sept/okt/nov 2011 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Ik heb mijn dienst kunnen ruilen van 27 januari dus ik mee naar de meeting!!!!!

Welke lokatie word het?

Iedereen een heel gelukkig, gezond en liefdevol 2013 gewenst!

2. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar. Dat het een mooi jaar mag worden voor ons allen.

3. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste wensen allemaal! Dat 2013 maar heel veel moois mag brengen.

Ik moet straks werken, heb piket dienst en uiteraard kan ik op komen.
    De andere helft is nu werken, die was al ingeroosterd ivm en feestdagen rooster.
    Kom straks nog kletsen hoor, maar moet opschieten, moet de hond ophalen!

4. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    De bese wensen voor iedereen!!

5. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Iedereen hier de beste wensen, veel geluk, gezondheid en plezier gewenst in 2013!!

6. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Nou dames, ik moet er aan geloven! De knop is weer om. Ik ga lijnen. Want het is hard nodig, eigenlijk moet er weer zon 25 kilo af.
    Dadelijk als Finn slaapt ga ik gelijk weer beginnen met het steppen thuis, het hardlopen weer goed oppakken en stoppen met snoepen!!!!!!!!

Help!! Hopelijk gaat het weer lukken (4 jaar geleden is het gelukt maar dat is er na de zwangerschap allemaal aan blijven hangen)

Sorry voor mijn Ego-bericht maar ik wilde het effe kwijt voor de stok achter de deur.:):):):):)

7. altijdvrolijk

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    He dames,

Ik ben even aan het zoeken.

Ballorig Houten --> 7,50 per kind (ouders gratis)
    Spelekids Spelekids.nl » Prijzen --> Kinderen onder de 85 cm gratis (incl ranja) 6,75 (ouders) incl drinken --> Looddrecht.

Ik weet niet wat voor iedereen te doen is nl.

Geloof dat nu de voorkeur toch uitging om de kinderen te kunnen laten spelen??

8. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Ladies, de beste wensen nog!

Loosdrecht heeft mijn voorkeur.

Ik vraag me af waar jullie je dreumes laten bij het omkleden? In het zwembad waar ik ben geweest zijn ook boxen maar alleen bij het zwembad zelf. Er zijn ook geen familie omkleedhokken .... Alleen EEN gehandicapten ruimte zonder commode. Mannen en vrouwen gescheiden en die was de hele tijd bezet.

Oud & nieuw ok gevierd. Was bij dat stel waar we ook mee naar de ardennen zijn geweest... Hun kleine is ondertussen al weer 10 weken (net als Florine vorig jaar) en heeft de hele oudjaarsdag en avond gejankt. Florine heeft van 20 tot 9 uur geslapen ;)
    Volgend jaar blijven we thuis of gaan we naar het buitenland met z'n drietjes.

Lolly top dat je er weer bij bent de 27e! :D

Florine loopt nu de gang op en neer aan 1 handje, het is net 'n dronken droppie.
    Ze hoeft nog maar 1 tandje .....:$

Laarzen bij die vrienden laten staan, dus vandaag shoppen voor nieuwe.... HEH vervelend.....;)

9. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Ik vind spelekids beter denk ik :)

pruts: succes met lijnen, knap hoor, dat de knop nu om is!
    gold: wat gaaf dat ze aan het handje wil lopen!

de oppassen en opa's en oma's zeggen dat yanna snel zal gaan lopen nu. die hebbn allemaal kinder-ervaring, maar toch geloof ik er niks van, haha

verdr gaat mn moeder weer het ziekenhuis in, dus voor mij en mn broertje even een drukke week. ik kom tegen het weekend wel weer aanwaaien.

10. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Sahi, succes van de week met alle drukte en natuurlijk beterschap voor je moeder

Mijn voorkeur ligt bij ballorig in houten maar dat heeft vooral met de afstand te maken

11. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Meiden, nog de beste wensen ...

Hier met zn allen ziek geweest afgelopen weken!

Fijne meeting alvast!

12. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @gold bij ons hebben ze ouder en kind kleedruimtes met commode en een gezamenlijke omkleedruimte met commode.
    Lekker dat Florine zo goed heeft geslapen met oud en nieuw. Lucas heeft er ook gewoon doorheen geslapen.
    Heeft florine de achterste kiezen ook al? Lucas moet die alleen nog.

@sahi sterkte deze week.

@meeting voor mij is allebei even ver. Dus het maakt voor mij niet uit waar we afspreken.

13. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    voor mij is houten wel iets dichterbij, maar loosdrecht is een uur en dat vind ik ook prima.

gelukkig steeds tussendoor wat uurtjes om even te chillen :)
    wel nog steeds in afwachting van mn moeders operatie (galblaas, maar al 4 uur niks gehoord...)
    spannend allemaal.

14. FmT

FmT Fanatiek lid

24 jan 2011
    2.860
    0
    0
    Ik kom ff laten weten dat loosdrecht voor mij geen optie is.
    Dus mijn voorkeur is Houten 55 minuten in de auto.

15. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ik stem ook voor Houten want dichterbij. Maar loosdrecht is ook nog wel te doen :).

16. altijdvrolijk

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als voor vele Loodsrecht te ver is, dan gaan we toch gewoon naar Houten??

17. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    Houten is goed wat mij betreft

18. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Ja hoor, houten is ook prima!

19. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
  20. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Fijn, toch naar Houten!

Hier gisteren gaan winkelen met mijn nichtje, mijn tante en mijn moeder. Maar volgens mij had mijn nichtje een flinke kater en dus niet zoveel zin om te gaan. Wel een hele gave tas gescoord van mijn kerstbonus.

Paar mooie kastjes gezien voor Finn zijn speelgoed. Foto van gemaakt en nu gaat mijn vader een mooi kastje voor hem maken van steigerhout keigaaf.

Vanavond theeleut met een paar vriendinnen. Helaas is mijn maatje er weer niet bij. Ben een beetje boos/ teleurgesteld in haar:
    Zij heeft geen kinderen. En ik had haar (en der vriend) uitgenodigd om wat te komen eten. Krijg ik een berichtje dat ze niet kunnen omdat ze naar de oma van hem moeten en daar eten. Prima, jammer maar helaas. Zie ik de dag later op de groeps whats app dat ze al om half vijf in de kroeg zitten. En dan ook nog berichten of we nog komen. Hallo waar laten we Finn dan? Dus ik al een beetje pissig dat haar verhaal niet klopt. krijgen we later nog een berichtje, bejaarden. Dus ik begin al stilletjes te koken.
    Krijg ik gister weer een sms dat ze niet naar de theeleut komt omdat ze niet veel zin heeft. Maar vandaag krijg ik weer een ander berichtje dat ze weg moeten. :(:x:( Hallo waarom ben je niet eerlijk! En ik altijd maar rennen als er wat is. (ziekte, depressie e.d.)
    Maar volgens mij heeft ze wel in de gaten dat ik een beetje pissig ben want ze wilde morgen komen lunchen (wordt zaterdag omdat ik morgen niet kan) kan ik mijn hart eens luchten. Moet kunnen toch:)

Deel Deze Pagina