Hoe is het gegaan met fae vannacht? Lucas is nu ziek geworden. Zondag was fabian al ziek dus twee hebben elkaar lekker aangestoken. Hij ligt nu lekker een tukkie te doen.
@sahi, leuk zo'n avondje weg! Net terug van de diëtiste en ik ben in 2 weken 2.4 kg kwijt. Het gaat dus echt super goed als het op gemiddeld 7 ons per week blijft ben ik met het mmooie weer ver op gewicht. of misschien wel zwanger. Aangezien mijn contract ook is verlengd. Nog 2 maandjes de pil en dan gaan we er voor
pruts: wat goed zeg, dat afvallen!! En je contract verlengd, super! spannend hoor, voor een 2e straks weer lekker drankje doen bij vrienden Ik ben lekker bezig de laatste tijd lolly: hoe is het nu met Lucas?
@prutske allemaal goed nieuws! Mooi zo en hopelijk snel nog meer goed nieuws hahaha... @lolly Fae heeft nu 4 of 5 nachten doorgeslapen denk ik. Dus er is hoop. Ze heeft wel een ontsteking en een loopoor dus even aanzien. Ons kleine hummeltje is dus net zo zielig als L. en F. Veel beterschap voor jullie. @sahi goed van je om eruit te gaan! Veel plezier. Alleen de laatste pagina gelezen. Kom net thuis van het werk duik er nu lekker in! Doeiiiiiiiiiiiii
Zo die 2 berichten op de pagina hiervoor ook nog maar ff gelezen ! Haha concurrentie voor L. dan haha... Of Elynn moet er met Lucas vandoor gaan die wonen ook dichter bij elkaar haha... Laten we hopen dat ze geen soa's oplopen in ieder geval (whahahahah daar wil ik helemaal niet aan denken... sorry dat ik jullie kleintjes hierin betrek) @sahi Zo lief is Fae niet altijd hoor haha... Als ik in de supermarkt kom wil ze pinnen, ze wil een ballon, ze wil alles vasthouden, bij de worstafdeling trekt ze nog net niet de verpakking open haha.. en dat laat ze allemaal op zon manier weten dat ik haar der zin maar geef. Best erg hahaha maar liever der zin geven dan een brullend kind van nog geen 1.5 jaar wat niet begrijpt dat niet alles kan toch ? @gold hoe is het met F? @Sjoon bedankt voor de foto's! @all morgen de laatste 3 uur van deze week werken dus ik duik er nu echt in. @emma mocht je hier nog lezen, tis echt druk op het werk he... heb gewoon niet eens tijd om de chat te openen haha... als ie aanstaat sta ik op bezet maar niet voor jou he ! Groeten aan P. en Knuffels voor L. en T.
Thank you, we gaan gewoon door! @sahi, lekker weggeweest gisteren nog? En is k weer thuis? @fmt, geniet van je weekend Zo het huishouden is weer bij nu effe relaxen zolang Finn slaapt
pruts: er is weer van alles gebeurd. het avondje uit was gezellig, maar K is na een ruzie met meerdere mensen helemaal ingestort en denkt dat hij gek is geworden. Hij weet niet meer of hij zichzelf en zijn gedachten wel kan vertrouwen en dat soort wartaal. ik vind het heel lastig, ik wil graag dat hij eens naar zichzelf gaat kijken, maar ik voel er nu zoveel gemengde gevoelens over. Ik wil hem troosten, er voor hem zijn, maar hij doet tegen mij zo respectloos weer, dat ik bozer dan boos ben, furieus is nog niet eens een passende term. naja kan er nog 100 pagina's over volschrijven, maar t is wel duidelijk hoe de sfeer erbij hangt... fmt: ik geef Yanna ook vrij snel dr zin hoor, gewoon omdat ik het niet nodig vindt dat ze zo gefrustreerd raakt, omdat ze nog niet zo goed snapt dat sommige dingen niet kunnen of mogen. ah beterschap voor Fae'tje! net even de trapkast uitgemest, heerlijk! Alle spullen van K zitten lekker in een doos en mijn spulletjes helemaal handig uitgestald oh jullie hadden het niet meer gevolgd, ik schaam me om het te zeggen, maar woensdag hadden we dus een hele gezellige avond en hadden we uiteindelijk seks gehad. stom stom stom!! We hadden al gezegd dat het puur even voor de seks was, maar natuurlijk gaan onze koppies malen erover. En nu heeft K dus zo'n spijt van het feit dat hij mij nu weer hoop heeft gegeven, dat hij zo gek is gaan doen... En ik heb al die jaren zoveel voor hem gezorgd, dat ik het nog zielig voor m vind ook... Maar verder hoef ik m ook niet te zien even dit weekend. Morgen wil hij Q-time met Yanna, groot gelijk, en als de sfeer lekker is, gaan mijn vriendinnetje en ik met hem en Yanna mee naar het zwembad en anders gaat hij zelf met Yanna. Ik heb in ieder geval aan mezelf bewezen dat ik me wel aardig redt, vorige week zou ik van zo'n dag zonder planning nog in paniek raken, nu vind ik het wel lekker zo. heel verhaal, sorry hoor
die relatie van mijn vriendin is een paar dagen voor de mijne beeindigd. En die jongen doet totaal niet zijn best ervoor om het nog te laten werken, dus zij heeft niet het idee dat het nog wat gaat worden. Ze wonen nog wel bij elkaar om te kijken hoe het loopt, maar zij heeft het idee dat de enige reden nog zou zijn omdat ze een kinderwens heeft. En dat is dus het stel waar K nu logeert... lekker gezellig dus...
Een kinderwens met iemand waarvan de relatie al niet goed is lijkt me niet echt een goede basis. En je vriend daar ook nog bij.. voor mij een gelukkig ver van me bed show maar voor jou super respect hoe je ermee omgaat.. Hier vandaag een drukke dag gehad, Vriend heeft 24 uurs dienst dus de hele middag aan het werk ( 4-2 misschien wel wat van op tv bij een van de consumentenproggama's), me schoonmoeder word 65 morgen heb een triest bloemetje gehaald. Meteen de laatste keer dat ik bij die bloemist ben geweest. Boodschappen moest ik dus ook alleen doen dus alleen het hoognodige gehaald. Ik ben echt blij dat ik zit! Vanaf 1 april heb ik voortaan 3 dagen achter elkaar vrij ! Dus joepie de poepie ik kom eraan op maandagochtend hahahaha... Pruts als je een keer zin hebt om mee te gaan gezellig (andere zijn ook welkom hoor)
Een keer war in zundert of omgeving gaan doen als t weer wat lekkerder weer is? kinderboerderij ofzo? vind het echt lief dat iedereen me zo steunt en zoveel.respect voor.me.heeft. vind mezelf af en toe zo'n zeur, maar ik ga nu.gewoon verder voor.mezelf.
"zeur" maar lekker verder hoor. Je moet toch je verhaal kwijt kunnen. Breda is ook goed das centraler denk ik. Fmt, Wij gaan wel een keer mee naar Joepie hoor lijkt me leuk. Ben er nog nooit geweest.
Ben aan het gamen en even pauze, wil even op Sahi reageren. Meis, ga samen in therapie! Straks loopt het allemaal heel slecht af en je wil in dat geval je dochter toch wel kunnen zeggen dat je er samen met haar papa alles aan gedaan hebt. Mijn man en ik hebben sinds 5 weken iedere dinsdag 1 uur therapie.... Ieder huisje heeft zijn eigen kruisje.
Nog even reageren zo vlak voor het slapen. ik heb hem de avond dat hij vertrok en de week erna nogmaals aangeboden om samen in therapie te.gaan. hij wil er over nadenken en.heeft inmdels nog steeds niks.besloten. en.hij wil het alleen als hij zeker weet dat we.een toekomst hebben. war mij betreft kan dat nog steeds, maar ik laat me niet meer gebruiken als boksbal (figuurlijk he, ik garandeer jullie dat hij me echt nooit heeft aangeraakt) maar gold joh, ik wist wel dat jullie wat probleempjes hadden, maar therapie had ik niet meegekregen. wel knap dat jullie er mee aan de slag gaan! Je komt er samen alleen maar sterker uit! vanvind met broertje.film gekeken en een keer echt niet gepiekerd en.gezeurd, jeej ik ben bij dat ik mezelf in ieder geval gevonden heb, dat pakt niemand me meer af! prurs en fmt: een keer iets in breda doen lijkt me ook leuk, gezelig! ik heb in de weekenden vaak wel tijd, dus.roep maar als jullue tijs hebben. wel even kijken wanneer yanna q-timw met papa heeft, dat mag ik niet laten verwaarlozen
Sahi maak je om ons maar geen zorgen, dat zit wel snor, van problemen is geen sprake, wij leren momenteel (ik vooral) beter communiceren. Binnen een relatie zijn er 3 punten waar het kan 'wringen'; hartstocht, vriendschap en de meest voorkomende communicatie. Doe wat je wil met mijn advies, vraag om een verwijzing van de huisarts, maak een afspraak bij een therapeut (zeg maar dat het dringend is) en laat K weten hoe laat hij er moet zijn. Ik 'zie' nu gewoon wat er gebeurt bij jullie en ik wil niet passief blijven lezen. Waar twee vechten hebben twee schuld, waar rook is, is vuur. Jullie vergiftigen elkaar met frustraties en onbegrip, er worden nare dingen geroepen en jullie zijn allebei (!) de focus kwijt. Ik vind je een topwijf, en je kerel zal ook een goed mens zijn, ik hoop dat je de juiste keuzes maakt vooral voor je dochter. Meer ongevraagde adviezen en meningen ga je niet meer van mij krijgen. Ik wens jullie veel succes. Even mijn huis auti proof maken, mijn vriendin komt er zo aan met de jongste... Gezellig!
Gold: ongevraagd advies is soms het beste asvies. jou idee om t gewoon te plannen spreekt mij wel aan, maar weet niet of ik t daarmee nog meer op t spits drijf. ik ga t er zeker nog eens over hebben. we hebben namelijk de 11e een gespeek bij de hypotheker en ik ga t huis alleen e koop zetten als hij t echt zo definitief wil hebben, want t huis krig je nooir meee terug en de nhg pakt je als je ooit weer samenwoont. wat een mooie woorden, hartstocht en vriendschap zijn inderdaad het probkeem niet, communicatie absoluut wel. Maar ik ga ook stoppen met dat gepieker en die 100duizendverhalen hier neergooien. hij komt hier straks mee ontbijten en dan gaan we zwemmen met yanna. dus op zich geen gedoe denk je dan...