@sahi laat hij jou voeten maar eens kussen! Mijn mond valt open van verbazing hahaha... Meid wat ben je sterk! Hier morgen spannende dag, kleine F. onder de narcose. Ben ff lekker alles aan het wassen. Morgen nog even een cadeautje scoren voor haar. Vind het zo moeilijk... @av ja jij bent ook al zon smalle haha... Soms best wel rot als ik de rest hier zo zie zwoegen/sporten/lijnen/dieeten om die kilootjes kwijt te raken. Ik moet hier juist dozen negerzoenen eten om op gewicht te blijven. (durf het niet te typen maar eet dus gerust zon hele doos op in een keer) Doei dames! Duimen jullie voor Fae ?
Mijn duimen draaien ook morgen (tussen het werken door)! En lekker toch dat je zo lekker kan eten en er niet dik van wordt. Jij zal waarschijnlijk wel eens balen dat het er zo snel afvliegt. (das bij mijn moeder ook zo)
fmt: heeeeeeel veel sterkte morgen!!! Dikke knuffels voor jullie!! ik heb dat eten met chippies. En nu ik zo hard afval, gun ik mezelf af en toe een lekkere zak chips op de bank met een filmpje dr bij enzo dank je dat je me sterk vind Vind ik fijn om te horen. hij weet in ieder geval dat ik me wel redt en dat hij dus beter kan nadenken over zichzelf. pruts: wat is p90x? nou, de soap; ik heb vanmiddag even ge appt dat ik in de war was en dat ik niet wist wat ik ervan moest denken. Het was niet zijn bedoeling geweest om mij in de war te maken, hij dacht dat hij gewoon gezellig deed. Vandaag was het stukken relaxter en hij komt het weekend weer hier slapen, wel apart, maar wel thuis. En van daar uit maar weer kijken. Dus het wordt langzaam weer wat normaler contact behalve mn soap weinig te melden hier, Yanna zit super goed in dr velletje en met mij gaat t ook wel aardig.
P90x isc een ddieet icm sporten geloof ik, misschien kan je het beter aan AV vragen die doet dat. Ik kom niet verder dan gewoon gezond eten. Duurt wel wat langer en ik denk dat er hier ook wel meer afdenk ik . Gaat lekker met je soap daar haha, wel fijn dat hij weer terug naar huis komt. Toch makkelijker dan al dat gesleep. Hopelijk gaat het dan snel weer goed.
@fmt, hoe is het gegaan vandaag? Ik zag al een mmooie diploma voorbij komen op fb.. @all, onze komst zondag is ineens onzeker geworden want Finn heeft meer als 40 graden koorts. Morgen maar even de dokter bellen zodat we Hopelijk nog even langs kunnen komen.
oei pruts Beterschap voor Finn! En natuurlijk maar even kijken of het zondag gaat. Yanna viel net echt hard, bah heb er de bibbers van. Ze fietst hele dagen op dr loopfietsje en ze klom over het stuur. Ze was al moe, dus ze deed onhandig en het fietsje reed weg, waardoor ze recht op dr gezicht landde. Ze had haar tong tussen haar tanden gekregen, dat bloedde eventjes, verder ging het wel gauw weer, maar het is zo'n naar gezicht he mn moeder ligt weer in het ziekenhuis De wond is gaan ontsteken. Gaat dus lekker hier, mja... Ik laat me niet gek maken
Hey dames, Waar gaan we zondag zitten/erklaar zien??? Heb nl geen idee hoe het daar binnen eruit zit. xxx
Misschien een idee nummers uit te wisselen? En laten weten dat je erbent of zo iets?? Dmv app of sms?
Hier een oorontsteking bij Finn dus nog even twijfelachtig voor zondag. Hij heeft ook best wel koorts en zit niet lekker in zijn vel. Even afwachten hoe het morgen gaat en v Hopelijk kunnen we toch komen
ja moet goed komen met elkaar herkennen toch? En anders heb ik het nummer van Lolly is t leuk als we een whats app groep maken ? pruts: gewoon je gevoel volgen voor zondag hoor! Als je t niet ziet zitten is t jammer maar helaas hier drukke dag gehad en allemaal gedoe, maar ben weer thuis en ga zo lekker naar bed Vanmorgen met een oktober mama uit de buurt gemeet van de andere lijst, echt leuk We gingen naar iets wat op ballorig lijkt, Yanna was eerst super verlegen maar ging daarna een uur lang heel de tijd van de glijbaan af Weltrusten en tot zondag!!
Ik heb het nummer van onze Goldie dus die kan ik contacten... Tibbe is zondag denk ik wel weer beter genoeg .
En ik maar denken dat het hier zo rustig is. Kreeg gewoon geen meldingen meer. Ik heb het nummer van sahi en van fmt dus moet wel goed komen lijkt me.
Ik heb niemands nummer maar ik regel wel wat. Het ziet er naar uit dat we toch kunnen komen. Finn heeft net alweer goed gedronken. En zit nu met papa te ontbijten. Jullie horen het nog!