@sahi jeetje wat een goede bij je vriendin. Klinkt alsof haar vriend niet lekker in z'n vel zit. @av zou maar zo kunnen dat er een sprong aan komt ik ben niet zo op de hoogte van alle sprongen. Fijn dat er niet gereageerd word op een mail NOT zo grrr. Wij wachten nog steeds op de auto stoel die kwijt geraakt is bij de post. GLS heeft het vergoed aan de webshop en zij zouden mij een nieuwe sturen. Na 1 week geen reactie dus ik weer bellen ''het spijt ons mevrouw er is intern iets mis gegaan ik zet het nu achteruit en dan gaat het morgen op de bus''. We zijn inmiddels weer een week verder en ik heb nog steeds geen stoel. Nou die stoel mogen ze houden ik wil nu m'n geld terug.
Lolly, jeetje wat een gedoe. En dan nog steeds geen stoel. Pfff. Hier met oud en nieuw chiel is ieder jaar wakker geweest, geworden eigenlijk. Dus we zien het wel. Mocht hij wakker worden dan kijkt hij mee. Zo niet dan laat maar lekker slapen.
Hey hallo allemaal, Hmja....tekenen hè....Mara tekent graag en er ontsnapt echt wel eens een krijtje aan onze aandacht en dan hebben we dus krijt op de TV. Maar goed we hebben in het begin erg veel gezeten op tekenen doe je op een papiertje en niet op iets anders en over het algemeen werkt dat... Om nou te zeggen wen er maar aan vind ik een brug te ver maar het gebeurt echt wel eens en dan ben je nog steeds een lieve en goede ouder. Tenminste dat vind ik . Hier is Mara nog elk jaar beneden geweest met oud en nieuw. Gewoon om een nieuwe traditie maken voor ons gezin. Samen beneden zijn om 12 uur, wensen op een wensballon schrijven voor mensen die we kennen en dan oplaten. Oliebolletje eten en dan gaat ze weer naar bed. Daar moet ik wel bij zeggen dat Mara erg makkelijk gaat slapen als dat niet zo zou zijn zou ik haar laten slapen denk ik... Zo nog twee weken en dan vakantie. Ik ben er aan toe . Gold, heb je al een blog zoja waar??? FmT, joh lekker trouwen, mooi feest van maken en kijken waar je wat geld zou kunnen uitsparen en dan gewoon een gewone auto kopen....dat hebben wij gedaan . Zo ik ben laat dus ik ga snel naar mijn werk .
Zo wij zijn weer terug van het CB. Alles was goed. Echt een gemiddeld kind. We hoeven pas terug rond zijn 2e verjaardag. Hij weegt nu 11 kilo bij 80 cm was ook precies in de lijnen die hij tot nu toe volgde dus ook allemaal goed. Meneertje weet ook altijd precies dat hij daar al zijn kunstjes moet showen. Even een stukje lopen. alle woordjes zeggen die hij kent. Doen wat er gevraagd wordt zodat ze weten dat hij snapt wat wij zeggen. Ik dacht altijd dat die oortjes er voor niks aan zaten maar blijkbaar werken ze wel
Dat zal wel een syndroom zijn prutske... Die oortjes werken vaak ergens anders wel en thuis bijna nooit..... Hier hetzelfde met chiel hihi Fijn dat hij het goed doet!
sjoon: had ook wel van pseud kroep gehad, maar jouw uitleg is wel heel duidelijk. Wij moesten er een poos terug bij Yanna ook op letten toen ze erg verkouden was. ja voor mn vriendinnetje echt vreselijk zeg! AV: leuk je weer te lezen En door de kamer rennen? Wat gaaf zeg gold: zo'n stoel hebben kennissen van ons ook, die zijn super tevreden! Yanna mag straks echt niet op de muren kleuren hoor, is zij gek?! 'wen er maar vast aan', pff hoe vaak mensen dat wel niet zeggen. Sommige dingen beslis je echt zelf hoor! Ik ben een super makkelijke mama, maar op de muren kleuren gaan we hier echt niet aan beginnen! pruts: snap hoe je t bedoelt, ik moet inderdaad voor mezelf waken. En dat weet zij ook heel goed, dus we slepen elkaar er maar doorheen ik herken dat onzekere wel, bang om je omgeving te verwaarlozen ofzo. Maar vaak begrijpt de ander het wel, zeker als ze je dierbaar zijn. Of je ze nu veel ziet of niet, dan weet je dat het goed zit gejanne: ja Yanna vond het heerlijk even met papa weg lolly: fijn om te horen dat je vind dat ik het goed doe, dank je wat betreft het vuurwerk; ik ben van mening dat de ouders het leuker vinden dan de kids. Als hij wakker wordt van het geknal zou je hem even kunnen halen, maar anders lekker laten slapen, zou ik doen. ik mocht er zelf vanaf 8 jaar voor opblijven geloof ik. En ieder jaar viel ik in slaap en miste ik het, maar als ik het zou redden tot 0.00 mocht het Wat belachelijk van je stoel! princi: wat leuk met oud & nieuw zo'n traditie maken lekker aftellen naar je vakantie van die vriendin vermoeden we dat haar vriend een drankprobleem heeft. Hij doet er heel gek over, maar hij is bijna elke avond 'naar vrienden' en drinkt dan standaard wel wat. Hij werkt aan boord, 1 week op, 1 week af en aan boord schijnt hij dagelijks zeker 3 a 4 biertjes te drinken. Hij kwam dit weekend 2 keer dronken thuis dus er begon ons ineens wat te dagen. wij zijn ook op t CB geweest, Yanna liet net als Finn alle truukjes zien, optrekken, per ongeluk los staan, uit zeggen bij het uitkleden, noem het allemaal maar op Ik kreeg alleen op mn kop voor de vit D, die vergeet ik sinds ze KV kreeg. Nu drinkt ze geen melk meer, maar vergeet dus die druppels. ik kan me er niet zo druk om maken, maar ze vonden het vreselijk... zucht... Ik ga het nu wel aanwennen, maar dit lijkt me wel een miniem probleempje, pfff oh ja, yanna liet tussen het speelgoed nog de kippetjes zien en zij met haar hoogte piepstem: 'kip kip kip!!!' helemaal enthousiast Dus een heel verhaal met die dames dat wij kippen hebben en die mensen die daar werken komen uit de polders en hebben ook kippen. Was wel gezellig verder gekke dag gehad, maar vandaag kon ik het aan auto stuk en pas halverwege de dag er achter gekomen dat mn horloge stil stond. daardoor was ik dus continu overal te laat, irritant... maar nu lekker avondje thuis Yanna zo maar op bed en zelf even zumba doen en dan series kijken
@sjoon veel beterschap nog voor E. lees net wat het inhoud poeh poeh wil je ook niet voor je kleintje he. @lolly nee nog steeds drama in de nacht, vannacht van 2 tot 4 wakker geweest en om 6 uur ging mijn wekker. Tot overmaat van ramp was ik mijn autosleutels kwijt, *uiteindelijk teruggevonden in de auto van mijn vriend tussen de rommel en de macdonalds zakken* Pfff zit me niet mee he., maar er komen betere tijden toch ?
@Fmt, pittig hoor zon nachtbraker! ooit komt het goed @Sahi, mooi is dat he alle kunstjes laten zien daar haha. Over die vitD hebben wij gewoon glashard gelogen. Krijgt hij nu de vitD gewoon door de gewone melk. Wij euh ja natuurlijk. Maar het potje is al een tijdje op eigenlijk. Maar wij zijn zoveel buiten dat hij dat echt wel meepakt. En ik zal binnenkort wel effe een nieuw potje meebrengen. (had namelijk pas van een vriendin gehoord dat ze daar zo streng op zijn) En had ze last met de prikjes of heeft ze die nog niet gehad?
@ Fmt: Hier ook nog een nachtbraker hoor @ gold: die stoel ken ik niet, wel beter hoor, niet die gordels @ Sahi: Ik lees iedere dag mee hoor, maar lukt niet altijd om te reageren. FF klagen hoor, hoor net dat me vriendin, waarmee ik tegelijk zwanger was nu weer zwanger is. Vind het echt geweldig voor ze hoor. Maar ik wil ook alleen de andere helft niet
Vit d is hier ook al een week of anderhalf op. Vergeet ook telkens wat mee te nemen. En dan 2 weken met mijn rug gezeten. Vriendje vergeet het ook te halen en hij vergeet het ook te geven. Maar ik geef het wel. Doe het gewoon door haar flesje melk heen. (Als we het in huis hebben haha) Sahi, graag gedaan voor de info, fijn dat deze duidelijk was Fmt, jeetje, hopelijk wil fae gauw eens door slapen, want dit trekken jullie op een gegeven moment ook niet meer. Ff een huilend meisje op halen. Ze krijgt nog een klein flesje warme melk en dan gaat ze weer lekker slapen. Als ze niet helemaal fit is komt ze nog eens vroeg in de avond voor wat warme melk, en volgens mij ook even voor knuffelmomentjes <3
Av, komt nog wel je vriendje gaat nog wel een keer overstag Oooh elynn is nu gestopt met huilen. Dus laat haar maar lekker even liggen nu.
fmt: he bah wat een rotnacht Dat is niet leuk, zeker niet nu je volop aan het werk bent! pruts: ze vond de prikken heel gemeen, maar heb haar daarna even afgeleid en vooral veel geknuffeld en toen ging het wel. maar ze was wel even heel boos AV: je mannetje wil geen 2e? Nooit, of gewoon nu niet? Lijkt me inderdaad lastig :S sjoon: hier dus helemaal geen flessen meer. fijn om te lezen dat de vitD geen ramp is Ik laat Yanna meestal wel even piepen als ze op bed ligt, ik hoor ook wel verschil tussen een beetje piepen of dat er eccht iets is. gebeurt niet vaak dat er echt iets is.
Nee nooit zegt ie, maar dat zei hij ook voordat we besloten toen.voor Collin te gaan. Hij is bang daar hij die 2de niet zo veel, financieel dan, kan geven..
He meiden, weinig tijd om op alles te reageren. Zodadelijk gaan we naar de dokter kijken of er iets mis is met F., anderzijds moeten we onze aanpak gaan veranderen.. een cirkel doorbreken wat niet makkelijk zal zijn. Ook aanstaande maandag even naar consultatiebureau voor advies. Ik lees trouwens dat jullie allemaal met 2 jaar pas terug hoeven te komen, wij bij 1.5 jaar ? Ik begrijp dat dan weer niet helemaal. Afgelopen 3 nachten hebben we in totaal 8 uur geslapen, morgen heb ik examen, heb eigenlijk nog niet echt kunnen leren, hopelijk slaag ik.
@AV wij hebben hier voor nu ook besloten om niet aan een 2e kindje te beginnen, fysiek gaat het hier al niet helemaal goed, ik zie een 3e zwangerschap niet zitten, en nu kunnen we met onze spaarpot F. een mooie wereldreis laten maken, studeren, een autootje en scootertje kopen en een gedeelte van haar eerste hypotheek mee betalen (als ze eerst op zichzelf gaat wonen en niet direct samen met een slecht vriendje) mijn vriend denkt dat ik me nog wel bedenk maar nee hoor... ik wil F. alles kunnen geven en je moet maar zien he, hoe jou kinderen straks erbij komen te zitten in deze wereld (eigenlijk is het heel egoïstisch om kinderen op aarde te zetten maar dat is een discussie die hier los van staat ).
Net bij CB geweest. 78cm 9920kg prima. BMR krijgt ze als ze 2 is. Wij moeten ook terug met 18mnd. Is standaard hier.
Bij de dokter geweest, lichamelijk niets aan de hand, wel doorverwijzing omdat wij anders binnen nu en korte tijd beide met een burn out thuis zitten.. op de doorverwijzing staat ; bij lichamelijk onderzoek gda. Geen idee wat het betekent (GDA = geen duidelijke afwijking) ... Ik heb nog zo veel te doen en zoveel aan me hoofd, maar ga zo toch echt even een paar uurtjes liggen (examen leer ik vanavond en morgenochtend nog wel)... Maandag om 15:00 in Amphia Ziekenhuis.
Ik weet ook niet wat dat betekend fmt, maar jullie gaan.dit inderdaad niet lang volhouden. Hoop dat het cb wat weet voor jullie, je kan ook bellen hoor. vwb een 2de kan je helemaal begrijpen hoor.. Hier kunnen we die 2de dat makkelijk geven, maar dat ziet hij niet. Haha @ gold : mag je kiezen voor die prikken?