ok ben niet de enige dus die de boom maar niet meer gaat opzetten na deze keer. Ik lees telkens dat kleintjes er wel naar kijken maar niet aankomen enzo.... Telkens denk ik dan dat Florine echt een draakje is Volgend jaar ook maar een kleintje En wat goed van dat zwemmen!!!!! Ik ben nog NOOIT gaan zwemmen met Florine. Ja 1 keer afgelopen zomer in de tuin bij vrienden. Wordt wel tijd dat ik dat eens ga doen.
gold: haha Yanna speelt ook met de wielen van de loopfiets en daarna is ze weer boos omdat ze het rechtop wil zetten, wat een frustraties kan je hebben. En al piepend blijven rommelen tot het lukt en dan ineens helemaal blij. gekkerd ja Yanna blijft verbazingwekkend goed van de boom af. Ze was erbij met het opzetten en we hebben continu gezegd dat het is om naar te kijken. Hij staat enigszins afgeschermd in een hoekje, maar ze zou erbij kunnen. Heel af en toe gaat er een vinger richting de ballen en de lampjes en dan zijn we er zelf ook als de kippen bij om te zeggen dat ze eraf moet blijven, maar t gaat zonder al te veel drama's. Ik durf ze best alleen in de kamer te laten voor een paar minuutjes (om te plassen ofzo), dat overleven Yanna en de boom oh en ieder kind heeft zn eigen dingen waarmee ze kunnen draken hoor Yanna gaat echt continu met dr tengels in de vuilnisbak en de vaatwasser. En alle laatjes in de keuken steeds open... Wij hebben ook niet vaak gezwommen, maar Yanna vindt het wel heeeeeeeel leuk, dus probeer het af en toe eens te doen als we een vrij moment hebben. Vandaag geen auto, dus dan wordt 't 'm ook niet helaas. lolly: ja je ziet nog heel lang dat ze blijven kruipen he? Die van mn vriendin heeft tot een jaar of 2,5 zeker wel meer gekropen dan gelopen, terwijl hij op zijn 1e verjaardag is gaan lopen. wat een stom gezeik met die stoel joh wat klinkt dat zwemmen leuk zeg! En een heus diploma, echt gaaf Yanna ging vanmorgen nog een paar keer los staan, ik hoop dat ze het vanmiddag ook nog even aan papa wil showen, maar het is nu even niet meer zo interessant. Ze is nu druk bezig met blokken stapelen, en telkens als ik het wil filmen komt ze me knuffelen en stopt ze met bouwen Gekkerd boodschapjes weer binnen, verder lekker rommelen vandaag, nu even aan het thee leuten met Yanna
Goede middag dames, We zijn weer eens aan het werk.. Pfffff. Echt wat een drama collegas heb ik ook zeg. Er is al een tijdje dat er door 1 vrouwlijke collega achter me rug om geluld dat ik een bepaalde extra taak neer moet leggen omdat ik maar 3 dagen werk. Dus ik was pas naar de leiding geweest omdat ik het idee had dat het geen nut heeft om het tegen haar zelf te zeggen omdat het dan haar woord tegen de mijne is. Ze is daarop aangesproken en nu is ze beledigd. Ik zal de wind nog wel van voren krijgen, ze is echt een bitch. Maar goed! Wanneer gaan we weer meeten???? Of hebben jullie daar geen zin in? @ Gold: Oh, dat wist ik echt niet. Had ik me niet in verdiept, erg he. Lol, misschien wou ze zelf de boom versieren. @ Prutske: Oeeeeeee, spannend!!!!! Ga duimen dat het vlotjes wil gaan. Ah, zeker een dikke winterslaapzak? Die zijn inderdaad soms te warm. Maar heerlijk, i love korting! Go Finn, goed bezig!!!! @ Sahi: Een discussie houden voordat je gaat slapen, is sowieso geen succes. Maar hij maakt het je inderdaad niet echt makkelijk zeg. Jeeee, Yanna is ook goed bezig zeg. Hier een fanatiek loper en klimmer! Soms best vervelend @ Lolly: Jeetje wat een gedoe zeg met die stoel.. Echt slordig zeg.
@AV, wat klote zeg zon collega. Ook lekker collegiaal zoiets. Weekend!!! Ben der helemaal klaar mee! En de komende week anderhalve week is het zeker niet rustiger. Ach ja had ik maar een ander vak moeten leren En het is ook wel heel gezellig nu. Finn is nu ook echt wel sneller moe dus misschien voorlopig wel weer even 2 dutjes op een dag want nu was om half zeven het kaarsje echt op. Hij slaapt gelukkig wel gewoon lekker door tot morgenvroeg een uur of acht. Sorry Fmt, hoop dat het bij jullie ook zo die kant op gaat. Morgen komt de kapper weer, en ik wil weer eens iets anders. Maar weet niet goed wat. Ben de vorige keer al van half lang naar een bob gegaan maar nu die weer wat gegroeid is is het weer zon duffe tussenlengte.
AV: jaaa meeten, dat wil ik wel weer!!! Hebben jullie in januari tijd?? Ik wil wel een datum prikker rondsturen. Wat een stomme collega zeg Dan is ze maar lekker beledigd joh! Ja mijn vent is een lieve schat, maar af en toe... En alles wordt steeds op mijn bordje geschoven, maar hij is de laatste tijd ook met van alles en nog wat bezig, terwijl het eigenlijk te druk is voor 'm. pruts: wat voor werk doe je dan? Misschien heb je het al wel eens gezegd, maar zou het echt niet meer weten Yanna was hier ook wel heel erg moe en lag om half7 op bed. Aangezien ze tot lang slaapt in de ochtend vind ik het wel even best zo vroeg. Ze heeft overdag maar een uurtje geslapen. Ze kan nu ook zelf de bank op, dat scheelt ook weer een hoop gezeur Wel jammer dat ze nu beter bij de kerstboom kan en dus wel is begonnen met plunderen... Ach ja... Gelukkig heeft ze papa en de visite ook nog even geshowd hoe goed ze los kan staan Het is nog niet gelukt om het op foto te krijgen, want ze doet het niet op commando.
@Sahi, ik ben slager vandaar. Oh wat goed dat ze nog even goed geshowd heeft Oja ik wil ook wel een keer mee meeten, vorige keer was op mijn verjaardag en toen kletste ik nog maar net mee
Heerlijk, ik heb dus even de tijd genomen om al jullie berichten eens goed door te lezen. Voel me zoo relaxed (mede doordat ik mijn examen heb gehaald, weer een stap dichter naar een lokale bank ). Wat leuk om te lezen wat jullie kindjes allemaal doen, in sommige gevallen ben ik heel blij dat F. dat nog lang niet zal doen hahaha... Doorslapen hehe,,, hopelijk volstaat een extra flesje melk maar ik heb de stille hoop dat ze gewoon doorslaapt tot 6. @prutske als ik aan jou denk, denk ik meteen aan het lekkere vlees van onze slager haha... Leuk dat de kleine loopt. Zou wel cool zijn om je in het echt te leren kennen. @gold mooi hoe je beschrijft hoe F. omgaat met de kerstboom, staat de litlle people kerststal onder de boom ? Wij gaan zondag kijken of we ergens een boom kunnen halen, we hebben nog geen tijd gehad, twijfel nu wel een beetje als ik jou zo hoor haha.. @Sahi hoe cool die Yanna. Moest dus 3 pagina's teruglezen door AV haar reactie op jou, had even iets gemist. Nou dikke pluim voor jou hoor betreft je vriend! Ik zou niet beter gereageerd kunnen hebben. @av nou ik had dus vandaag ook een ding op het werk, gewoon dikke poep, ze heeft vast niets beters te doen en de mensen die daar in trappen op vakvolwassen leeftijd zijn nog triester. @emmy bedankt voor je kerstkaart superleuk haha ik ga zondag ook schrijven ik heb speciaal een mooie voor L. gekocht . Mooi weer een stapje dichterbij huis . @MEETING Jaaaa @prutske supercool als je der bij bent., net als de rest hoor @januari vind ik oke. @ik kan niet op zaterdagen dus hopelijk word het een zondag, anders ben ik er niet bij en dat zou ik echt zoooo niet leuk vinden... @Sjoon hoe is het met Elynn ? Hebben jullie nog leuke dingen met de kerst, wij 2 bezoekjes op 1e en 2e kerstdag en kerstavond gourmetten lekker met zijn tweetjes (binnen een halfuur zit ik al vol hahahaah) 1e + 2e kerstdag groot ontbijt met zijn drietjes.
goedemorgen! FmT, jou F doet niet veel meer of minder dan mijn F Misschien een beetje meer slapen nu, maar dat is het eerste jaar ook anders geweest Meeten in januari prima! Ik geloof dat Sjoon er wel weer een paar data door zal knallen. De kerststal ligt op z'n zij onder de bank. Ik kom er niet bij en laat hem daar tot 1 januari wel liggen. Alle little people poppetjes liggen in de vaatwasser, net als al het andere plastic goed, mevrouw 'voert' ze boterhammen en avondeten. Dus alles wordt nu lekker schoon. Met kerst gaan we 2e kerstdag naar vrienden. Kerstavond is Robert avond, 1e kerstdag PJ dag. Onze families wonen te ver weg om weer op en neer te rijden. Sahi echt gek die Yanna, gisterenochtend schrijf je dat ze niet aan de boom komt. En nu komt ze alleen op de bank en gaat ze hem plunderen hahhaha In ben zooooo blij als het weer januari is! Ik heb altijd een hekel gehad aan december. Sinterklaas, verjaardag, kerst, oud&nieuw... blergh. Jaarafrekeningen van de nuon, water etc.. blergh
fmt: wat heerlijk dat je zo relaxed bent dank je voor je complimenten voor Yanna en natuurlijk voor mezelf Het gaat hier met ups en downs en ik probeer mijn eigen nukken heel erg niet te laten mee wegen in onze discussies. Maar af en toe, grrrr meeten: zondagen zijn hier prima hoor! zaterdag ook. willen we de mannen mee hebben? Die van mij vind kids namelijk erg leuk, maar hij vindt het ook leuk dat ik soms wat voor mezelf doe. kerst wordt hier de familie langs. wel gezellig hoor gold: ja ik durf bijna niet meer te pronken met Yanna's goeie gedrag, want ze verzint zo weer wat stoms zo een bijeenkomst van mn werk, beetje gek uitleggen, maar ons kantoor ligt in het centrum en vandaag is de kerstmarkt hier en dan gooien we het kantoor open voor onze clienten om lekker een bakkie soep te komen halen. ik heb vannacht bagger geslapen, 5u sliep ik pas echt, was continu misselijk. Nu gaat het wel weer, dus ik ga maar gewoon wat doen. Van stil zitten wordt ik helemaal een chagrijn vanavond eindelijk weer eens een feestje (vriendje heeft elk weekend wel wat, ik bijna nooit) dus hopen dat ik niet alsnog echt ziek wordt!!!
ja das ook waar fmt, toen ik het schreef dacht ik ook al, wanneer doe ik nou eens lekker wat buiten de deur? Lekker weg met die vent We hebben vanmorgen ook besloten dat we moeten leren leven met onze extreme karakters, hihi En dat is dus extreem positief of extreem negatief bij ons. vanavond samen stappen en Yanna bij oma, doet ons vast weer even goed.
Kerststal: hmja wij hebben dus de Hema houten kerststal en Mara speelt daar altijd leuk mee. Tibbe.....die gooit er dus idd mee. Er staat ook een graafmachinepuzzelstukje nu in de kerststal. Dat vind ik dan wel weer geinig. Kerstboom die gaan we vandaag opzetten. Ik ben benieuwd hoeveel spijt we daar van krijgen. Soms denk ik wel eens ik haal gewoon alles uit de kamer dan scheelt een hoop opruimen. Maar ja dat is niet zo gezellig . Tibbe kruipt zo snel, die vindt lopen tot op heden maar een gedoe geloof ik. Heel soms loopt hij even met mij aan een handje maar dan besluit hij meestal al snel te gaan kruipen. Hey FmT, super van je examen zeg. En man wat breekt dat nachtbraken van een kind je op hè! Tibbe is wat dat betreft een stuk liever voor ons maar komt wel al een paar nachten precies als ik net slaap. Dat word ik me toch een partij sacherijnig van!! Laat staan hoe jij je wel moet voelen. Sahi, heel goed ook je eigen grenzen aangeven . Enneh dat is dus altijd zo hè. Op het moment dat jij durft te schrijven dat ze iets niet of juist wel doen, gaan ze het tegenovergestelde doen . Lolly, wat een gedoe met die stoel. Ik word vn zoiets altijd zo moe. Dat je er ook de hele tijd aan moet blijven denken dat het opgelost wordt en je zit maar op die stoel e wachten natuurlijk? Met de kerst, wij doen klassiek de ene dag de ene familie de andere dag de andere. Mijn schoonmoeder dacht te gaan gourmetten....met Tibbe erbij zeker. Zij wil altijd dat we dan heel lang komen maar dat is met Tibbe en alle glazen beeldjes in hun huis dus echt niet te doen. Tibbe smeerpoets klimgeit en sloper van beroep . Tis een scheet . Altijdvrolijk, vervelend geklets op je werk hè. Nog een week en dan heb ik vakantie en stopt ook een van mijn banen. Nog een hoop afronding, dat is nog wel ff aanpakken deze week. En dan in januari alleen nog maar muziek geven !!!!
Sahi iedere keer wil je je vriend meenemen naar de meeting Laat die kerels lekker thuis ja? Of laat die kerels lekker met de kids meeten. Gaan wij met z'n allen shoppen, zuipen, eten, filmpje, theater. Hoeft niet perse in die volgorde.
@Meeten, lekker zonder vent, of die mannen moeten de kinderen bezig houden zodat wij lekker kunnen kletsen @Kerst, Wat wij doen weet ik nog niet precies, in elk geval naar de ouders maar welke dag waar is nog niet duidelijk want mijn schoonouders doen weer eens lekker moeilijk. Wij gourmetten al jaren bij mijn ouders en nu moet dat perse bij hun. Dus gaan mijn moeder en ik weer maar wat anders verzinnen. Hier een jongetje dat niet eens naar de kerstboom kijkt alleen als de lampjes aan zijn vind hij het leuk. Maar hij heeft het nu veel te druk met lopen
@meeten leuk ik ben voor. Januari is prima een zaterdag of zondag maakt voor mij niks uit. Ik werk wel 2 weekenden in de maand dus ik weet niet zeker of ik kan. Ennuh lekker meeten zonder kerels. @kerst 1e kerstdag gaan we bij m'n schoonzus gourmetten, e kerstdag gaan we bij m'n zusje eten en cadeautjes uitpakken. Vanavond de kamer weer vol. We houden vanavond mij verjaardag en die van manlief. Altijd wel gezellig.
Lolly, fijne avond!! Meeten, ja hoor, ik doe wel ff een datum prikkertje rond. Prutske, zou je mij even je mail adres willen pb-en? De rest heb ik nog wel. Leuk. Kerst ja standaard hier. 1ste kerstdag ben ik aig dus verjaardag vieren met mijn familie. 2de kerstdag mijn verjaardag vieren met familie van vriendlief. Waarbij we met zijn allen wat gaan eten, ieder maakt een gerecht klaar en neemt dat mee. Was afgelopen jaar zeer geslaagd. Wij hebben het toetje en ik heb 4 verschillende dingen gevonden dus kan niet kiezen.... Haha die kerstboom verhalen van jullie! Hier gaat het goed met elynn en boom samen Soms heeft ze een bal in de handen maar nog niet kapot gevallen. Gelukkig. Over het algemeen blijft ze eraf. Fmt, het gat goed met elynn. Is nu iets verkouden. Gister had ze 39,7 koorts. Maar we verdenken al 2 weken een kiesje of iets. Ook an 1 hele rode wang. Maar goed. We zullen zien, de koorts blijft niet ngen gelukkig. Ik wil je veel sterkte wensen met jullie onprettige nachten. Ik zou kapot zijn. En wat princi zegt, wij worden er ook sjaggie van. Blegh