princi: ik heb nog veel te leren met grenzen aangeven En dat komt vanzelf wel, maar t is best lastig. Tibbe was zo'n snellerd met alle motorische stappen en nu niet lopen, hihi Grappig he, hoe elk kind zn eigen lijntje volgt succes met de laatste loodjes van die ene baan. Wel super dat je dan straks alleen nog muziek gaat geven kerst: wij gaan ook gourmetten hoor, maar dan mag Yanna gewoon lekker door de kamer en gaat ze tussendoor een keer naar bed. gold: ja ik ben een beetje een jut en jul figuur met mn mannetje Een keer een meeting zonder kids is ook gezellig! lolly: leuke verjaardag gehad? precies toen ik mn mail opende kwam sjoons datumprikker, dus ik heb m meteen ingevuld. locatie; ballorig in de buurt van utrecht? zou Yanna nu wel heel leuk vinden, iets met klimmen en gek doen. sjoon; fijn dat het beter gaat met Elynn. wel balen dat ze nu weer koorts heeft van t kiesje. boom: yanna zit ook steeds: 'oh kijk is, dat dat!' gisteren bij oma; 'oooohhh boom!! lamp!' gisteren een gezellig feestje gehad en natuurlijk kan ik weer niet uitslapen, dus ben lekker gaan hardlopen. Ik krijg in ieder geval geen kater, die is er nu wel uitgerend zo ff ontbijtje maken (heb wel gegeten voor t lopen hoor ) en dan Yanna weer ophalen
Hier een probleem met schoentjes/slofjes F. wil ze niet aan. Als ik ze aan wil trekken begint ze al te trappen en te draaien en agressief te worden. Zodra ik ze dan eindelijk aan heb heeft ze ze binnen 10 seconden alweer uit.
yanna heeft ook een hekel aan sloffen en schoenen. Sokken en zo ook. Eigenlijk vindt ze alle kleren stom, vestjes en sokken en sloffen kan ze zelf uittrekken...
maillotjes worden hier ook uitgetest op rekbaarheid Ik zet tegenwoordig de kachel een paar graadjes hoger en probeer haar verder aan te leren om gewoon dr kleren aan te houden.
hier dikke maillot met nowali slofjes, die komen tot haar knie en krijgt ze niet uit, er zit ook nog een broek over. Florine heeft echt mini voetjes, overal lees ik 21/22 12/18mnd. Ze past nog maar net in maatje 20, haar voetjes zijn nu 11 cm.
Ik heb geen idee wat voor maat elynn nu heeft. We zullen het wel zien. De voeten en de rest van het lichaam groeien in principe afzonderlijk. Als de voetjes groeien staat de lengte groei even stil en anders om
Ingevuld! Hier gaan de sokken ook zo snel mogelijk weer uit hoor. Liefste gewoon op blote voetjes heel de dag. Mutsen is meneer ook niet blij mee. Die moeten ook zo snel mogelijk weer af. Gisteren een hectische dag gehad: Begon heel slecht met een flinke ruzie tussen man en mij. Gelukkig alles weer opgelost en het bleek bij man ook wat stress vanuit het werk te zijn (ook kerstdrukte, hij is kok) S middags kwam de kapper en dus kwamen ook mijn ouders hier eten. Na het eten snel Finn naar mijn nichtje brengen om te gaan logeren voor het eerst daar. En op naar een darts toernooi. Heerlijk gedart weer eens niks gewonnen. Daarna nog effe lekker shoarma gegeten. jammie jammie. Vanochtend Finn weer gehaald. Zegt mijn nichtje jaa hij was vanochtend helemaal nat dus ik heb hem maar in bad gedaan en de spullen gewassen. Even later denkt man volgens mij heeft hij gepoept dus effe verschonen daar. Blijkt dat Finn zijn luier achterstevoren aan heeft. Snapte ook meteen waarom hij nat was vanochtend. Gelukkig kon ze er zelf ook wel om lachen. En ze kreeg nog een dikke kus voor we weggingen dus hij had het goed naar zijn zin gehad. Nu eindelijk effe lekker op de bank
Ja sokken. sloffen wat moet je er mee . We hebben nu Bobuxslofjes en die kan hij wel uitrekken maar doet dat wonderwel niet. Niet te volgen die jongen. Sahi, ja maf, wij dachten ook dat Tibbe een snelle loper zou zijn. Hij kan ook eigenlijk wel als ik zie hoe hij langs de tafel loopt maar durft niet zo goed. Hij is toch eerst met een beetje praten begonnen blijkbaar. Zo leuk is dat: mamma, pappa, tibbe, eten, auto. Maar natuurlijk als hij daar zin in heeft. Oja en meneer besloot afgelopen week dat klappen misschien ook leuk was haha. Klimt zo een trap op maar klappen was lang niet interessant. Ja de locatie van vorige keer is leuk. Ik denk wel dat Tibbe een binnenspeeltuin leuker zal vinden . Ik weet ook niet wat voor maat Tibbe nu heeft. Ja van die slofjes heeft hij L aan.... Zijn voeten lijken meer in verhouding dan bij Mara in elk geval haha. Zo zeg ik heb een ontstoken oog. Dat is echt niet grappig. Zou er een meneertjje met een vingertje in mijn oog geprikt hebben of zo...
@sjoon hoe is het nu met Elynn? @sloffen Lucas doet ze op het aankleedkussen altijd uit maar als hij beneden is laat hij ze gewoon aan. Fabian heeft tot ong 2 jaar op blote voeten gelopen die wilde geen sokken aan. @meeten ik heb m'n rooster nog niet voor januari. het weekend van 20 januari gaan manlief en ik 2 daagjes weg, mijn werk weekenden weet ik nog niet. Iets van een ballorig lijkt mij idd ook wel leuk voor de kids. @prutske hahaha strakke actie van je nichtje. @sahi ja was gezellig gisteravond. @princi he gatsie wat vervelend een ontstoken oog.
maat schoenen; yanna heeft stappers voor dr verjaardag gehad, maat 22. Die past ze nu, maar ze zijn nog veel te stug, ze kan er ook niet mee kruipen enzo, t zijn echte schoenen. Echt zonde, want tegen de tijd dat ze loopt zijn ze te klein. Ze heeft nu de roze sloffen van kruidvat, maar L, die zitten prima. pruts: fijn dat de ruzie weer is opgelost. Hectische dagen voor jullie, die kerst tijd! Yanna had heerlijk gelogeerd bij oma, weer geslapen tot 830, t gekke kind gisteren overdag geen slaapje gedaan, dus s avonds aan het jengelen en om 1815 op bed. We moeten nu toch op tijd weg en ze werd pas wakker van onze wekkers. princi: Yanna is nu ook weer druk met praten. Je merkt echt dat het niet tegelijk kan he, lopen en praten. Gisteren was een echte praat-dag, woorden nazeggen, vrijdag was ze bij mij steeds aan het los staan. Maar op dagen dat ze aan het los staan is, komt er geen zinnig woord uit en andersom oh ontstoken oog is echt niet fijn lolly: ja hier ook vaak blote voeten. Ach, geen probleem toch zo Yanna is aan t jengelen met dr brood, saaaaaaiii. We zitten al een half uur aan tafel, dus ben maar hier gaan kijken Maar mag het brood ook absoluut niet weghalen, maar ga zo met mezelf maar even een deadline afspreken, haha
Hier ik wel wakker maar de mannen slapen nog. Finn was rond zeven uur heel even eev beetje wakker maar viel na wat gemompel weer in slaap. @sahi, af en toe hoort een ruzietje erbij en niks leuker als goedmaken toch Hier ook maat 22 en al echte stappers van zijn peetoom gekregen Vandaag lekker niksen heerlijk. Dan een ruime werk er flink tegen aan daarna lekker 2 weken vakantie. Het bedrijf is dan dicht. @princi, hoe is het met je oog? @fmt, heb je lekker door mogen slapen? Heel veel succes bij de ka. @praten, das hier nog miniaal hoor alleen: mama, oma en bumba. Wel begint hij nu ook als hij heeft gepoept gelijk met, bah bah bah en dan bij zijn aankleedkussen gaan staan
vanochtend een heel verdrietig meisje Loopneusje en rode wangen .... Laatste tandjes denk ik. Ze ligt er weer in, zo moe van het huilen en vroeg wakker worden denk ik. Ik verheug me op de meeting in jan. Dan kan Florine mooi van jullie kindjes alles leren!
Gold, bizar hoe snel F met dr tandjes gaat in tegenstelling tot Dinand. Die heeft er altijd nog maar 5 ! Sahi, ze heeft weer even lekker bijsgeslapen dus, lekker hoor! Pruts, heerlijk die vakantie in t vooruitzicht he. Hier ook nog deze week werken, dan heerlijk twee weken vrij! Lolly, hebben jullie t geld van de stoel al eens terug? FmT, hoe gaat t nu met slapen?? Rest, zwaai! Zo laatste x logopedie met Jarno, blij
Ja bizar van haar tandjes, arm kind. Mond vol tanden, eet en babbelt goed en grof motorisch laat ze nog even op zich wachten Gisteren was er een 13 maand oud jongetje op de grote markt hier, die rende alle kanten op! En daar zat Florine in de kinderwagen met haar mond vol tanden .....
Haha ja Gold, dan kan Florine van Tibbe de trap op leren klimmen en kan ze vervolgens hem bang maken voor alle kiezen die er aankomen haha... Daar zullen we blij mee zijn met die uitwisseling .
@gold lol jouw bericht! @gejanne iets beter maar nog niet je van het zeg maar. Vannacht 3 uur lang in de weer geweest. Vandaag dus bij KA geweest, moeilijk allemaal hoor poeh poeh.. Fae heeft er een hekel aan om gewogen en gemeten te worden, laat daar nu net de weegschaal in een lade van de omkleed commode zitten, wat een decibellen komen eruit zeg, maar ze zit dus op 7.5 kilo en 75 cm klein,. Ze heeft waarschijnlijk vocht achter haar trommelvlies we krijgen een oproep voor de KNO arts. Verder een antibioticakuur voor haar verkoudheid van 3 dagen. Over 6 weken moeten we terugkomen, indien er geen verbetering is dan zouden we een pedagogisch medewerker kunnen overwegen, F is naar zijn zeggen een erg pittig meisje. Ze was ook heel gek daar, deed ze haar slaapdoekje in haar mond en ging ze met haar kop zitten schudden als een hond...