sept/okt/nov 2011 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Datenight was keuk hoor! allebei wel erg snotterig en moe, dus lekker op tijd naar bed, maar wel even quality time en das belangrijk. denk dat we dit af en toe eens mieten inlassen.
    maandag heb ik een verrassing voor kerstavond, een uitgebreid diner enzo, dus hetkomt vast goed met de feestdagen.
    alleen jammer dus dat ik m ga verrassen en dat hij nu plannen had gemaskt na zihn werk, omdat hij van niks wist, maar daar gast mb allerluefste vriendinnetje een leuke smoes voor verzinnen, hihi ;)

net een feestje geha, beetje later geworden dan gepland, dyd weltrusten!

2. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Hey dames!

Ik ben ook in voor de meeting, even wel afhankelijk van hoe het met Fae is.
    Vanaf vrijdag + zaterdag/zondag overgeven. Heel weinig eten, drinken redelijk. Spuitbroeken, veel scheetjes en slap hangerig meisje. Vandaag weer wat opgeknapt huppakee naar de KNO arts, die kijkt even en zegt even 2 weken neusdruppels (zout water) als dat niet werkt kunnen we buisjes en neusamandelen knippen.

Heb er veel over gelezen, maar zijn hier mama's met kindjes die buisjes en of amandelen geknipt hebben ?

Sorry voor me egobericht,.

Fijne kerst iedereen!

3. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Oh fmt wat een narigheid weer met fae! Ik heber geen ervaring mee, maar wil je wel een dikke knuffel geven.
    yanna had vorige week een virusje, 3dagen 40 graden koorst, hangerig en verdrietig.
    sindsdien weet yanna dat mama eten en vooral drinken belangrijk vindt en weigert ze dit bij mij. we hebben echt ruzie gehad op mijn vrije dag. t weekend us ze gsaan logeren en de lucht is nu geklaard en het spelletje ook. verder geven we er maar geen aandacht aan.

en voor iedereen een fijne kerst!

4. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Allemaal fijne feestdagen!

@Fmt, een dikke knuffel voor jullie! Hopelijk wordt kleine Fae snel beter!

@Sahi, fijn he deze leeftijd. Hier probeert meneertje heel erg zijn zin door te drijven en anders gaat hij gillen. Dus ik sta een beetje in de negeerstand.

Nu lekker uitrusten en genieten van 2 weken vakantie.
    Ik weet zeker dat ik van de zomer de goede beslissing heb genomen. Ik heb het super naar mijn zin en na het compliment van van de week. Kreeg ik gister nog een smsje met ongeveer hetzelfde compliment nog eens. Het wordt daar dus wel gewaardeerd wat ik doe. En das zo fijn!!!

5. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Oja, Sahi hoe was je verrassing?

6. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Zo ik heb mijn schoonouders voorlopig echt weer genoeg gezien.
    aaaaaaaaaarrrg!!!!!

Geniet nog van jullie kerst!
    Komen jullie snel weer kletsen want zo ziet het er wel wanhopig uit van mij:)

7. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    De verrassing viel heel goed! leuke avond gehad.
    De kerst was ook gezellig, al waren schoonouders een beetje negatieg tegen mn vriens. ze laten dat heel subtiel merken, dus dat was minder. t zijn normaal schatten van mensen, dus we zijn een beetje verbaaasd. ze hadden echt van die sromme dingen. mijn vriend kijkt regelmatig op zn telefoon, hij.had er juist op gelet dat hij niet te veel mee zat en ik vond het niet storend. eb dan zeggen ze tegen mij; ik ben zo blij dat ik geen smartphone.

maar ja, weer overleefd :)

jullie leuke kerst gehad.

8. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi hoi,

Echt te veel om bij te lezen hoor.
    Maar gaat alles goed met iedereen en de kleintjes?
    Kerstdagen ook overleefd??

9. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Ik leef ook nog, wanneer is de date nu ? Zullen we maar gewoon de datum pakken die nu het meeste aanmeldingen heeft. Begrijpelijk dat iedereen druk is en hier weinig word neergezet, kunnen we elkaar dan weer vanalles op de hoogte brengen. Hebben we in ieder geval wat te kletsen haha..

Verder wil ik even heel trots komen melden dat het met Fae een klein stapje vooruit is gegaan, ze wandelt aan 2 handjes mee :) heel langzaam maar ow zo leuk, ook klimt ze de eerste tree van de trap op, verder vind ze het maar eng. Der elastiekjes voor haar staartjes trekt ze steeds uit (jammer haha)..
    Ook heeft ze nu 2 nachten achterelkaar geslapen van 7 tot 6 redelijke tijd dus. Daarna slaapt ze nog even door tot half 9.

Vanavond een avondje papa en mama, Fae is uit logeren (zomaar :p) kunnen wij eens uitslapen heerlijk. Komende week veel leren voor examen, ik lees mee maar echt tijd om te reageren zal er niet veel zijn.

10. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    FmT, en als je staartjes maakt bij F. en dan meteen rozijntjes geeft? Mara was dan wel eens vergeten dat iets in haar haar of op haar hoofd had gezet en dan ging het een tijdje goed :).

11. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Hier ook alles goed. Finn is ons goed aan het uittesten. Paar dagen om 5 uur wakker. Pffff en dat in mijn vakantie:p. Maar dat gaat weer goed gelukkig, wat dat betreft zijn weechte geluksvogels hier.
    Wel overal aanzitten en op klimmen.

Meeting, wordt dat dan de laatste zondag van jan? En waar mogen we naartoe?

@fmt, wat fijn dat jullie morgen lekker uit mogen slapen, moet kunnen zo af en toe. Hier is dat wel eens als ik s avonds weg moet en man moet werken. Leuk he dat stappen. Succes met je examen weer.

Wij gaan morgen zwemmen met een clubje van het babyzwemmen waar ik eerst mee zwom, wij zwemmen nu op een andere dag ivm mijn werk. En s middags gaat finn naar mijn ouders kan ik de oprit en het terras schoonspuiten met de hoge druk. Want ooit waren de stenen zwart nu groen:)

Heeft iemand nog tips voor leuke/ goeie boeken?

12. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Meeting; 27e vast zetten dan? ballorig in de omgeving van utrecht?

fmt: wat fijn dat het slapen beter gaat en dat jullie nu een nachtje met.zn 2en hebben. even bijkomen.
    leuk dat ze nu gaat stappen!!

princi: ik doe yanna wel een speldjes in, maar ze vindt het vreselijk. ook als ik ze bij het ontbijt indoe. komt later wel.

hier een dagje bij mn vader geweest, heb het weet overleefd, maar t is toch altijd eleursellend...
    verder alles rustig op t moment :)

13. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Ow pruts: goeie boeken, ik vind Tess Gerritsen leuk. die schrijft psycholofische thrillers. verder nu niet zo veel ideeen ;)
    wat voor boeken hou je van?

14. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Die heb ik allemaal op de nieuwste na. Die van karin slaughter heb ik ook allemaal die zijn ook erg goed.

En ik lees echt vanalles veel literaire thrillers van nl schrijvers, waargebeurd, chicklits.

Jammer dat het bij je vader altijd zon teleurstelling is

15. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    En 50 tinten al gelezen?
    ja mn vader is een verhaal apart helaas...

16. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    ook gelezen. Ik lees nogal veel, vooral in de avonden want dan slaapt Finn en man is werken;)

17. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Hey hey

hier een fijne kerst gehad. Twee tanden door haar lip gevallen (alweer!) en ook hier zijn de eerste stapjes een feit :D

Vandaag voor het eerst gaan zwemmen, generale repetitie zeg maar... tsjonge jonge wat een gedoe is dat! uitkleden, kleding opbergen, buggy verplaatsen, douchen, zwemdinges opblazen, plassen, weer douchen, dan het water in.... KOUD! 32 graden schijnt normaal te zijn. Ik zat na 15 minuten te rillen.
    Dus toen hebben we een halfuur in een bubbelbad gezeten :p Toen klaar. WEER douchen, weer plassen, zelf aankleden en afdrogen, man en kind zoeken, kind afdrogen en aankleden, man zoeken, weer plassen (ik had teveel koffie op) opblaasdinges kwijt, buggy pakken....
    Oh ja, we hadden geen 20 cent voor het hokje waar je kleding in gaat, dus in bikini naar de kassa lopen, geld wisselen ... lijkt allemaal geen probleem, maar met een dreumesje erbij is het toch wel een beetje k*t :p
    Gelukkig vond Florine alles prima!

Dus Lolly! Hoe doe jij dat?!

Morgen naar Limburg voor oud&nieuw, dadelijk nog een dvd dinges kopen voor in de auto (Florine is he-le-maal gek op the gigglebellies, dvd's gekocht in VS) dan kan mijn man eindelijk een keertje weer naast mij zitten als ik rijd.

Florine ziet niets zonder speldje of elastiekje, dus ik loop de hele dag haar pony (ze heeft zo'n lang justin B. kapsel) uit haar ogen te wrijven, want ook hier gaan de speldjes/elastiekjes er na 30 minuten uit.

Boek tip? Ik vond het heel erg leuk om de boeken van Torri Spelling te lezen. De celestijnse belofte lees ik ook weer eens graag zo om de paar jaar, maar ik ben meer van de Kenny het Konijn en de domme dwaze Emmy eend tegenwoordig. Dus veel tips kan ik je niet geven Prutske.

27 januari staat vast dan, ik hoop dat Lolly dan ook kan.
    Gejanne? Misja? Jullie zijn er ook dit keer niet bij?

Moeten we voor ballorig reserveren?

18. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    haha, Gold, leuk he zwemmen met de kleine.:D Hier hebben ze gelukkig een paar boxen staan waar je je kleintje effe in kan zetten als je zelf omkleed

Hier vandaag ook lekker gaan zwemmen. Nu lekker bankhangen.
    zometeen ontvoerd kijken (en tussendoor in de reclames zappen naar het darten)

En hebben jullie nog leuke plannen met oud en nieuw?
    Wij gaan naar vrienden. En oudjaarsmiddag altijd met de familie van mijn moeder erwtensoep en pannekoeken eten. jammie

19. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @fmt oh wat goed van Fae en wat fijn voor jullie dat ze lekker geslapen heeft. Succes met je examens.
    Ik hoop echt dat jullie erbij zijn met de meeting. Gezellig.

@prutske bah wat een werkje de stoep schoon spuiten. Maar soms is het nodig. Ik laat het manlief altijd doen:D
    boeken tips; Loes den hollander, simone van de vlugt,
    esther verhoef, sophie kinsella.

@sahi gelukkig heb je het dagje bij je vader weer gehad.

@gold haha alles went ook zwemmen met een kleintje. Ik doe thuis de bikini al aan dan hoef ik alleen Lucas maar om te kleden. M'n eigen kleding gaat onder in de kinderwagen de kleding van Lucas gaat in een tas in het boodschappen netje van de kinderwagen. De jassen gaan ook gewoon in de kinderwagen. De kinderwagen mag bij ons in het zwembad mee naar binnen als je de banden goed afspoelt. Dan lekker zwemmen, gewoon zonder bandjes in het kleuterbadje. Met het aan kleden doe ik eerst Lucas die zet ik daarna in de kinderwagen en kleed ik me zelf aan. Genoeg tips zo?

@meeting wat mij betreft gaat 27 januari door. Ik ga proberen m'n dienst te ruilen. En dan ballorig in houten of een andere locatie?

@darten zo van gerwen gaat lekker gooit net een 9 darter.

Met Lucas gaat alles super goed die eet en drinkt alles wat los en vast zit. Hij loopt hele stukken door de kamer, gooit z'n broertje omver hahaha.

Fabian is weer aan het spoken 's avonds hij wil niet slapen, ziet van alles wat er niet is. Vanavond was het z'n behang dat was te dichtbij maar als hij op z'n andere zij gaat liggen dan droomt hij heeeel eng,zegt hij zelf, pfff wat moet je er mee? Misschien spanning voor oud en nieuw.

20. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Ik denk niet dat ik morgen toekom aan het forum, dus iedereen alvast de beste wensen voor 2013!!!

zwemmen: ik doe het niet vaak en ben meestal met meer volwassenen, maar ben ook een paar keer alleen gegaan. dan kleed ik yanna om, zodat het niet erg is als ze in water zit te spetteren in zo'n box en dan kleed ik mezelf om. bij het weer aankleden precies andersom, eerst ik aanklede en dan yanna.

Deel Deze Pagina