Misja: leuk om je weer te zien! wat gaat het snel met je zwangerschap! hier ook en vrij groot begrip, maar nog weinig verstaanaars. ze probeert wel van alles te zeggen, maar we vertaan het gewoon niet. vooral voor yanna heel lastig, ze wil zich zo graag duidelijk maken! pruts: alle goede woorden doen me zo goed! ben benieuwd hoe we hier uitkomen, maar merk dat ik al wat rustiger ben in het idee dat het misschien toch niet goed komt. maar hoop ondanks het gedoe dat het toch goed komt tussen ons...
Pruts, knap hoor al 5 kilo er af. Al vast een mooi begin!! Succes met de overige kilo's. Sahi, is goed denk ik idd om er relaxter mee om te gaan!! Wat een boef Yanna, missch ook een soort reactie op de hele situatie thuis? Jammer van de auto, hopelijk snel een andere. Wij willen voor mij ook een andere, heb dezelfde als jij maar wel benzine. Hier ook een jongetje wat alles snapt en duidelijk kan maken maar nog weinig verstaanbaars brabbelt. Hij kletst honderduit in zn eigen gezellige taaltje Nu snel slapen ...
gejanne: jullie willen ook voor goedkoper in de belasting zeker? Die 307 valt zo tegen in de kosten, echt super jammer. ja Yanna begint wel meer te begrijpen merk ik en krijgt dus vast ook deze onrust mee. Ze ging vandaag alweer mopperen toen ze de auto in moest, arm schaap Ik probeer maar zoveel mogelijk uit te leggen wat er gaat gebeuren. Wel grappig, ik zei tegen iemand anders vanmorgen dat 'ie maar even Yanna's jas uit moest doen en Yanna hoorde dat blijkbaar en begon dr jas zelf uit te trekken wat was jij laat online trouwens gejanne, op stap geweest? oh en dr is een puntje van een kies door bij Yanna! Wauw, na 6 tanden eindelijk een kies
We waren bij vrienden geweest die we niet zo heel veel zien, dus dan wordt het altijd een latertje, was weer super gezellig! Hun oudste is een maandje ouder dan Dinand, maar wat een vuurvretertje. Ze liep met ruim 9 maanden, praat redelijk veel, zo vlug als water! Hebben ze de handen aan vol. Zwanger van hun tweede kindje ook, dus genoeg te kletsen gehad Ja idd vooral voor de belasting willen we een kleinere. Is ook niet nodig zo'n grote auto, puur voor de vakanties eigenlijk omdat we dat niet redden met de Auris Hybrid van manlief, die heeft weinig laadruimte. Eens ff zien! Nu ff snel de was opruimen, spulletjes inpakken en naar mn broer en schoonzus om daar de nieuwe keuken te bewonderen en van hun kookkunsten te gaan genieten
Leuk hoor dat het zo snel en vooral goed gaat met jou Misja! Geniet van je verlof. Sahi, succes met alles daar lijkt me allemaal niet makkelijk als de zaken anders gaan dan je voor ogen had. En jippie (?) een kiesje bij Yanna Gaat nu snel kan ik je vertellen. Wij zijn vandaag met de slee op pad gewesst! Zo'n dure slee met rugleuning gekocht, mega zwaar, onhandig in de auto etc .... Florine heeft het welgeteld 6 minuten op dat ding uitgehouden! Toen begon ze me toch te brullen :x Dus weer teruggesjouwd, wel voor de herinnering wat foto's gemaakt, ook van haar siplip en koude traantjes Hoor ik nu van vrienden dat hun kleintjes ook voor het eerst op de slee gingen brullen en het totaal niet leuk vonden .... "Kon ik je ook vertellen dat ze ging huilen ..." Hahah komen ze nu mee. Verder alles prima hier, lopen gaat steeds beter, ze gaat nu ook van zit naar staan zonder zich vast te houden, ben super trots als ik haar dat zie doen. Net een vette rekening afgewezen gekregen van mijn oude zorgverzekeraar.... 600 euro voor bekkenfysio HOPPA! Als ik incontinentie had overgehouden van de bevalling was het wel vergoed.... Volgende maand(en) woz en andere gemeentebelastingen betalen... ach kan er allemaal bij. Ik verkoop de slee wel weer.
@Sahi, goed zo Yanna, mama helpen. Zelf jasje uit doen! @Gejanne, Lekker weekendje zo. Geniet ervan. @Gold, hier ook een kleine man die het veel te koud vind buiten. Balen ook van die rekening zeg. hier sneeuwt het alweer. Zometeen maar lekker de kachel aanmaken en dan binnen blijve. Vanavond met 3tjes bakplaten. quality time (day)
Gold: wat klote zeg, van die rekening!! En als je probleem groter was krijg je het wel vergoed?? Wat belachelijk zeg Ja of dat kiesje zo jippie is weet ik ook niet, haha Maar ze kan t maar gehad hebben. Ze moet nog behoorlijk wat door krijgen. aah jammer dat het sleeen niks was... pruts: wat een lekker plan, lekker bakken. Misschien dat ik dat zo ook ga doen, heb nog zat in huis geloof ik Leuk idee Gejanne: gezellig altijd he, bij vrienden Vanmorgen hele discussie gehad met K, maar in plaats van boos worden heb ik al mijn frustraties eens opgeschreven. Helpt goed, nooit gedacht. En nu lees ik dat ik inderdaad soms wat onredelijk ben Ik ga zoveel van mezelf leren de komende tijd, krijg er bijna zin in! Ik ga trouwens misschien studeren vanaf september, heb ik bedacht. Wil ik al jaaaaarren (aanvullende studie op de Uni), maar misschien is het een mooie tijd om eens wat mee te gaan doen
@misja zo wat ga je hard zeg, nog maar 6 weken. Heb je alles al zover klaar? @sahi wat goed dat je weer een studie wil gaan oppakken. @fmt yoehoe ben je er nog? Hoe gaat het met je en met Fae? @gold zo een lekkere rekening zeg daar betaal je dan een vermogen aan zorgpremie voor. @gejanne lekker he even naar vrienden bij kletsen. Wij zijn net terug van een dagje eindhoven. Gisteren rond 10 uur gegaan eerst de kids naar opa en oma gebracht en toen met z'n tweetjes naar eindhoven geweest. Lekker geshopt en 's avond heerlijk gegeten. Ik had via vakantieveilingen een hotel geboekt midden in het centrum. Heerlijke luxe, lekker ontbeten. We hebben gezegt dit vaker te gaan doen maar of het er ook van komt.......wij doen het eingenlijk veel te weinig.
@lolly ja ik ben er nog. A.s. zondag is toch de date in houten ? Hier even afwachten of ik kan, donderdag worden buisjes geplaatst bij Fae, ze heeft goede momenten en slechte momenten. Zo is het nu ook met slapen. Eten blijft slecht gaan. @gold ik denk ook aan jou hoor,. Zat bij de vrienden van amstel live, en had geen internetverbinding daar. @misja fijn dat je meeleest. @afvallen, succes dames.. ik kan er niet over meepraten. Hier sinds ik aan het werk ben en alle zorgen van Fae 14 kilo afgevallen in 4 maanden tijd. Ik weeg dus nu nog maar 44 kilo... (sorry) alle kilo's van de zwangerschap zijn er weer af op 6 kilo na. (woog 38, wat veel te weinig is). @sahi hoe is het daar vrouwke. @3 februari naar de kerk, ff teruglezen wie daar ook alweer van hier daarna toe moest. Ik geloof duckertje maar weet het niet zeker meer. In ieder geval tot dan ... nu even knakworstjes op brood eten en ragout voor papa maken. doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
@Fmt, succes dan donderdag voor de kleine meid en natuurlijk ook voor jullie. Als ik jou gewicht dan zo lees snap ik meteen dat Fae zon klein schatje is.. En heeft het gesmaakt? wbt de date, wij komen ook alleen als het weer het toelaat hoor. Ik vind een uur lang zat en als het dan heel slecht is onderweg sla ik liever over. Maar we wachten het weer even af. @lijnen, gaat goed hier. Heb zaterdag de mail van de dietiste gekregen met mijn eetschema. Moet wat meer eten zodat ik tussendoor geen trek heb. De eerste kilo's zijn eraf en we gaan rustig door. Ik heb haar ook meteen verteld dat we nog een 2e kindje willen. En ook in een zwangerschap en daarna wil ze me begeleiden. Heb net ook een mail naar de huisarts gestuurd voor een verwijsbriefje. Als het meezit krijg ik het dan vergoed van de zorgverzekering. Finn is even een dutje aan het doen en daarna gaan we lekker wandelen met mijn tante
pssst zal ik dit op het voedingsforum plaatsen? GeenStijl : Wie flesvoeding geeft houdt niet van haar baby MUHAHAHAHA Lolly leuk dat je weekend top was! Ik weet nog maanden geleden dat je de overnachting gekocht had Als ik jou was zou ik NU weer een overnachting boeken voor over een paar maanden, dan MOET je wel weg met je man.
@gold Zo wat een artikel zeg. Dan ben ik heeel egoïstisch ik heb al twee kinderen met de fles groot gebracht. We hebben het er al over gehad om in november weer weg te gaan. @fmt wat krijgt Fae lange haren zeg. Leuk. Succes donderdag hopelijk knapt Fae daar snel van op. Waarom moest je ook alweer terug naar de kerk? Ben het even kwijt.
fmt: het gaat hier wel aardig hoor, ik merk dat ik mezelf aardig redt. En ik heb het blijkbaar nodig om wat vertrouwen te krijgen in mezelf. Verder krijg ik van alle kanten te horen dat ik veel te mild ben voor iedereen om me heen, dus ook voor K. Gisteren was hij niet te pruimen, vandaag was hij heel lief, hij weet het zelf ook allemaal niet. Het geeft me wel hoop dat er wel weer wat kan gaan bloeien, maar durf geen valse hoop te houden. He jakkes, buisjes, spannend! Sterkte hoor! Ik zag op FB zooooo'n schattige foto van F!!! Echt super cool Wat een lekker ding zeg lolly: wat een heerlijk weekend meet: houten toch? Ik had in ieder geval houten in mijn agenda staan ik ben er vanaf een uur of 11 denk ik en natuurlijk alleen als het weer het toe laat. Maar ik maak me niet zo snel druk om het weer Gisteren naar Krommenie geweest lijnen: ik val door de stress ook enorm af. Ik was na de feestdagen 69 kg, nu 64. Ik was na de zomer 78 kg! ik ben wel benieuwd wat de lijners op een dag eten. ik eet 's ochtends een boterham, in de middag een boterham, 3u fruit en een bordje avondeten en soms een toetje. In bijzondere gevallen tussendoor een koekje of iets. En als ik trek heb fruit. gold: haha, jou link!! Leuk om die discussie weer aan te zwengelen
@sahi, ik heb een voedings schema gekregen van de diëtiste en moet echt meer maar anders gaan eten. Ontbijt 1 boterham met 250 ml melk ofzo, tussendoor fruit, lunch 3 boterhammen en een opkikker, tussendoor weer fruit of koekje. Diner 200gram aardappels, 200gr groente en 100 gr vlees of vis. Heldere soep mag altijd. En dan eigenlijk nog 250 gr vla of yoghurt. Kan ik niet op dan dus pak ik als avond tussendoortje als ik zin heb. Zoiets dus maar het is echt veel heb dus geen trek meer om te snoepen.
woow 3 boterhammen! Soms leef ik me uit, omdat ik er dan niet op let, maar dan zit ik halverwege nummer 2 vol. Mn maag is echt gekrompen... Geen idee of het de spanning is, of het aangeleerd hebben van minder eten. Verder klinkt je schema wel heel aannemelijk en haalbaar!
Hoi hoi, Ff een vraagje, ik ben nu 5 pillen verwijderd van het einde van me pil strip maar ben dus nu al ongesteld.. Beetje vreemd, omdat ik deze pil al maanden gebruik denk al 5 of 6 maanden.. Weet iemand hoe dat komt? @ sahi: zo te lezen red je je aardig zo. blijft moeilijk. @ prutske: wow, al 5 kilo! En goed zeg dat je naar een diëtiste gaat.. @fmt:.waarom sorry, dat is nou gewoon jou bouw.. Maar hhoop dat die buisjes f helpen.. @de rest.. Hoi
av: dat is raar, nu al ongesteld... Geen idee hoe dat kan. Ja ik red me aardig en het verhaal wordt steeds gekker. Vanavond aten we met z'n 3tjes (met yanna dus) en hij vroeg ineens: ik weet niet of ik je nu echt mis, of dat ik nu gewoon lust voel... Zucht... Ik heb hem eerlijk gezegd dat ik hem vreselijk mis, maar dat we niks gaan doen voorlopig. Eerst weer rustig wat opbouwen, dan pas weer intimiteit. Hij zou er over nadenken wat hij nou wil... en mn schoonouders komen vrijdag op de koffie en willen hem er niet bij hebben... Ik leef echt in een soort klucht momenteel, het wordt al bijna lachwekkend. Jammer alleen dat ik het onderwerp ben. Kan er gelukkig niet meer om treuren, het komt dus vast goed heb ik nu alweer bedacht (niet te hard hopen)... Dit is toch om gek van te worden?
@sahi, wat ben je sterk! En wat goed dat je dat gezegd hebt. Geen intieme dingen tot alles is uitgesproken. Ik heb echt respect voor jou.
ja moeilijk voor mij hoor, want ik ben zo mild en zo'n braaf vrouwtje, t liefst kus ik meteen zn voeten, maar dat gaan we lekker niet doen deze keer