Finn vond het ook leuk, alleen jammer dat hij niet helemaal fit was. Hij heeft ook heel onderweg weer geslapen en werd net voordat we bij mijn ouders waren wakker. Ik vond het ook erg leuk om jullie te leren kennen. @Fmt, wat betreft Joepie ik ga wel mee. @AV, jeetje, wat een energie heeft Collin zeg! Whhaaa, RUST, hahaha
Yanna heeft thuis alleen gestuiterd, we logeren.nu bij mn vriendinnetje en yanna slaapt als een roos. ze was boos dat ze naar bed.moest, maar sliep binnen 3 minuten, hihi vond t echt super leuk, heerlijk, die kindjes zo lekker in de weer.
Was een geslaagde middag. Lucas heeft ong 30 minuten geslapen in de auto. Heb nu al zin in de volgende meeting.
ja dat is ook wel eens leuk Ik vind het sowieso wel leuk om wat te gaan doen, jammer dat we allemaal wat uit de buurt wonen. Ik zou hooguit een keer met Pruts en Fmt wat kunnen gaan doen, als die dat willen
Haha, dat is nog maar de helft van Collin zijn energie hoor.. Het gaat hier altijd zo.. Dus best vermoeiend Maar volgende x zonder kids begrijp ik? Dat wordt goed plannen voor mij, maar niet onmogelijk.. Vond het echt super tof om jullie allemaal weer te zien en om prutske te leren kennen..
Zo ik heb weer lekker zitten janken net! Dom van mezelf. Ik heb gekeken naar 16 and pregnant. Het ging over een stel dat hun kindje voor adoptie afstond. Dat was al emotioneel hoe ze die keuze maakten. Maar ik vond de adoptieouders ook zo ontzettend lief. Weet van een vriendin van mij wat een hel het is om te wachten op een stel dat hun een kindje gunt zeg maar. Gelukkig hebben zij nu ook een lief ventje dat 2 maanden ouder is als Finn. Maar ik zag hun gevoelens een beetje terug zeg maar.
ik hoorde heel de avond mensen over 16 and pregnant. Zelf niet gekeken, mij te heftig allemaal. private practice ging ook heel de tijd over baby's, sjonge jonge... av: jeetje wat druk dan met Collin Kan me voorstellen dat je er je handen aan vol hebt! en dat plannen zonder kids komt goed joh Is je man in de weekenden niet altijd thuis dan? Want we passen ons gewoon aan elkaar aan toch oh zo lekker hardgelopen net, 2,5 km in 20 minuten aan 1 stuk (deed eerst interval training). Heerlijk
Zooo. Om half 10 naar de dokter. Spiraal eruit EINDELIJK.... Wat was dat een rotding zeg. Werkt niet voor mij, gewoon weer aan de pil dan maar
Idd sahi.. Bah bah.. Stelt niks voor. Je voelt in je buik dat ze het er uit trekken. Daarna een uurtje of 2 lichte buikpijn gehad. Nu niks meer. Nu hoop ik ook dat ik van de lage rugpijn af ben. Is namelijk wel begonnen sinds de mirena er in zat. Morgen weer gewoon de pil ophalen. En dan ein-de-lijk weer een normale menstruatie ipv om de week... Daar kijk ik echt naar uit haha
@sjoon, fijn dat je van dat rotding af hebt, Hopelijk worden de klachten met de pil een stuk minder @sahi, succes vrijdag! En hoe gaat het thuis? Zometeen hardlopen van half acht tot ongeveer half negen. Moet vrijdag naar de diëtiste dus wil natuurlijk wel goed afgevallen zijn. Hopelijk kan ik het op een kilo per week houden. Ben ik tegen de zomer wel ergens klaar. Finn blijft heel jengelig, maar de koorts is weg. Hij wil ook bijna geen warm eten meer dus ik denk dat er een paar kiezen op springen staan.
sjoon: ik denk ook dat het wel gaat meevallen. En val nu weer om van de buikpijn van mn eisprong, dus t zal vrijdag alleen maar een opluchting zijn. ik wil niet aan de pil en is nu ook niet nodig pruts: tsja, hoe gaat het thuis? K is weer niet thuis komen slapen, hij heeft vandaag zn laatste kans, anders ga ik de boel weer opruimen voor hem en dan ga ik vrijdag informeren wat ik kan doen met het huis en dat soort dingen. nou kregen we vandaag bericht dat de rente vaste periode bijna afloopt, dus we moeten echt hard aan de bak met nadenken en knopen doorhakken. oh hardlopen is heerlijk, veel plezier zo! ik heb gisteren ook weer een end gelopen. Nu buikpijn, dus niet meer zo'n zin.
nou meneer heeft thuis geslapen hoor, poe poe. hij kwam om 23.45 thuis en moet altijd om 7u de deur weer uit. Heeft nog wel even een tv-programma bij mij boven afgekeken, maar we wisten allebei niet zo goed wat we moesten zeggen... Beetje gek dus... Naja, we zien t dus wel weer...
Lekker op tijd dan! Wat denk/ wil je zelf? Gaat het nog goedkomen tussen jullie. Lastig he dat je meteen zoveel moet regelen. Hier lekker gezwommen vanmorgen (papa en Finn) en daarna de huiskamer veranderd. De box eruit en de kasten en zo verzet. Nu hebben we een mooie ruimte kunnen maken voor Finn om te spelen. Vanmiddag als Finn slaap ga ik ook effe lekker liggen, ben ongesteld en heb al heel de dag buikpijn. :x
Balen van die ongesteldheid prutske! Ik heb ook altijd een of twee dagen ontzettende pijn hoor. Hadden jullie het gelezen van Fae, ze slaapt echt goed. Nog niet elke nacht maar ik heb er vertrouwen in dat het goedkomt nu. @sahi gek hoor dan ineens weer hem thuis. Was dat dan afgesproken, wel vreemd tijdstip zo laat haha.. @all jullie kindjes zijn zooo lief! Tot snel weer. Ik duik zo weer lekker mijn bedje in
Thank you! Fae is ook echt een schatje. Wordt vast Finn zijn vriendinnetje later (t is toch niet zover weg) Keigoed dat ze zo lekker slaapt! heeft ze vanavond wel lekker meegegeten? Gelukkig is de buikpijn al wat aan het zakken. Alleen krijg ik nu last van een vreetbui niet handig als je aan het lijnen bent. Gelukkig heb ik de schade nog beperkt kunnen houden. Vrijdag ga ik weer wegen bij de dietiste. Ben benieuwd!
pruts: t is zo lastig, vanavond is het redelijk gezellig en dan twijfel ik... balen van je ongi zo vervelend af en toe snoepen mag best fmt: hij zou eigenlijk vrijdag al thuis komen, zucht... naja ik ga maar niet te veel ruzie schoppen, daar heeft niemand wat aan... Faetje is ook zo lief oh Yanna was chagrijnig vandaag, jakkes. ik heb haar alleen bij t ontbijt gezien en toen zeurde ze al, ik dacht dat ze weer een offensief tegen mij had, maar op t KDV en bij papa was ze ook vervelend... Hopen dat het weer over is morgen.