Oh dat geeft niet... Als het financieel haalbaar is naar kaapverdië.. Hier een zielig mannetje, hij heeft beginnende bronchitis, dus een puffer en antibiotica.. Hij hoest zichzelf steeds wakker.. Hoe is het gegaan sahi?
Av, beterschap met je kereltje. Hier moeten we vanmiddag naar het cb voor de prikken. Dus ze ligt nu heerlijk tebslapen "nog". Ik moet eigenlijk leren. Maar kan me dr nog niet toe zetten. Pffff moeilijk... Oja, fmt, je vroeg of chiel ook mee kwam naar de meeting. Nee, in principe niet. Tenzij er elfstedentocht is, dan wel . Haha "Bouwer" wil er dan naar toe met een kameraad van ons... Hha we zullen zien
AV, ach gut bronchitis. Gelukkig helpt AB wel lekker snel meestal. Pruts, leuk man dat je er bij was in Heerenveen. Dat wil ik toch ook nog wel eens meemaken. Ja Sahi, ik heb nog veel aan je gedacht dit weekend. Hoe is het? En hoe reageert Yanna? Mara komt wel mee naar de meeting trouwens. Manlief word komende week aan zijn knie geopereerd. En het ziet er naar uit dat hij voorlopig dus niet echt kan lopen en dan is het dus handiger als Mara met mij meegaat. Zo ik zie daar wel tegenop hoor dat ik er de komende weken zo'n beetje alleen voorsta en in elk geval degene ben die er 's nachts uit moet....
@AV, gaaf hoor zo een vakantie! Wat zielig voor je kleine mannetje. Hopelijk gaat het snel beter. @Sjoon, Succes met leren! Hopelijk niet te veel last van de prikken. (en hopelijk komt het ook niet) @Princi, Het is ook heel erg gaaf daar. Was voor ons al de 4e keer dat we daar naar een wedstrijd zijn gaan kijken. Maar het is zon end rijden. Heel veel succes de komende tijd. Misschien houden de kindjes er wel gewoon rekening mee en slapen ze lekker door die tijd.
Nou schrik ervan Sahi.. veel sterkte. weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Kom je nog wel naar de date ? @all hier echt niet normaal... nog steeds veel avonden werken (zal nog zon 2 maanden duren gelukkig) moet nog steeds een examen doen, had eigenlijk al eentje verder moeten zijn maar goed.. ze zijn gelukkig ontzettend blij met me heb ik vandaag vernomen. Met F. gaat alles goed. (snotverkouden zoals altijd) vrijdag moeten we naar de KNO arts, hopelijk ook duidelijkheid over de buisjes en neus amandelen knippen. Vrijdagavond naar de vrienden van amstel live Zondag een kinderfeestje (virussen oplopen) en na afloop naar mac donalds hahaha... Kaapverdie super mooi... pff dames veel geschreven, begrijp er niets van op het werk kijk ik steeds maar dan zie ik niet dat er nieuwe berichten zijn geschreven . Ik lees dus wel alles mee maar nu even lekker in de bank. Doeiii dames tot snel
zo even bij praten hoor, jeetje wat kan er een hoop gebeuren in een paar dagen. Ik ben vrijdag met Yanna naar vrienden gegaan voor wat afleiding, ben gisteravond thuis gekomen. Mijn vriend (ex?) vond dat vervelend, want hij had Yanna graag willen zien en eventueel mij ook gewoon willen spreken. Dat zorgde gisteren voor een telefonische ruzie en daardoor is nu de halve wereld op de hoogte, want vrienden van mn ouders waren op visite toen dat telefoontje gebeurde. Hij heeft heel onhandige dingen gezegd en ik ook. Ik heb nog heel veel hoop en hij stelde zich heel kil en zakelijk op. Ik ben vanmorgen naar mijn teamleider gegaan en heb het aangekaart en ze heeft me ziekgemeld zodat ik kon gaan praten. K (laat ik die naam voorlopig maar gebruiken) kon ook meteen naar huis van zijn werk. Dus thuis gelunched en wel 2 uur gepraat over onze gevoelens. Heel vriendschappelijk en open en eerlijk. Was echt heel fijn. Hij houdt van me, maar kan gewoon niet meer goed met mij in een huis zijn nu het al zo lang niet goed gaat. Hij weet niet of dat gevoel nog terug kan komen. Hij wil nog geen rigoreuze dingen regelen voor het huis en voor Yanna. We hebben wel onze eigen rekeningen alvast geopend, want we hebben alleen een gezamelijke rekening. Mocht het nog goed komen, dan is zo'n eigen rekening ook wel fijn. Dus die stap konden we zonder problemen zetten en hebben we meteen gedaan. Daarna hebben we Yanna bij de oppas opgepikt en de oppas ingelicht. 's avonds hebben we met ons gezamelijke vriendinnetje daar de zolder voor hem ingericht. Zij komt af en toe bij mij slapen voor de gezelligheid en hij is voorlopig daar onder de pannen. We eten wel regelmatig samen in de avonden. Yanna is bij mij wat stilletjes, maar ik zit natuurlijk niet lekker in mn vel. Na deze middag gaat het stukken beter, zo goed gepraat. Ook al is het nu nog niet meteen goed, toch was het erg positief. Verder zien we de komende tijd wel wat er gaat gebeuren. Hij laat in ieder geval zien dat hij een goede papa voor Yanna wil zijn en dat doet me heel goed. Ik kan hem niet eens een klootzak vinden, want hij doet nu wel heel netjes alles wat hij zou moeten doen. Heel verhaal, maar dan ben ik het lekker kwijt. En naar de meeting kom ik gewoon hoor, lekker wat te doen En Yanna heeft weer een paar losse stappen gezet, deze keer heb ik het ook gezien!!
Ik vind het heftig hoor Sahi, hoe alles loopt bij jullie! Is toch niet wat je voor ogen had, hoop echt voor jullie dat alles na verloop van tijd en als jullie weer in rustiger vaarwater zitten weer goed komt tussen jullie! Niet overhaasten, want dan gaat het juist mis! Zet 'm op!
Hoe is het nu met hem zeg ? Hij gaat bij jou weg en dan mag jij toch zelf wel bepalen wat je gaat doen. En als hij Yanna wil zien moet hij dat gewoon aangeven maar zich wel aanpassen aan jou agenda. Ik zou niet eens meer met zo iemand samen willen zijn weet je. Hij moet onvoorwaardelijk voor je gaan, jou op handen dragen (zelfs als je niet lekker in je vel zit) maar hij neemt het hazepad. Nee ik zou dus wel knopen doorhakken en alles direct willen regelen, ook al zou dat betekenen dat ik misschien mijn huis moet verkopen. Dat geeft veel meer rust in de toko lijkt mij. In ieder geval heel veel sterkte sahi,..
Jeetje, Sahi, wat een verhaal. Goed dat jullie zo goed hebben kunnen praten. Ik hoop voor je dat je je goed staande kunt houden nu. Laat je niet door hem in de put praten. En blijf ook bij jezelf. Want daarmee moet hij het doen. Je kunt je namelijk niet anders voordoen dan je bent. (niet heel lang tenminste). Heel veel succes. En als je je verhaal kwijt wil blijf het maar vertellen hier!!!!
weet je fmt, ik ben ook wel boos over sommige dingen, en ik voel me ook in de steek gelaten, maar dat is niet alles. Deze man is mijn liefde, ik hou van hem en we zouden veel kindjes krijgen en lang en gelukkig leven. Dat valt natuurlijk in duigen en dat doet pijn. Hij is een goede papa en we overleggen heel goed. Het is gewoon heel verdrietig en woede hebben we niks aan.
Hallo dames, hier weer eens een berichtje van jullie trouwe meelezer! Sahi, ik hoop dat jullie er op een goede manier uit gaan komen. Het is je echt gegund! Hier is het aftellen nu echt begonnen..... Keizersnede staat gepland voor volgende week donderdag! Hopelijk heeft mevrouw zin om tot dan te wachten! Liefs!!
Duckertje wat leuk om van je te horen! laten we het hopen dat mevrouw wil.blijven zitten! succes volgende week! ik ga morhlgen een anderr auto halen heb et zo'n zin in! een kleinere versie van mijn auto, lekker makkelijk en stukken giedkoper heb verder een.goeie.dag vandaag, dus dat is fijn
Sahi, veel plezier morgen! Zo te horen gaat het wel goed daar. Duckertje, jeetje wat gaat het snel! succes volgende week en hopelijk blijft de kleine meid nog even zitten. Hier een rustig weekje. Finn is weer helemaal fit gelukkig. Wel heel koud. Hij wil niet eens buiten spelen dan gaat hij gelijk keihard huilen. Dan maar binnen spelen.
yanna ging vanmorgen ook huilen van de kou Gelukkig alleen de auto in, naar t KDV en daar de auto weer uit en snel naar binnen. ja vandaag gaat het stukken beter, gelukkig maar. En K was hier om t eten en was rete vervelend, dus dan kan die mooi weer ophoepelen. maakt het voor mij ook makkelijker. Hij maakt het zichzelf alleen maar lastiger, want hij neemt hiermee juist geen afstand. stommerd. Hij gaat morgen met me mee voor de auto, zal 'm meteen eens om wat duidelijkheid vragen.
Weten jullie trouwens nog dat we het hier hadden over 'het stomme kind' op t Kdv? ik moest er ineens aan denken, omdat yanna zich vanaag heel erg heeft uitgeleefd met een leeftijdsgenootje. ze gingen samen steeds op de bank klimmen, dan springen en later zelfs met spullen.gooien vanaf de bank. zelfs de kleuters vonden het een beetje vervelend, die terroriserende dreumessen... hoop maar dat het eenmalig was. Dat jochie is wel op dezelfde agen als yanna op t kdv en ze zoeken elkaar steeds op. ze vinden elkaar al vanaf het begin leuk, dus dat belooft wat. wel leuke ouders trouwens, ook onze leeftijd, dus misschien leuke speelmaatjes later
@Sahi, ojee, Yanna de terrorist zal wel mee vallen toch. En hoe is het vandaag gegaan? Hier vandaag voor het eerst naar de dietiste geweest. Maandag effe bellen voor een verwijzing van de huisarts en dan krijg ik het als het goed is gewoon vergoed. De eerste 5 kilo zijn er af nu de rest nog!
pruts: hoeveel kilo wil/moet je kwijt? Knap hoor, naar de dietiste. Ik ben daar te eigenwijs voor, wil het zelf doen. Vandaag ging wel aardig, we wisten niet zo goed een houding te geven aan elkaar. En ik begin wel wat relaxter te worden en dat irriteert hem. Hij weet zelf echt helemaal niet wat 'ie wil met zn leven. T lijkt wel een midlife-crisis... auto is helaas niet gelukt, was een gaar hok, maar verder wel een redelijke middag gehad samen. Komt 'ie net wat spullen halen en krijg ik ineens een spontane knuffel van 'm. Gekke vent...
Hoi hoi meiden, Alweer even geleden! Maar ik lees zoveel mogelijk met jullie mee hoor! Hier gaat alles goed. Inmiddels alweer bijna 34 weken zwanger. Gaat prima, baby is niet groot volgens de echo. Maar de gyn zegt dat het binnen de norm is en dat het gewoon bij mij past om kleine kindjes te krijgen. inmiddels is me verlof ingegaan, dus hoef tot ongeveer juni niet te werken. Heerlijk van genieten. Bij jullie ook alles goed? Het gaat hard met de kleintjes he! Joël begrijpt alles, alleen praten daar doet hij nog niet veel aan. Liefs misja
Sahi, ik wil eigenlijk zo'n 30kg kwijt, maar we zullen maar bij het begin beginnrn. En binnenkort willen we ook voor een tweede gaan, als dat net zo snel gaat als de eerste keer wordt het vooral niet zwaarder worden. Weer zullen zien. Wbt. Je vriend: ik denk echt dat je het super doet en ik hoop dat jullie v er uit komen al dan niet samen als koppel. Dikke knuffel Misja, wat gaat het toch snel, hier ook nog niet veel verstaanbaars hoor. Ach ja zal wel goed komen toch. Finn ligt zo lief te slapen met zin knuffel paardje helemaal tegen zich aan geklemd. Wilde eigenlijk een foto maken maar dan word hij wakker c denk ik.