sept/okt/nov 2011 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Ben eigenlijk gewoon gestopt met snoepen en nog gezonder eten! En weer meer te voet of op de fiets overal naar toe. Ook heb ik mijn ministepper weer tevoorschijn gehaald. Dus of ik ga hardlopen of ik step thuis ruim een half uur. Maar ik ben er nog lang niet.

Wiehoe, mijn mannetje is ook helemaal om met al die zwangere om ons heen. Deze strip nog afmaken en dan gaan we er weer voor!:D

2. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Prutske, wat leuk! Hopelijk is het snel raak voor jullie.

3. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    even een ego bericht... Net een goed gesprek gehad, helaas wel een nare uitkomst.
    Mijn vriend gaat voorlopig een paar dagen even weg van hier, hij voelt 'het' niet meer. Hij waardeert mij enorm als vrouw en als mens en hij vindt mij een super mama voor Yanna, maar hij kan het niet meer, in huis zijn hier met mij met al mijn gedoe.
    Hij logeert even bij vrienden, hopelijk maar voor even, maar het is nog niet echt tot een afspraak gekomen. Hij wil dit om te kijken of hij mij gaat missen en om even uit de situatie te zijn.
    Ik begrijp het heel goed met mijn verstand, en ik hoop heel erg dat het helpt. Want ik kan dit nog niet geloven, dit was niet iets wat mij ging overkomen. Maar hij ziet even geen toekomst voor zich met mij op deze manier.
    Ik hoop maar heel erg dat dit gaat werken en dat het weer goed komt. Ik ben nog niet toe aan een echte break-up, hij helaas wel. Hij vindt het moeilijk om me nog een kans te geven...
    ik wilde na zijn vertrek eigenlijk meteen gaan slapen, morgen een super volle dag (gelukkig?). Maar ik wilde toch even spuien...

4. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Ohh, sahi, wat erg. Hopelijk komt hij snel terug. Met een goeie uitkomst natuurlijk. Heel veel succes de komende tijd. Weet dat wij er voor je zijn!

5. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Oh Sahi, wat rot voor je!
    Denk je ook goed na over wat jij wil en nodig hebt?
    Veel sterkte en ik hoop dat jullie er samen uit komen!
    Knuffel!

6. Goldduke

Goldduke Bekend lid

29 jan 2011
    873
    2
    18
    Sahi, verschrikkelijk naar, mijn bloed kookt er van.... Kan hij de verantwoordelijkheid niet aan? En geeft hij jou 'toestand of gedoe' daar de schuld van? Hij ziet even geen toekomst? Wat betekend dat? Volgende week weer wel?

Aan mij heb je helemaal nada niets in deze nare situatie, kan geen lieve woorden vinden om je te steunen of troosten, behalve dat ik het K%T vind voor Yanna en jou .......... En wat Princi schrijft, denk erover na wat jij nodig hebt.
    Sorry voor mijn ongevraagde mening maar het doet toch wat met me.

Florine snapt haar loopfietsje! Kan er zelf op EN af :) En we wilden de nijntje loopauto weggeven, maar ze rent er de woning mee door nu, komt dus helemaal goed.

7. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    dank je wel meiden.
    En inderdaad, behalve intens verdrietig voel ik nu soms wat boosheid opkomen. Ik probeer hem te begrijpen, dat hij al heel lang niks meer voelt en dat hij ons allemaal niet meer voor de gek wil houden. Maar aan de andere kant vind ik dat hij niet weg kan lopen omdat het even niet gaat.

vanmorgen moest ik naar de dokter omdat ik nog steeds veel last heb van mijn borsten, nu moet ik zo door voor een mama-grafie. Dat kan er ook nog wel bij.
    Mijn vriendinnetje gaat met mij mee, mijn vriend zegt dat hij er sowieso voor me probeert te zijn.

Ik voel me een beetje een zeur, dat ik even heel de tijd over mezelf praat, maar ik moet het toch even op 'neutraal terrein' kwijt...

8. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Jeetje meid het zit je allemaal niet mee. Heel veel succes straks. En wat fijn dat je vriendinnetje mee gaat.
    En wat bbetreft je vriend: heel vervelend, maar vergeet jezelf ook niet!

9. lolly

lolly Fanatiek lid

20 sep 2006
    3.475
    0
    0
    @sahi wat ontzettend kl%&*te voor jullie. Ik weet verder eigenlijk zo goed hoe ik je kan helpen. In ieder geval een dikke knuffel voor jou en Yanna.

@gold wat goed van F dat ze haar loopfietje snapt. Lucas heb ik een paar ik op gezet maar hij snapt er niks van.

10. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    mn borsten zijn oke, ze adviseren de spiraal eruit te halen. Dat kan nu wel, er gaat voorlopig toch niks gebeuren.
    spiraal gaat er volgende week al uit.
    wat betreft mn vriend geen nieuws, ik probeer 'm niet te veel op de huid te zitten, want daarmee stoot ik 'm alleen maar af. ik ga dit weekend naar een vriendin met Yanna.

gold: wat cool dat F de loopfiets snapt. leuk he :D

meiden; jullie zijn echt lieverds, met jullie lieve woorden!!

11. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Sahi, sterkte meid!! Vind het soort van oneerlijk van je vriend, vanuit zijn kant mag er ook wel wat gebeuren. Jij bent de problemen al te lijf gegaan, hij moet zich ook in zetten. Weglopen en ergens logeren lost het ook niet op.

12. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Sahi, sterkte meis. Ik vind wel dat je vriend je zo in de kou laat staan op deze manier. Zo lijkt het juist dat hij jou er nog meer mee op zadelt.
    Als ik er zo over denk zou ik wel weten wat ik zou doen.
    Maar goed ik sta niet in je schoenen, en misschien denk je er heel anders over in jou situatie.

Ik hoop alleen heel erg dat JIJ de goede keus maakt voor jou en Yanna!

Dikke knuf

13. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lolly, wat erg zeg.. En ook zo jong nog.. Ben er ff stil van.
    Fmt:.a, arme f.. Ze treft het wel zeg steeds. Heb het wel ff opgezocht, had geen idee wat het was.. Ooohhh, goeie zet zeg met die pop.
    Sahi: ik word met als gold een beetje kwaad, hij loopt gewoon weg.. Jij doet al zo je best om alles aan te pakken waar je me zit.. Je hart luchten mag altijd, je mag ook fb vol lullen als je wilt.. Maar denk goed na wat jij wilt x
    Prutske: spannend zeg! Hoop dat het snel raak is..

Gisteren naar het cb geweest.. Collin is nu 76,5 cm.en 8,63 kilo.. Zo zielig die prikjes en daarbij is hij ook al een paar dagen aan het hoesten..
    De huwelijksreis heb ik ook al uitgezocht, wel duur... Gaan pas in september, maar heb maar nog niet geboekt.. Ff nog sparen..

14. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ja het is zo dubbel, ik voel me inderdaad aardig in de steek gelaten na alles wat ik heb gedaan om het te verbeteren.
    Aan de andere kant ben ik pas gaan werken toen hij al aangaf dat hij het niet meer zo zag zitten en hij merkt nu dat zijn gevoel echt weg is. hij vindt het knap dat ik zo hard werk, maar hij wil niet bij me blijven omdat het zielig is voor mij... Ook al is het oneerlijk, hij kan zijn gevoel ook niet dwingen.
    en wie weet dat hij na een tijdje (weet niet hoe lang dat duurt) toch weer graag bij me wil zijn. Maar ik durf niet te hard te hopen, misschien is dit wel het begin van het einde.

ik hou dit trouwens heel stil op FB enzo hoor, familie weet ook van niks, alleen mn 2 beste vriendinnen en mn broertje, verder niemand. Dit omdat we echt nog niet weten hoe het gaat lopen.
    De gene bij wie mijn vriend logeert is tot dinsdag alleen, daarna is de huisgenoot weer terug, dus dan kan hij daar ook niet meer logeren. Even kijken wat we dan doen. Dat is ook alweer zoveel dagen verder.
    Ik vind het vooral moeilijk om alleen te zijn, maar het is goed dat ik me even op mezelf moet richten.

Net Yanna bij hem opgehaald en ff thee gedronken. Was heel ongemakkelijk, maar niet vijandelijk of wat ook...

En hij had de primeur; de eerste losse stappen van Yanna!!!
    Dus ik ga dr morgen op tijd uit bed rammelen, dat ik nog even voor mn werk tijd heb om t nog een keer te zien als t lukt ;)

15. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Go yanna!

16. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Hey Dahi, hoe is het nu met je?

17. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Oss
    Sahi, bedoel ik...

18. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Sahi, veel plezier bij je vriendin van het weekend bij je vriendin. Ondanks alle sores thuis.

Hier is de kleine man al de hele week ziekjes. En nu lig ik ziek op bed en finn is lekker bij opa en oma logeren kan ik effe uit zieken. Zodat ik hopelijk zondag eer fit genoeg ben om mee naar heerenveen te gaan

Fmt, had je nog goede tips gekregen? En hoegaat het nu bij jullie?

19. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Lief dat jullie t vragen. ik schiet nog wel eens vol, maar ik ben al wel van de eerste schrik bekomen. Hoop heel erg dat het goedkotm, maar ik ga nu eerst afstand houden en verder aan mezelf werken. misschien ben ik zo wel de gene ddie hem voorlopig op afstand ga houden. ik kijk wel...
    ben nu bij mn vriendin en daar ga ik me zeker vermaken de.komende dagen. we zien daarna wel weer verder.

20. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    @Sahi, hoe is het nu? Heb je het weekend een beetje door kunnen komen?

@AV, ik had per ongeluk over je berichtje heen gelezen denk ik. Leuk he zon reis uitzoeken. Ben wel nieuwsgierig wat je hebt uitgezocht. Succes met het lijnen!

Hier gisteren ontzettend genoten van een dagje schaatsen kijken in Heerenveen.
    En gelukkig is Finn ook weer ongeveer opgeknapt. Die kan nu net bij de lichtknoppen. Hier is dus de hele dag licht aan op het moment.:):p

Deel Deze Pagina