door, nu is ze bezig met de laatste 2 voortanden (dat zijn er dan 4 totaal) en dan is ze op de helft. @lolly supercool die foto (had ik al gezegd maar nu nog maar een keer)., @mijn bruiloftsplannen zijn weer helemaal omgegooid, ik wil ergens trouwen (heel erg romantisch) waar vriend niet wil, eerst dacht ik laat maar zitten, nu denk ik nee ik wil daar toch trouwen, dus ga een helse bruid worden denk ik. Hopelijk krijg ik mijn vriend zover dat hij het daar ook wil (hij wil daar niet ivm de gemeente, maar de slimmerd heeft niet door dat die ene waar we de 22e gaan kijken ook dezelfde gemeente is lol). Betekent wel dat we de aantal gasten enorm gaan inkrimpen, wilde we eerst low budget gaan trouwen, kost de voltrekking van het huwelijk nu al het 3 dubbele van wat we in low budget gedachten hadden . @emma deed het bijna in me broek bij de jumbo, gelukkig mocht ik van P. wel even bij het personeeltoilet hahaha dankje wel daarvoor!
Tanden: hier nog maar twee onder en drie boven, verder niks. Schiet niet op dus FmT, balen van de gewijzigde plannen, moet wel een mooie dag worden waar jullie allebei van genieten!! Sahi, lekker dat dat bewegen zo goed gaat. Zou ik ook moeten doen maar heb 's avonds doorgaans echt geen tijd (en stiekem ook geen zin haha) om naar de sportschool te gaan. Moet mn abbo nodig opzeggen ben er minstens een half jaar niet geweest, zonde van mn geld
@gejanne neen niet balen, lees het stukje nu terug en begrijp het als je het verkeerd om leest. Ik wil dus daar graag trouwen en vriend uiteindelijk ook wel en die is wel wat duurder maar dat heb ik er toch wel heel graag voor over. Edit : Ben wat te koop aan het zetten op marktplaats. Ook de isofix + maxicosi + regenkap + hangspeeltje + adapters. Wat moet ik daarvoor vragen ? Wil er een prijs voor hebben.
Snap hem FmT, dan moet je idd ergens anders op bezuinigen Komt vast goed! Geen idee, even kijken wat je er zelf nieuw voor gegeven hebt en hoe de staat is? Of even vergelijken op MP zelf? Zou idd een bieden vanaf prijs doen, anders gaan mensen beginnen met 15 euro oid, is ook zo lekker handig
fmt: jullie moeten allebei happy zijn met de grote dag, dus als dat jouw droomlocatie is, dan moet hij het toch minstens overwegen ik zou voor die MC inclusief allle spulletjes zeker 200 euro vragen. Bewaren jullie het niet voor een eventuele volgende? gejanne: ik had vanavond ook geen zin meer, heb ongi-krampen en ben moe. Maar heb even zumba gedaan met Yanna in de kamer, zij lachen joh Ik ga niet naar de sportschool, want het is niet haalbaar om naar de sportschool te gaan. Mannetje is vaak weg en andere avonden werk ik weer, maar zumba voor de tv is wel te doen en anders in de weekenden rennen en fietsen. Ik had eerder ook nooit de motivatie, maar nu naast mijn gewicht ook mijn psyche er baat bij heeft, moet ik wel! Anders ben ik straks aan de medicatie en daar wordt je echt niet vrolijker van. En wil mn mannetje en gezinnetje echt niet kwijt door dit gedoe!
Sahi: ook veel gezelliger dat je lekker thuis kan blijven en lol kan maken met je kleine meid Als je echt wilt, lukt het natuurlijk wel, ook op andere manieren idd. Is absoluut voor een heel goed doel!!!
@fmt, het moet toch echt jullie dag worden! Richt hem in zoals jullie willen zodat je er ook naderhand met een goed gevoel op terug kan kijken. Wat je voor de spulletjes moet vragen weet ik niet. Hier blijft alles in de opslag voor een eventuele volgende kleine. @sahi, goed van je dat je het zo goed vol kan houden. En hoop voor jou en je mannetje en meisje dat dit de oplossing is. Weet uit ervaring dat het ook voor de naaste erg moeilijk is. Mijn beste vriendinnetje heeft ruim een jaar geleden zeg maar tijdens mijn zwangerschap een zware depressie gehad. Nu heb ik een nog een paar mensen een lijst gekregen wanneer ik aan de bel moet trekken. Gelukkig gaat het erg goed ook nu met de donkere dagen.
Gejanne: ja hoe groter ze wordt, hoe meer we dit soort dingen ook samen kunnen doen. En ik vind het een goed voorbeeld om gezond bezig te zijn Pruts: knap dat je je vriendin zo hebt gesteund. Wij hebben ook 1 vriendin die ons heel erg steunt, niet alleen mij, maar ook mijn vriend en helpen met op yanna passen, dat soort dingen allemaal. Echt super! Ze doet alsof t niks is, maar zij verdient echt bergen met respect!
Geluk is met de domme hahaha heb ff geluk. Net een jaar lang gratis hallmark kaarten gewonnen ter waarde van 100 euro. Ik kreeg bij aankoop van kerstkaarten een kaartje met een code erop, en ng prijs ook. Leuk hoor. Lucas is nog steeds erg verkouden en nog niet helemaal zich zelf hij heeft vandaag alleen maar gemopperd gezellig hoor. Morgen pakjesavond vieren, gelukkig bij ons thuis kan hij leker op tijd naar bed als hij het zat is.
gefeliciteerd lolly das mooi meegenomen! @sahi, Ik vind dat vriendshap ook iets is met goede en slechte tijden. Dus ook er voor elkaar zijn als dat nodig is. Was zeker moeilijk. Toen wij trouwden was zij ook mijn getuige en een week voor de bruiloft lag haar vriend in het ziekenhuis totaal onduidelijk wat er was. Erg eng maar gelukkig ging het snel beter met hem zodat hij erbij kon zijn en daarna is zij in de put geraakt. Gelijk daarna werd ik zwanger. dus ik super gelukkig en zij diep ongelukkig. Gelukkig hebben we haar hier wel in kunnen steunen en heeft ze zelf op tijd hulp gezocht. Nu gaat het weer erg goed gelukkig. @Fmt, goed bezig zag ik op fb. Je mag best eens langs komen als je tijd over hebt Hier vandaag lekker gewerkt. Morgen heel de dag vrij. Mijn mannetje ook en mijn ouders ook. Dus s middags na het dutje van Finn naar mijn ouders om daar sinterklaas te vieren. En daarna lekker gourmetten.
hey meiden fijne sint gehad ?? waar blijven die leuke foto's !!! hier was het gezellig vooral papier scheuren was erg leuk voor lisa ! en ze is erg verwend net als tim !
hey hey Hier geen Sint wel naar mijn schoonzusje zaterdag... 2 uur rijden.... Om suprises te doen en dan weer terug rijden .... :x Oh ja, wel een verlanglijstje gekregen voor haar 2 kinderen, of we daar ook iets voor wilden kopen... Jullie snappen dat ik er heeeel veeel zin in heb Verder alles zijn gangetje hier, Florine heeft weer een "ik slaap veel" periode, lopen is nog steeds TE ENG, babbelen/praten des te meer, eten gaat op en af, tuitbeker snapt ze nog steeds niet, ze mist Jan van het ochtendnieuws en mandarijntjes vindt ze bah.
Haha gekke Florine. En wat een pret zal je zaterdag hebben. We hadden afgelopen zondag sint gevierd. Bij mijn ouders. Kadootjes daar mee naar toe genomen. Zelf zit ik nog steedsthuis met mijn rug blegh.. Gaat gelukkig wel wat beter. Nu hoest elynn ineens als een hond vanochtend. Net proberen dokter te bellen. Die is op donderdagmiddags dicht.... Vorige week hadden ze vakantie. En de andere praktijk is over 5 minuten weer bereikbaar. Pfff Hier is mevrouwtje stil als ik de woezel en pip cd op heb staan. Dus een vette beat hier in huis haha. Gelukkig eet en drinkt ze wel. Oja, niet praten maar. Het 'lalala' deuntje van woezel en pip doet ze na. het enige wat ze nog zegt is 'ja'
gold: leuk, even heen en weer voor een kado... ik lees je enthousiasme sint: niks mee gedaan dit jaar, Yanna snapt er toch nog niks van yanna durft ook echt niet te lopen, maar babbelt ons de oren van het hoofd. steeds alles aan wijzen en zeggen 'is dat?'. Zo cuuuutttteeee ze probeert wel langzaam aan los te staan, maar ze vindt het nog veel te eng sjoon; balen dat ze zo hoest het woordje ja is hier dus niet populair wel 'klaar' met haar handjes erbij gebaren en dat soort dingen emma: kan me voorstellen dat lisa het scheuren wel heel leuk vond pruts: hoe vond Finn de sint? lolly: wat een geluk! Leuk toch zo, ik ga weer werken
Hier een leuke sint gehad. Het papier scheuren was het leukste. Meneer ging gewoon voor de cadeaus zitten en begon alles uit te pakken. Ook de cadeautjes van papa mama en opa en oma. Zaterdag nog bij schoonouders. @Gold, het enthousiasme straalt er van af. @Sjoon, wat balen van je rug. Ik hoop dat je de dokter nog hebt kunnen bereiken en dat het snel verbeterd. @Sahi, zie boven @Lopen, hier ook nog niet hoor. Wel veel los staan. En aan een of twee handen gaat het vanzelf. Met heel veel goede zin af en toe eens een paar stapjes maar het kruipen gaat nog veel beter @eten, gaat hier over het algemeen heel goed. vooral veel zelf doen (mama wast wel). Alleen fruit is een drama. Het enige verse fruit dat Finn eet is af en toe een banaan. Knijpfruit en potjes fruit gaan er als vanzelf in. @praten, mama, oma en bumba. dat zijn de woorden die finn gebruikt. En niet te vergeten: Bah, dat zegt hij meteen als hij heeft gepoept wel handig toch. En aanwijzen en dan die die die. Dus overal goed bij benoemen wat het is. Hopelijk helpt het. En hebben jullie al met de kindjes in de sneeuw gespeeld? Wij maandag even maar toen was het zo snel weg. En vandaag en morgen werken. Misschien zaterdag als er hier nog wat gaat vallen want nu ligt er hier niks
Update: elynn heeft pseudo kroep. Nu gaan we robinson kijken, kunnen we de reclames door spoelen hehe Prutske leuk om te zien he, dat ze de cadeautjes zo open scheuren. Elynn snapte er nog weinig van. Gelukkig hielp chiel heeeeel goed haha Sahi, hier doe ik klaar ook met gebaren. Soms doet ze het na, soms nie
hier vanmorgen een dik pak sneeuw. Vind het echt spannend, want vriendje moet gewoon werken, ik ben blij dat ik zelf vrij heb! Maar ik vind sneeuw wel erg gaaf! Jammer dat Yanna nog niet loopt, want nu moet ik wel met de wagen in de sneeuw baggeren, anders kon ze zelf nog wel wat stappen. Boodschappendag vandaag, doe ik altijd lopend, maar kan nu niet met de buggy, en met de grote wagen kan ik niet veel tassen eraan hangen. Dus dat wordt alleen noodzakelijke dingen halen en snel weer lekker naar binnen prutske: leuk dat sinterklaas zo geslaagd was En dat scheuren is zo leuk he sjoon: oh wat naar zeg, pseudo kroep Sterkte met dr! ik ken mensen die gebaren doen met de kindjes en ik snap wel dat het kan helpen in de communicatie. Ik merk alleen dat die niet de motivatie hebben om echt te gaan praten, dus ben blij dat wij Yanna gewoon leren praten Zo leuk dat nadoen, want dat doet ze ook met de laptop, telefoons en sommige dingen. Dan klimt ze op de bank, gaat ze zitten en zegt ze 'he he'. Dan zie je wat je zelf nog wel eens doet he
Hey Meiden, Even snel een berichtje van mij, gisteren had ik een hele slechte dag. F. is bezig met haar 3e kies, zou me niets verbazen als de 4e ook doorkomt maar ik mag niet meer in haar mondje kijken. Gisteren was het ook 7 jaar geleden dat T. mijn leven op zijn kop had gezet, gewoon al met al een mindere dag dus. Gelukkig belde Gold en die had weer een lach weer een lach op mijn gezicht getoverd Ontzettend THX daarvoor. Ook eergisteren dat (eenzijdige) ongeluk, reed er vanochtend langs en ik heb toch beste een klap gemaakt, je ziet in de dijk (naast de stoep) een heel slipspoor van mij vlak langs de lantaarnpaal, al lijkt het alsof ik de gas heb ingetrapt zo diep zit het spoor, schrok ervan. Dus nu vertrouw ik me auto niet meer, zeker niet als ik met F. moet rijden, moeten ook weer nieuwe banden op en eigenlijk is het afgelopen jaar veel geld naar deze auto gegaan dus misschien toch maar een nieuwe kopen. Nadeel is onze spaarpot. Dus keuze's keuze's We zouden zoiezo kunnen gaan trouwen, en uit eten *gewoon simpel dus niets bijzonders* met onze broers/zussen/ouders/getuigen en de auto kopen +/- 6500 euro voor de auto. Of een minder goede auto en dan toch maar een droomjurk en al onze goede vrienden en vriendinnen erbij (ik spreek dan over 24 man extra). Ik heb de auto echt heel hard nodig... moeilijk moeilijk,... Of de bruiloft nog verder in de toekomst plaatsen... HELP haha... Nou verder gaat het allemaal oke, F vandaag een stuk vrolijker alhoewel ze wel erg moe is een ook weer veel slaapt sinds gisteren. Ik moet studeren want woensdag heb ik mijn examen en dan moet ik als een rotgang verder leren want dan komt er voor het einde van het jaar nog een examen. Ik heb er zin in . Nou ik heb nog veel meer te vertellen maar ik probeer gewoon wat vaker langs te komen. Groetjes voor jullie allemaal!