sept/okt/nov 2011 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door FmT, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Sorry meiden! wij zijn nog wel vriendjes hoor, maar deze sufkop had de foto beveiligd geplaatst zodat alleen ik hem kon zien!
    Heb het nu veranderd!
    En ik zal hem hier ook nog even plaatsen:

Bijgevoegde bestanden:

2. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Leuk pruts! Knappe man :)

3. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Ach, lief!!

4. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahhhhh, wat lief die verkleedde kleintjes
    Hier echt een anti carnavaller hoor, mij niet gezien.

Morgen de scenic wegbrengen, heb geen beeld meer, dus zie ook niet hoe hard ik rijd.
    Als de belasting centjes erzijn, gaan we kijken voor een andere auto.
    Weet alleen nog niet welke auto eerst vervangen gaat worden en voor welke.

En i love me tablet :) lijk wel een klein kind in de snoepwinkel, haha

5. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Leuk he zo'n speeltje haha!
    Wel balen van je auto

Sahi, hoe is het gegaan bij de hypotheker?

Hier weer een super leuke middag gehad. Finn gaat ook echt een soort van dansen op de muziek! Morgen effe een halve dag werken.

6. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Ideaal he AV, gebruik hem niet zo heel veel (doordat ik ook al een SGS 3 heb), maar manlief en kids vinden het ook heel leuk speelgoed :).

7. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    zo hehe, eindelijk thuis :) Ging nadat ik bij mn moeder had gegeten nog 'even iets op het werk doen'. Maar toen kwam er weer van alles tussen. Ach, lekker uren schrijven, wordt toch extra uitbetaald :p :D
    Bij de hypotheker een stuk wijzer geworden, als we het huis verkopen, gaat de NHG na de verkoop toetsen of de restschuld wordt kwijtgescholden en bij uit elkaar gaan wordt dat in 99% van de gevallen gewoon toegekend. Dus dan heb je geen BKR registratie en geen schuld. Wel een aantekening voor een volgende hypotheek, dan zullen ze net even wat dieper ingaan op het waarom daarvan. Maar bij uit elkaar gaan doen ze niet heel moeilijk zei die vrouw.
    we kunnen altijd gratis en vrijblijvend een makelaar een schatting kunnen laten maken van de waarde van dit huis.
    Na het gesprek voor de deur nog superlang staan praten, was echt helemaal verbaasd. Hij wil morgen bij me eten, maar dan is mn vader bij mij, dus hij zou nog even kijken (mijn vader is een beetje lastig). En hij heeft een aantal vrienden en familie van mijn kant wat verwaarloosd, die gaat hij allemaal even bellen van de week (die kennen alleen mijn kant van het verhaal en vinden het jammer dat hij niks laat horen). En hij wil laten testen of hij ADHD heeft (wat ik al jaren denk). En hij wil van de week een avondje met me praten, gewoon even alles op een rijtje zetten.
    dus heb op zich geen hoop dat hij nu meteen weer terug komt, maar hij is een stuk milder, vriendschappelijker en aanspreekbaarder en komt uit zichzelf met dingen waar ik ook al mee zat.
    dus ik ben even helemaal verbaasd ;)

av: leuk hoor, zo'n tablet :D
    ja auto's, pfff... ik heb nog steeds geen andere. Balen dat je scenic stuk is, stom zeg :(

oh het is zowaar gelukt om vanmorgen thuis te werken met Yanna in huis! Ze was echt super vroeg wakker, terwijl ik vroeg had willen werken tot ze wakker zou worden. Maar ze ging gewoon lief spelen nadat ik haar had gezegd dat ik even moest werken. Zou ze het begrepen hebben?? :p Vast niet, maar ze was gewoon een lieverd.
    En toen ik haar bij papa bracht gilde ze met haar hoogste piepstemmetje: papa!!!!
    Dus we zijn weer helemaal hotel de botel op de kleine meid ;) (nee niet op elkaar, haha :p)
    goeie dag dus, lekker :)

8. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Gelukkig dat het allemaal positief was gisteren.

Hier even helemaal verslaafd aan de radio. Op q music is de top 500 van de 90s bezig heerlijk al die muziek

9. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ik luister altijd 3fm, daar is nu zero's request, ook zo leuk :D

oh Yanna is weer helemaal in dr hummetje vandaag :D Ze loopt steeds meer stappen los en ze is opeens dingen aan het snappen.
    Ze zat op de bank zelf een appel te eten, haar drinken stond op tafel en het is voor haar dan een heel gedoe om het zelf te pakken. Ik loop net binnen bij de oppas waar ze toen was en ze zegt een zelf-bedacht woord en wijst naar de beker. Zo van; mama, pak die beker eens!
    Toen ik wilde gaan vroeg ik haar of ze de beker alvast in de tas kon stoppen, dan pakte ik alvast haar jas. En ze loopt zo met de beker naar haar tas en stop het erin.
    Dat ze vervolgens weer andere dingen uit de tas haalt vertellen we er maar niet bij :p
    Ze is zoooo blij dat ze dingen snapt en dat we weer goed elkaar snappen ook :D En dat maakt mij ook blij, heerlijk :)

10. Misja

Misja Fanatiek lid

8 jun 2008
    1.001
    0
    0
    Verzorgende
    Zuid-Holland
    Weer ff een abbo hoor!

Update: gaat goed hier, inmiddels ruim 37 weken! Dus binnenkort baby nieuws!

11. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Leuk he Sahi, ik geloof niet zo in die sprongetjes enz maar merk idd ook regelmatig aan Dinand dat hij beetje sacho is en daarna kan hij weer wat nieuws.
    Met gebaren en een bepaald toontje kunnen ze heel veel duidelijk maken :)!

12. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Misja ik ben benieuwd!!
    nog iemand babynieuws van.duckertje gehoord?
    ooh ik ben ecyt geen halve nachten.gewend. yanna is haar stem aan het ontdekken, schreeuwen, gillen, lachen, maar dat dus om half 1 en om half 7. ik laat dr gewoon liggen hoor, maar wakker ben ik dan wel...

13. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

16 jun 2010
    1.489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Sahi, leuk dat je er naar vraagt! :)

Ik lees af en toe nog mee, maar druk, druk, druk.... Al gaat het ons aardig goed af! Keizersnede is echt 100 % meegevallen en 24 januari is ons meisje Kiki geboren...Pepijn is nu echt grote broer!
    Zo leuk samen en we zijn echt aan het genieten!

Liefs!

14. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Gefeliciteerd met Kiki!!

15. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Gefeliciteerd met jullie meisje

16. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Gefeliciteerd duckertje!!

17. Gean85

Gean85 Fanatiek lid

18 apr 2011
    3.643
    0
    0
    Gelderland
    Gefeliciteerd!

18. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Hoera met Kiki!!!!

19. altijdvrolijk

altijdvrolijk Fanatiek lid

3 nov 2009
    1.344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met kiki.. Toevallig heet mijn nichtje ook zo ;)

20. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    ja niet gezegd bij mijn felicitatie, maar vind de naam echt super! Zo schattig en toch ook stoer :D

Deel Deze Pagina