@prutske het goed om je hart eens te luchten misschien speelt er wel wat anders bij haar? Het klopt idd van geen kant haar verhaal. ik heb vannacht al gedroomd over de meeting hahaha. Ik wist in m'n droom niet meer welke lokatie het geworden was ik maar zoeken en zoeken ik wilde net naar de meeting gaan en toen werd ik wakker. Vandaag met Lucas en Fabian bij ballorig geweest. Lucas vond het erg leuk vooral de glijbaan en met de grote kussen sjouwen.
pruts: altijd moeilijk als zoiets gebeurt met vrienden En ook al ben je zo boos, het is toch je vriendinnetje die je niet zomaar laat zakken, waarschijnlijk. Onze kinderloze vrienden vinden het ook wel eens lastig, dus dat speelt vast wel mee, het niet altijd vrijblijvend mee kunnen naar dingen enzo. Maar toch een dikke knuffel voor jou!! lolly: dus ballorig wordt vast een succes Wat schat jij trouwens in voor de niet lopende kids daar? Want ik denk dat Yanna over 3 weken nog niet loopt, al denkt de rest van de wereld van wel... Maar kunnen de niet lopers daar ook goed terecht? Yanna is wel een klimmerd enzo meeting: mooi dat houten ook goed is, dan is het voor iedereen te doen denk ik Hoe laat spreken we af? Want hier wordt er na de lunch vaak geslapen, dus ik wilde voorstellen om een beetje vroeg af te spreken, maar zien jullie dat ook zitten? uurtje of 10, dan uurtje of 12 lunchen en dan maar kijken hoe het daarna loopt? Uurtje later kan ook, Yanna is een uitslaper, dus maakt mij niet uit hier weer een beetje rust Mn moeder verplichtte me om morgen pas weer langs te komen, dus die voelt zich best aardig Gelukkig maar Verder zit de werkweek er alweer op, ben nog steeds verrot van oud&nieuw, dus ben wel blij
@prutske bejaarde jij ? Nou toch niet hoor, volgens mij zijn mijn vriend en ik bejaarde hahaha... Ik zou ze gewoon links laten liggen heb je weer tijd over voor andere mensen die wel leuk zijn,. Maar dat ben ik ! @houten fijn, scheelt toch dik 20 minuten als ik met me eigen auto rijd. Sahi Ik houd Fae het liefste wakker tot we gaan rijden (dacht zo na de boterham die ze om half 12 krijgt) en dan kan ze mooi tukken in de auto. Smiddags alle energie om te ravotten bij ballorig en misschien lekker ongezond patatje als tussendoortje daar blijft Fae wel voor wakker, als er een knakworst bij zit ten minste hahaha! Fae doet dus normaal der ochtendslaapje van 9 tot 11. (ik ga nog ff je verhaal over die tijden van yanna lezen hahaa) Dus ik ben der rond 13:00.
oooh nu weet ik alweer waarom ik dat typte over die tijden. Als Fae daar lunch moet eten eet ze dus niets teveel afleiding en lawaai. Ze is dus afgelopen 2 maanden niets aangekomen en maar 1 cm gegroeid dus daarom vind ik het fijner om gewoon thuis 2 boterhammen te eten. (ooh ik denk trouwens als we rekening moeten gaan houden met slaapjes dat het niet goed komt hoor )
oh ik ben met Yanna heel flexibel, die is hier denk ik 1 van de makkelijkste als het om eten en slapen gaat. Als ik Yanna laat uitslapen, thuis eten en in de auto tukken, dan moet het best lukken daar in ballorig met dr. En als ik eten mee heb voor dr, dan is ze goed tevreden te houden. Dus ik denk dat ik me met Yanna even ga aanpassen aan de andere wensen En je bent niet bejaard hoor! Jij kan gewoon goed zeggen hoe je het wilt hebben en doet het ook gewoon zo. Ik wil ook wel zo'n taart zijn, maar dan vindt de rest me saai en daar voel ik me dan weer ongemakkelijk bij. Zou ik me eigenlijk niks van aan moeten trekken
@meeting Lucas slaapt altijd 'smiddags dus ik dacht ook op de ochtend te gaan tegen 10 uur daar en dan 's middags eten en dan terug slapen in de auto. Waarschijnlijk valt hij op de heen reis ook nog wel even in slaap in auto is hij tenminste goed uitgerust. @sahi Lucas herft weing gelopen bij ballorig omdat op de vloer allemaal maten liggen dat loopt wankel. Lucas is lekker aan het klimmen en klauteren geweest dus dat komt wel goed met Yanna.
Dan moet ik nog even heel goed puzzelen hoe ik dat gaan doen. Als ik lucas thuis eerst nog naar bed breng slaapt hij niet. Als ik rond 12 uur ga rijden kan hij maar 1 uurtje slapen en is hij waar schijnlijk niet genieten als we daar zijn.
Slapen in de auto kan ik vergeten met dat draakje van mij en slaapje overslaan al helemaal Op nieuwjaarsdag heeft ze haar record geslapen in de auto van Limburg naar Haarlem... 20 minuten.. Ik ben er ook tegen 10uur.
10 uur??? Sodeju das vroeg . Maareh dat gaan we dan ook wel proberen. Tibbe doet eigenlijk meestal een ochtendslaap (ja rustig 2,5 uur in de ochtend) maar dat hij dan die dag maar niet. En eten, ik stop er hier en daar wel wat in en anders een lekker croissantje op de weg terug. Word ie ook helemaal happy van. Sahi, Tibbe loopt niet, is nu 3 keer in een binnenspeeltuin geweest en hij vindt het helemaal geweldig. Lekker klimmen en dan mij vol ongeloof aankijken dat dat allemaal zomaar mag (terwijl hij hier notabene elke dag tenminste twee keer de trap op mag klimmen namelijk als hij gaat slapen... ).
Phoe, 10 uur Collin komt pas om half 9 uit bed.. Dan moet ik binnen een half uur ontbijten en douche.. Ik ben heel makkelijk met slapen van Collin, als het een x anders loopt vind ik het niet zo erg. En qua eten, dat doet hij nu ook niet al te best.. Al is een hapje van mama haar pita broodje wel lekker, haha
Zo we zijn uitgekletst bij de theeleut. Zie ik dat jullie ook al zoveel gekletst hebben. 10 uur red ik denk ik wel met Finn, en eten en slapen daar past mijn manneke zich meestal wel goed mee aan. Mag je bij ballorig wel zelf iets van brood meebrengen?
Das een goeie vraag pruts, want anders is de middag wel handiger. om er om 10 uur te zijn moet ik ook een wekker zetten, maar dat vind ik niet erg, want dan.heeft ze s middags wel haar rust. maar een keer wakker blijven in de middag is hier geen ramp.
Volgens mij mag je officieel niets mee nemen maar eerlijk ik doe het voor de kinderen altijd wel hoor en dan koop ik wel iets voor mezelf. Ik denk dat ik voor Lucas en mij lekker patatje neem.
verkopen ze daar vers fruit en volkoren boterhammen met pindakaas, stroop en smeerkaas? En verse jus? We moeten wel even goed afspreken hoe laat we nu allemaal gaan .... Zullen we dat niet hier doen maar op de andere site?
Ik denk dat ik voor yanna gewoon alles meeneem me voor mezelf kijk ik daar wel even. de rest bespreken we wel op die andere site inderdaad
Hey dames als jullie 10 uur doen vind ik prima hoor maar dan komen fae en ik niet. Je moet je voorstellen als je 3 tot 5 uur op een nacht slaapt, fae in de ochtend zeker nog 2 tot 3 uur weg tukt. Misschien volgende meeting dan. Veel plezier... Oohh en als er iemand is die voorkeur middags heeft roep maar dan komen we wel natuurlijk. Ik heb die dag nog steeds vrij.